hatta iki kere düşünüp bir kere kafayı duvara vurup tekrar düşünün hala almayı planlıyorsanız siz bilirsiniz. Neden diye sorarsanız telefonu aldıktan bir hafta sonra telefon bozulunca servisle güreşirken bu saydıklarımı defalarca yapacaksınız.
yetkili(!) servise ürünü göndermek bir dert!
gönderip akıbetine ulaşmak bir dert! tamir edilmeden gelen telefonu elinize aldığınız ettiğiniz küfürler bir dert(öbür tarafta ekstradan yanacağım bunlar yüzünden hala sövüyorum)
tekrardan telefonu servise yollarken aynı aşamalardan yeniden geçeceksiniz bu duble kaymaklı oluyor zaten.
yani uzun lafın kısası Asus telefon içini eskiden çok iyi yapardı ilk akıllı telefonlarım ASUS P525 ve P535 di ama yeni nesilde kaliteyi dibe çekmişler ucuz yapacağız diye aklı olan bunlardan hiç birini almaz!
kendine Zenfone 2 eşime de Zenfone Selfie aldım ikisi de pert! birde yeni telefon aldım eşime daha çok girdi toplamda.
ben yandım siz yanmayın gençler, paranız yok ise gidin şu uydu kanallarında 100 liraya satılan telefonlardan alın hiç değilse bozulunca içiniz yanmaz hiç bir farkı yok kalite olarak!
pişkinlik diz boyu bu teknik serviste yaw :) adamlar yakınlık sensörü bozuk iptal edin sensörü öyle kullanın falan diyor bana :)
quote:
Orijinalden alıntı: BuDunyadaTek
pişkinlik diz boyu bu teknik serviste yaw :) adamlar yakınlık sensörü bozuk iptal edin sensörü öyle kullanın falan diyor bana :)
Konu ayakta kalsın ve herkes mağduruyetinizi okusun diye bu mesajı yazıyorum ,
başınıza gelenlerden ötürü geçmiş olsun ,
Sarih bir şekilde adım adım tecrübenizi anlatırsanız okuyucular açısından daha pekiştirici ve akılda kalıcı bir uyarı olacağı kanaatindeyim.
Bununla birlikte duyurmanız lazım gelen öncelikli bilgi olması açısından ;
Asus 'un teknik servis sorumlusu kimdir nerededir ?
teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: sendemail
Konu ayakta kalsın ve herkes mağduruyetinizi okusun diye bu mesajı yazıyorum ,
başınıza gelenlerden ötürü geçmiş olsun ,
Sarih bir şekilde adım adım tecrübenizi anlatırsanız okuyucular açısından daha pekiştirici ve akılda kalıcı bir uyarı olacağı kanaatindeyim.
Bununla birlikte duyurmanız lazım gelen öncelikli bilgi olması açısından ;
Asus 'un teknik servis sorumlusu kimdir nerededir ?
teşekkürler.
Alıntıları Göster
İlgili serviste sıkıntı vardır diye düşünüyorum, konuyu komple Asus'a ve telefona ihale etmek çok yanlış. Zira Asus servis konusunda Türkiye'deki en eli yüzü düzgün firmalardan biridir. Şikayette bulunun, Asus Türkiye'ye yazın durumu. Geçmiş olsun
quote:
Orijinalden alıntı: sterilsenfoni
İlgili serviste sıkıntı vardır diye düşünüyorum, konuyu komple Asus'a ve telefona ihale etmek çok yanlış. Zira Asus servis konusunda Türkiye'deki en eli yüzü düzgün firmalardan biridir. Şikayette bulunun, Asus Türkiye'ye yazın durumu. Geçmiş olsun
Alıntıları Göster
DİĞER KONUYA YAZDIĞIMI AYNEN KOPYALIYORUM.AYRICA KONUYU ASUS TURKİYE YE TAŞIDIM.
Bugün SMS INfocomm dan telefonumu giderek aldım.Yapıldığını söylediler gittim bende. ayaküstü telefonu açtım çok kurcalayamadım işe dönmem gerekti.
telefonu servise verme sebeplerim; -mikrofon çalışmıyordu,video kaydederken ve konuşurken hışırtıdan başka birşey yoktu. -ekranın altında sararma vardı
yapıldığı söylenen işlemler -anakart değişti -iç ekran değişti.(iç dış ekran komple değişmişler telefon sıfır gibi olmuş)
arkadaşımı aradım sesimin az geldiğini söyledi. iş çıkışı kurcalayayım dedim "kamera bulunamadı" hatası aldım ve kameralar çalışmıyor. ses kaydedici ile mikrofonu denedim kendi sesimi hışırtıdan duyamadım.
yarın tekrar gidip bitaraflarına s....m telefonu. cuma yurtdışına gideceğim telefon yok.beyfendiler yazılım atmış test etmeden hiçbirşeyi teslime hazır diye ayırmışlar.millette t...k geçiyorlar.
siz siz olun sms infocomm a vermeyin.en azından aynı bkn laciverti teleservice e verin.böyle servisçilik anlayışınında Allah belasını versin.
Sırf teknik servisleri yüzünden güvendiğim asustan soğudum kimseyede aldırtmam daha.
sendemail
kullanıcısına yanıt
Telefonu 29.10.2015 de aldım 7.11.2015 de bozuldu servisle yazışmalardan sonra bana 11.15.2015 de servis gönderim kodu yolladılar (bu kod olmadan kendin yollayınca geri geliyor telefon ) 25.11.2015 de bir şeyi yok bu telefonun diye geri gönderdiler.
Müşteri hizmetlerini aradım yaa bişey yapmadan geri mi gönderiler tüh falan diye konuşmalardan sonra biz size döneceğiz dediler ve 3 gün bekledim kimse dönmedi. sonra direk servis ile tekrar görüştüm yeniden servis gönderim kodu aldım 28.11.2015 de yeniden yolladım o gün bu gündür sürekli servis ekranında bakıyorum bekleme ibaresi ile duruyor. dün tekrar görüştüm neden beklemeden diye parçası yokmuş o yüzden bekliyormuş. dedim yeni aldığımı telefon bende durduğundan çok serviste durdu eğer parçasında sorun var ise fabrikasyon hatadır değişim istiyorum dedim. biz bu konuda yetkili değiliz diye cevap döndü bana gidin asus merkezi ile görüşün dediler. bende asus merkezi ile görüştüm servis değişime karar veriyor dediler(!)
En son müşteri hizmetlerine yasal sürenin dolduğunu bana ayıplı ürün sattıklarını ve tüketici mahkemesine gideceğimi söyledim tabi gidin dediler :)
yani sorumlusunu falan bilmiyorum zerre kadar da umurumda değil bu saatten sonra ben bu asusun zenfonlarına tüküreyim asus falan değil bunlar kesin bi yerlerde fason yaptırıyorlar 5 dolara! uydu kanalalrında satılan 100 tl lik ayfonlardan bile kalitesiz.
rockerroll
kullanıcısına yanıt
geçmiş olsun aynı durumdayız bende ki fark büyük salaklık yapıp iki tane almak oldu
"Ucuz etin yahnisi yavan olur" aynı şeyleri discovery serisi , zenfone serisi ve lg g2 de de söylemiştim ve aralarından 1 ay geçmeden heryer servis konularıyla kalite konularıyla doldu bu forum "Xx telefonunu servise yollayanlar Anakonu" gibi konular gördü geçirdi samsung u savunmuyorum yanlış anlaşılmasın ama samsung sırf marka dan dolayı aynı donanımdaki cihazı 200lira pahalı satmıyor şuanki satışlarına görede böyle bir lüksü zaten yok elbette samsungda da bozulan kronik sorunu olan cihazlar var olurda ama bu forumda en azından anakonu oluşturup binlerce mesaj yazdıracak konular açılmadı.
mıçanadamM
kullanıcısına yanıt
aynen dostum note 8 var bende 2 senedir kullanıyorum daha tık demedi. gözünü seveyim samsungun zaten bu beladan kurtulayım yeniden note serisinden bir cihaz alacağım bırak ya uğraşılmaz bunlar ile.
Ben Kasım 2014 de aldım telefonumu. Telefonum zenfone 5. 1 yılı aşkın süredir aktif olarak kullanıyorum. Çok da dikkatli kullandığım söylenemez. 2 kere kırılmaz cam filmi kırıldı, 1 sefer su dolu leğene düştü, kasasının köşeleri düşmeden kaynaklı ezildi ama tık yok. Bir sefer bile servise gitme ihtiyacı duymadım. Nasıl oluyor da daha 1 haftalık ürün bozuluyor anlam veremedim
sterilsenfoni
kullanıcısına yanıt
ürün satıldıktan sonra sorun çıktığında asus ile değil onların anlaşmalı olduğu servis ile muhatap oluyorsun yani anakart da düzgün servis çizgi rma da ama telefonda teleservice yani pek iyi değil ben servis bilkom diye aldım ama bilkom değilmiş teleservice imiş.
quote:
Orijinalden alıntı: Scutigeromorpha
Ben Kasım 2014 de aldım telefonumu. Telefonum zenfone 5. 1 yılı aşkın süredir aktif olarak kullanıyorum. Çok da dikkatli kullandığım söylenemez. 2 kere kırılmaz cam filmi kırıldı, 1 sefer su dolu leğene düştü, kasasının köşeleri düşmeden kaynaklı ezildi ama tık yok. Bir sefer bile servise gitme ihtiyacı duymadım. Nasıl oluyor da daha 1 haftalık ürün bozuluyor anlam veremedim
Kısmet işi.bende 1,5 yıllık asus zenfone 5 var üzerine zenfone 2 aldım.hanımın zen 5 le aynı paraya aldığım samsung grand neo donup duruyordu bendeki zen 5 i ona verdim kendim zen 2 aldım,
Teknolojik aletler şans işidir hocam kimi alır 1 hafta kullanmadan pert kimisi alır yıllarca sorunsuz kullanır, tüketici haklarına başvurun derim
quote:
Orijinalden alıntı: Cso parez
Teknolojik aletler şans işidir hocam kimi alır 1 hafta kullanmadan pert kimisi alır yıllarca sorunsuz kullanır, tüketici haklarına başvurun derim
Ben de 15 aydır Zenfone 5 kullanıyorum. Yazılımsal olarak cihazı o kadar zorladım, sadece 2 defa kendi yaptığım işlemlerden dolayı format atmam gerekti, onun dışında gayet de güzel kullanıyorum. Servis konusunda da Zenfone5 ana konusunda bir çok arkadaş yazdı. Asus müşteri hizmetlerinden veya MyAsus uygulamasından onarım takibi açıp size gelen kod ile evinizin kapısından kargoya veriyorsunuz ve yine evinizin kapısına kadar kargoyla geliyor. Direk servis ile irtibata geçerseniz ise sıkıntı başlıyor. Sizinki de şans işte. Arkadaşların da dediği gibi teknoloji şans işi biraz da. İlk alındığı gün bozulan bir sürü samsung telefon biliyorum, 2 yılda 300 den fazla rom 400 ayrı kernel flashlayıp içini kaç defa açıp söküp taktığım kısacası canına okuduğum halde çalışmaya devam eden Samsung Galaxy S i9000 telefonumu da biliyorum. Yeni Note serisine ise o kadar da güvenemiyorum. Note4 ün o bataryası 2,5 saat ekran süresiyle bitiyorsa uzak olsun derim.
Ben vatan aracilig ile servise vermistim. Hic teknik servisle muhattap olmadim. 1 haftada tamir edilip geldi. Benimki asuri isinmadan ve dokunmatik ekran takilmasindan gitmisti, parca degismis. Degisen parcalarin ne oldugu belli degil. Ama ekran ve batarya sorunsuz hale gelmis.
Tabi telefondan sogudum, orasi ayri. Evde laptopum, modemim asus ve cok memnunum. Yakin zamana kadar asusun tabletini kullanirdim. Ama telefon konusunda basarili is cikardigini dusunmuyorum. Ilk cuktiginda ucuza guzel ozellikler sunmstu ama ucuz etin yahnisi deyimi gercek oldu.
Bunda sonra asusun
quote:
Orijinalden alıntı: ariasoft
Geçmiş olsun. Şunları okudukta gözüm daha bir korktu.
Bizim konuya da bekleriz, bizde de Test Model C yani test kopyası durumu var, uğraşıp duruyoruz.
Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare Çözüme kavuşmamış mıydı o problem hocam ?
Hayır. Zenfone Mağdurları grup temsilcisi teknofone tayvan ile görüşüp bizim cihazları garantiye sokturmuş ve test model c yazısını sildirmişti ancak tayvandakiler iade etsinler diye söylemiş, teknofone bunun içinde bir rehber hazırlayıp yayınladı. Bizim cihazlarda tekrar test model c'ye döndü.
Allah yardımcınız olsun hocam.
kardeş sanada geçmiş olsun bu bir işaret daha benim için diğer cihazlar tamam ama telefonda robot olup bana masaj yapanını bile yapsa daha da asus almam markadan soğudum valla hatta diğer cihazlar içinde iki kere düşüneceğim bundan sonra asus alırken.
Yapacak çok şey var...
En kötü senaryodan yola çıkalım... Gerçektende test cihazlarını TR'ye dayamış olsunlar ki öyle görünüyor... ve Asus TR kulağının üzerine yatıyor... Sonuçta hiç bir yaptırıma maruz kalmıyorlar diyelim...
Sizce azımsanmayacak sayıda mağdurlar ve hatta bu konuya destek verecek kişiler ile sadece sosyal medyada Asus TR üzerine yapışacak bu etiketle yoluna devam edebilir mi ?
Düşünsenize ; hadi inceleme siteleri maddi menfaatin şehvetine kapılıp yeni Asus Telefonlarını pazarlıyor/satıyor diyelim... Yorum bombardımanlarında olumsuzluk ile başarılı bir satış-pazarlama yapılabilir mi ?
Ben Laser'i almadan neredeyse tüm incelemeleri yorumları ile birlikte analiz ettim... Farklı kişilerden gelen ortak olumlu ve olumsuz özelliklere göre karar verip aldım. Şayet Asus TR üzerine böyle bir vakaya rastlamış olsaydım kesinlikle almaz, aldırmazdım !!!
ez cümle yapacak çok şey var ve gereği yapılmazsa asıl şimdi başlıyor'u hissettirmek gerek Asus TR'ye.