Selamlar. Zoom 5551 X4 marka modemim var. Hemen hemen her gün hattan düşme problemi yaşıyorum. Öyle bir durum ki bağlantı koptuktan sonra tekrar bağlanıyorum ancak en fazla bir dakika hatta kalabiliyorum ve tekrar bağlantı kopuyor. Bu şekilde birbuçuk iki saat bağlantı sağlayamadığım oluyor. Genellikle bu problemi 18:30 - 20:00 arasında yaşasam da belli bir zamanı yok. Sorunun voltaj dalgalanması olabileceğini düşünüp telefon hattı korumalı (akım düzenleyici) ups aldım ancak o da işe yaramadı. İşin ilginç tarafı evde iki ayrı telefon hattı var ve iki ayrı ADSL hesabı mevcut. Arkadasımın hattında hicbir problem yok ve neredeyse 24 saat online. Modemde problem vardır deyip onun modemiyle (Onixon) deneme yaptık ve aynı şekilde o da hattan düştü. ADSL destek hattından da tatmin edici bir yanıt alamadım maalesef. Lütfen bir yardım eli uzatın çok rica ediyorum yoksa çıldıracağım. Şimdiden çok teşekkürler. (Hatta paralel herhangi bir telefon ya da fax cihazı yok. )
kesinlikle adsl bölge santralindeki portunuzda sorun var. adamları sıkıştırın, gerekirse telefonla değil bizzat giderek ısrarla modemde değil portta sorun olduğunu yineleyin.
selam hzgulec kardeşim bir zamanlar aynı sorun bendede vardı zaten başka bir modemde de aynı sorunu yapıyorsa %100 hattında bi problem var benim hattımda da kablolardan kaynaklanan bi cızırtı vardı ve bu yüzde4n hattan düşüp duruyordu ilk olarak adsl destek hattını aramadan önce 121 telefon arıza hattını arayıp telefonunun bağlantısını kontrol için eve çağırmalısın peşini bırakma gelmek zorundalar.