Şimdi Ara

1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.649
Cevap
12
Favori
141.460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
113 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Kurnazlık nedir bilmezsiniz. Kesin performanslı da kullanmışsınızdır bu verilerde. 175le yokuş çıktığınız halde kesin 5 litre yakmışsınızdır. Mükemmel değerlerle mükemmel reklam yapıyorsunuz. Tebrik ederim, üstün şakşakçılık ödülünü kazandınız.
    Laf ebeliği ile değil veriler ile konuşun. Resimler ortada soğuk motor ile ne yakmış görün

    50 TL benzin parası havale atın korkuteli yokuşunda aracım 175 i görmezse canlı yayında 2016 model aracımı yakıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Multistrada

    Siz herkez'i kendiniz gibi , '' çakma çin malı telefon aksesuarlarını orjinal diye satan telefoncular '' ile karıştırıyorsunuz galiba
    Neyse ki internette ki kısa bir araştırma sonucu kiminle muhatap olduğumuzu öğrenebildiğimiz için teknolojiye teşekkür ediyorum.

    Daha da birşey anlatmaya gerek yok sanırım


    https://www.n11.com/magaza/aksesuarx/magaza-yorumlari

    Alıntıları Göster
    Yaaaaa ama bu çok gizli belgelerdi ya neden şimdi ifşa ettiniz

    Bide yorumlarda geriye falan gitmiş de benim esnaflığımı sorguluyor.

    Konuyu saptırmayın sanayici arkadaşım rica ediyorum. Karalama kampanyanızı farklı konularda yapın




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Tsi motor az yakıyor diyelim, neden bunu ispatlama gereği duyuyorsunuz? Amacınız ne?
  • Dizel çok daha iyi. Masrafı TSI motor dan çok farklı değil.

    Yakıt daha az.

    Misal 5/5.5 lt yakar (focus reno vs.)

    TSI 7/8 lt den aşağı yakmaz.

    İsteyen istediğini alır ama dizel daha iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSI değil ama ben de bir benzinli araç ortalaması vereyim, istatistik olsun.


    1.4 benzinli turbo 140 HP 500x kullanıcısıyım. Araç malum B-Suv ve yüksek, ağır (1.4 ton) bir araç. 20 bin kilometre ortalamam 7.7 litre. Dur kalk trafiğe çok nadir giriyorum. Bu kilometre genelde hafif şehir içi trafiğinde, mesai saatleri dışında İzmir'de (yokuş yok gibi) yapıldı. Yoğun trafikte kullanırsam 8,5 litrelerde geziyor. Performanslı kullanırsam da 9,5 litrelere geliyor ortalama. Aşırı sakin ve şehir dışında 400-500 km'de ortalamayı 5,8 litreye kadar düşürebiliyorum ama gerçek hayat senaryosu değil tabii bu, çok nadir bir durum.

    Araç DCT otomatik. Benzinliden memnunum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi igorparker -- 5 Ocak 2019; 17:54:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Yaaaaa ama bu çok gizli belgelerdi ya neden şimdi ifşa ettiniz

    Bide yorumlarda geriye falan gitmiş de benim esnaflığımı sorguluyor.

    Konuyu saptırmayın sanayici arkadaşım rica ediyorum. Karalama kampanyanızı farklı konularda yapın

    Alıntıları Göster
    Tanımadığınız Milletin ustalığını sorgulayıp Sanayi esnafını küçümsemeye çalışacağınıza,

    Kendi ticari ahlakınıza ve karakterinize dönün bakın !

    Kimin ne olduğu ortada , kendiniz çalıp kendiniz oynuyorsunuz

    Siz , huyunu suyunu bilmediğiniz aracın yaktığı yakıt ve yağını sorgulayacağınıza önce Kendi işinizi doğru dürüst yapın!



    Not:Ürünü orjinal diye satıp çakmasını gönderen insanlarla tartışıp seviyelerine düştüğüm için kabahat bende


    Blok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Tsi motor az yakıyor diyelim, neden bunu ispatlama gereği duyuyorsunuz? Amacınız ne?
    insanların kafasındaki benzinli araç çok yakar algısını yok etmek.

    Dizele fazladan para verilmesini engellemek

    TSI 'a ön yargıyı kırmak.

    Bindiğim memnun olduğum aracı insanlara önermek



    Ama bazılarının ön yargısını kıramazsın


    Ben TSI ile şehir içi 800 km yol yapıyorum

    3500 km boyunca %40 şehir dısı %60 şehir içi ortalamam 6.1 diyorum yalan söylüyorsun diyen var

    O yüzden bazı şeyleri ispatlamak zorundasın

    1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız


    1.0 - 1.2 TSI varken dizel almak mantıksız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fractal design

    Senin dediğin led farlar Şahin'de de var. Otomatik yükseklik ayarlı Pure Vision Led farlardan bahsediyoruz.
    Comfortline'da
    Led farlar OPSİYON 4250 TL ---- Highline'da da OPSİYON
    Led stoplar OPSİYON 850 TL ---- Highline'da var.
    Hız sabitleme OPSİYON 1280 TL ---- Highline'da da OPSİYON
    Navigasyon OPSİYON 2430 TL ---- Highline'da da OPSİYON
    Ön sis farları bile OPSİYON 730 TL ---- Highline'da VAR
    Katlanır aynalar OPSİYON 720 TL ---- Highline'da da OPSİYON
    Dijital klima OPSİYON 387 TL ---- Highline'da VAR
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma OPSİYON 1440 TL ---- Highline'da da OPSİYON ki onda bile araçtan uzaklaşınca güvenli kilitleme yok.
    Ben anahtar kartımı hiç cebimden bile çıkartmıyorum binerken de inerkende. 2 adım uzaklaşınca otomatik kilitleniyor.
    Comfortline'da 17 jant opsiyon bile değil ayrıca alınmak zorunda.

    Comfortline için 12.000 TL / Highline için 10.000TL LİK OPSİYONLAR CLIO ICON DONANIM İLE STANDART. Karşılaştırma yaparken o 1.2 motor fiyatına bunları da ekle olur mu? Bak 2 hava yastığını saymadım bile.

    Yakıt tüketimlerimize gelince benim 5800 km gibi uzun süre ortalamam 4.5lt, Senin kısa mesafe 240km ortalaman 6.3lt. Hızlar da eşit. Günlük yaptığım yol da 4 gidiş + 4 dönüş şeklinde. Yani dizel motor ısınmıyor bile bu soğuklarda.

    Aradaki 12.000TL'lik opsiyonun keyfini ve 100km'de 1.8litre farkı da göz önünde bulundur kıyaslama yaparken.

    Hak vereceğim bir konu var o da 1.2 motorun MTV'sinin düşük olması. 2017 çıkışlı 2016 model aracım daha 2 yaşını doldurmadan 4. vergi yılına girdiğinden 4-7 yaş grubunda. Buna rağmen 562TL'lik ocak MTV'sini ödemek inan zoruma gitti.
    Onca sey saymışsın,



    Günün sonunda sen reno ya ben vw biniyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    Kasıntı verilerle yeni nesil atmosferikle de tutturursun o değerleri. İlk alım fiyatları çok daha uygun.

    Corolla 1.6 advanced 102bin, seat leon 1.0style 118bin. Madem dizele çok para vermek istemiyorsun, tsi ye neden daha çok para veresin? Zaten kimsenin verdiği de yok, satış rakamları ortada. Dizel satışlarını çıkarsan leon satışları erir gider.
    Lpg taksan da takmasan da her türlü daha uyguna geliyor. Sağlamlık, sorunsuzluk olarak kıyaslanmaz bile.

    Peugeot, toyota nın 1.2 turbo motorları tsi den daha ekonomik. Neden o motorlar değil de tsi? Madem benzin savunuyorsun neden o zaman sadece tsi üzerinden gidiyorsun? İnsanların ön yargısını kırmak seni neden ilgilendiriyor?

    Kimsenin tsi ye ön yargısı yok. Sizin gibiler yüzünden antipatisi var sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    ankarada o paralara bakım yapan yetkili servis yok, 700-800tl gibi rakamlar dönüyor
    Showroom'u olan Birmot gibi bayilerden mi fiyat aldınız hocam yoksa sadece servis olan bayilerden mi? Fiat'ta showroomu olan bayilerin bakım fiyatları daha yüksek oluyor.



    Sadece servis olanlarda bu kadar fark olmamalı aynı bakımı yapıyorlar zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Kasıntı verilerle yeni nesil atmosferikle de tutturursun o değerleri. İlk alım fiyatları çok daha uygun.

    Corolla 1.6 advanced 102bin, seat leon 1.0style 118bin. Madem dizele çok para vermek istemiyorsun, tsi ye neden daha çok para veresin? Zaten kimsenin verdiği de yok, satış rakamları ortada. Dizel satışlarını çıkarsan leon satışları erir gider.
    Lpg taksan da takmasan da her türlü daha uyguna geliyor. Sağlamlık, sorunsuzluk olarak kıyaslanmaz bile.

    Peugeot, toyota nın 1.2 turbo motorları tsi den daha ekonomik. Neden o motorlar değil de tsi? Madem benzin savunuyorsun neden o zaman sadece tsi üzerinden gidiyorsun? İnsanların ön yargısını kırmak seni neden ilgilendiriyor?

    Kimsenin tsi ye ön yargısı yok. Sizin gibiler yüzünden antipatisi var sadece.
    Pejo , reno turbo benzinlileri tsi den daha az yaktığını ispatlayabilirmisin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yine bi Tsi cilarin milleti gazlama konusu 😁

    Valla bizim memlekette sehir içi 8 lt altında yakan tsi görmedim. (Kırklareli / Lüleburgaz )

    50 km ortalama hızı şehir içi yazınca evet tsi gercekten az yakıyor.

    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tunçmes kullanıcısına yanıt
    Dizelde km düşük ise satışı kolay olur.

    Ama km yüksek ise tersi yönde etki yapar.Denklem böyle..
  • Türkiye şartları için düşük hacimli motorlar, ekonomik ve avantajlı olabilir. Ancak uzun kullanımda motorun avantajlarının yanında dezavantajlarının artacağını düşünmekteyim.
    Konu sahibi arkadaşın yorumlarına kendi izlenimlerimi eklemek istiyorum.

    Öncelikle düşük motor hacimli araçlardan ekonomik olması dışında performans bekleyemeyiz. Dizel olmaması gerçekten motora kattığı en büyük avantajlardan birisi Ancak benzinli olmasına karşın Turbonun alt devirlerde nazlanarak kendini toplaması here zaman bu kombinasyonu verimli kılmıyor. Bu motorlu araçlardan birini bir süre deneme fırsatım olmuştu. izlenimlerim, aracın yakıt tüketimi evet oldukça düşük ancak bu değerler aracı boş kullanırsak geçerli. Ev iş arası olarak değil bagajı doldurarak bir kaç kişi ile bir yerden bir yere gidince 4-5 litre yerine 8-8.5 litre tüketime rahat ulaşıyor. Bu Senaryo ile birlikte, 150 den sonra aracın bittiğini düz yolda 170 i geçmediğine araç boşken ise 190 yaptığına da şahit oldum. Rampayı nasıl 175 ile çıktınız merak ettim doğrusu Bunun yanı sıra Düşük hacimli motorlar şehir içinde kullanmak için, yakıt, bakım ve vergi durumlarını göz önüne alındığında avantajlı çıkıyor. Bana kalırsa, yüksek hacimli motor(Örn:1.6l) ile tasarruf etmek daha mantıklı. Her zaman gaz pedalında fazladan biraz güç bulundurmaktan kimseye zarar gelmez




  • altrea kullanıcısına yanıt
    Aynen uzun km yapan dizel araçta, lpg motor ömrünü ve sağlığını eksi yönde etkilediği için fiyat düşürür diye biliyorum .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu tür başlıklar çok yakan ve rahat rahat binilemeyen TSI motorlu araç sahiplerinin ızdırablarını dindirmek için açtıkları başlıklar ama dizel her zaman daha iyidir. Masraf falan da yok.

    Özellikle psa nin euro 5 ve 6 motorları güç performans ve yakıt ekonomisinde kıyaslanmaz.

    Boşuna yormayin kendinizi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şehir içi en çok dur kalk yavaşla köşe dön tekrar hızlan.....

    bunların ilacı yaris hybrid tir. 50 km ye kadar elektrikli ilerler 50 yi geçince benzinli motor devreye girer. onun için şehir içi yoğunluğu varsa HYBRİD CANDIR NOKTA

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl olmuş 2019 hala tiesay yeaa, dizelden az yakıyorum bro, yokuş yukarı canavar diye boş yapanlar var. Dizel alamayan tiesaycıların züğürt tesellisi. Hiç bir zaman dizelden az yakamamayacaksın, gaz pedalını okşayarak yokuş yukarı çıkamayacaksın, özgürce dip gaz gidemeyeceksin, gözün sürekli benzin ibresinde olacak. Kendi hayal dünyanızda yaşamaya devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Kusura bakmayin ama cuss diyorum. Eski aracim dizel yeni aracim benzinli ayni yollari kullaniyorum aradaki fark %10u gecmez. Hadi fransiz dizel motorlar %30 fln daha az yaksin. Yari yariya imkani yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.