Şimdi Ara

Yüksek sinyal nedeniyle kurulum yapılamıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
334
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 6 Kasımda yapmış olduğum internet başvurusunda ertesi gün vdsl kabloları fiberle değiştirildi ve modem kurulumuna gelindi fakat gelen arkadaş sinyal çok yüksek düzeltilmesi lazım dedi gitti. O gündür hala bir şey çözülmüş değil. Home office çalışıyorum ve yayın yapıyorum dolayısıyla şuan işime çok büyük engel oluyor internetsizlik. Lütfen yardımcı olur musunuz?




  • Altyapı Telekom a mı ait Turknet e mi?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Telekoma ait. 100mbps fiber bağlatmaya çalışıyorum.

  • sinyal yüksek olması iyi bir şey, zayıf sinyalde kablo biraz büküldümü sinyal düşüyor, yine tt'nin ali cengiz oyunları. tabii turknet'i ndevreye girip tt'den aldığı premium hizmetin hesabını sorması lazım ama tt' ile bu haliyle kimse baş edemez devlet kurumu oldu bitti.

  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    0 dbmye yakın olması gerekiyormuş sanırım 30dbm geliyor bizim kabloya. Yarın il müdürlüğüne gidicem bakalım bir şeyleri ciddiye alıp ilgilenmelerini sağlamayı umuyorum.

  • corinthians_134 kullanıcısına yanıt

    -30dbm ise sinyal yüksek değil çok düşüktür.

  • corinthians_134 kullanıcısına yanıt

    Telekom ekibi düzeltecek onu hocam. İlgililere bildirilmiştir konu muhtemelen.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Çoklu LNB de sinyal sorunu
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba, konu linkini ve müşteri numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Zayıflama değeri yüksekse -30 dbm falansa sağlıklı sinyal alamazsınız. -20 -25 civarı olması lazım. Sinyal abonelere paylaştırılarak bölüne bölüne geldiği için bir miktar zayıflar. Telekom tarafıyla iletişime geçin gerekirse bizzat müdürlüğe müracat edin hızlandırsınlar işlerinizi.
  • Krone K kullanıcısına yanıt

    Hocam ilgili abone Turk Telekom dan hizmet almadığı için kendi işletmecin üzerinden kayıt aç onlar bize iletir derler yani ilgilenmezler çok da fazla. Anca böyle çok iyi birine denk gelecek ki o bir bakalım desin. O da zor ihtimal çünkü başka işletmecinin müşterisi. Bu gibi konularda ilgili işletmeci altyapı sahibi işletmeciye durumu bildirir ve çözmesini bekler. Başka da yapacak bir şey yok çünkü başka bir işletmeci altyapı sahibinin altyapısına dokunamaz. Yani bir arıza mevcut ise bunu altyapı sahibi giderecektir iş programı kapsamında. Bu da iş programının yoğunluğu gibi etkenlere bağlı olduğu için bazen erken bazen geç sonuçlanabiliyor.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.