Şimdi Ara

Yurtdışından aldığım Samsung Galaxy S5 kapandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
2
Favori
5.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Almanya'dan Samsung Galaxy S5 alıp gelmiştim, buraya geldikten birkaç gün sonra da IMEI numarasını pasaportuma işlettirdim, vergi ücretini yatırdım. Fakat telefonu kaydettireli 11 gün oluyor ve birkaç saat önce telefon tamamen kapandı. Acaba telefon arızası mı diye şüphelenmiyor da değilim ama telefonu kaydettirme işleminin gerçekleşmemiş olması ihtimali daha çok baskın geliyor.

    Telefon hiçbir şekilde açılmıyor. Böyle bir durumda napabilirim? Benzer bir durum yaşayan var mıdır?



  • Bu arada mcks.gov.tr adresinden imei sorgu ile imei numaramın kayıtlı olup olmadığını da kontrol ettim. Cihazınız kayıtlı diyor.
    Durumu : IMEI NUMARASI KAYITLI
    Kaynak : Yolcu beraberi kaydedilen cihaz
    Üretici : Üretici: Samsung Korea Pazar Adı: Samsung SM-G900F Model Bilgileri: Samsung SM-G900F

    Böyle bir yazı çıkıyor.
  • CnrHzl C kullanıcısına yanıt
    Sorununun pasaport kaydıyla alakası yok. Telefonun kendisinde sorun var. Başka bir pille dene, olmazsa bir servise falan göster.
  • Başka bir S5 daha var evde. Onun bataryasıyla deneyim, ona göre hareket edeyim o zaman. İşin kötü yanı, Almanya'dan alınan S5'in bütün Avrupa'da garantisi var ama Türkiye'de garantisi yok. Şimdi işin yoksa servise para bayıl.
  • CnrHzl C kullanıcısına yanıt
    Başka bataryayla denedin mi. Telefon açılıyormu, açılış ekranında mı kalıyor, yoksa hiç tepki vermiyor mu, bunları yazarsan yardımcı olabiliriz belki bir nebze.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Başka bataryayla denedin mi. Telefon açılıyormu, açılış ekranında mı kalıyor, yoksa hiç tepki vermiyor mu, bunları yazarsan yardımcı olabiliriz belki bir nebze.
    Diğer bataryayla deneyemedim daha. 1 saat sonra deneyebileceğim. Denedikten sonra buraya yazarım tekrardan.
  • CnrHzl C kullanıcısına yanıt
    Kendi bataryasıyla durum nasıl, telefon açılışta takılı mı kalıyor, yoksa hiç tepki vermiyor mu.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    Hiç tepki vermiyor. Sarji %57 iken bir anda kendi kendine kapaniverdi. Tus kilidine soktum zannettim. Açayim dedim açilmadi. Bataryayi çikardim taktim, sarja soktum, bana misin demiyor. Telefon bildigin ölü halde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CnrHzl -- 16 Ağustos 2014; 0:09:35 >
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    Şimdi diğer S5'in bataryasıyla değiştirdim. Hiçbir değişiklik yok. Telefon halen ölü vaziyette. Benim bataryam ise diğer telefonda gayet çalışıyor. Şarj da en son bıraktığım gibi %57. Şimdii napabilirim :/
  • CnrHzl C kullanıcısına yanıt
    Umarım anakart arızası değildir. Zira Samsung servisi ücretiyle dahi olsa yurtdışı telefonların anakartını değiştirmiyor, zaten değiştirse bile çok pahalı bir parça, başka yerlerden temin etmen de çok zor, temin etsen bile telefonun imei numarası değişeceğinden kayıtlı imeiye sahip anakart nereden bulacaksın. Neyse geçmiş olsun, iyi bir servise göstermek şart. Bu tarz olaylar yüzünden yurtdışı telefona sıcak bakmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 16 Ağustos 2014; 4:01:51 >
  • Güç tuşuna uzunca süre basmayı denediniz mi? Recovery ya da download moda almayı da deneyebilirsiniz. Bu arada geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güç tıuşuna 5 dakika da bassan bir fayda etmiyor. Telefona hiçbir güç gitmiyor. Bildiğin ölü halde. Bugün Samsung İzmir Çankaya Servisine götürdüm. Almanya'dan alınan ürünün burada garantisi geçip geçmediğini hiçbiri bilmiyor. Biri diyor ki garantisi yok diye biliyorum, yanındaki diyor ki 1 yıl garantisi olması lazım. Müşteri hizmetlerini arıyoruz, IMEI'yi bilgileri veriyoruz. 1 yıl garanti olması lazım ama servise sorun daha iyi bilirler diyor.

    Ben hayatımda bu kadar organize olamamış şirket görmedim. Telefonu, faturası ve garanti belgesiyle teknik servise teslim ettim. "Bugünlerde çok aşırı yoğunuz. En erken bir hafta içinde size geri dönüş yapacağız garanti durumuyla ilgili." dediler. Şimdi en az 1 hafta garanti kabul edilecek mi edilmeyecek mi onu bekleyeceğiz. Sonra da kim bilir ne kadar tamir süresini bekleyeceğiz. Ben hayatımda bu kadar rezalet görmedim. Samsung almayın, pişmanlıktır.




  • Arkadaşım telefonu şarja tak; 5 dakika bekle; ardından ortadaki tuş ile açma-kapama tuşuna 30 saniye basar mısın lütfen?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CnrHzl C kullanıcısına yanıt
    Yurtdışı Samsung cihazların garantisi yok. Onceden bir yil garantisi vardi onu da kaldirdilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun daha 10günlük cihazın bu tip sorunlar çıkarması insanı akıllı telefonlardan soğutuyor.
  • edi1907 E kullanıcısına yanıt
    Dediğini yapamadım. Teknik servise verdim bekliyorum artık.

    Bu arada sizler bile kesin bir şey söyleyebilirken garanti ile ilgili, Samsung'un hiçbir bilgi verememesi, Samsung'un yurtdışı cihazlara keyfi olarak servis sağladığını gösteriyor. Müşteri hizmetlerini aradım, live chatten yazdım "eğer uluslarası garantisi varsa 1 yıl garantisi vardır" diyorlar. Teknik servise gidiyorsun görevlilerden biri yok diye biliyorum diyor yanındaki 1 yıl olması lazım diyor. Bu garantiyi sorgulamak için hızlı yol var mı diyorsun yok diyorlar. Şimdi işin yoksa en az 1 hafta telefonsuz bekle garanti olup olmadığını öğrenmek için.

    Samsung'un ürününün dandikliğini geçtim, müşteri desteği sıfır. Koordinasyon sıfır, kimsenin kimseden haberi yok. Aklınız varsa Samsung'a bulaşmazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CnrHzl -- 16 Ağustos 2014; 14:41:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CnrHzl

    Dediğini yapamadım. Teknik servise verdim bekliyorum artık.

    Bu arada sizler bile kesin bir şey söyleyebilirken garanti ile ilgili, Samsung'un hiçbir bilgi verememesi, Samsung'un yurtdışı cihazlara keyfi olarak servis sağladığını gösteriyor. Müşteri hizmetlerini aradım, live chatten yazdım "eğer uluslarası garantisi varsa 1 yıl garantisi vardır" diyorlar. Teknik servise gidiyorsun görevlilerden biri yok diye biliyorum diyor yanındaki 1 yıl olması lazım diyor. Bu garantiyi sorgulamak için hızlı yol var mı diyorsun yok diyorlar. Şimdi işin yoksa en az 1 hafta telefonsuz bekle garanti olup olmadığını öğrenmek için.

    Samsung'un ürününün dandikliğini geçtim, müşteri desteği sıfır. Koordinasyon sıfır, kimsenin kimseden haberi yok. Aklınız varsa Samsung'a bulaşmazsınız.

    Bunlar malesef her markada olabilecek şeyler.

    Atıyorum apple müşteri memnuniyeti hep üst düzeydir,store hizmet anlayışları vs. ama diyorki mesela amerikadan alınan iphone cihazlara ben türkiyede garanti vermiyorum,a14xx miş yok lte destekliymiş vs. diyorlar,apple garanti olayıda şöyle işliyor sizden aldığı cihazın birebir olanı ile değişimi sağlarlar ama amerika olanda böyle sorunlar var diye burda değişim yok mesela,ha avrupadan alınmış bir iphone ise değişim oluyor ordakilerde türkiyede satılanla aynı diye,keza macbook olsun imac olsun ipod ipad olsun amerika vs. hiç farketmeden burdada değişim olur 1 yıl garantisi vardır vs. ama işte iphone da böyle sıkıntı var.

    Diğer yönden bakıncada store randevunu alırsın ertesi gün gidersin,cihaza bakılır neyse sorunu anında o dk değişir cihazınız,hani bilmiyorum başka cihazlarında ne yapıyorlar ama bazı şeyleride çok iyidir,sebebi apple direkt kendinin burda olması zaten,sony,samsung,lg ne olursa olsun,kendilerinin burda bir ofisleri varsa bile mağazalarıda varsa,sonycenter misal size yardımcı asla olmuyorlar,diyorlar ki gideceksin servise,servise bakıyorsun ya telpa genpa ya bilmemne elektronik vs. sonra başlasın mağduriyet 20 30 gün parça beklemeler vs. sürün allah sürün yok servise verdim e sisteme düşmemiş yok 1-2 hafta bekle,kargoyla yolladım teslim aldılar ee sisteme girmemiş vs. arıyorsun sorun ediyorsun sorun,efendim aldık ama sisteme anca giriyor,sisteme girer orda tamir yada değişim yazar gram bilgi yok,arayıp sorarsın ne oldu diye parça bekliyoruz derler değişti derler değişirse kaç günde gelir dersiniz hafta içi yollayacaz derler onu bekle 1 hafta vs. ölme eşşeğim ölme durumları malesef var,hani ucuz cihazlarda değil bunlar,2000-2500 lira civarı oynuyorlar fiyatları korkunç yani fiyatlar ama hizmete gelince malesef sınıfta kalıyorlar,malı sattık hadi yürüyün gidin uğraşın garantisini verdiğim firmayla lg-sony-samsung-htc vs. olarak ben ilgilenmiyorum tavrındalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Python

    quote:

    Orijinalden alıntı: CnrHzl

    Dediğini yapamadım. Teknik servise verdim bekliyorum artık.

    Bu arada sizler bile kesin bir şey söyleyebilirken garanti ile ilgili, Samsung'un hiçbir bilgi verememesi, Samsung'un yurtdışı cihazlara keyfi olarak servis sağladığını gösteriyor. Müşteri hizmetlerini aradım, live chatten yazdım "eğer uluslarası garantisi varsa 1 yıl garantisi vardır" diyorlar. Teknik servise gidiyorsun görevlilerden biri yok diye biliyorum diyor yanındaki 1 yıl olması lazım diyor. Bu garantiyi sorgulamak için hızlı yol var mı diyorsun yok diyorlar. Şimdi işin yoksa en az 1 hafta telefonsuz bekle garanti olup olmadığını öğrenmek için.

    Samsung'un ürününün dandikliğini geçtim, müşteri desteği sıfır. Koordinasyon sıfır, kimsenin kimseden haberi yok. Aklınız varsa Samsung'a bulaşmazsınız.

    Bunlar malesef her markada olabilecek şeyler.

    Atıyorum apple müşteri memnuniyeti hep üst düzeydir,store hizmet anlayışları vs. ama diyorki mesela amerikadan alınan iphone cihazlara ben türkiyede garanti vermiyorum,a14xx miş yok lte destekliymiş vs. diyorlar,apple garanti olayıda şöyle işliyor sizden aldığı cihazın birebir olanı ile değişimi sağlarlar ama amerika olanda böyle sorunlar var diye burda değişim yok mesela,ha avrupadan alınmış bir iphone ise değişim oluyor ordakilerde türkiyede satılanla aynı diye,keza macbook olsun imac olsun ipod ipad olsun amerika vs. hiç farketmeden burdada değişim olur 1 yıl garantisi vardır vs. ama işte iphone da böyle sıkıntı var.

    Diğer yönden bakıncada store randevunu alırsın ertesi gün gidersin,cihaza bakılır neyse sorunu anında o dk değişir cihazınız,hani bilmiyorum başka cihazlarında ne yapıyorlar ama bazı şeyleride çok iyidir,sebebi apple direkt kendinin burda olması zaten,sony,samsung,lg ne olursa olsun,kendilerinin burda bir ofisleri varsa bile mağazalarıda varsa,sonycenter misal size yardımcı asla olmuyorlar,diyorlar ki gideceksin servise,servise bakıyorsun ya telpa genpa ya bilmemne elektronik vs. sonra başlasın mağduriyet 20 30 gün parça beklemeler vs. sürün allah sürün yok servise verdim e sisteme düşmemiş yok 1-2 hafta bekle,kargoyla yolladım teslim aldılar ee sisteme girmemiş vs. arıyorsun sorun ediyorsun sorun,efendim aldık ama sisteme anca giriyor,sisteme girer orda tamir yada değişim yazar gram bilgi yok,arayıp sorarsın ne oldu diye parça bekliyoruz derler değişti derler değişirse kaç günde gelir dersiniz hafta içi yollayacaz derler onu bekle 1 hafta vs. ölme eşşeğim ölme durumları malesef var,hani ucuz cihazlarda değil bunlar,2000-2500 lira civarı oynuyorlar fiyatları korkunç yani fiyatlar ama hizmete gelince malesef sınıfta kalıyorlar,malı sattık hadi yürüyün gidin uğraşın garantisini verdiğim firmayla lg-sony-samsung-htc vs. olarak ben ilgilenmiyorum tavrındalar.


    Maalesef dediğin gibi müşteri hizmetinde apple'dan çok geride kalıyorlar. Fakat Samsung artık Telpa, KVK vs. gibi yerlere sevketmiyor. Samsung'un artık büyük şehirlerde kendi servisleri var. Fakat atıyorum İzmir'deki servise versen de önce İstanbul genel ofise sormamız gerekiyor diyorlar. İşte bu büyük saçmalık. Her büyük teknik servisin kendi insiyatifi, söz hakkı olması gerekiyor. Sonuçta orası sadece ve sadece Samsung'u temsil eden bir yer.




  • Dediğiniz gibi apple gene iyi bu konuda koca samsung kendi sitesinden bir garanti sorgulama açmalı seri numarası ile insanlar garantisini hangi ülkede geçeceğini vs. öğrenebilmeli basit bir sistem yani, ve de garanti işini kendisi yapmalı diyecek ki '' kardeşim garantilik cihazını bana yollayacaksın önce'' ya elden teslim yada kargolarsın yollarsın sonra o kendi teknik servisine yönlendirir bilemem ama senin muhattabın samsung türkiye olmalı ki bu işler düzene girsin,ama malesef bizde olmuyor bunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrcunFix -- 16 Ağustos 2014; 16:17:31 >
  • Şu garanti sorgulamayı seri numarasını sen kendin versen müşteri hizmetleri bile yapamıyor. Yani garanti sorgulama diye bir şey yok. İlkel yollardan, faturaya, garanti belgesine bakarak karar veriyorlar. Saçmalığın daniskası.

    Fakat son dediğinize cevabı yukarıda yazmıştım. Artık aracı yerlerle muhattap olmuyorsunuz Samsung'da. Direkt Samsung Türkiye ile muhattap oluyorsun ama direkt Samsung Türkiye ile muhattap olsan da değişen bir şey yok. Yine haftalarca bekletiyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.