Şimdi Ara

0km. 147-civic sedan veya 2006 156,2004 A3?? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
4.086
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya bi sal dostum, sanki alfanın başındakiler mal, millet boş araba için değer yazarken bunlar,doldurup da yazıyor,töbeeee civicin performansı 147den çok daha iyidir,ikisi de bildiğimiz arabalar,ki şu an yanımda oturan 147 sahibi arkadaşım da onaylıyor bunu.biraz objektif olun alllah aşkına
    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Zaten miladını doldurmuş ve üzerinde 10 yıllık bir motor taşıyor.. 147 yi listeden çıkart derim bir zamanlar benimde hayallerimi süslerdi 2.0 selespeed modeli özellikle ama günümüzde daha mantıklı araçlar var diye düşünüyorum Civic Sedan hoş bir tercih olur zaten fabrika verisi olarak 147'den performanslı fakat çok daha ekonomik gözüküyor, 2. eli de daha rahat..

    Honda'nın fabrika verilerine güvenmek ne kadar doğru bilemiyorum. Şehir dışı yakış değeri olan 5,5 litreyi senelerce gazetelerde bu araç 5,5 litre yakar diye reklamlarda verdiler. Eh sen birde şehir içi dur kalk değerini ver reklamada görelim.
    Bir üst mesajda yazdığım gibi. Annemde 2003 Civic var.
    Fabrika verisine 9.5 saniye der katolog(modifiyesiz 1.6 motor,aile arabası, 110 beygir ve 9.5 saniye. haddi canım). ALfa'nınkine 10.5 saniye...Civic'te kullanıyorum 147'de.
    Arada bariz bir fark var akselerasyon olarak. Civic güçlü motoruna rağmen yola o torku aktarmaktan aciz.Yumuşak süspansiyon vs.. Eh yeni Civiclerin artan beygir gücüne rağmen artan boyutlarını ve ağırlığınıda unutamak lazım.
    Zaten ALFA'nın kitapçığında yazarki. 0-100 değeri soför artı bir yolcu artı bir miktarda yükle beraber yapılan şekildedir.
    Diğer araçlarınkinde ise sadece şoför varken ve bir miktarda yük 0-100 değeri veriliyor.
    Ekstra 2. yolcu ile olan bir hızlanma ile sadece şoför olan hızlanma değerinin karşılaştırması var.
    Evet eski bir makine TWIN SPARK ama halen segmentinde iyi güç üretenlerden birisi.

    Mantık olayına gelirsek. Eh o konuda katılırım. Gerçekten daha mantıklı bir çok araç var. Ama 147 almak içinde zaten mantığını bir kenara koyuyorsun.
    Sevdim seni bir kere başkasını sevemem diye başlayan bir tribün tezahüratı var. Aynen o hesap.




  • bende hondayı severim ama maalesef hızlanması 9.5 saniye falan değil.. hondanın o konuda biraz abartı yaptığını düşünüyorum tamam seri araç ama öyle çok da hızlı değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    ya bi sal dostum, sanki alfanın başındakiler mal, millet boş araba için değer yazarken bunlar,doldurup da yazıyor,töbeeee civicin performansı 147den çok daha iyidir,ikisi de bildiğimiz arabalar,ki şu an yanımda oturan 147 sahibi arkadaşım da onaylıyor bunu.biraz objektif olun alllah aşkına
    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Zaten miladını doldurmuş ve üzerinde 10 yıllık bir motor taşıyor.. 147 yi listeden çıkart derim bir zamanlar benimde hayallerimi süslerdi 2.0 selespeed modeli özellikle ama günümüzde daha mantıklı araçlar var diye düşünüyorum Civic Sedan hoş bir tercih olur zaten fabrika verisi olarak 147'den performanslı fakat çok daha ekonomik gözüküyor, 2. eli de daha rahat..

    Honda'nın fabrika verilerine güvenmek ne kadar doğru bilemiyorum. Şehir dışı yakış değeri olan 5,5 litreyi senelerce gazetelerde bu araç 5,5 litre yakar diye reklamlarda verdiler. Eh sen birde şehir içi dur kalk değerini ver reklamada görelim.
    Bir üst mesajda yazdığım gibi. Annemde 2003 Civic var.
    Fabrika verisine 9.5 saniye der katolog(modifiyesiz 1.6 motor,aile arabası, 110 beygir ve 9.5 saniye. haddi canım). ALfa'nınkine 10.5 saniye...Civic'te kullanıyorum 147'de.
    Arada bariz bir fark var akselerasyon olarak. Civic güçlü motoruna rağmen yola o torku aktarmaktan aciz.Yumuşak süspansiyon vs.. Eh yeni Civiclerin artan beygir gücüne rağmen artan boyutlarını ve ağırlığınıda unutamak lazım.
    Zaten ALFA'nın kitapçığında yazarki. 0-100 değeri soför artı bir yolcu artı bir miktarda yükle beraber yapılan şekildedir.
    Diğer araçlarınkinde ise sadece şoför varken ve bir miktarda yük 0-100 değeri veriliyor.
    Ekstra 2. yolcu ile olan bir hızlanma ile sadece şoför olan hızlanma değerinin karşılaştırması var.
    Evet eski bir makine TWIN SPARK ama halen segmentinde iyi güç üretenlerden birisi.

    Mantık olayına gelirsek. Eh o konuda katılırım. Gerçekten daha mantıklı bir çok araç var. Ama 147 almak içinde zaten mantığını bir kenara koyuyorsun.
    Sevdim seni bir kere başkasını sevemem diye başlayan bir tribün tezahüratı var. Aynen o hesap.




    Tabbi canım okuduğumuz Auto Show, Oto Haber falanda yaptığı hassas ölçümlü kritiklerde yanlışlar.
    Son kasayı söylemiyorum ama bir önceki 110 hp'likler için konuşuyorum.
    Okuduğum karşılaştırmalı krtitikte Corolla bile Civic'ten daha iyi hızlanma değerine sahipti.
    Haa 120 hp'lik dahada önceki dahada hafif olan kasayı veya Euro Civic'leri falan söylersiniz anlarım.
    Ama bir önceki kasa 110 hp'likler.I ıhh...
    Tamam sevdiğim bir araç. Çok sorunsuz, dahada az yakar içi geniş kullanışlı falan ama bana o kadar sportif hiissettirmiyor.
    Yeni Civic'leride yavaş yavaş göreceğiz.
    Alfa 147'den belki geniş iç hacimden ve yeni olduğundan dolayı daha mantıklı ama 147'de güncelliğini halen koruyan ve vakti zamanında tarzını ortya koymuş bir araç.




  • civic 9.5snde 100e çıkar.İyi bir pilotaj ister.Ayrıca bir depo ile 800km gider.Vtec'in ne olduğunu bilmeden honda yorumu yapmayın.Honda 120HPlik alfayı ezer biçer.Hatta doğrar kıyma haline getirir.Janjan'ın dediği gibi.10 senelik motor o.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK


    quote:

    Orjinalden alıntı: hayathonda

    ya bi sal dostum, sanki alfanın başındakiler mal, millet boş araba için değer yazarken bunlar,doldurup da yazıyor,töbeeee civicin performansı 147den çok daha iyidir,ikisi de bildiğimiz arabalar,ki şu an yanımda oturan 147 sahibi arkadaşım da onaylıyor bunu.biraz objektif olun alllah aşkına
    quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK

    quote:

    Orjinalden alıntı: Janjan

    Zaten miladını doldurmuş ve üzerinde 10 yıllık bir motor taşıyor.. 147 yi listeden çıkart derim bir zamanlar benimde hayallerimi süslerdi 2.0 selespeed modeli özellikle ama günümüzde daha mantıklı araçlar var diye düşünüyorum Civic Sedan hoş bir tercih olur zaten fabrika verisi olarak 147'den performanslı fakat çok daha ekonomik gözüküyor, 2. eli de daha rahat..

    Honda'nın fabrika verilerine güvenmek ne kadar doğru bilemiyorum. Şehir dışı yakış değeri olan 5,5 litreyi senelerce gazetelerde bu araç 5,5 litre yakar diye reklamlarda verdiler. Eh sen birde şehir içi dur kalk değerini ver reklamada görelim.
    Bir üst mesajda yazdığım gibi. Annemde 2003 Civic var.
    Fabrika verisine 9.5 saniye der katolog(modifiyesiz 1.6 motor,aile arabası, 110 beygir ve 9.5 saniye. haddi canım). ALfa'nınkine 10.5 saniye...Civic'te kullanıyorum 147'de.
    Arada bariz bir fark var akselerasyon olarak. Civic güçlü motoruna rağmen yola o torku aktarmaktan aciz.Yumuşak süspansiyon vs.. Eh yeni Civiclerin artan beygir gücüne rağmen artan boyutlarını ve ağırlığınıda unutamak lazım.
    Zaten ALFA'nın kitapçığında yazarki. 0-100 değeri soför artı bir yolcu artı bir miktarda yükle beraber yapılan şekildedir.
    Diğer araçlarınkinde ise sadece şoför varken ve bir miktarda yük 0-100 değeri veriliyor.
    Ekstra 2. yolcu ile olan bir hızlanma ile sadece şoför olan hızlanma değerinin karşılaştırması var.
    Evet eski bir makine TWIN SPARK ama halen segmentinde iyi güç üretenlerden birisi.

    Mantık olayına gelirsek. Eh o konuda katılırım. Gerçekten daha mantıklı bir çok araç var. Ama 147 almak içinde zaten mantığını bir kenara koyuyorsun.
    Sevdim seni bir kere başkasını sevemem diye başlayan bir tribün tezahüratı var. Aynen o hesap.




    Tabbi canım okuduğumuz Auto Show, Oto Haber falanda yaptığı hassas ölçümlü kritiklerde yanlışlar.
    Son kasayı söylemiyorum ama bir önceki 110 hp'likler için konuşuyorum.
    Okuduğum karşılaştırmalı krtitikte Corolla bile Civic'ten daha iyi hızlanma değerine sahipti.
    Haa 120 hp'lik dahada önceki dahada hafif olan kasayı veya Euro Civic'leri falan söylersiniz anlarım.
    Ama bir önceki kasa 110 hp'likler.I ıhh...
    Tamam sevdiğim bir araç. Çok sorunsuz, dahada az yakar içi geniş kullanışlı falan ama bana o kadar sportif hiissettirmiyor.
    Yeni Civic'leride yavaş yavaş göreceğiz.
    Alfa 147'den belki geniş iç hacimden ve yeni olduğundan dolayı daha mantıklı ama 147'de güncelliğini halen koruyan ve vakti zamanında tarzını ortya koymuş bir araç.




    hocam corolla gerçekten daha hızlı ikisindende kullandım biliyorum pilotaj falan da farketmez benim pilotajımla corolla daha hızlı önemli olan da bu benim için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fani Madida -- 27 Ocak 2007; 12:47:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    civic 9.5snde 100e çıkar.İyi bir pilotaj ister.Ayrıca bir depo ile 800km gider.Vtec'in ne olduğunu bilmeden honda yorumu yapmayın.Honda 120HPlik alfayı ezer biçer.Hatta doğrar kıyma haline getirir.Janjan'ın dediği gibi.10 senelik motor o.




    10 senelik makine olması neyi değiştirirki?Koskaca Alfa Romeo halen kullanıyor. Hem V-TEC kaç senelik bir teknoloji. Çok çok mu yeni?
    Kısa oranlı şanzıman var ve hepsinden önemlisi Alfa Romeo çok daha sert süspansiyona sahip. Tamam bütün yolu içeri alıyor pek konforlu değil ama kısa oranlı şanzıman ve sert-yere iyi basan süspansiyon ile gücü çok daha iyi yola aktarıyor.
    Honda yumuşak süspansiyon ve ASR olmayınca yüksek torku yere tam veremiyor.Direksiyon ise fazla yumuşak.
    Yaniii...Çok çok iyi pilotaj lazım. Ayrıca daha hafif bir araç olduğunuda hatırlatırım.
    Yakışına ve sorunsuzluğuna bir diyen yok.
    Japon araçlarını çok severim.
    Alman ve Fransız araçlarını pek sevmem.
    Toyota, Mazda, Honda, Subaru vs hep sevdiğim markalar. Alfa almasam veya satsam olası alabileceğim markaların başında geliyor saydıklarım.
    Ama konu Alfa olunca iş başka tabi.




  • bir genç olarak yeni civic diyorum
  • arkadaşlar herkes çok ilgiyle yaklaştı ve bu göstermiş olduğunuz alakadan dolayı öncelikle hepinize sonsuz teşekkürler.. herkesin fikri ve edindiğim bilgiler çok değerli gerçekten..
    quote:

    - salıncaktan ses gelmesi: bence 2 sebebi var
    1. salıncak elemanları zayıf. çözüm: orjinal salıncakta burçlar değişebiliyor. en fazla 6 ayda bir 100 ytl'ye burç çaktırırsın, 6 ay daha ses yapmadan gidersin.
    2. alet süper yol tutuyor, iyi gidiyo diye herkes yüklenir, salıncak elemanları çabuk yorulur. çözüm: aynı.

    - varyatör. çözüm: 2 senede bir değiştirirsin. 200 milyona mal olmaz bile.

    - çok eski modellerde dashboard'dan ses gelmesi. çözüm: söktürürsün, daha sağlam bir şekilde tekrar takarlar, bütün boşlukları doldururlar, araya ses kesici elemanlar da takarlar, sesi keserler.

    Alfa için problem problem denilen şeyler bunlarsa ben bunlara zaten alışığım,küçüklüğümüzden beri tofaş ve fiata bindiksalıncak kırıldı,yolun sesi hep içerde zaten
    quote:

    ama 147'de güncelliğini halen koruyan ve vakti zamanında tarzını ortya koymuş bir araç

    sanırım 147nin yeni kasası 2006da geldi..daha ikinci senesine girdi ve güncel olması doğal yani tam anlayamadım..147nin son kasası mı olacak bu 149,147nin yerini mi alacak??

    sonuçta iki aracın da alınabilir olduğunu gördüm..Sanırım en net kararı ikisini de gidip test edebiliyosam ettikten sonra verebilirim,test sürüşü imkanı bulamazsam da içine oturduğum da beni al ben senin arabanım diyen hangisi ise yani duygularımla bir karar vermek zorunda kalıcam..




  • off off
    masraflar bitmediki alfa 147 blackline alayım
  • Abicim 149'un gelişi 2009'u bulacakmış galiba.
    Alfa Romeo 159'u 156 yerine çıkardı ama araç direkt 166'ın yerine oturdu.
    Dolayısıyla şu sıra birde 149 piyasaya sürülürse alt sınıfta uygun fiyatlı araç satamaz. 147'ler 156'lardan sonra Alfa'nın kabul edilebilir yüzü oldu. Ayrıca 156'lar 159 çıktıktan sonra bile 1 sene kadar satışta oldu. Halen sıfır olup bayilerde duranları var.
    Dolayısıyla 147 gündemden henüz kalkmaz. (Küçük sınıf için düşünülen Alfa JUNIOR ise daha belirsizliğini koruyor)
    147'nin makjaylı hali biraz beni soğuttu araçtan. Çünkü çok sentetik hisli bulduğum bazı araçlara benzetiyorum. Fakat Makyaj'lı olanlarda bagaj 20 litre kadar arttı. Bagaj tam 2 bavul alırken zorlanıyordu ama dışa doğru bombe ile o sorun giderildi gibi. Ayrıca bir takım iyileştirmelerde oldu galiba araçta.
    Hele yeni gelecek Q2 şanzımanın zaten üst seviyede olan yol tutuşu dahada iyi yaptığı otomobil dergilerinin haberleri olarak yakın zamanda geçildi.




  • tabi tabi 10.3 snlik fabrika değeri ile baya bir ezer belli
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    civic 9.5snde 100e çıkar.İyi bir pilotaj ister.Ayrıca bir depo ile 800km gider.Vtec'in ne olduğunu bilmeden honda yorumu yapmayın.Honda 120HPlik alfayı ezer biçer.Hatta doğrar kıyma haline getirir.Janjan'ın dediği gibi.10 senelik motor o.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunberber -- 29 Ocak 2007; 10:20:54 >
  • tam güvenlik paketli 147 çok kaliteli ve dikkat çekici bir araç. 156 da olur ama ilk aracım olacak diyorsun muhtemelen bekarsın o yüzden hatchback almak daha mantıklı. ileride nasıl olsa sedana geçeceksin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 147BLACK


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    civic 9.5snde 100e çıkar.İyi bir pilotaj ister.Ayrıca bir depo ile 800km gider.Vtec'in ne olduğunu bilmeden honda yorumu yapmayın.Honda 120HPlik alfayı ezer biçer.Hatta doğrar kıyma haline getirir.Janjan'ın dediği gibi.10 senelik motor o.




    10 senelik makine olması neyi değiştirirki?Koskaca Alfa Romeo halen kullanıyor. Hem V-TEC kaç senelik bir teknoloji. Çok çok mu yeni?
    Kısa oranlı şanzıman var ve hepsinden önemlisi Alfa Romeo çok daha sert süspansiyona sahip. Tamam bütün yolu içeri alıyor pek konforlu değil ama kısa oranlı şanzıman ve sert-yere iyi basan süspansiyon ile gücü çok daha iyi yola aktarıyor.
    Honda yumuşak süspansiyon ve ASR olmayınca yüksek torku yere tam veremiyor.Direksiyon ise fazla yumuşak.
    Yaniii...Çok çok iyi pilotaj lazım. Ayrıca daha hafif bir araç olduğunuda hatırlatırım.
    Yakışına ve sorunsuzluğuna bir diyen yok.
    Japon araçlarını çok severim.
    Alman ve Fransız araçlarını pek sevmem.
    Toyota, Mazda, Honda, Subaru vs hep sevdiğim markalar. Alfa almasam veya satsam olası alabileceğim markaların başında geliyor saydıklarım.
    Ama konu Alfa olunca iş başka tabi.



    Anlatmak istediğimiz olay şu.. 10 sene boyunca motor ellenmedi.. Aynen duruyor, Honda VTEC teknolojisini sabit tutuyor ama motorlarını sürekli geliştiriyor.. Bu sayede 125hp 152nm 6.9lt teknik özelliklere sahip bir motor yarattılar.. Alfa motoru 120hp 146nm 8.2lt tüketim, yani veriler de 10 yıllık bir farkı yansıtıyor gerçekten




  • Zaten torkuna ve yakışına bir şey diyen yok Honda'nın . Ama Alfa'nın gücü yere aktarımı daha başarılı, şanzıman oranlarıda keza bunu destekliyor.
    Sonuçta bahsedilen konu performans. (Bu arada Honda yeni Civic'lerde yol tutuşu geliştirmiş..Tam isabet)
    Tabi diğer "ALFA'da Turbo var mı?" isimli konuda Alfa'nın yeni JTS motorlarından bahsettim. Twin Spark'lar tarih olacak yakında.
    Ama karizma bir isim di TWIN SPARK.İyi bilirdik kendisini...
    Bu arada yanılıyor muyum bilmiyorum ama aynı motor hacminde beygir yüksekken torkun düşük tutulması sadece yakışı yüksek tutuyormuş ama motorun daha çabuk devirlenmesini sağlıyormuş. Yani performans içinmiş. Veya buna benzer bir durum, tam anlatamadım şimdi.
    Bilen birisi varsa ve bu konuyu aydınlatırsa sevinirim.




  • vosvogenin 102 beygirlik motoru şehir içinde 9.7 litre yeni civicin ivtec motoru 9.1 litre yakıyor ki bu değerlere 1 litre kadar eklemek lazım çünkü en ideal şartlarda alınan veriler bunlar bikaçbin kilometreden sonra yakışı muhakkak artar her aracın ki vosvogen seat skoda audi kendi araçları için aynı değeri veriyor fakat araçların donanımı kasa yapıları farklı dolayısıyla ağırlıklarıda değişiyor seat leonla skoda octavia üstelik station nasıl aynı motorla aynı yakıtı yakabilir bende araç almayı düşünüyordum seat leon güzel fakat motor zayıf ve çok yakıyor ki eski motordan söz etmişken TSye eski derken vosvogenin motoruda yeni değil 8 valf 102 beygir ve 9.7lt yakıyor bunu düşünmek lazım FSI gibi yeni motor seçenekleriyse oldukça pahalı ki sport up donanım artık üretilmiyor seatta 2006da satılmayan sıfır varsa bilemem ama 2007 model sport up yok bende en uygun fiyat ve donanıma sahip alfa 156 alacam heralde 2001 modeller 22bin ytl ve sunrooftan deri döşemeye EBDden ABSye herşey var parça ve arıza, yakışı gibi kafamda soru işaretleri vardı ama arkadaşlara teşekkür ederim yardımları için inşallah uygun fiyatlı bi 156 bulup aldıktan sonrada teşekkür ederim




  • Arkadaşlar ilk arabam 2000 model civic ti 120ps, performans olarak gayet iiydi ama bildiğiniz gibi v_tec motor deil.. sonra 2003 civic kullandım 110ps lik. performans bakımından baya farkediyor bence yeteri kadar ii deil ve süspansiyonları oldukça yumuşaktı spor deildi.. şimdi yeni civic hb almayı düşünüyorum, orjinal grand prix body kit'li, hem görünüş hemde performans açısından mükemmel, deneme sürüşüne çıktım v-tec motoru inanılmaz geliştirmişler eskisiyle alakası yok. test verileri 0-100 ü 8.9 veriyor, sürüş zevki, iç mekanı, yol tutuşu inanılmaz.. Alfa 147de kullandım 4-5 ay kadar kendine has bi havası var ama civic hb e bindikten sonra gerisi yalan şu andaki tek tercihim, kafasında soru işareti olan gidip test sürüşüne çıksın garanti veriyorum, japon yapıyor kardeşim..
  • bende alfa 147 var karizma ve sürüş zevki güzel bi araba ama bi alman ve japon arabası gibi sorunsuz degil serilik bakımdan artık seri diyemicem bütün arabalar bu performansı yakaladı bence 40 milyara 116i bmw yada audi a3 olabilir sıfır alıcam dersen güzel bi honda civic tavsiye edebilirim.
  • selamlar kardesimde 147 var türkiyeye gelen ilk 147lerden biridir. distinctive donanımlı. 2003 yılında sıfır olarak aldık bugune kadar bıı yolda bırakacak bır arıza cıkarmadı. meshur varyator olayıda zaten cozuldu.konuda bahsedılen araclar ıcınde sportıflıgı en cok yasayabılecegın aractır dıye dusunuyorum. kendıne has bır tarzı bır kısılıgı vardır. hızlanmasıda gayet basarılı.burada onelı olan senın bu aracları kullanıp ıcıne hangısı cok sındıyse onu almandır. ben hepsını kullanmıs bırı olarak kı su anda 2001 mıdel 530 um var (full m versıyon) en sportıf hıslerı yasayabılecegın yıne alfadır. tabıkı bunlar kısısel gorusler ve herkese gore farklıdır.

    Sevgiler
  • 147 Black;

    Motorların pistonlara bağlı "strok" diye tabir edilen parçaları uzun olursa motorun torku artar,alt devirleri daha güçlü olur ancak bu motorlar yüksek devir çevirirken zorlanırlar.

    Stroklar kısa olursa torktan taviz verilmiş olunur ancak motor üst devirlere daha rahat çıkar,yüksek devir çevirirken zorlanmaz ve içten patlamalı motorların temel prensiplerinden biride gücün motorun hızından doğduğudur.

    Bende 156 ve Laguna var,Honda lara sempatimden dolayı ve eskisi gibi uzun yol yapamadığımdan dolayı uygun zaman ve alıcı olduğu zaman Laguna yı yeni Civic le değiştireceğim,156 yı daha az kullandığım ve Laguna dan daha iyi prim yaptığı halde satamıyorum çünkü kıyamıyorum.Şunuda belirteyim 156 Laguna II den daha sorunsuz bir araç ve sportiflikte Civic le kıyaslamak 156 ya hakaret demek.Ben bugüne kadar (yeni Civic le denemedim) hiçbir zaman Civic kapışmasında yenik ayrılmadım,kaldı ki uzun düzlükler dışında yüksek hızlarda Civic virajda 156 yı zorlayamıyor bile.Ancak yeni Civic in direksiyon sistemi 156 ya yakın direktlik kalitesi sunuyor.




  • Açıklama için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.