Şimdi Ara

Yüksek devirde vites değiştirmek (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
5.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Enişten Honda kullansaydı napacaktın merak ettim

    5000 devirde enişten durur vtec başlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krkmz1666

    Enişten Honda kullansaydı napacaktın merak ettim

    5000 devirde enişten durur vtec başlar

    Hocam ister honda ister ford ister volkswagen olsun yüksek devir zararlı diye biliyorum ben segmanlar aşınıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek devirde vites değiştirmek uzun vadede aşınmalara sebep olur lakin atmosferik benzinli bir araç için 3500-4000 devir yüksek değil orta devir sayılır anca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Takumi_Fujiwara

    Yüksek devirde vites değiştirmek uzun vadede aşınmalara sebep olur lakin atmosferik benzinli bir araç için 3500-4000 devir yüksek değil orta devir sayılır anca.

    Ben sürekli 3000 devirde değiştiriyorum aracımda kurumlaşma falan oluşur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Peki bazıları benzinli araçta 2000 2500 devirde vites değiştiriyor bunun zararı olur mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Peki bazıları benzinli araçta 2000 2500 devirde vites değiştiriyor bunun zararı olur mu?

    Olmaz da öyle vites değiştirip arabadan performans beklememek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Peki bazıları benzinli araçta 2000 2500 devirde vites değiştiriyor bunun zararı olur mu?

    Olmaz da öyle vites değiştirip arabadan performans beklememek lazım.

    Motorun sağırlaşması nasıl oluyor peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    Çok çok uzun süreler aracınızı aynı şekilde kullanıyorsanız oluşma ihtimali her zaman var. Ayda yılda bir kere 1 dakika 5000 devir civarında sürmek motor sağlığı için faydalı olur. Lakin sakın motor soğukken yüksek devirlere çıkmayın, bu işin en sağlıklı yolu belirli bir süre yapılan sürüşten dönerken devir çevirip sonra sürüşü sonlandırmaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Takumi_Fujiwara

    Çok çok uzun süreler aracınızı aynı şekilde kullanıyorsanız oluşma ihtimali her zaman var. Ayda yılda bir kere 1 dakika 5000 devir civarında sürmek motor sağlığı için faydalı olur. Lakin sakın motor soğukken yüksek devirlere çıkmayın, bu işin en sağlıklı yolu belirli bir süre yapılan sürüşten dönerken devir çevirip sonra sürüşü sonlandırmaktır.

    Yani ara sıra vites değişimini 4000 5000 civarı yapmak gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce


    quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Peki bazıları benzinli araçta 2000 2500 devirde vites değiştiriyor bunun zararı olur mu?

    Olmaz da öyle vites değiştirip arabadan performans beklememek lazım.

    Motorun sağırlaşması nasıl oluyor peki?

    Motoru sağırlaştırmak için 5-6 yıl sürekli o şekilde kullanabilicek varsa ben yardımcı olurum tamir masraflarında.Motor sağırlaşmasının tek sebebi yok.İnsan arada bir gazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Dizel?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Silenforce

    4000 Devirde vites atmak hiçbir araca zarar vermez.

    Dizel?

    4000 Devirde vites atmak dizel araçlara zarar verseydi redline 4500,5000'den değil de 4000'den başlardı diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vincent54

    sürekli düşük devirlerde araç kullanmak katalizörün tıkanmasına sebep veriyor. o yüzden bazen çoşturmak iyi . onun haricinde dayınızın yaptığına bişey diyemicem. bazen kafama eserse bende çoşturuyom yani zevk işi

    Dayısı değil eniştesi arabayı yüksek devirde kullanan aileyi karıştırmayın lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eniştenle aynı arabaya sahibim, genelde düşük devir 2500-3000 arası kullanırım ama geçen hafta İzmir'e git gel sürekli 3500 devirde gittim. Araba canlandı. Yüksek devir fazla abartılmazsa arabayı daha canlı hale getiriyor.
  • düşük devir motordan,yüksek devir benzinden yer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cidele

    düşük devir motordan,yüksek devir benzinden yer

    Çoğu kişi düşük devir faydalı yüksek devir segman aşınmasına neden oluyor diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorun ömrü biraz da toplamda çevirdiği devir sayısı kadardir. O yüzden sürekli yüksek devir kullanmak zarar verir. Kurumlanmayi onleyeyim derken motordan olmamak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    yüksek devir diye arabayı hep 5000 5500 devirde tutarsan tabi zararlı ama yakıttan tasarruf yapayım diye 1300 1400 devirde kullanırsan daha zararlı
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.