Şimdi Ara

%100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
11
Favori
11.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HakanErTr kullanıcısına yanıt

    Menzile pek etkisi olmamış ama.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Morichannnn kullanıcısına yanıt

    Ben beğenmedim beğenmek zorunda da değilim . Hyundai den para alan youtuberlar övebilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Tüketime olmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben bu arabayı canlı gördüm. Mat siyah kaplamaydı. Yani ya seversin ya sevmezsin tarzı bir araba ama ben beğendim açıkçası.

  • Türkiye'de lansmana özel fiyat demek bizi ararsanız stok yok çekeriz, fiyat 2.640 olunca 100 bin lira iskontoyla fırsat fiyat diyerek sizi ararız demek. Neyse Tesla bunların ağzına vura vura öğretecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1600 liraya koltuk soğutmalı başka araç yok.

    menzil 450 yeter

    boyut 480cm. skoda kodiak 480, range rover sport 480...

    bu fiyata passat modeo sınıfı araç.

    servis masrafı yok. 1 depo 100tl.

    görüntüye takılan varsa daha 2020li yıllara girememiş demektir.

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    tesla 75kw pil, 550 menzil. 10 kw ya 75km. (ilk çıktığında sürtünme dünya 1.siydi)
    iyonik6 53kw pil, 450 menzil. 10 kw ya 85km.
    eqs 120kw pil, 700 menzil. 10 kw ya 60km. (2023 sürtünme dünya 1.si 0,20)

    bence baya etkisi olmuş. daha düşük pil ile daha uzun menzili yakalamış. bu sayede de koltuk soğutma direksiyon ısıtma hakiki deri 360 kamera donanımları doldurup, 150bg 0-100 8,8 arabayı 1600tl gibi ucuza satabiliyor pil maliyeti yerine donanım doldurmuş.

    4x2 de rakipsiz dünya şampiyonu bu araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cabriyo -- 29 Eylül 2023; 00:09:40 >
  • mutercim kullanıcısına yanıt
    Bu araba inan ki çok daha tipsiz canlı görsen. Hoşuma gitmiş ti resimler de ama çıplak gözle görünce çok kötü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • cabriyo kullanıcısına yanıt

    ağırlığı hesaba katmıyorsun. tr şartlarında 300-400km menzil tek aracı olan adamı bayar. 4.8m araçta 400lt bagaj da baya iyiymiş😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cabriyo kullanıcısına yanıt
    1 depo 100₺ ??? Nasıl olacak o iş?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Huan8 H kullanıcısına yanıt

    Elektrik birim fiyatı mesken için düşük tarifede 1.4 civarı, yüksek tarifede 2 civarı

    Bu ay %30 zam bekleniyor. 2.5 olsun diyelim.


    54 x 2.5 = 135 TL


    Not: Mesken elektriğine zam gelmediği, sanayi elektriğine %20 zam geldiği söyleniyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namre3kutuk -- 29 Eylül 2023; 11:49:7 >
  • Hyundai'ın bu son tasarımları gerçekten çok iyi, i20den tut tucson'a kadar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hyundai çok hızlı gelişiyor.

  • Tasarım görecelidir fakat bu aracı beğenmeyen kişilerin hangi araçlara sahip olduklarını çok merak ettim, bu aracın aldığı ödüllere bakalım;


    Dünyada Yılın Otomobili 2023

    Dünyada Yılın Otomobil Tasarımı 2023

    Dünyada Yılın Elektrikli Aracı 2023



    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleriauto express
    Hyundai Ioniq 6 named World Car of the Year 2023 | Auto Express
    https://www.autoexpress.co.uk/hyundai/ioniq-6/357316/hyundai-ioniq-6-named-world-car-year

    https://www.worldcarawards.com/files/2023_WCA_Winner_WCOTY.pdf



    Yorumlarda bir çok kişi beğenmemiş ama passat üretimi bitene kadar türkiye'nin sedan ülkesi olduğunu biliyordum ama gel gör ki insanların fikri değişmiş gibi?


    Marka bilinirliği var?

    Servis ağı var?

    Menzil gayet tatminkar?

    Kalite bence üst düzey?


    Eee daha ne beklenebilir ki, benzer fiyata ne idüğü belirsiz bir araç almaktan kat kat iyidir..


    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    Karaborsa olmaması halinde çok satacağı kesin...





  • emrahcey E kullanıcısına yanıt
    Tam tersi elektrikliler sıvı yakıtlılara göre çok daha düşük maliyete üretiliyor.
    Lityum batarya konusunda bir aldatmaca var. Hammadde olarak lityumun kilosu $68 olarak, tipik bir lityum batarya (90kWh) $10.000 olarak geçiyor fakat gerçekteki rakamlar bunlarla karşılaştırılmayacak ölçüde düşük.
    E-araç motoru $500 olarak geçiyor, adetli alımlarda bu rakam da düşük.
    Hyundai'nin bu modelinde ortaya uzun bir tablet yerleştirilerek torpido tasarımı en ucuza getirilmiş.
    Mekanik kapı kolu, hidrolik direksiyon gibi parçaları elektrikli yaparak da maliyet düşüyor.
    Yazılım geliştirme maliyeti de araç başına vurulduğunda sıfıra yakın.

    Gizli bir kazık daha var: Batarya garantisi kaç yıl verilmemiş. Hadi 7 yıl diyelim. Tesla bile hızlı şarj edilince 2 yılda batarya %63'e inebiliyor, videosu var.
    Bu araç 7 yılda bataryası %60'a indi. Batarya değişiminde $10.000 parça $3000 işçilik. Fabrikaya batarya maliyeti örneğin $2000. Müşteriye maliyeti $10000
    Arac 7 yıl sonra 2. el satılabilecek mi, satılamaz ise yerine yeni e-araç almak gerekirse bu kazığın 7 yılda bir tekrarlaması anlamına gelir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Hocam 2 yılda %63 verisi tam olarak nerede yazıyor? Satış rakamlarını doğru düzgün vermeyen tesla bu oranı vermez.


    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri


    %100 elektrikli yeni Hyundai IONIQ 6 Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri

    Gerçek hayatta kullanım deneyimleri pek söyleminizle uyuşmuyor gibi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A...O.... -- 29 Eylül 2023; 13:10:55 >




  • Ioniq 5 %40 otv dilimine girip 2.3m den satılırken bu aracin sinirli sayıda gelip 1.6 m sınırında satılması düşündürücü bu demek oluyor ki her bayiye 1-2 araç gelecek onların da sahipleri belli ocak ayından itibaren de 2.3m üstüne alacak birilerini zor bulurlar. Birden fazla site ve ülkede fiyatlara baktım. İki aracin fiyatı - 100 +150 euro/dolar civarında değişiyor genel olarak Ioniq 6 çok az daha pahalı ama nasıl oluyorsa lansman fiyatı 1.6m iken daha uygun olması gereken ellerinde bulunan araç 2.3m 😂 ellerinde patlayan diğer modellere online satışı açarken ve normalde elektrikli araçlarda diğer markalar online satışı tercih ederken bu modelle alakalı böyle bir şey de bulamadım hiç bir yerde. Böyle çakallık yapmaya devam etsinler bakalım önünüzdeki 3 ayda ne noktaya gelecekler merak ediyorum hala akıllanmadılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juba09 -- 29 Eylül 2023; 13:5:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ve muadili elektrik araçlar batarya değişimi gerektirecek kmlere gelene kadar, içten yanmalı motorlu araçlarda birçok parçanın yenilenmesi, hatta belki de motor rektefiyesi gerekecek. 200.000 km'de aldığım dizel Ford'a gömlek değişimi yapıldı. Piyasası 70 bin lira olan araca 20 bin lira masraf yapmıştım, sadece bu sorun için. İlk sahibi olmadığım için o km'lere gelene kadar ne arıza yaptı, ne masraf çıkarttı bilmiyorum.

    Ama insanlarda öyle bir algı var ki, sanki içten yanmalı motorlar milyonlarca km'yi hiç masraf çıkartmadan gidiyorlar ama elektrikli araçlar 7 yıl sonunda mutlaka batarya değiştiriyor.

  • A...O.... kullanıcısına yanıt
    Pardon düzeltiyorum. 2 yılda %81 batarya. Tesla 3 Long Range. Taxi olarak kullanılmış, %93.9 hızlı (DC) şarj, %6.1 yavaş (AC) şarj yapılmış.
    Video link:
    Bjørn Nylandyoutube
    2021 Tesla Model 3 LR used as a taxi and only supercharged
    https://www.youtube.com/watch?v=30qoC8qMRug

    Video altı yorumlarda "My 2018 3 is at 85% health and I only took a few long trips" geçiyor. Batarya ancak sürekli yavaş şarj edilirse bu %80'lere inmekten koruyabilirsiniz.
    Tesla batarya değişimi Amerika'da işçilikle birlikte $15.000 seviyelerinde. Avustralya sigorta firmaları 1 yaş üstü elektrikli araçlar kazaya karıştığında %99 perte cıkarıyormuş cunku en ufak kaza bile bataryanın işini bitiriyor, batarya değişimi de aracın 2.el degerine yakın oluyormuş. Link verebilirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • namre3kutuk kullanıcısına yanıt
    Bjørn Nylandyoutube
    2021 Tesla Model 3 LR used as a taxi and only supercharged
    https://www.youtube.com/watch?v=30qoC8qMRug


    Tesla 3 Long Range 2021-23 arasında taxi olarak 96bin km yapmış, %93.9 oranında hızlı şarj yapılmış. Fabrika çıkış 77.8 kWh olan batarya sürekli hızlı şarj sonucu 63.5 kWh yani %81'e düşmüş.

    E-araçları sürekli yavaş şarj edip yavaş kullanmalısınız yoksa 2 yıl gibi kısa sürede işleri bitebilir. Benzinli araçları 5dk da depo doldurup istediğim hızda kullanıyorum, blinçli bakım yaptırdığım için 10 yıl sonra bile fabrika cıkış performansında.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.