1.3 TCE motoru nasıl bilirsiniz? (2. sayfa)
-
-
380 binlik nesi varmış? Sandık motor kaç para zaten.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
detaylı sormadım ama ilan bakarken trakya'da nispeten uygun fiyatlı bir 160'lık qq gören olursa dikkatli olsun herkes
-
Kaliteli yağ nasıl kullanacaksın ki? Yetkili servislerde uyumlu yağ yok. Ellerinde RN710, RN720 kodlu yağlar var. RN17 kullanılması gerekiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu sayilajlart arasında sanırım en önemli sorun termostat ile ilgili şu kacrlirma problemi bunu en kolay nasıl farkederiz yola çıkmadan aracın altina bakarakmi insan korkuyor gerçekten de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
50binde bir değişin bir sorun kalmaz. Su eksiltiyorsa termostat sorunludur. Abartılacak bir durum yok aslında
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu 1.3 tce lerde rektefiye olmuyormuş sanırım. youtubede ismail usta video çekmiş.
İsmail ustayoutubeRenault Nissan Dacia araçların 1.3 TCE benzinli motorları sıkıntı yaratır da herhangi büyük bir arıza verirse revizyonunu ben bir usta olarak şu anlık önermiyorum Çünkü herhangi bir parçasını istediğimiz yerden temin edemiyoruz sıfır sandık motor ama her tarafta var fiyatı yüksek biraz artık bu araçları kullanan kullanıcılar bu videoyu görürse En azından araçlarını düzgün kullanır #ototamir #eğitimvideosu #bilgi #car #araçbakım #periyodikbakım #cylinderblock #cylinderhead #trigerhttps://www.youtube.com/watch?v=XsqxvgdKMPA&t=26s -
Vag gurup 1.0tsi ve 1.2 puretec motorlarda olmuyor diye biliyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
kısa süreli kiralama şeklinde kullandım. Performansı vibrasyonu gayet güzel. konforlu bir motor.
Ankara şehir içi 9 lt yaktı, çok sakin kullanım. trafiğe az girildi.
kroniğini bilemiyorum ama aynı kullanımda benzer güçlerdeki ilkel motorlar ile bile 7,5 lt tüketiyorum.
TÜketim harici hoşuma gitti,
-
Çok net açıklayayım, motor çok başarılı ve kronik bir sıkıntısı yok, sadece gmb marka devirdaimler 80 bine yaklaşınca su sızdırmaya başlıyor, önlem amaçlı her 70binde mercedeste kullanılan pierburg devirdaim ile değiştirirseniz bir daha sıkıntı yaşamazsınız. Termostat ise 100bine yakın contadan kaçırma yapabiliyor, onuda conta tek satılmadığı için termostat değiştirmek gerekiyor. İşin özü termostat ve devirdaimi 70-80 binde bir değiştirip 10bin masraf yaparsanız başkaca hiç bir problemi yoktur.
Onun dışında; motor performansı mükemmeldir, yağlı tip sorunsuz dq300 7 ileri edc ile gelir.
-
Ya bu işi kim uydurdu anlamadım yeni nesil turbo benzinli, yani alüminyum bloklu hiç bir arabaya rektefiye olmazki, yaparsın ama verim alamazsın zaten. Bu araca özel bir şey değil, tüm yeni nesil turbo-benzin araçlar için geçerli.
-
4 Senedir kullanıyorum.Araç Clio 1.3 TCE+EDC. İstanbul 8 Lt Ankara 6.5 Lt İzmir 7.2 tüketim değerleri var.İstanbulda trafiğe girdiğim dönemde 9 ile 9.5 i görüyorum.
Performans konusunda yeterli,
Arıza-sorun konusunda sadece yıllık bakımlarını yaptırdım.Henüz, çok şükür sorun çıkartmadı. Her zaman ilk 3-5 dk motor rolantide çalıştı.
4 yılda toplam 400 ml su ilavesi oldu.Eğer kaçak olursa değiştiririm ya da bir sonraki bakımda kaçak olmasa da değiştirir kullanmaya devam ederim.
-
Yağlı tip 7 ileri EDC nasıldır hocam? Genel kronik sorunları var mıdır? Kavrama değişim maliyetinin yüksek olduğu söyleniyor.
-
Getraq marka 300 tork dayanımlı şanzımandır, bir çok farklı marka ve modelde(bmw-mercedes-tiggo vs) kullanılmakta, kavrama ortalama 200bin km gidiyor, avrupada 400bin denmiş ama o kadar sanmıyorum. Orjinal kavrama dışarıda 30bintl, serviste daha yüksektir tabi.
-
Teşekkür ederim. Sürekli arıza yapıyor stabil değil vs söylemleri insanı korkutuyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X