Şimdi Ara

ZyXEL Modemimde Power Kırmızı yanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
8.416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,
    Ben 2013'ün Nisan ayında ZyXEL P-660HN-F1Z modem aldım. Ilk aldığımda herhangi bir sorun yoktu. Fakat kendi kendine Power ışığı kırmızı yanmaya başladı. ZyXEL Müşteri hizmetlerini aradım. Adaptörde sorun olabilir veya internet hattınızda sorun olabilir. Servis sağlayıcınızı arayın dediler. TTNET'i aradım onlar da bir çözüm bulamadılar. Ben Modemi fabrika ayarlarına sıfırlayınca power ışığı 4-5 günlüğüne yeşil oluyordu ama tekrar kırmızıya dönüyordu. Fakat kendim bir çözüm buldum. Modemin Kablosuz(WI-FI) özelliğini Kapatınca Power ışığı normale dönüyor. WI-FI'yi açınca en fazla 24 saat içersinde tekrar kırmızı yanıyor. Şuan WI-FI Kapalı kullanıyorum. Fakat Kablosuza ihtiyacımız var. Modemi Ailecek kullanıyoruz. 6 tane mobil/pc bağlanıyordu kablosuzla modeme. Modemi tekrar fabrika ayarlarına sıfırladım ve WI-FI adını-şifresini değiştirip WI-FI'yi açtım. Hiç Bir şey kablosuz ile bağlı olmadığı halde kırmızı yandı. Açıkçası aklımdaki her çözümü denedim sadece WI-FI'yi kapatma çözümünü kullanıyorum. Başka bir çözümü var mı? Sorun Modemde mi Adaptörde mi? Yardımlarınızı bekliyorum..

    Modemim bu. En baştaki(soldaki) power kırmızı yanıyor.

     ZyXEL Modemimde Power Kırmızı yanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi byfrkn64 -- 20 Mart 2014; 1:03:57 >







  • Aynı sorun zamanında bende olmuştu garantiden değişim yapilmisti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sadece garanti belgesi var. Fatura nerede bilmiyorum. Sadece garanti belgesi ile olur mu?
     ZyXEL Modemimde Power Kırmızı yanıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byfrkn64

    Bende sadece garanti belgesi var. Fatura nerede bilmiyorum. Sadece garanti belgesi ile olur mu?
     ZyXEL Modemimde Power Kırmızı yanıyor

    Sız direk arayın mac adresinden onlar teyit eder sonra karsı odemeli kargo yaparsanız devam ediyorsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: connaught

    Sız direk arayın mac adresinden onlar teyit eder sonra karsı odemeli kargo yaparsanız devam ediyorsa

    Tamam arayacağım. Teşekkürler.
  • Müsteri hizmetlerini aradım. "Adaptör kaynaklı sorun olabilir. Adaptörünüzü başka bir yerde test edin. Adaptörde sorun varsa yenisini göndereceğiz. Modemde sorun varsa garantiye göndermelisiniz dediler." Ben adaptörü test edeceğim. Olmazsa garantiye gönderirim. Konu kilit..
  • Sonuç olarak Adaptörü test ettirdim sorun çıkmadı. ZyXEL'i tekrar aradım. Modem yazılımını güncellediler sorun çözüldü gibi duruyor .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.