Şimdi Ara

Yükseltmeye nereden başlanmalı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bisikletim salcano insomnia40 öncelikler özellikleri şu şekilde
    ''26'' MTB
    HYDROFORMED BUTTED ALÜMİNYUM
    ROCKSHOX XC28MGTK RL GİDONDAN KİLİTLEMELİ MAŞA
    SHIMANO RD-M390-L, ACERA
    SHIMANO, SL-M390, ACERA
    27 VİTES
    SHIMANO FD-M390, ACERA -
    SHIMANO HG20-9 KASET
    KMC Z99
    SUNTOUR XCT
    SUNTOUR BB10- XCT-SQS
    SHIMANO M395 HİDROLİK DİSK
    MTB-AL-152BT FOV EN-M W620MM
    SALCANO/ZOOM TDS-D369 3D FORGED ALÜMİNYUM
    SALCANO LOGOLU, JEL TAKVİYELİ SELE
    SP-C239 31,6X350MM
    VP-518S BS SILVER BODY
    125MM SALCANO LOGOLU
    SALCANO X-PROD1 32H JANT
    SRAM HUB MTH 306 F
    CONTINENTAL RACE-KING 26x2,2 LASTİK
    16”-18”-20”
    yakın zamanda elime 350tl civarı para geçecek ilk olarak karbon gidon ve boğaz alayım diyorum peki sonra ne almalıyım (maşa hariç)?bisikleti arazide kullanmayı düşünüyorum







  • hangi amaçla yükselteceksiniz? bu haliyle araziye girer zaten, bi sıkıntı yaratacağını sanmıyorum çok hor kullanılmazsa.
  • yükseltip napıcaksın para harcamaktan başka bir şey değil
    bisiklet şu hali ile yeterli düzeyde önemli olan bacaklar
    bir carbon gidon taktın diye sürüşün hissedilecek derecede fark olmayacak

    önemli olan bacaklar
    görende sanır ki 40 kg lik çift amörtisörlü carfoursa bisikleti kullanıyor sanıcak
  • Lastiklerini değiştirebilirsin, daha çok şehir ağırlıklı kullanıyorsan schwalbe marathon lastikleri önerebilirim.
  • 350 TL'ye zaten karbon gidon ile boğazı alırsınız. Diğer parçaları yükseltmek isterseniz daha fazla bütçe ayırmanız gerek.

    Yükseltmeye ilk jantları değiştirerek başlayabilirsiniz. X-prod jantlar iyidir güzeldi ama ağırdır. Mavic Crossmax ya da benzeri bir jant seti hem bisikleti hafifletir hem akışını iyileştirir.

    Ondan sonra Acera sisteminizi Deore veya SLX sistem ile değiştirin. Tavsiyem ikinci el temiz parçalar bulup tek tek değiştirmenizdir. Set halinde sıfır alırsanız pahalıya gelecektir. Bu size hem hafiflik hem de serilik kazandıracaktır.

    Hala içinize sinmediyse son olarak kadronuzu değiştirebilirsiniz. Alü olan kadronuzu karbon kadro ile değiştirip bisikletinizi daha rijit yapabilirsiniz.

    Yukarıda bahsettiğim yükseltmelerin toplamı yaklaşık olarak 2,5-3 milyar civarındadır.

    İyi günler.

    Edit. İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aizanoi -- 8 Şubat 2014; 1:30:50 >
  • breaking.bad B kullanıcısına yanıt
    karbon gidonu ve boğazı ağırlık açısından değiştirmek istiyorum gidondan 130gr boğazdanda 180gr hafifliyecek 310gr pek az sayılmaz
  • Aliexpressten karbon gidon ve boğazların fiyatlarına bakın derim jantlar hakkında çok kararsızım çemberi telleri tel başlarını göbekteleri alıp bisikletçiye ördürtmem nasıl olur?Zaten acera arka aktarıcıyı slx veya daha üst bişeyle değiştiriceğim geçen arkadaş slx seti 800liraya satıyordu sadece arka aktarıcı 120lira demişti kadrodan memnunum açıkcası kırılana kadar kullanmayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRooKiex

    karbon gidonu ve boğazı ağırlık açısından değiştirmek istiyorum gidondan 130gr boğazdanda 180gr hafifliyecek 310gr pek az sayılmaz



    sen ne diyorsun 310gram çok önemli bi ağırlık. hızını %30 etkiler.


    Demek isterdim ama sen şu yazıyı bir oku hele, 310 gramın hesabını yaptığına göre ağırlığı saplantı haline getirmişssin belli ki.

    http://www.mtbtr.com/gezi_yayin/yayin.asp?kayitno=1313


    hatta bu yazıyı herkes okusun










    o kardoya masraf yapma. yükseltmeye de kadrodan başla. yeni kadro al elindeki komponentleri aktar. daha sonra yükseltme yaparsın komponentlerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kymelria -- 8 Şubat 2014; 9:25:45 >




  • kymelria kullanıcısına yanıt
    Bu bütçeyle karbon kadro zor hatta imkansız yani alınabilir kadrolarda benimkiyle aynı olacaktır sonuçta hepsini axman üretiyor
  • şu an en fazla akıcılığını seriliğini arttırabilirsin bisikletin. en önemlisi jant seti ve maşa. lastik idare eder. ağırlık düşüneceksen elinde şöyle bir 10 bin liran olması gerekiyor. ki yarışmayacaksan hiç gereği yok farkı anlamazsın zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRooKiex

    Aliexpressten karbon gidon ve boğazların fiyatlarına bakın derim jantlar hakkında çok kararsızım çemberi telleri tel başlarını göbekteleri alıp bisikletçiye ördürtmem nasıl olur?Zaten acera arka aktarıcıyı slx veya daha üst bişeyle değiştiriceğim geçen arkadaş slx seti 800liraya satıyordu sadece arka aktarıcı 120lira demişti kadrodan memnunum açıkcası kırılana kadar kullanmayı düşünüyorum

    Yurt dışından getireceksen iş değişir. Ben TR fiyatıyla düşündüm de.




  • Estetik mi performans mi amaciniz?
    Performans ise maşa (havalı alabilirsiniz hem hassasiyet hem agirlik) hemde jant seti (hafiflik akicilik)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRooKiex

    Bu bütçeyle karbon kadro zor hatta imkansız yani alınabilir kadrolarda benimkiyle aynı olacaktır sonuçta hepsini axman üretiyor

    Hala karbon dıyorsun ağırlığa bu kadar takma diyorum, yapılan testleri gosteriyorum

    kadroyu da yurtdışından getirtirsen 350tlye çok güzel kadrolar bulabilirsin, kargoda bedelini 10$ veya hediye olarak göstermelerini istersen gümrükten de sorunsuz geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Salcano kadroya bu kadar masraf. Bilemiyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • swat1000 S kullanıcısına yanıt
    Salcano sadece etiket sonuçta çoğu fabrikanın kadrosunu axman üretiyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.