Şimdi Ara

0 km golf 7 1.2 midline& 2. el focus 3 tdci style (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
2.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • focus alın bence. el freni dışında bir eksikliğini görmedim ben.

    dizel varken, ne olursa olsun benzinli almazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Saygilar öncelikle.

    Hocam 45 binlere erisebiliyorsaniz eger 46 bine falan 2012 model 92 bg hdi active paket peugeot 308 var sifir. Bayileri arayin bir inceleyin arac baya dolu ledli gunduz farlari karartmali ayna falan.

    Yine ayni sekilde 2012 c4 lerde kampanyalar oldugu söyleniyor ben 1 ay evvel 48 bine c4 comf plus paket icin fiyat aldim hic pazarlik etmeden 47 ye falan alinir ki 2 bin lira fark vermeye deger hem dizel hem sifir hemde cok dolu bir arac.

    Ayriyetten 308 in access paketi var 42 bine falan yine 0 km eger golfun donanimi size yeterli geliyorsa acces paket de yeter cc bile var en bosunda. Bu araclarada bir bakin derim.

    Ama illa benim dedgim araclardan hangisi derseniz kesinlikle dizel focus derim, saygilar

    niçin kesinlikle dizel focus öneriyorsunuz?tecrübelerinizi bilmek isterim

    Arabami imzamda görebilirsiniz 1.6 benzinli atmosferik motorlu ASX kullaniyorum. Arabam 18.000 de ve 7.9 litre ortalamasi var aldigim gunden bu yana ustelik bunun 16.000 i sehir ici ve evim cok yokuslu bir yerde buna ragmen 7.9 lt yakiyor ki bu benzinli bir araç icin gayet makul bir deger. Ama buna ragmen bazen keske dizel araba alsaydm diyorum. Cunku benzine harcadigim bu para ile kafadan bi 3.500-4.000 km yol alirdim belki daha fazla.

    Alacaginiz golf te muhtemelen bu aralarda bisey yakacaktir hadi olsun olsn 7.5 lt yaksin dizel arac her halukarda daha mantikli.

    Hani deseniz ki 1.2 tsi golf mu 1.6 tdi golfmu derim ki fazladan para vermeyin 1.2 alin az km yapyorsunuz; boyle bir durumda yok ayni paraya dizel arac alabileceginizden dolayi kesinlikle focus dedim. Ayrica focus daha dolu sanirim golf ten buda bir arti, yukarda bir arkadas ta bahsetmis ilk mesajlarda 1.2 tsi yeni sayilan bir motor tdci ise bilindik senelerdir kullanilan motor. Bu yuzden focus un artilari daha fazla.

    imzanızdaki aracı biliyorum.ASX suv segmenti bir araç ve açıkcası 7.9 ltre gibi bir değer bu araç için çok çok iyi çünkü muadilleri 11 ltre civarı yakıyorlar.senelik km yazmamışsınız ama siz de bu aracı alırken muhtemelen benim kaldığım ikilemde kalıp sonra böyle bir tercih yaptınız.Senelik km vs gibi parametreleri işe koşarak hesap yapıp öyle aldıysanız bence üzüntünüz tamamen benzinden gelen negatif etki.Yok böyle bir hesap yapmadan sevdiğiniz için aldıysanız bu aracı ve şu anda pişmansanız sizin durumunuz benimkinden farklı.1.2 tsi motora gelince bazı arkadaşlar bu motorun yeni çıktığını ve golfte de ilk kez kullanıldığını söylüyorlar.Oysa bu motor seat leon,jetta ve şaşırabilirsiniz golf 6 kasada da kullanıldı.Ama ülkemizdeki 6 kasalar distbrütöre bağlı nedenlerle getirilmedi.Yani ben bu motora çok önyargılı bakmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    focus alın bence. el freni dışında bir eksikliğini görmedim ben.

    dizel varken, ne olursa olsun benzinli almazdım.

    yani sıfır golf 7 1.2 tsi yerine 30 bin km kadar kullanılmış focus 3 dizel zorlanmalı mı diyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: AliUmut07

    focus alın bence. el freni dışında bir eksikliğini görmedim ben.

    dizel varken, ne olursa olsun benzinli almazdım.

    yani sıfır golf 7 1.2 tsi yerine 30 bin km kadar kullanılmış focus 3 dizel zorlanmalı mı diyorsunuz?

    bütçenizi zorlayacağınızı okumamamıştım. biraz bütçe arttırımı ile olabilir ama çok zorlayacaksanız hiç girmeyin bu işe.

    gerçi aradaki farkı yakıt ile yine ödemiş olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Saygilar öncelikle.

    Hocam 45 binlere erisebiliyorsaniz eger 46 bine falan 2012 model 92 bg hdi active paket peugeot 308 var sifir. Bayileri arayin bir inceleyin arac baya dolu ledli gunduz farlari karartmali ayna falan.

    Yine ayni sekilde 2012 c4 lerde kampanyalar oldugu söyleniyor ben 1 ay evvel 48 bine c4 comf plus paket icin fiyat aldim hic pazarlik etmeden 47 ye falan alinir ki 2 bin lira fark vermeye deger hem dizel hem sifir hemde cok dolu bir arac.

    Ayriyetten 308 in access paketi var 42 bine falan yine 0 km eger golfun donanimi size yeterli geliyorsa acces paket de yeter cc bile var en bosunda. Bu araclarada bir bakin derim.

    Ama illa benim dedgim araclardan hangisi derseniz kesinlikle dizel focus derim, saygilar

    niçin kesinlikle dizel focus öneriyorsunuz?tecrübelerinizi bilmek isterim

    Arabami imzamda görebilirsiniz 1.6 benzinli atmosferik motorlu ASX kullaniyorum. Arabam 18.000 de ve 7.9 litre ortalamasi var aldigim gunden bu yana ustelik bunun 16.000 i sehir ici ve evim cok yokuslu bir yerde buna ragmen 7.9 lt yakiyor ki bu benzinli bir araç icin gayet makul bir deger. Ama buna ragmen bazen keske dizel araba alsaydm diyorum. Cunku benzine harcadigim bu para ile kafadan bi 3.500-4.000 km yol alirdim belki daha fazla.

    Alacaginiz golf te muhtemelen bu aralarda bisey yakacaktir hadi olsun olsn 7.5 lt yaksin dizel arac her halukarda daha mantikli.

    Hani deseniz ki 1.2 tsi golf mu 1.6 tdi golfmu derim ki fazladan para vermeyin 1.2 alin az km yapyorsunuz; boyle bir durumda yok ayni paraya dizel arac alabileceginizden dolayi kesinlikle focus dedim. Ayrica focus daha dolu sanirim golf ten buda bir arti, yukarda bir arkadas ta bahsetmis ilk mesajlarda 1.2 tsi yeni sayilan bir motor tdci ise bilindik senelerdir kullanilan motor. Bu yuzden focus un artilari daha fazla.

    imzanızdaki aracı biliyorum.ASX suv segmenti bir araç ve açıkcası 7.9 ltre gibi bir değer bu araç için çok çok iyi çünkü muadilleri 11 ltre civarı yakıyorlar.senelik km yazmamışsınız ama siz de bu aracı alırken muhtemelen benim kaldığım ikilemde kalıp sonra böyle bir tercih yaptınız.Senelik km vs gibi parametreleri işe koşarak hesap yapıp öyle aldıysanız bence üzüntünüz tamamen benzinden gelen negatif etki.Yok böyle bir hesap yapmadan sevdiğiniz için aldıysanız bu aracı ve şu anda pişmansanız sizin durumunuz benimkinden farklı.1.2 tsi motora gelince bazı arkadaşlar bu motorun yeni çıktığını ve golfte de ilk kez kullanıldığını söylüyorlar.Oysa bu motor seat leon,jetta ve şaşırabilirsiniz golf 6 kasada da kullanıldı.Ama ülkemizdeki 6 kasalar distbrütöre bağlı nedenlerle getirilmedi.Yani ben bu motora çok önyargılı bakmıyorum.

    esasında benim hikayem çok farklı ben dizel c segmenti diye yola çıktım focus ve golf dahil c segmenti tüm dizellere baktım en son megane de karar kıldım fakat arka koltuklar çok dar olduğundan eledik reno bayisinin karşısındaki mıtsubıshı plazadan da 20 dakika da alıp çıktık aracı 6 ay emek harcadım otomobil araştırdım ama hiç bakmadığım bir aracı aldım.

    Senede 10 bin km ancak yaparım demiştim ama 17,000 km yaptım benim pişmanlığım aslında bu yüzden hesabı tam tutturamadım o yüzden hayıflanıyorum dizel almadığıma ve aynı bütçeye dizel seçenek varsa her zaman dizel taraftarıyım.


    1,2 tsi motoru bende jetta ve leondan biliyorum aynı zamanda polo nun bu motorla Almanya da satıldığını biliyorum. Fakat yinede bir ön yargım yok desem yalan olur herhalde 1,2 tsi bir araç almak istesem oturur uzunca düşünür araştırırdım.




  • aman ha ikisinden de uzak dur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    aman ha ikisinden de uzak dur

    focus ve golf ve ikisindende uzak dur dedin sebebini merak ettim açıkcası zira bu araçlar avrupada türkiyede gerçekten ciddi anlamda hayran kitlesi olan araçlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    aman ha ikisinden de uzak dur

    focus ve golf ve ikisindende uzak dur dedin sebebini merak ettim açıkcası zira bu araçlar avrupada türkiyede gerçekten ciddi anlamda hayran kitlesi olan araçlar..

    golf e bişey demem ama focus tam bir fiyasko
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Saygilar öncelikle.

    Hocam 45 binlere erisebiliyorsaniz eger 46 bine falan 2012 model 92 bg hdi active paket peugeot 308 var sifir. Bayileri arayin bir inceleyin arac baya dolu ledli gunduz farlari karartmali ayna falan.

    Yine ayni sekilde 2012 c4 lerde kampanyalar oldugu söyleniyor ben 1 ay evvel 48 bine c4 comf plus paket icin fiyat aldim hic pazarlik etmeden 47 ye falan alinir ki 2 bin lira fark vermeye deger hem dizel hem sifir hemde cok dolu bir arac.

    Ayriyetten 308 in access paketi var 42 bine falan yine 0 km eger golfun donanimi size yeterli geliyorsa acces paket de yeter cc bile var en bosunda. Bu araclarada bir bakin derim.

    Ama illa benim dedgim araclardan hangisi derseniz kesinlikle dizel focus derim, saygilar

    niçin kesinlikle dizel focus öneriyorsunuz?tecrübelerinizi bilmek isterim

    Arabami imzamda görebilirsiniz 1.6 benzinli atmosferik motorlu ASX kullaniyorum. Arabam 18.000 de ve 7.9 litre ortalamasi var aldigim gunden bu yana ustelik bunun 16.000 i sehir ici ve evim cok yokuslu bir yerde buna ragmen 7.9 lt yakiyor ki bu benzinli bir araç icin gayet makul bir deger. Ama buna ragmen bazen keske dizel araba alsaydm diyorum. Cunku benzine harcadigim bu para ile kafadan bi 3.500-4.000 km yol alirdim belki daha fazla.

    Alacaginiz golf te muhtemelen bu aralarda bisey yakacaktir hadi olsun olsn 7.5 lt yaksin dizel arac her halukarda daha mantikli.

    Hani deseniz ki 1.2 tsi golf mu 1.6 tdi golfmu derim ki fazladan para vermeyin 1.2 alin az km yapyorsunuz; boyle bir durumda yok ayni paraya dizel arac alabileceginizden dolayi kesinlikle focus dedim. Ayrica focus daha dolu sanirim golf ten buda bir arti, yukarda bir arkadas ta bahsetmis ilk mesajlarda 1.2 tsi yeni sayilan bir motor tdci ise bilindik senelerdir kullanilan motor. Bu yuzden focus un artilari daha fazla.

    imzanızdaki aracı biliyorum.ASX suv segmenti bir araç ve açıkcası 7.9 ltre gibi bir değer bu araç için çok çok iyi çünkü muadilleri 11 ltre civarı yakıyorlar.senelik km yazmamışsınız ama siz de bu aracı alırken muhtemelen benim kaldığım ikilemde kalıp sonra böyle bir tercih yaptınız.Senelik km vs gibi parametreleri işe koşarak hesap yapıp öyle aldıysanız bence üzüntünüz tamamen benzinden gelen negatif etki.Yok böyle bir hesap yapmadan sevdiğiniz için aldıysanız bu aracı ve şu anda pişmansanız sizin durumunuz benimkinden farklı.1.2 tsi motora gelince bazı arkadaşlar bu motorun yeni çıktığını ve golfte de ilk kez kullanıldığını söylüyorlar.Oysa bu motor seat leon,jetta ve şaşırabilirsiniz golf 6 kasada da kullanıldı.Ama ülkemizdeki 6 kasalar distbrütöre bağlı nedenlerle getirilmedi.Yani ben bu motora çok önyargılı bakmıyorum.

    esasında benim hikayem çok farklı ben dizel c segmenti diye yola çıktım focus ve golf dahil c segmenti tüm dizellere baktım en son megane de karar kıldım fakat arka koltuklar çok dar olduğundan eledik reno bayisinin karşısındaki mıtsubıshı plazadan da 20 dakika da alıp çıktık aracı 6 ay emek harcadım otomobil araştırdım ama hiç bakmadığım bir aracı aldım.

    Senede 10 bin km ancak yaparım demiştim ama 17,000 km yaptım benim pişmanlığım aslında bu yüzden hesabı tam tutturamadım o yüzden hayıflanıyorum dizel almadığıma ve aynı bütçeye dizel seçenek varsa her zaman dizel taraftarıyım.


    1,2 tsi motoru bende jetta ve leondan biliyorum aynı zamanda polo nun bu motorla Almanya da satıldığını biliyorum. Fakat yinede bir ön yargım yok desem yalan olur herhalde 1,2 tsi bir araç almak istesem oturur uzunca düşünür araştırırdım.

    benim korkum benim 1.2 motordan değil sizin düştüğünüz evdeki hesabın çarşıya uymaması hesabı..Bu arada 1.2 golflerin yaygınlaşmasını bekliyorum bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    aman ha ikisinden de uzak dur

    focus ve golf ve ikisindende uzak dur dedin sebebini merak ettim açıkcası zira bu araçlar avrupada türkiyede gerçekten ciddi anlamda hayran kitlesi olan araçlar..

    golf e bişey demem ama focus tam bir fiyasko

    fiyasko olan ne mesela?örnek verebilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    aman ha ikisinden de uzak dur

    focus ve golf ve ikisindende uzak dur dedin sebebini merak ettim açıkcası zira bu araçlar avrupada türkiyede gerçekten ciddi anlamda hayran kitlesi olan araçlar..

    golf e bişey demem ama focus tam bir fiyasko

    tip olarak focus 3 ü kesinlikle begenmem begenmiycemde her yerede yazarım
    ama eski focuslara göre yeni focus gerçekten daha sessiz konforlu daha fazla seçenekli ve gördüğüm kadarıyla daha ekonomik..
    o yüzden uzak dur demek bence yanlış şahsi fikrim..

    2.elde, performansda, yedek parçada, servis ağında, body kit seçeneklerinde piyasada rahat hareket edebilceğiniz bir araca uzak dur demek ilginç..

    bu söylediklerim bu sınıftaki astra,golf,megane hepsi için geçerli..

    seçenek fiyat vs. tartışılır ama zaten istesenizde bu araçlardan uzak duramazsınız..:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs


    quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    Saygilar öncelikle.

    Hocam 45 binlere erisebiliyorsaniz eger 46 bine falan 2012 model 92 bg hdi active paket peugeot 308 var sifir. Bayileri arayin bir inceleyin arac baya dolu ledli gunduz farlari karartmali ayna falan.

    Yine ayni sekilde 2012 c4 lerde kampanyalar oldugu söyleniyor ben 1 ay evvel 48 bine c4 comf plus paket icin fiyat aldim hic pazarlik etmeden 47 ye falan alinir ki 2 bin lira fark vermeye deger hem dizel hem sifir hemde cok dolu bir arac.

    Ayriyetten 308 in access paketi var 42 bine falan yine 0 km eger golfun donanimi size yeterli geliyorsa acces paket de yeter cc bile var en bosunda. Bu araclarada bir bakin derim.

    Ama illa benim dedgim araclardan hangisi derseniz kesinlikle dizel focus derim, saygilar

    niçin kesinlikle dizel focus öneriyorsunuz?tecrübelerinizi bilmek isterim

    Arabami imzamda görebilirsiniz 1.6 benzinli atmosferik motorlu ASX kullaniyorum. Arabam 18.000 de ve 7.9 litre ortalamasi var aldigim gunden bu yana ustelik bunun 16.000 i sehir ici ve evim cok yokuslu bir yerde buna ragmen 7.9 lt yakiyor ki bu benzinli bir araç icin gayet makul bir deger. Ama buna ragmen bazen keske dizel araba alsaydm diyorum. Cunku benzine harcadigim bu para ile kafadan bi 3.500-4.000 km yol alirdim belki daha fazla.

    Alacaginiz golf te muhtemelen bu aralarda bisey yakacaktir hadi olsun olsn 7.5 lt yaksin dizel arac her halukarda daha mantikli.

    Hani deseniz ki 1.2 tsi golf mu 1.6 tdi golfmu derim ki fazladan para vermeyin 1.2 alin az km yapyorsunuz; boyle bir durumda yok ayni paraya dizel arac alabileceginizden dolayi kesinlikle focus dedim. Ayrica focus daha dolu sanirim golf ten buda bir arti, yukarda bir arkadas ta bahsetmis ilk mesajlarda 1.2 tsi yeni sayilan bir motor tdci ise bilindik senelerdir kullanilan motor. Bu yuzden focus un artilari daha fazla.

    imzanızdaki aracı biliyorum.ASX suv segmenti bir araç ve açıkcası 7.9 ltre gibi bir değer bu araç için çok çok iyi çünkü muadilleri 11 ltre civarı yakıyorlar.senelik km yazmamışsınız ama siz de bu aracı alırken muhtemelen benim kaldığım ikilemde kalıp sonra böyle bir tercih yaptınız.Senelik km vs gibi parametreleri işe koşarak hesap yapıp öyle aldıysanız bence üzüntünüz tamamen benzinden gelen negatif etki.Yok böyle bir hesap yapmadan sevdiğiniz için aldıysanız bu aracı ve şu anda pişmansanız sizin durumunuz benimkinden farklı.1.2 tsi motora gelince bazı arkadaşlar bu motorun yeni çıktığını ve golfte de ilk kez kullanıldığını söylüyorlar.Oysa bu motor seat leon,jetta ve şaşırabilirsiniz golf 6 kasada da kullanıldı.Ama ülkemizdeki 6 kasalar distbrütöre bağlı nedenlerle getirilmedi.Yani ben bu motora çok önyargılı bakmıyorum.

    esasında benim hikayem çok farklı ben dizel c segmenti diye yola çıktım focus ve golf dahil c segmenti tüm dizellere baktım en son megane de karar kıldım fakat arka koltuklar çok dar olduğundan eledik reno bayisinin karşısındaki mıtsubıshı plazadan da 20 dakika da alıp çıktık aracı 6 ay emek harcadım otomobil araştırdım ama hiç bakmadığım bir aracı aldım.

    Senede 10 bin km ancak yaparım demiştim ama 17,000 km yaptım benim pişmanlığım aslında bu yüzden hesabı tam tutturamadım o yüzden hayıflanıyorum dizel almadığıma ve aynı bütçeye dizel seçenek varsa her zaman dizel taraftarıyım.


    1,2 tsi motoru bende jetta ve leondan biliyorum aynı zamanda polo nun bu motorla Almanya da satıldığını biliyorum. Fakat yinede bir ön yargım yok desem yalan olur herhalde 1,2 tsi bir araç almak istesem oturur uzunca düşünür araştırırdım.

    benim korkum benim 1.2 motordan değil sizin düştüğünüz evdeki hesabın çarşıya uymaması hesabı..Bu arada 1.2 golflerin yaygınlaşmasını bekliyorum bakalım

    hocam kesinlikle tutmuyor emin olun otomobil çok büyük bir rahatlık ben 4 günde 900 km yol yaptığımı biliyorum bu bahsettiğim şehirler arasında yapılan birşey değil Bursa kentinde oradan oraya oradan oraya derken sene sonunda 17,000 km neredeyse hedeflerimin 2 katı üstelik bu yıl tatile de çıkılmadı oda olsa tam 2 misli yol yapmış olacaktım.

    Bu sebepten çok iyi düşünün, insanlık hali an oluyor cebinizde 50 lira yakıt parasını zor buluyorsunuz önemli olanda bu 50 lira ile maksimum yolu yapmak.

    Ama sanıyorum bu kıyasın sonunda siz 1,2 tsi midline bir golf sahibi olcaksınız bana öyle geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Allizzwell27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    aman ha ikisinden de uzak dur

    focus ve golf ve ikisindende uzak dur dedin sebebini merak ettim açıkcası zira bu araçlar avrupada türkiyede gerçekten ciddi anlamda hayran kitlesi olan araçlar..

    golf e bişey demem ama focus tam bir fiyasko

    fiyasko olan ne mesela?örnek verebilir misin?

    fiyasko olmayan ne örnek verebilir misin? ne olursa olsun basit bi ford işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Size VW daha uygun duruyor. Ama;
    1) Benzinliğe her girişte psikolojikman rahattır dizelci. Bir depoyla 1000 km'ye yakın gidebileceğini bilir.
    2) Dizel otomobilin alıcı kitlesi gayet geniştir.
    3) Hayat bu, ne olacağı belirsiz.. Sık sık yola gitme durumları şekillenebilir, bu da sizi zarara sokar.
    4) Düz yolda 3.8 lt ortalamayla gitmek çook zevklidir.
    5) Otomobil tarihiyle oranlandığında, taptaze bir geçmişe ve ağabeyi 1.4 TSI'larda yaşanan sorunlara bakarak, 1.6 TDCI'nin huyu suyu belli haline ve donanım bolluğuna kendimi bırakırdım.


    Hocam cevaplamis konuyu kapatmis.



    quote:

    Orijinalden alıntı: EPICA

    Çevrenizdekiler 1.2 motoru duyunca da kaç derler.10 yıl öncesinde atmosferiklerde kalmışlar zihniyet olarak.(Sadece çevreniz değil,çoğu kişi böyle)



    10 yildir sapasaglam kullanilan bir motora karsin ne idugu henuz belirsiz, 1.4 un sıkıntılı mirasına sahip 1.2 lik bir motoru savunmak yanlis bir sey bence. en azindan bi 40 i 52 si ciksin de gorelim ne olacak.

    ben yerinde olsam yakit konusunda uzmeyecek bir arac alirim. depoyu fullerken benzin uzebilir..




  • ford candır focustan şaşma ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    ford candır focustan şaşma ;)

    şu araç tercih konularını neden insanlar bukadar ciddiye alırki yaf adam camaro ile focusu kıyaslamıyoki:D
    ekonomik ve tr için performanslı bir araç önerisi istiyo
    eleştiriyosun ama focus şuan en performanslı dizellerden biri artı gerçektende ekonomik..

    neyse umarım en güzel kararı verirsin bence ikiside üzmez seni..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    ford candır focustan şaşma ;)

    şu araç tercih konularını neden insanlar bukadar ciddiye alırki yaf adam camaro ile focusu kıyaslamıyoki:D
    ekonomik ve tr için performanslı bir araç önerisi istiyo
    eleştiriyosun ama focus şuan en performanslı dizellerden biri artı gerçektende ekonomik..

    neyse umarım en güzel kararı verirsin bence ikiside üzmez seni..

    focus candır ya koskoca ford yani o marka güveni bile yeterli hele TDCI oldu mu hem performans hem ekonomi tadından yenmez valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: garcia1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: Semih Esentürk

    ford candır focustan şaşma ;)

    şu araç tercih konularını neden insanlar bukadar ciddiye alırki yaf adam camaro ile focusu kıyaslamıyoki:D
    ekonomik ve tr için performanslı bir araç önerisi istiyo
    eleştiriyosun ama focus şuan en performanslı dizellerden biri artı gerçektende ekonomik..

    neyse umarım en güzel kararı verirsin bence ikiside üzmez seni..

    focus candır ya koskoca ford yani o marka güveni bile yeterli hele TDCI oldu mu hem performans hem ekonomi tadından yenmez valla

    bu söylediklerin sen dalga geçmek için söylesende malesef gerçek:D
    dünya çapınca bi marka ve tdcı performans ve ekonomiyi birlikte sunuyo kafana göre dalga geçiyorum sanıosun ama aslında doğruyu söylüyosun:D

    ben bilerek malesef diyorum keşke memleketiminde ford'un %10 u kadar bir firması olabilseydi;)




  • focus sahibiyim, vw arabalarını da günahım kadar sevmem ama şartlar dahilinde ben olsam golf alırdım.
  • Eğer terçihler bunlarsa mutlaka, tabii ki de sıfır Golf. 1.2 si TSI si hepsini eleştirebiliriz ama bir tarafta tamamen sizin alıp bileceğiniz bir araç var ki bu araç da Golf öyle veya böyle.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.