Şimdi Ara

YOL TUTUŞU TEDİRGİNLİK..seçiminiz ne yönde olurdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
1
Favori
8.719
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2009 honda i,vtc mi


    nasıl biraz anlatırmısınız şu hondayı..


    aynen birde 2006 VW jetta mı

    bu arabayıda anlatırmısınız..2006JETTA yı



    güvenlik..
    yol tutuşu güven vermeli..(YOLDA MERSO w140 S320 GİBİ GİTMESİ LAZIM 120 İLE GİDERKEN BİLE 70 ile gidiyormuş gibi olsun..)
    performans
    sağlamlık..
    yolda gezinir mi..

    Hangisi bu yukardaki kriterleri ele alınca çok daha başarılı..


    farklı alternatiflerde varsa söylermisiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 30 Eylül 2019; 4:50:36 >



  • Bilmiyorsun, daha kötüsü araştırmıyorsun, hala iddaa ediyorsun. Watts bağlantı tam bağımsız süspansiyon masraflı olduğu için yapılmış bir sistemdir. Madem bu sistem çok iyi bir sistem neden insigniada yok? Neden insignia tam bağımsız? Bak tekrar söylüyorum Astra kötü bir araç değildir, ama senin kadar abartılacak bir araçta değildir. Segmentinde ortalarda kabul edilecek bir araçtır.
    Opeli övmüyorsun kardeşim resmen kölesi olmuşsun. Allah aşkına bir yerde bana astranın bağımsız süspansiyon olduğunu ispatlayacak yazı göster?
    Onlarca mesaj oldu hepsinde de opel bağımsız süspansiyon değil diyor, sen ezbere hala bağımızdır, süspansiyonu eşsizdir vs vs yazıp duruyorsun.
    Virajda gaza basıyormuşsun falan filan, ben virajda fren yerine gaza basılacağını tam 25 sene önce senin gibi kulaktan duyma değil tecrübeyle öğrendim.
    6 senedir aynı arabayı kullanıyormuşsun, doğru düzgün farklı araba araba kullanmamışsın burda ahkam kesiyorsun.
    Sınıfında yol tutuşunda lider diyorsun, bu cümlen bile bilgisizliğini açıkça ortaya çıkartıyor. Astra segmentinde her konuda ortalarda bir araçtır. Bunu azcık otomobil bilgisi olan herkes bilir.
    Sana yanlış yaptığını söyleyen birçok bilgili üye oldu, inanki otomobil bilgisi olarak seni ceplerinden çıkarır. Ama sen onların bilgisine saygı duymadığın gibi hala ısrarla ve bilgisizce cevaplar yazarak saygısızlık yapıyorsun. Bunu da sana defalarca anlatmaya çalıştım ama sen hala video koyuyorsun ki bu videolar senin haksız olduğunu ispatlar yönünde bilgi içeriyor.
    Daha çok yazıp iyice batma bence!!!!
    Watts bağlantı şekli torsiyon çubuğuna ek bir viraj denge çubuğundan ibaret, bir tekerlek çukura girerse diğerini de o yöne çekip dengeyi sağlamayı amaçlıyor.

    200 ile viraj alıyorum filan biraz abartı olmuş. Emsali olan düz torsiyon çubuklu araçlardan iyidir o kadar.

    Segmentinin en iyisi filan komik ifadeler.

    2009 Civic'lerde bunun biraz daha gelişmiş versiyonu olan çift salıncaklı bağımsız süspansiyon var. Yol tutuşu filanda iyidir ancak süspansiyonlar yumuşak olduğu için gövde salınımı fazladır bu da virajlarda kopup gidecekmiş, yolu tutamayacakmış hissiyatı oluşturur.

    Jetta ise düz torsiyon çubuklu, aşırı yumuşak konfor odaklı süspansiyonları ile ani manevralarda oldukça dengesiz kayık gibi sallanıp duran bir araç.

    Ek bilgi olsun Civic nesillerdir bağımsız süspansiyon ile satılıyor. Avrupa araçlarında bağımsız süspansiyon yokken Corolla ve Civic'de standarttı.
    Astra elbette kötü yol tutan bir araç değildir ancak sınıfında tek ya da referans araç hiç değildir. 50 nc kanyondan sonra size süper gelmiş olabilir ama yol tutuş konusunda çok daha iyileri var. Yarın bir gün tam bağımsız süspansiyona sahip daha iyi yol tutan bir araca bindiğinizde şu yazdıklarınıza bakıp gülersiniz.

    Elma fotosu koyup altına bu elma değil diyorsunuz. Kendi koyduğunuz fotolarda torsiyon çubuğu olduğu gözüküyor zaten. Konudaki herkes torsiyon çubuğu diyor siz ise torsiyon değil bağımsız demekte ısrar ediyorsunuz. Hadi 1-2 kişi olur ama bu kadar kişi yanılıyor olamaz herhalde. Hadi buradakilere inanmadınız internette 2 dakika araştırıp watts bağlantının ne olduğunu ögrenebilirisiniz.

    Zamanında bir yerden yanlış ya da eksik bilgi almışsınız ve bunu kesin doğru olarak kabul edip çevrenizdekileri de ikna etmeye çalışıyorsunuz. Yanlıştan dönmek, pardon ben hatalı biliyormuşum demek ayıp değil erdemdir. Korkmayın kimse dalga geçmez.
  • YOLDA MERSO w140 S320 GİBİ GİTMESİ LAZIM 120 İLE GİDERKEN BİLE 70 ile gidiyormuş gibi olsun..)

    Aşırı beklenti içindesiniz. İki araç da size o hissi vermez.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Troll olmadığını varsayarak söylüyorumHondayı ele zatende jettanın ise o hissiyatı vermesi imkansız yalıtım koltuk ergonomisi malzeme kalitesi bunlar fark yaratır fakat yol tutuşunda öyle düşündüğünüz gibi farklı olacağını sanmıyorum hissiyat Tabii ki çok farklı olacaktır yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 30 Eylül 2019; 7:24:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta tabi ki .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S320 gibi gitmesi için S320 almanız gerek.
    2007 Jetta sahibi olarak, kesinlikle Jetta derim ikisi arasında. 2006 modeli (102 bg atmosferik) performans hariç tüm ihtiyacınızı görür. 2008 modele kadar çıkabilirseniz Tsi 122 bg motor ile performans açığını da bir nebze kapatır.
  • Yol tutuşu güven veren araç ve Jetta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civicin yok tutuşu daha iyidir muhtemelen.
    ama arada çok fark olacağını da sanmam.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat nasıl bir seçimdir ?
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • başka marka model..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşu arıyorsan focus al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J alabilirsiniz. Bağımsız süspansiyon ve watts bağlantı ile sınıfında tek. A6 ile beraber 200 le uzun yol virajı alırsın. Hiç çizginden çıkmadan. Ama hangi araba olursa olsun bahsettiğiniz yada daha üst araç. Yola ve arabaya göre gitmek gerekir. Astra J de viraj içinde gaza basarsın inanılmaz keyif alırsın o kadar diyim. Sağlama yap sollama yap sıfır sıkıntı. Yol tutuş muazzam.. 6 yılı geçti benim araç gerçekten memnunum. 1 kere hayati bir durum oldu onda da hiç savrulmadan yola yapıştı araç. Güvenlik ön planda benim için. Zaten 1 kez şansınız oluyor. Benimde öyle oldu :)
  • Astra J

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra J

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşu diyorsanız Ford Focus veya Astra J derim...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Astra J alabilirsiniz. Bağımsız süspansiyon ve watts bağlantı ile sınıfında tek. A6 ile beraber 200 le uzun yol virajı alırsın. Hiç çizginden çıkmadan. Ama hangi araba olursa olsun bahsettiğiniz yada daha üst araç. Yola ve arabaya göre gitmek gerekir. Astra J de viraj içinde gaza basarsın inanılmaz keyif alırsın o kadar diyim. Sağlama yap sollama yap sıfır sıkıntı. Yol tutuş muazzam.. 6 yılı geçti benim araç gerçekten memnunum. 1 kere hayati bir durum oldu onda da hiç savrulmadan yola yapıştı araç. Güvenlik ön planda benim için. Zaten 1 kez şansınız oluyor. Benimde öyle oldu :)
    astra j torsiyon dostum ama watts yardımıyla iyi yol tutar-viraj döner...

    ama artık yeni araçlarda watts bağlantısı kaldırdılar maliyeti kısmak için, 2016 ikinci yarıdan itibaren.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 1 Ekim 2019; 20:3:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    astra j torsiyon dostum ama watts yardımıyla iyi yol tutar-viraj döner...

    ama artık yeni araçlarda watts bağlantısı kaldırdılar maliyeti kısmak için, 2016 ikinci yarıdan itibaren.

    Alıntıları Göster
    Aynen torsiyodur kendisi, yol tutuşuda fena değildir abartılmasına gerek yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşın o kadar ballandırıpta anlattığı ve sahip olduğu araçta arkaların torsiyon olduğunu bilmemesi çok tuhaf geldi bana :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 1 Ekim 2019; 20:2:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    arkadaşın o kadar ballandırıpta anlattığı ve sahip olduğu araçta arkaların torsiyon olduğunu bilmemesi çok tuhaf geldi bana :)
    Sınıfında tek olmasını felan geçtimde A6 ile karşılaştırılması ilginç, 200 le viraja girip hiç çizgisinden çıkmamasıda ilginç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S320 gibi gitsin diyorsan bişey alma kardeşim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Astra J bağımsız süspansiyondur. Torsiyon değildir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    Uzun yol virajında çizgiden çıkmıyor A6 gibi diyorum. İyidir kötüdür demiyorum. Sınıfının lideridir yol tutuş ta. Arkalar bağımsızdır. Makyajlı hb benim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.