Şimdi Ara

YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
8.752
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • YOLDA MERSO w140 S320 GİBİ GİTMESİ LAZIM 120 İLE GİDERKEN BİLE 70 ile gidiyormuş gibi olsun..)

    ahahahahahahahah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic'i bilmem ama dingil koparan Jetta'nın yol tutuşu soru işareti. Daha daha dingilini üstünde tutamayan diyeceğimde otomobilde dingilin ne işi var ben anlayamadım. Dingil dediğimiz parça makas yaprak yayla geçmişte kalalı oldu

    YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu

    Yol tutuşu sürüş keyfi arıyorsanız BAĞIMSIZ en azından kamyon dingili olmayan Focus bir otomobil tercih etmelisiniz. Kendisi yol tutuşunda muhteşem bir arabadır. Neredeyse uzun yolda THY kadar hızlı gidebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ee honda..
  • andreoni kullanıcısına yanıt
    Hocam Astra J ile o kadar hız yapmadım ama bana pek de güven vermiyor. Aracın kapasitesi kesinlikle var ama direksiyonu çok yumuşak, viraj alırken aracın sınırına ulaşıp ulaşmadığımı anlayamıyorum. Üzerindeki dandik lastiklerle bile fb7 kasa honda daha çok güven veriyor çünkü direksiyonu ufak, yeterince sert ve hissiyatlı.
  • https://www.youtube.com/watch?v=w7_uzYejq0s&feature=youtu.be
    Yeni Passat yüksek hızda yol tutuş ve yol sesini beğenmedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Handsome Family kullanıcısına yanıt
    Astra nın sınırları C sınıfının üzerinde. Hepsi bi makine tabiki güvenmemek en iyisi. Ama watt bağlantılı astra ile c sınıfında ayrılan bir araçtır. Ben olanı anlattım bu konuda fakat kimse Astra yı bilmediği için yorumlar saptı ve daha yazmadım. Yarı bağımsız tam bağımsız demedim. Ama tutup ta bindiğin arabayı bilmiyorsun dediler :) Yol tutuşsa inanın Astra J tektir sınıfında. Ben virajda araç sağlayıp solluyorum. Yolu da söyleyeyim gidip 80 le girip çıksınlar o viraja sonra yazsınlar ne diyeyim. İstanbul 3. Havalimanı yönünden Halkalı Elite World kavşağından Opet e doğru giren sapak var. 80 le girin 80 le çıkın. Sonra kaza yapmazlarsa tabi. Hee yol birleşiminde sol şeride savrulmayacak ve viraj şeridinde kalmak ta var tabi işin içinde. Honda kullanmadım ama torsiyonsa yine Astra dan geridedir. Direksiyon serttir hissiyatı iyidir bilemem. Bunlar birazda alışkanlık. Belki bana honda direksiyon hissiyatından dolayı ağır gelecek hareketli gelmeyecek bilemiyorum. Bu şeye benziyor turbolu araç kullanan atmosferiği sevmez, atmosferik kullanan turbolu sevmez.

    Şunu da belirteyim 2 ay önce A180 AMG test ettim. Watts onda da var. Astra dan sonra geçeceğim tek araç diyordum. Ama gel gelelim araç sert. Freni olsun süspansiyonu olsun. Eşim dedi Leon a binmiş gibi oldum. Kullanımı hoşuma gitmedi. Markaya bakmam ben. Benim ihtiyacıma cevap veriyor mu ona bakarım. A180 AMG alırım yine. Ne için alırım? İç tasarımı teknolojik oluşu ambiyans falan. Ve Astra yı ararım yine. Dış ve iç tasarım sürüş keyfi yormaması gibi. 15 saat aralıksız kullandım düşünün.

    Konuda bahsetmişmiydim hatırlamıyorum ama ciddi bir kazadan kurtuldum yol tutuşu sayesinde. Keyfe keder şu kadar hıza girmek tetikte olmaktır. Ama ani refleks te altımızdaki araç gerçekten önemli. Arkada oturan kızım farketmedi bile solumdaki üzerime kıran araçtan kaçarken. Bildiğiniz savurdum aracı ama bırakmadı yolu. Sağlam bi sağ sol yaptım. Aklım gitti o derece.

    Benim 7 yıl olacak Ağustos ta. Değiştirmeyi düşünmüyorum hala. Ben memnunum aşırı derecede ve tavsiye ederim ettim de. Yakınımda 3 kişi aracıma bindiği için vayy iyiymiş dediği için Astra aldı.

    Burda araç ta önemli. Bakımlısı var bakımsızı var. Donanım farkı var. Mesela geçen hafta passat a bindim fullün bir altı takur tukur gidiyo. Yollar boş dedim hareketli kullanayım falan yok keyif vermiyo. Geçicen bi şeride sabit gidicen bu tarz araçlarda. Siz Honda kullanırken güvende hissediyorsanız veya kullanırken keyif alıyorsanız en iyisi o dur. Ben bu konuya ilk yorum yaparken ve sonra açıklarken soran kişinin can güvenliğini düşünerek yazdım. Opel yada Astra alsın diye değil. Watss varmış deyip araştırır ve bu özelliği arar diye yazdım. Ama bizim insanımız tüm markalar neden yapmıyor diyeceğine watts mı amaan çok ta ahım şahım birşey değil der. Araçta hava yastığı yetine sis farı olsun deriz :)

    Neyse uzattım biraz. Araçta kullanılan sistemleri araştırmak gerek. Her özelliği bir bütün olarak ele almak gerek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Sen yazılanı okumayıp saygısızlık yapmasan mı acaba? Astra ortalama bir araç değildir. Yazdığımı oku tekrar anlatacak değilim. Ama anlayarak oku. Kartal da kullandık 50 nc kamyon da. Astra kullanmayan bilmeyen yazmasın mümkünse. Siz gaza basamıyorsunuzdur aracınız el vermiyordur veriyordur bişey diyemem. 2000 yılından beri şöförüz. Ama okuduğunu anlayabiliyorsan öyle ben bilirim havasında değilim hiç olmadım da. Detaya girmiycem Astra torsiyon değldir. Anlayamıycan yine ama olsun. Bak ne diyorum torsiyon değildir. K kasanın altından görüntü de atayım. Torsiyonu görebilirsin. Bana gelin diyin ki Astra nın gece görüşü sıfır tmm diyeyim. Görüş sıfır biliyo musunuz? Hayır. Duydunuz mu birinden? Hayır. Sol A sütunu kalın biliyor musunuz?, Yayayı ezen var sırf bundan dolayı. Biliyor musunuz? Hayır. Ön koltuklar sport donanımda saraeken savurmazken arka koltukta oturan biri sağa sola savrulur. Biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz. Pardon da siz neyi biliyorsunuz? Bilmeden ahkam kesmeyi. Buyrun devam edin. Dedim ya bırakın da böyle iyi araçlara biz binelim siz aman savrulmayayım diye tedirgin kullanın araçlarınızı. Yol tutuşta J kasa tektir. Watts tan dolayı. Zaten torsiyondan çıkaran da budur. Ve bağımsızdır kabaca. Daha da anlamıyorsanız valla başkası anlatsın size.. iyi forumlar.. YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu
    Hocam yazdıklarına katılıyorum J kasa’ya 3 yıl sahip olma şerefine nail oldum gerçekten efsane bir yol tutuşu vardı ve fakat Golf 7 ile tanıştıktan sonra dedim ki 3 yıl kendime neden işkence etmişim hamdolsun daha konforlu ve daha kalitelisine kavuştum.

    Benimkisi 1.3 cdti ecoflex sport paketti zaten artık Opel’in bi albenisi kalmadı PSA’nın Seat’ı oldu benim nezdimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vw grubu hiç sarmıyor beni. İç tasarım genç işi değil. Bide yol tutuşta en geride kalan bi araç. Geyik testlerinde falan. Golf fanatiği arkadaşım J kasayı gördü sattı aracını Astra aldı:)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Vw grubu hiç sarmıyor beni. İç tasarım genç işi değil. Bide yol tutuşta en geride kalan bi araç. Geyik testlerinde falan. Golf fanatiği arkadaşım J kasayı gördü sattı aracını Astra aldı:)
    Güzel kardeşim konudaki tüm yorumları okudum. Aracı kullanan bilir.. 2013 yılında ben de sıfır Corsa almıştım. Astra J Sport alacaktım, param yetmedi. Çünkü Corsayı alırken aracın tamamına kredi çekmiştim.
    Focus 3 kullandım, yol tutuşunu beğenmedim.

    Doktor arkadaşımda 2010 Model Astra J (Sport Donanım idi.) vardı. 60 km kullandım bol virajlı bir yoldu. Ray üzerinde gider gibi bir his veriyor.. Bunu bilen bilir.

    Astra J yol tutuşunda sınıfında tektir.

    Daha doğrusu Opel otomobilleri Downforce hissi ve yol tutuş olarak premium araçlar hariç sınıfında tektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F997573F0 -- 25 Nisan 2020; 20:58:20 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.