Şimdi Ara

Zara'dan ürün aldım, yaşattıkları sıkıntıya bakın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
14.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gittim paşa paşa zara ve 2 yan sanayisi(bershka, p&b) firmalardan istediğim tarzda ürünleri buldum aldım, pb'den aldığımda hiç sıkıntı çıkmadı bershkadan aldığım kazak sökük çıktı zara'dan aldığım montta bedeni küçük geldi. Gittim bershka'ya aynı ürün kalmamış isterseniz başka yerden değiştirirsiniz dediler tamam dedim her neyse sıkıntı yok.
    Zara'ya girdim fişimi etiketimi getirdim dedim bu bana dar geldi 2gün önce almıştım ben bu bedeni istiyorum, (yanımda getirdim) etiketi fişi burada değişim yapabilirmiyiz?
    Bayan tamam değişim yapalım dedi, sonra mağazanın müdürcüğü geldi baktı şöyle kokladı verdiği tepki aynen şu: Hani bi leke vardır eşortmanınızda koklarsınız mok sürülmüştür ya heh tam o tepki. Demez mi bu sıgara kokuyo. Kafamdan kaynar sular döküldü ben sigaradan alkolden nefret eden biriyimdir ayrıca boksörüm ve bi çok sporla ilgiliyim yani sıgaraya bugüne kadar 10-20 defa dokunmuşumdur belki. Neyse dedim ortamdan sinmiş olabilir, bu seferde dedi bu kullanılmış. Bende dedim denedim üzerimde bi 40dk kadar kaldı ayrıca siz bize 30gün iade süresi veriyorsunuz 30 gün içinde kaç tane 40dk var farkında mısınız ben 1 ay boyunca deneme hakkımı 40ar dakikadan defalarca yapabilirdim. Adam laftan anlamıyor diyo bu kullanılmış kolları kırışmış ben bunu rafa koyamam ısrar ettim dedi biz bi incelemeye alalım.

    Şimdi 2-3güne sonucu söyleyeceklermiş ne yapmalıyım? Gerçekten mala zarar vericek bişey yapmadım 40dk kaldı üzerimde dar gelince koydum poşetine.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Zara'dan Satın Alınan Ürünlerde Yaşanan Sorunlar ve Çözümleri

    Zara'dan alışveriş yapan bazı müşteriler, ürünlerde etiket kopması, kusurlu ürünler veya iade sürelerinin geçmesi gibi sorunlar yaşamaktadır. Bu sorunların çözümü için izlenebilecek adımlar şu şekildedir:

    • Zara Etiketi Kopan Ürün İade Edilir Mi?

    Etiket kopmuş bir ürün, iade koşullarına uygun olması halinde (örneğin, yıkanmamış, kullanılmamış ve hasar görmemiş) iade edilebilir. Ancak, iade süresinin geçmesi durumunda iade kabul edilmeyebilir.

    • Zara İade Süresi Geçerse Ne Olur?

    Zara'nın iade süresi satın alma tarihinden itibaren 30 gündür. İade süresi geçtikten sonra, ürünler iade veya değişim yapılamaz.

    • Zara İade Süresi

    Zara'nın iade süresi satın alma tarihinden itibaren 30 gündür. Bu süre içinde, iade koşullarına uyan ürünler iade edilebilir veya değiştirilebilir.

    • Zara Değişim Süresi

    Zara'nın değişim süresi de iade süresiyle aynıdır, yani satın alma tarihinden itibaren 30 gündür. Bu süre içinde, iade koşullarına uyan ürünler farklı bir beden, renk veya model ile değiştirilebilir.

    • Zara Etiketsiz Ürün İade

    Etiketsiz ürünler, iade koşullarına uygun olması halinde iade edilebilir. Ancak, mağazaya iade edilmeden önce müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir.

    • Zara Kusurlu Ürün İade

    Kusurlu ürünler, satın alma tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edilebilir. İade koşullarına uyan kusurlu ürünler için tam geri ödeme veya değişim yapılabilir.

    • Zara Etiketsiz İade

    Etiketsiz ürünler, iade koşullarına uygun olması halinde iade edilebilir. Ancak, mağazaya iade edilmeden önce müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir.

    Ürünlerle ilgili bir sorun yaşamanız durumunda, Zara'nın müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz ve sorunun çözümü için gerekli adımları öğrenmeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Kıllık yaparlarsa , tüketici hakları hakem heyetine başvur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kabul etmezlerse olay çıkar bağır müşterileri korkut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ona pazularını göster

    Sikayetimvar .com mu oyle bir site var yardimci olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1lac

    Kıllık yaparlarsa , tüketici hakları hakem heyetine başvur.

    zara hep böyle yapıyormuş ama bana zorluk çıkarırsa gerçekten bu dediklerinizi denicem ondan sonra da şiddete başvurucam kusura bakmasın :)
  • Garip. Ben de ordan ayakkabı ve ceket almıştım( ceket büyüktü biraz, küçüğü kalmamış). Ceketin koltuk altı dikişleri attı, ayakkabı da pek içime sinmedi. Ayakkabıyı 1-2 gün giymiştim altlarını ıslak mendille sildim, ceketi de götürdüm 1 küçük bedeni varmış meğer çalışan kendine ayırmış. Müdür sagolsun her ikisini de değiştirdi, ceketin de küçük bedenini verdi.

    Senin bana yaptığını levis yaptı. Özel bir Jean üretmişler ama nasıl özelse anasınısatıyım kotu yıkayınca çekti. Düşün 30 tane Jean var bende sadece bu çekti. Neyse götürdüm müşteri hatası dediler, bu yıkanmayan kumaş dediler, kuru temizlemeyle temizlenıyormus, bana orda bir şey demediler, Jean çöp oldu. fiyatı da 200-250 arası bir şeydi sonra oradan ürün almayı kestim. Zaten kotları dışında hiçbir ürünü bir şeye benzemiyor.




  • Bence mağaza haklı. Tüketiciye o 30 günlük süreyi ürünü giyin giyin geri verin diye değil, aldığınız ürünle ilgili daha sonradan beğenmeme, bedeni uymama gibi şeylerden dolayı verirler. Ayrıca küçük olduğunu 40 dk da mı anlayabildiniz? Giydiğinizde küçükse küçük diyip çıkartmanız gerekirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İlk olarak konuyu yanlış yere açtığınız gibi, forum bu tür şikayetlerin bulunacağı, hakkın aranacağı bir kurum değildir. Bu nedenle forum sayfalarında dile getirilemez.

    Şahsi fikrimi yazıp konunuzu kilitliyorum.

    Firma bana göre haklı. Yani mert969 nickli üyenin dediği gibi, 30 gün içinde iade etme hakkını siz çok yanlış yorumlamışsınız. Sizin düşündüğünüz gibi "30 gün boyunca giyin, giyin geri iade" diye sunulan bir hak değildir. Dikkatinizi çekerim, elektronik ürün satan firmalar da, 30 gün süre içerisinde, kutusu açılmamış, tahrip olmamış ürünleri iade almakla yükümlüdürler. Sizin mantığınız ile hareket edecek olursak; giyim firmalarından ürünleri alıp, 30 gün boyunca giyip geri iade edelim. Mantık ile bağdaşıyor mu?

    Naçizane fikrim, söylemeniz gereken; "40 dakika boyunca üzerimdeydi, küçük geldiğinin farkına vardım kusura bakmayınız" gibi nezakette bulunmanız, akabinde mağaza müdürünün inisiyatifine bağlı olarak değiştirilip değiştirilmeyeceği kararını beklemeniz olacaktır..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.