Şimdi Ara

1.2 TSİ Jetta Motor Arızası 9000 TL masraf

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
7.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bizim birader geçen hafta gece geliyor arabayı otoparka park ediyor. Sabah araba çalışmıyor. MArş basıyor ama motor çalışmıyor. Ufak bişeydir düşüncesi ile yetkili servise çektiriyor. Şuanda yetkili servisten denilen şey triger zinciri sente atmış pistonalrı sübabpları yamultmuş. Araç 2011 Jetta 1,2 TSİ 55 bin km Garantisi yok. 2. sahibi.

    Sizce ne yapmalı? Marka model tartışmalarına girmeden çözüm yolu önerenlere şimdiden teşekkürler. Doğuş Oto, VW Almanya vs şikayet etmekten çözüm çıkar mı? Araç şuanda İstanbul Avek serviste. Aracı ordan çıkarıp özel serviste yaptırmalı mıyız?

    Edit:

    27 Ağustos Son Durum

    Aracı tam 1 ay sonra teslim aldık. Motor komple değişti. Toplam Masraf 17500 TL. Bize çıkan tutar 2500 TL. Doğuş oto, VW Almanya ile mail trafiği sonrası buraya kadar getirebildik. Aracın garantisi yoktu ama sağolsunlar iyi niyet kapsamına aldılar. ilk çıkan tutar 9300 TL idi. Araçta kronik arıza var bizim hatamız yok, tsi lerde zincir uzaması sente atmasına sebep oluyor diye Almanya ve doğuş otoya bildirince komple motor değişti. Merak edenler ve burayı okuyanlar için son durumu yazdım. Herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi enorton -- 27 Ağustos 2015; 12:21:19 >







  • Sanayide daha uygun halledilebilir.

    Pek yapılacak bişey yok gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Sanayide daha uygun halledilebilir.

    Pek yapılacak bişey yok gibi.
    bu şikayetin yaşanması için daha önceden triger değişmesi lazım ya da trigerin kopması ve bu şekilde gezilmesi lazım. Park yerinde duracak aracın trigeri kopupta subapları yamultmaz.
    sanayide 1000-2000 tl civarına halledilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    bu şikayetin yaşanması için daha önceden triger değişmesi lazım ya da trigerin kopması ve bu şekilde gezilmesi lazım. Park yerinde duracak aracın trigeri kopupta subapları yamultmaz.
    sanayide 1000-2000 tl civarına halledilir

    Triger kopuk bir şekilde gezemezsin hocam.
    Garantisiz araç bi yere basvurmaya gerek yok. Sanayide yaptirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Müdür.

    quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    bu şikayetin yaşanması için daha önceden triger değişmesi lazım ya da trigerin kopması ve bu şekilde gezilmesi lazım. Park yerinde duracak aracın trigeri kopupta subapları yamultmaz.
    sanayide 1000-2000 tl civarına halledilir

    Triger kopuk bir şekilde gezemezsin hocam.
    Garantisiz araç bi yere basvurmaya gerek yok. Sanayide yaptirin.

    Alıntıları Göster
    Triger zincirli bunlarda daha önce değişmedi, araç daha 55 binde. işin ilginci aracı park ediyor sabah çalışmıyor. Yani yolda olan bişey değil. Şimdi motor açıldı vs servisten geri çıkarmak için de servis sanırım 1500 - 2000 TL para talep edebilir. EN başta servise çektirmekle büyük hata yapıldı maalesef




  • 9000 lira masraf ney yav. Komple sifir motor kac para?
  • Modern araçlar böyle.

    Toplamaktansa çöpe atmak daha mantıklı.

    Çünkü fabrika çok daha verimli üretiyor.

    Sen dışardan topladın mı arabanın değerini bile aşabiliyor
  • Olsun hocam çıkar 1000 ver çıkar max 3 bine sanayi yapar 4 bine biter 9 bin ne!
  • Geçmiş olsun, Özel serviste daha uyguna halledersiniz, garanti bitmiş nasıl olsa. Demek önceki sahibi motora pek iyi davranmamış. Tsi'ların pekte masum olmadığı anlaşılıyor bu durumda. Yeni 16valflik olanlarda bile yağ eksiltme olduğunu söylüyor octavia sahipleri.
  • motoru altındanmı yapmışlar,9000 nedir ya düşman başına böyle araba,renault olsun çamurdan olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Modern araçlar böyle.

    Toplamaktansa çöpe atmak daha mantıklı.

    Çünkü fabrika çok daha verimli üretiyor.

    Sen dışardan topladın mı arabanın değerini bile aşabiliyor

    Yillar once bir haber okumustum. Haberde motorlarin kapali tipte olacagini soyluyordu. Yani bozulursa ya atilacak ya da sadece o firmanin servisi mudahale edebilecek deniyordu. Ona gidiyoruz sanirim.
  • 1.2 motor almakla hata etmişsiniz zaten. 1.2 motor herzaman sıkıntı çıkarır ömrüde kısadır bakın ilanlara 150.000 km yi gecmis 1.2 tsi motor varmı ?
  • TSI'larin pek masum olmadigini gosterir bu.Eger sizin araciniz 55 binde bu arizayi verdiyse ilk sahibi araci hor kullanmis olabilir.
  • ml_csd_ds M kullanıcısına yanıt
    150 bin civarinda çok araç var sahibinden de 196 binde de varmis ancak daha yeni bir ünite olduğu için 4 yildir falan var zaten insanoğlu benzinli bir araçla yilda 50 bin km kim yapar ki o yüzden bu kadar az ancak görüyoruz ki 200 binde olanlar var ve sağlam.
  • Bence almanyaya kesinlikle bildirin hor kullanımda dahi bu kadar erken motor bitmez satan arkadaş bütün bakımları serviste mi yaptırmış bu önemli araç kazalimi aracın tam geçmişini bilmek lazim aracın başına gorki ne geldide sattı veya üretim kaynaklı da bir hata olabilir .
  • Sente oturmadiysa zincir dis atlamis siyirmis olabilir sen Marsa bastığın an subaplar yamulur lakin Bu ust kapagin daha once sokuldugu anlamina gelir yani bu araba kapak catlatmis yada conta yakmis olabilir daha once .. tahmini masrafın 1 1.5 arası değişir sanayide , servis sana 9000 dediyse direk kapağı komple plastikleriyle kranklariyla degistireceklerdirki hiç gerek yok .. Sen sanayiye git durumu anlat gerekirse zincir değişir subapların değişir contalar değişir kapak yerine takılır araba yürür .. birde şöyle bi durum var arabaya mars basarken kranklar donuyormu diye baktilarmi ? Birde contalarda motorun üst tarafında yağ izleri varmı yağ atiyormu bunlara bi bak elektrik socketlere yağ kaçırmış olabilir ..

    birde surda yok turbo yok kötü motor tarzı laf edenlere aldırma bu durumun motorla alakası yok daha önce kullanan suyuna bakmamış yada fazla redline yapmış olabilir kapak sokuldugune göre bu arabayı kullanan bakımlarıni aldatmış olabilir yada zincir fabrikasyon hatalı olabilir ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 21 Temmuz 2015; 18:24:53 >




  • Km si oynanmıştır belki aracın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 583534

    Bence almanyaya kesinlikle bildirin hor kullanımda dahi bu kadar erken motor bitmez satan arkadaş bütün bakımları serviste mi yaptırmış bu önemli araç kazalimi aracın tam geçmişini bilmek lazim aracın başına gorki ne geldide sattı veya üretim kaynaklı da bir hata olabilir .
    olayın almanyalık bir durum yok. garantisi bitmiş araç.
    standart mi motor arızası. olur öyle
  • VW işte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: linqs

    Sente oturmadiysa zincir dis atlamis siyirmis olabilir sen Marsa bastığın an subaplar yamulur lakin Bu ust kapagin daha once sokuldugu anlamina gelir yani bu araba kapak catlatmis yada conta yakmis olabilir daha once .. tahmini masrafın 1 1.5 arası değişir sanayide , servis sana 9000 dediyse direk kapağı komple plastikleriyle kranklariyla degistireceklerdirki hiç gerek yok .. Sen sanayiye git durumu anlat gerekirse zincir değişir subapların değişir contalar değişir kapak yerine takılır araba yürür .. birde şöyle bi durum var arabaya mars basarken kranklar donuyormu diye baktilarmi ? Birde contalarda motorun üst tarafında yağ izleri varmı yağ atiyormu bunlara bi bak elektrik socketlere yağ kaçırmış olabilir ..

    birde surda yok turbo yok kötü motor tarzı laf edenlere aldırma bu durumun motorla alakası yok daha önce kullanan suyuna bakmamış yada fazla redline yapmış olabilir kapak sokuldugune göre bu arabayı kullanan bakımlarıni aldatmış olabilir yada zincir fabrikasyon hatalı olabilir ..

    detaylı cevap için çok teşekkürler. Kardeşime ileticem mesajınızı. Biz de şuanda bir önceki sahibinde bu tür bir sorun olup olmadığından şüpheliyiz




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.