Yurt dışından bir tanıdığım vasıtası ile aldırdığım samsung i9505 telefonun pilinin şiştiğini ve bozuk olduğunu öğrendim. samsung servisine gittim. Yurt dışından alınan telefonların Türkiye'de garantisi olmadığını bana ancak yeni pil satabileceklerini söylediler.
Kabul etmedim. Samsung çağrı merkezini aradım. Bana aynı zırvaları söylediler.
Bu cihazın bir sene uluslar arası garantisi olduğunu belirttim ve samsung pillerinde sorun olduğunu bunu samsung kabul ettiğini sorun yaşayanların pillerini geriye almak için uluslar arası karar alındığını söyledim.
Doğru söylüyorsunuz ama uluslar arası garantinin Türkiye'de geçerli olmadığını sadece Türkiye'den alınan cihazların pil değişimi yapıldığını belirtiler.
Telefonun Suudi Arabistan'dan alındığını biliyordum. Suudi Arabistan'ın distribütör ve teknik servisi dubai bağlıymış
Adres bilgilerini ülkelere göre şu sayfadan alabilirsiniz. LİNK
Dubai pili göndermeye karar verdim ve gönderdim. Posta ücreti 3,65 Tl tuttu (normal gönderim) zarf 1 tl içi korumalı olanlardan Toplam 4,65 tl ile şansımı zorlamak istedim.
7 Nisanda pili gönderdim. Onların ellerine 19 Mayısta geçmiş.
Mailde istenilen bilgileri gönderdim.
Onlarda bana 21 mayısta yeni sıfır pilimi hiç bir ücret talep etmeden dhl kargo ile garanti belgesiyle geri gönderdiler.
Biliyorum aranızdan sorun yaşayanlar vardır. izlediğim yolla garanti kapsamında pillerinizi değişebilirsiniz.
iyi günler
Alıntıdır.
Arkadaşlar gezinirken tesadüf sitenin birinde bu bilgiyle karşılaştım ve paylaşmak istedim.Benim cihazda yurtdşından geldi ve pili şişmişti,paşa paşa gidip 100 tl bayılarak yeni pil almıştım(samsunga sağlam küfürler eşliğinde elbette).Pazartesi bende Fransaya göndererek şansımı bi deneyeceğim bakalım,posta ücreti falan cüzi rakamlarda denemekte fayda var.
DH nın gene aybaşısı tuttu sanırım resimler açılmıyor sağlam yüklediğim halde :(