Şimdi Ara

02 2015 Formula 1 Sepang International Circuit, Kuala Lumpur (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
3.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tifosiler bunun için çok bekledi, gün onların günü.
    Alman, italyan marşıları duygulandırdı. #Keepfightingmichael
    Mercedes yine üstün olan araç ve sezon sonunda ipi gögüsleyecektir ama umarım bügünkü gibi yarış senaryolarını bol bol görürüz.
    Kimi'nin klasik şansızlığı devam ediyor ama performans olarak gayet iyi durumda.
    Alonsonun şuanki iç dünyasını merak ediyorum, 2006 japonyada patlayan ferrari motorunun laneti var üstünde şaka bi yana güçlü bi otomobili hak eden bir pilot.
    Ferrari is back, Ferrari isback...
  • Alonso kadar bahtsız bir adam görmedim. 2005 ve 2006 şampiyonluklarında BALonso denilirdi. Bana göre o yıllarda şampiyonluğu sonuna kadar haketmişti. Özellikle ikinci Renault zamanlarından itibaren eskisinden her sene kat be kat daha iyi olmasına rağmen bir tane rekabetçi araç denk gelmedi. 2010'da başlarda takıma alışma sürecide şampiyonluğu kazanmamasında bir etkendi. 2012'de sürüşte nirvana yaptı. Bir türlü hak ettiğini alamadı.

    Ayrıca yarışı kazanan Vettel'i tebrik ederim. En başta Ferrarinin yeni takım patronu'nu tebrik etmek gerekir. İlk yarışta Rai'nin pit ekibi yüzünden yarış dışı kalmasından sonra direk hatayı yapanların yanına gittiğinde bu adamdan olur dedim. Maalesef Alonso'ya Domenicalli ve Matiacci( bana göre çok laf yapan ama fıs olan trajikomik biriydi) gibi liderlik vasfı olamyan kişiler denk geldi.




  • Öner kullanıcısına yanıt
    takımın cevabını duymamıştım. ama yine de takımda büyük sorun var. madem yumuşak lastiklerde sayısal sıkıntı var o zaman yarış başında çok erken pite girmeyeceklerdi. strateji konusunda bu yarış sınıfta kaldılar.
  • Butterflyman kullanıcısına yanıt
    2005-2006 yıllarında alonsodan başka hiçbir pilottan nefret etmediğim kadar nefret etmiştim. ama sebebi biraz farklıydı. çok iyi bir pilot olduğunu bildiğim için o dönemki puan sistemi nedeniyle garantici yarışlar çıkarması beni aşırı sinirlendiriyordu. resmen yarış yapmıyor da pozisyonunu koruyup araca iyi bakıp yarışı bitirmeye odaklanıyordu. ben de özellikle hakkinen hayranı olarak böyle bir sürüş tarzını hiç sevmiyordum. neyseki daha sonra takım değiştirdiğinde bu tarz sürüşü bıraktı.

    bugüne gelirsek ben alonsonun iyi işler yapacağını düşünüyorum. hatta sezonun yarısına gelmeden podyum alabilme şansı yakalayabileceğini düşünüyorum.
  • Alonso- vettel şansları ne kadar tezat. Birisi gemi su alırken batmadan kaçtı kurtuldu diğeri batıyor sandığı gemiyi terketti o gemi sapasaglam ilerliyor

    Ne yazık ki vettel den üstün bi pilot olmasına rağmen belki de şampiyonluk sayısı 2 de kalıcak

    Yarışa gelince mercedes pit stratejisinin de etkisiyle hızda da belli bölümlerde lastiklerdeki istikrarsızlıktan dolayı yarışı kaybetti.

    Ferrari yi zirvede tekrar görmek güzel oldu ama havaya girmesinler bugun ki yarış şartları onların lehine gelişti bir de hala df isteyen bölümlerde mercedes hala hızlı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 30 Mart 2015; 12:06:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnuviel37

    ferrari haklı bir galibiyet kazandı tebrikler.
    ama mercedesin son pitte hamiltonı sert lastikle göndermesi büyük bir hataydı. 16 turu yumuşak lastikle geçirebileceğini düşünüyordum. en azından vetteli geçebilirdi sonrası ise lastiğe kalırdı. bu şekilde hamiltonın vettele yatişmemesini sağladılar.
    ferrari güvenlik aracı girince iyi bir hamle attı. diğer pite girmeyen pilotlar da bu hamlenin etkinliğini arttırdı diyebiliriz.
    kısaca özetlersek ferrari kazanmak için kendine şans yaratacak hamleleri iyi yaptı bunun aksine mercedes karşı hamle yapamadı.

    Mercedes in elinde temiz sıfır Medium set lastik yoktu öyle olunca da kullanılılmış lastiğin 15-16 turu götürmesi çok zordu o yüzden en azından 2.liği saglama alalım dediler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 30 Mart 2015; 12:18:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ah Alonso ah.

    Sendekiş şans çöldeki bahtsiz bedevide yok.

    En azından onun kaçınılmaz olan bu durumdan zevk alma şansı var.

    Sende oda yok.
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    orasını anladım ama takımın bunu bilerek strateji belirlemesi lazım. rosberg için ellerinde medium var ama hamilton için yok. o zaman hamilton için farklı plan yapılmalı ve en baştan erken pite sokulmamalı idi. ferrari strateji anlamında çok iyi iler yaparken mercedes özellikle hamilton için kötü planlama yaptı.
  • 2006 çin den sonra Alman-italyan marşı dinledik bugun yıllar ne cabuk geçmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnuviel37

    orasını anladım ama takımın bunu bilerek strateji belirlemesi lazım. rosberg için ellerinde medium var ama hamilton için yok. o zaman hamilton için farklı plan yapılmalı ve en baştan erken pite sokulmamalı idi. ferrari strateji anlamında çok iyi iler yaparken mercedes özellikle hamilton için kötü planlama yaptı.

    Hamilton un kötü stratejisi sc girince başladı asıl orda kaybettiler yarışı da zaten Bugun yumusak taksalar dahi son bölümde gecemezdi bana göre hamilton çünkü herkesten cabuk tüketti bugun mediumları ve kapatması gereken fark ta az değildi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    ben de aynısını diyorum zaten. lastik tüketimini bildiklerinden ona göre düşünmeleri gerekirdi. ama güvenlik aracı girer girmez pite aldılar. halbuki o lastikler bitene kadar vettelin önünde atacağı turlarla avantajlı hale gelebilirdi.
  • Vettel antipatiğinin kazanması hiç de iyi olmadı.

    Mercedes saçmasapan hatalarla bu yarışı Vettel kazmasına bırakmamalıydı.

    Hamilton'a hiç yakışmadı.

    Vettel beleşten 4 şampiyonluk aldı zaten, Lewis 2 sene daha üstüste şampiyon olsa da, hakettiği yere gelse.

    Ferrari'de Raikkonen kazansın ama Vettel sonuncu olsun isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 29 Mart 2015; 16:40:41 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 çin hatırladım da schumi 6. mı ne başlamıştı, hava yağmurluydu ve yarışı kazanmıştı.
  • Vettel aldi helal olsun.

    Ferrari iyi gidiyor ama gridin en hizliso degil artik Ferrari sampiyon olsun cidden sıkmaya basladi :D

    En uzuldum takim Marrusia Manor adamlarda 1 tane sponspor yok nasil birseydir bu ya ah eski Virgin Marrusia ne guzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarışı yeni bitirdim Ferrarinin kazanmasına çok sevindim yarış öncesi bir ihtimal diyordum ama bu ihtimal çok çok düşüktü ama kazanmayı bildi yarışın başında Raikonnen'in lastik patlatmasına sövmüştüm belki Lastik patlamasa Rosberg'i zorluyabilirdi ama ona rağmen hem 11.başladı hem lastik patladı sonuncu oldu ekstra pit yaptı ve 4 bitirmeyi başardı bence yarışın gizli kahramanı diyebiliriz Vettel'de çok iyi iş başardı yani geçen yıl Mercedesler Sert Lastikle bile yumuşak lastik'e 2 saniyeye yakın fark atıyorlardı bugun bu farkın artık olmadığını gördük belki saf hız olarak daha iyiler ama Aerodinami olarak iyi durumda değiller bu kadar lastik yememesi gerekiyordu tamam lastik sıcak asfalt yanıyor ama Vettel 2 pitle kazanmayı başardı tabi bunda en büyük etken strateji çok iyiydi ve Vettel'in temposu çok özlemişiz Ferrari'nin yarış kazanmasını hele birde Alman ile İtalya ulusal marşı duygulandırdı ama yarışın genel özeti Vettel'in telsiz konusmasıydı
    Ferrari İs Back,Fantastico.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ByCRiMiNaL. -- 29 Mart 2015; 18:12:55 >




  • beyler yarış düştümü internete sabah kaçırdım
  • Yarış Sonucu
    MALAYSIA
    1 SEBASTIAN VETTEL GER FERRARI 1:41:05.793 25
    2 LEWIS HAMILTON GBR MERCEDES +8.569s 18
    3 NICO ROSBERG GER MERCEDES +12.31s 15
    4 KIMI RÄIKKÖNEN FIN FERRARI +53.822s 12
    5 VALTTERI BOTTAS FIN WILLIAMS +70.409s 10
    6 FELIPE MASSA BRA WILLIAMS +73.586s 8
    7 MAX VERSTAPPEN NED TORO ROSSO +97.762s 6
    8 CARLOS SAINZ ESP TORO ROSSO +1 lap 4
    9 DANIIL KVYAT RUS RED BULL +1 lap 2
    10 DANIEL RICCIARDO AUS RED BULL +1 lap 1
    11 ROMAIN GROSJEAN FRA LOTUS +1 lap 0
    12 FELIPE NASR BRA SAUBER +1 lap 0
    13 SERGIO PEREZ MEX FORCE INDIA +1 lap 0
    14 NICO HULKENBERG GER FORCE INDIA +1 lap 0
    15 ROBERTO MERHI ESP MARUSSIA +3 laps 0
    RT PASTOR MALDONADO VEN LOTUS DNF 0
    RT JENSON BUTTON GBR MCLAREN DNF 0
    RT FERNANDO ALONSO ESP MCLAREN DNF 0
    RT MARCUS ERICSSON SWE SAUBER DNF 0
    Fastest lap - Nico Rosberg, Mercedes, 1m 42.062s (lap 43)
  • Alonsonun yıllardır yapamadığını Vettel iki seferde yaptı. Vay bee.
  • Alonso başlarda iyi gidiyordu ta ki 21.tura kadar. Her şey çok güzeldi fakat yine lanet motor arızası oluştu. Puan alabileceğimiz bir yarıştı.

    Ferrari lobisi eksilemiş hemen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 31 Mart 2015; 19:54:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alonso kaldıktan sonra Ferrari garajının önünden geçerken.

     02 2015 Formula 1 Sepang International Circuit, Kuala Lumpur




    Sırıtışlara dikkat.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.