Şimdi Ara

Yurt Dışından Yedek Parça Getirme (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
15
Favori
140.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Güç vermeye başlaması ayrı, devrede olması ayrı yalnız.




  • ithali yasak olmayan her parçayı getirebilirsiniz, 1500 euro ve 30 kg ye kadar vergisini verip (en fazla %20 - kargo hariç bedel üzerinden-) alabiliyorsunuz. biraz bekleyiverin, paranızı fahiş parçacılara kaptırmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Güç vermeye başlaması ayrı, devrede olması ayrı yalnız.

    Bos bos donen turibunden bahsediyosaniz evet gaza bastikca doner . fakat mesele motora guc vermesi ( calismasida bu demek ) ise belli bir devirden sonra olur. Eksoz cikisina bos bos donen turibun takalim arabamiz turbolu olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Güç vermeye başlaması ayrı, devrede olması ayrı yalnız.

    Bos bos donen turibunden bahsediyosaniz evet gaza bastikca doner . fakat mesele motora guc vermesi ( calismasida bu demek ) ise belli bir devirden sonra olur. Eksoz cikisina bos bos donen turibun takalim arabamiz turbolu olsun.

    Pieltstick 16PA4 tipi motor üzerindeki gözlemim:

    Motorun rölanti devri 650, azami devri 1500, aşırı devir stop rölesi 1640 devir.
    Bu motor alternatör devrede değilken, yani boştayken 1500 devir de yapsanız, hatta zorlayıp 1640 devire getirip stopta ettirseniz turbo basınçlarını yükseltmiyor.
    Ama yükteyken, 1000 devirde dahi turbo göstergeleri değer göstermeye başlıyor.

    Devirle bire bir alakalı değil sanırım?




  • *President* kullanıcısına yanıt
    Sağlam güldüm... Burada da peşinizi bırakmamış hala bik bik yapıyor oyuncu kardeş... Neyse; fazla takılmamak gerek yoksa hoş olmuyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Güç vermeye başlaması ayrı, devrede olması ayrı yalnız.

    Bos bos donen turibunden bahsediyosaniz evet gaza bastikca doner . fakat mesele motora guc vermesi ( calismasida bu demek ) ise belli bir devirden sonra olur. Eksoz cikisina bos bos donen turibun takalim arabamiz turbolu olsun.

    Pieltstick 16PA4 tipi motor üzerindeki gözlemim:

    Motorun rölanti devri 650, azami devri 1500, aşırı devir stop rölesi 1640 devir.
    Bu motor alternatör devrede değilken, yani boştayken 1500 devir de yapsanız, hatta zorlayıp 1640 devire getirip stopta ettirseniz turbo basınçlarını yükseltmiyor.
    Ama yükteyken, 1000 devirde dahi turbo göstergeleri değer göstermeye başlıyor.

    Devirle bire bir alakalı değil sanırım?

    Eksoza giden gazla alakali buda ne kadar gaza bastiginiza yani devirle alakali turibunler belli bi esik degerinden sonra guc uretmeye baslar. Turbonun buyuklugune bagli olarak calisacagi devir ayarlaniyor. Dizel araclarda turbo kucuk oldugu icin 1500 2000 devire kadar dusuk devirde calisanlar var. Fakat buyuk bi turbo 3500 4000 gibi devirlerde tam gucunu verir. Araciniz ne bilmiyorum ama 1000 rpm de gosterge gosterse bile onemsiz degerler gosterir gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e-rose

    Sağlam güldüm... Burada da peşinizi bırakmamış hala bik bik yapıyor oyuncu kardeş... Neyse; fazla takılmamak gerek yoksa hoş olmuyor...

    Ne konustugumuzun farkinda bile digilsin dimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Güç vermeye başlaması ayrı, devrede olması ayrı yalnız.

    Bos bos donen turibunden bahsediyosaniz evet gaza bastikca doner . fakat mesele motora guc vermesi ( calismasida bu demek ) ise belli bir devirden sonra olur. Eksoz cikisina bos bos donen turibun takalim arabamiz turbolu olsun.

    Pieltstick 16PA4 tipi motor üzerindeki gözlemim:

    Motorun rölanti devri 650, azami devri 1500, aşırı devir stop rölesi 1640 devir.
    Bu motor alternatör devrede değilken, yani boştayken 1500 devir de yapsanız, hatta zorlayıp 1640 devire getirip stopta ettirseniz turbo basınçlarını yükseltmiyor.
    Ama yükteyken, 1000 devirde dahi turbo göstergeleri değer göstermeye başlıyor.

    Devirle bire bir alakalı değil sanırım?

    Eksoza giden gazla alakali buda ne kadar gaza bastiginiza yani devirle alakali turibunler belli bi esik degerinden sonra guc uretmeye baslar. Turbonun buyuklugune bagli olarak calisacagi devir ayarlaniyor. Dizel araclarda turbo kucuk oldugu icin 1500 2000 devire kadar dusuk devirde calisanlar var. Fakat buyuk bi turbo 3500 4000 gibi devirlerde tam gucunu verir. Araciniz ne bilmiyorum ama 1000 rpm de gosterge gosterse bile onemsiz degerler gosterir gibi geliyor.

    16PA4 motor 16 silindirli çift turbo bir gemi ve lokomotif motorudur.

    Benim esas sormak istediğim, egzozdaki pervane ile emme manifoldundaki pervane rijt bağlı değil mi?




  • kfadam kullanıcısına yanıt
    He gülüm he canım, farkında değilim... Sen haklısın, sen her konuda bilgilisin, sen forumun kompedanısın...

  • Bahsettiginiz motor hakkinda hicbi fikrim yok :) Normali buhttp://otomodifiyeler.blogcu.com/turbo-charger-nedir/1215334

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fark ettiyseniz ikiniz de aynı şeyleri söylüyorsunuz.
    Turbo güç verene kadar motor atmosferik gibi çalışır. Turbo gücünü vermese bile çalışır yalnız. Çünkü egzoz gazı çeviriyor mili.
    Bir lokomotifin turbo dağıtmasına canlı şahit olduğum için az çok bilirim bu mereti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Yahu güzel kardeşim. Canım forumdaşım. İmzama bir tıkla. Bana araştır diyorsun ya hani, sende accık araştır. Lütfen bana kelime oyunlarıyla gelme lütfen. İnan laf yarıştıracak zamanım yok. Turbo çalışmaz dedin cevapladım. Yanlış bildiğin bir konuyu düzeltmek seni bilgilendirmekti amacım. Şimdi güç vermeye başlıyormuş diyorsun.

    NFS den videodan linklerden yıllardır bakıyorum ben bunlara, yıllardır da kendim birebir uğraşıyorum. Amacın bilgi almak olsaydı sana yazdığım mesajda konu biterdi. Amacın sen bilmezsin ben bilirim diyerek sidik yarışıysa tamam ben çekiliyorum sen kazandın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Yahu güzel kardeşim. Canım forumdaşım. İmzama bir tıkla. Bana araştır diyorsun ya hani, sende accık araştır. Lütfen bana kelime oyunlarıyla gelme lütfen. İnan laf yarıştıracak zamanım yok. Turbo çalışmaz dedin cevapladım. Yanlış bildiğin bir konuyu düzeltmek seni bilgilendirmekti amacım. Şimdi güç vermeye başlıyormuş diyorsun.

    NFS den videodan linklerden yıllardır bakıyorum ben bunlara, yıllardır da kendim birebir uğraşıyorum. Amacın bilgi almak olsaydı sana yazdığım mesajda konu biterdi. Amacın sen bilmezsin ben bilirim diyerek sidik yarışıysa tamam ben çekiliyorum sen kazandın.

    Hocam bakin diger konuda 2 arac kiyaslaniyordu biri dizel digeri benzinli. Arkadasin biri dizel olan devamli turboda tutabilirse gecer demis. Birkac arkadasda turbo zaten devamli calisir turboda tutmak diye bise yok gibi cevaplar yazmis. Bende onlara itafen turbo devali devrede olmaz yazdim. Burda arabalar yaristigina gore bahsettigimiz sey guc vermesi yoksa eksoz gazina baglandigini devamli donecegini biliyorum ama anlamsiz donmesiyle isimiz yok. Sonra siz geldiniz cevap yazdiniz. Belki birbirimizi yanlis olabiliriz fakat baska konularda gelip boyle dalga gecer gibi seyler yazmaniz hos degil. Benim ne demek istedigim anlasildiysa ne mutlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Yahu güzel kardeşim. Canım forumdaşım. İmzama bir tıkla. Bana araştır diyorsun ya hani, sende accık araştır. Lütfen bana kelime oyunlarıyla gelme lütfen. İnan laf yarıştıracak zamanım yok. Turbo çalışmaz dedin cevapladım. Yanlış bildiğin bir konuyu düzeltmek seni bilgilendirmekti amacım. Şimdi güç vermeye başlıyormuş diyorsun.

    NFS den videodan linklerden yıllardır bakıyorum ben bunlara, yıllardır da kendim birebir uğraşıyorum. Amacın bilgi almak olsaydı sana yazdığım mesajda konu biterdi. Amacın sen bilmezsin ben bilirim diyerek sidik yarışıysa tamam ben çekiliyorum sen kazandın.

    Hocam bakin diger konuda 2 arac kiyaslaniyordu biri dizel digeri benzinli. Arkadasin biri dizel olan devamli turboda tutabilirse gecer demis. Birkac arkadasda turbo zaten devamli calisir turboda tutmak diye bise yok gibi cevaplar yazmis. Bende onlara itafen turbo devali devrede olmaz yazdim. Burda arabalar yaristigina gore bahsettigimiz sey guc vermesi yoksa eksoz gazina baglandigini devamli donecegini biliyorum ama anlamsiz donmesiyle isimiz yok. Sonra siz geldiniz cevap yazdiniz. Belki birbirimizi yanlis olabiliriz fakat baska konularda gelip boyle dalga gecer gibi seyler yazmaniz hos degil. Benim ne demek istedigim anlasildiysa ne mutlu.

    Olay Turbo Lag'a düşmemek işte. Aynı şeyi anlatıyorsunuz. Hatta Heel'n Toe olayı ya da ralli pilotlarının gaz vererek viraj alması hep Turbo Lag'a düşmemek için yapılan hareketler değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Yahu güzel kardeşim. Canım forumdaşım. İmzama bir tıkla. Bana araştır diyorsun ya hani, sende accık araştır. Lütfen bana kelime oyunlarıyla gelme lütfen. İnan laf yarıştıracak zamanım yok. Turbo çalışmaz dedin cevapladım. Yanlış bildiğin bir konuyu düzeltmek seni bilgilendirmekti amacım. Şimdi güç vermeye başlıyormuş diyorsun.

    NFS den videodan linklerden yıllardır bakıyorum ben bunlara, yıllardır da kendim birebir uğraşıyorum. Amacın bilgi almak olsaydı sana yazdığım mesajda konu biterdi. Amacın sen bilmezsin ben bilirim diyerek sidik yarışıysa tamam ben çekiliyorum sen kazandın.

    Hocam bakin diger konuda 2 arac kiyaslaniyordu biri dizel digeri benzinli. Arkadasin biri dizel olan devamli turboda tutabilirse gecer demis. Birkac arkadasda turbo zaten devamli calisir turboda tutmak diye bise yok gibi cevaplar yazmis. Bende onlara itafen turbo devali devrede olmaz yazdim. Burda arabalar yaristigina gore bahsettigimiz sey guc vermesi yoksa eksoz gazina baglandigini devamli donecegini biliyorum ama anlamsiz donmesiyle isimiz yok. Sonra siz geldiniz cevap yazdiniz. Belki birbirimizi yanlis olabiliriz fakat baska konularda gelip boyle dalga gecer gibi seyler yazmaniz hos degil. Benim ne demek istedigim anlasildiysa ne mutlu.

    Dostum bana tutupta NFS oyna gör dersen ben sana ne diyeyim ki?




  • *President* kullanıcısına yanıt
    Film burada kopmuş ya zaten, yoksa konunun önemi kalmamış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: kfadam


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Teşekkür ederim. Ara sıra aşağıdaki gibi durumlar oluyor ama ben genelde yorum yapacağım konuyu seçmeye çalışıyorum. Aksi taktirde insanın sabırları zorlanabiliyor

    http://forum.donanimhaber.com/m_47952023/f_//tm.htm#47952023

    Adam bana NFS oyna öğren dedi

    Hocam sag solda dalga gecmeden once az biraz arastirsaniz keske. Linkte bi arac icin turbo- rpm grafigi var bakin bakalim ne zman guc vermeye basliyormus.
    http://www.modularfords.com/threads/111279-Boost-vs-RPM-Graph-for-2-8H-and-2-2L

    Yahu güzel kardeşim. Canım forumdaşım. İmzama bir tıkla. Bana araştır diyorsun ya hani, sende accık araştır. Lütfen bana kelime oyunlarıyla gelme lütfen. İnan laf yarıştıracak zamanım yok. Turbo çalışmaz dedin cevapladım. Yanlış bildiğin bir konuyu düzeltmek seni bilgilendirmekti amacım. Şimdi güç vermeye başlıyormuş diyorsun.

    NFS den videodan linklerden yıllardır bakıyorum ben bunlara, yıllardır da kendim birebir uğraşıyorum. Amacın bilgi almak olsaydı sana yazdığım mesajda konu biterdi. Amacın sen bilmezsin ben bilirim diyerek sidik yarışıysa tamam ben çekiliyorum sen kazandın.

    Hocam bakin diger konuda 2 arac kiyaslaniyordu biri dizel digeri benzinli. Arkadasin biri dizel olan devamli turboda tutabilirse gecer demis. Birkac arkadasda turbo zaten devamli calisir turboda tutmak diye bise yok gibi cevaplar yazmis. Bende onlara itafen turbo devali devrede olmaz yazdim. Burda arabalar yaristigina gore bahsettigimiz sey guc vermesi yoksa eksoz gazina baglandigini devamli donecegini biliyorum ama anlamsiz donmesiyle isimiz yok. Sonra siz geldiniz cevap yazdiniz. Belki birbirimizi yanlis olabiliriz fakat baska konularda gelip boyle dalga gecer gibi seyler yazmaniz hos degil. Benim ne demek istedigim anlasildiysa ne mutlu.

    Dostum bana tutupta NFS oyna gör dersen ben sana ne diyeyim ki?



    Ornek olsun diye yazdim sadece. Anlasilan nfs yi goren ciddiye almamis. Gayette guzel ornek halbuki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NGK Buji almayı düşünüyorum, orjinal ürün olması açısından hangi siteyi tavsiye edersiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @meteg ustaya kaç defa soru sorduysam henüz hiçbirine cevap verme gereği duymadı. Aklıma bir atasözü geldi. Karga ve bünyesindeki ilaçla ilgili... Neyse canı sağolsun...
  • smucuk,


    bu forumda otomatik şanzıman ile ilgili bir konu açmıştım.bir de Volvo ile ilgili.. açtığıma açacağıma pişman oldum.polemikler bitmiyor sonuçta ben bu foruma asabımı bozmaya girmiyorum.. neyse gelelim soruna.. alacağın solenoidle orjinal imalat ise alabilirsin ama büyük ihtimal gümrüğe takılacaktır. şayet yan sanayi ise uzak durun. bunların monte edilmesi için gövde sökülmesi gerek.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.