Bildirim
1.4 TCe MOTOR TANITIMI
Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
VW'nin motoru biraz daha verimli oda direk enjeksiyonlu olmasından kaynaklı sanırım.Tüketim olarakta daha iyi.Fakat TCE'de kesinlikle kötü bir motor değil manifolt dan beslemeli olduğu için LPG uygulanabilir herhalde.TSİ'de olduğu gibi düz bir tork ürettiği devir aralığı var.Biraz daha geç max torku veriyor ve devirli kullanıma biraz daha uygun.Performans olarak kağıt üstünde 0-100 hızlanma olarak aynılar ,fakat benim okuduğum bir kaç karşılaştırmada özellikle ara hızlanmalarda TCE'nin çok açık ara fark attığıydı yani performans olarak TSİ'den daha iyi diyebiliriz.Fakat tüketim için malesef. Zaten katalog değerleri 1.6 16v motor kadar tükettiğini gösteriyor.Max torku verdiği 2000 - 4000 devir arası kullanılırsa daha az yakar bence tabi turbodan düşürmeden. -
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurduquote:
Orijinalden alıntı: fottili
VW'nin motoru biraz daha verimli oda direk enjeksiyonlu olmasından kaynaklı sanırım.Tüketim olarakta daha iyi.Fakat TCE'de kesinlikle kötü bir motor değil manifolt dan beslemeli olduğu için LPG uygulanabilir herhalde.TSİ'de olduğu gibi düz bir tork ürettiği devir aralığı var.Biraz daha geç max torku veriyor ve devirli kullanıma biraz daha uygun.Performans olarak kağıt üstünde 0-100 hızlanma olarak aynılar ,fakat benim okuduğum bir kaç karşılaştırmada özellikle ara hızlanmalarda TCE'nin çok açık ara fark attığıydı yani performans olarak TSİ'den daha iyi diyebiliriz.Fakat tüketim için malesef. Zaten katalog değerleri 1.6 16v motor kadar tükettiğini gösteriyor.Max torku verdiği 2000 - 4000 devir arası kullanılırsa daha az yakar bence tabi turbodan düşürmeden.
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
-
ben almayı düşünüyorum 1.4 tce impressor.tam golf tsi almak üzereyken sonunda renault getirdi bu motoruquote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Alıntıları Göster
kağıt üzerinde tsi den bir eksiği yok,torku biraz düşük ama yeterli(190 nm).ara hızlanması tsi 122 hp den daha iyi.
donanımda bol ve fiyat uygun.ama renault üvey evlat muamelesi yapacak gibi görünüyor,dci nin yanında.
ne reklam ne tanıtım.
doğuş tsi ilk geldiği zaman ne reklam yapmıştı.
-
arkadaslar benzınlı megane yakıt hakında bılgınız varsa paylasırsanız sevınırımquote:
Orijinalden alıntı: antares07
ben almayı düşünüyorum 1.4 tce impressor.tam golf tsi almak üzereyken sonunda renault getirdi bu motoru
kağıt üzerinde tsi den bir eksiği yok,torku biraz düşük ama yeterli(190 nm).ara hızlanması tsi 122 hp den daha iyi.
donanımda bol ve fiyat uygun.ama renault üvey evlat muamelesi yapacak gibi görünüyor,dci nin yanında.
ne reklam ne tanıtım.
doğuş tsi ilk geldiği zaman ne reklam yapmıştı.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: hard_hacker
arkadaslar benzınlı megane yakıt hakında bılgınız varsa paylasırsanız sevınırım
Alıntıları Göster
Yanlış görmüyorum kaliba kasnaklarda kayışlar zincirden.Renault bu motorda kendini baya güveniyor sanırım...
-
quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.
Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)
-
Tce(130) ile TSI(122) motorların ara hızlanma değerleri nedir acaba ?quote:
Orijinalden alıntı: drive_earthquote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.
Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: unforthepage
quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.
Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)
1.6 16 valf 130 bg DCI`ya talibim
-
1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..quote:
Orijinalden alıntı: SIRADANUSquote:
Orijinalden alıntı: unforthepage
quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.
Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)
1.6 16 valf 130 bg DCI`ya talibim
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: damonbounce
1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..
Kesinlikle katılıyorum hem az tüketim,hem en üst performans hemde vergi -
Teknolojik yönden yeni nesil motorları Türkiyeye geç getirme konusunda renault yanlış strateji izliyor WV bu yönden çok hızlı kaç yıl oldu TSI motorlar piyasaya çıkmaya ama renault megane HB modeline 1.4 olan motorunu uyguladı.B grubu araçlarına 0.9 veya 1.0 turbo benzinli motorları(90 HP-100 HP) uyguladığı zaman hem yakıt hem motorlu taşıtlar yönünden çok daha faydalı olacak kullanıcılar için.quote:
Orijinalden alıntı: kafkas11quote:
Orijinalden alıntı: damonbounce
1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..
Kesinlikle katılıyorum hem az tüketim,hem en üst performans hemde vergi
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: boraycan
bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı
renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
Sessiz ve derinden
-
Kullanicilar neredesiniz iyi kotu tecrubekerinizi bekliyoruz Ozellikle yokus cikarken ki pwrformansini merak ediyorum tikanip kaliyor mu yoksa bastikca kayiyor mu? Birde 5.vites te 3000 devirde kac km hiz yapiyor 6.vites 3000 devirde kac km hiz yapiyor -
Keza Tce motorlara lpg kiti uygulanıp uygulanmadığı hala muamma. Bu konuda araştırma yapanlar var mı forumda acaba?quote:
Orijinalden alıntı: kntrli
Kullanicilar neredesiniz iyi kotu tecrubekerinizi bekliyoruz Ozellikle yokus cikarken ki pwrformansini merak ediyorum tikanip kaliyor mu yoksa bastikca kayiyor mu? Birde 5.vites te 3000 devirde kac km hiz yapiyor 6.vites 3000 devirde kac km hiz yapiyor -
lpg konusunda bilgi yokmu??? birde yakıt fazla olabilirmi lpg siz...quote:
Orijinalden alıntı: Erzurum lu
Keza Tce motorlara lpg kiti uygulanıp uygulanmadığı hala muamma. Bu konuda araştırma yapanlar var mı forumda acaba?
Alıntıları Göster -
Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ahwet79
Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba
Üretiliyor ve getiriliyor da. Clio, Captur, Meganelarda mevcut. Clio RS de 1.6 turbolusu var. Bu motorlar eninde sonunda Renault'nun tüm benzinli motorlarını değiştiricek. Eski 1.6-1.2 16V lerin üretimi yavaş yavaş sonlanıyor.
http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-115.aspx
http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-90.aspx
-
quote:
Orijinalden alıntı: istblacken
quote:
Orijinalden alıntı: ahwet79
Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba
Üretiliyor ve getiriliyor da. Clio, Captur, Meganelarda mevcut. Clio RS de 1.6 turbolusu var. Bu motorlar eninde sonunda Renault'nun tüm benzinli motorlarını değiştiricek. Eski 1.6-1.2 16V lerin üretimi yavaş yavaş sonlanıyor.
http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-115.aspx
http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-90.aspx
O zaman alınacak ikinci el bi 2011 1.4t megane da sıkıntı yaşamam yani doğrumudur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Konu yukarı kullanıcı yorumları varsa alayım .Megane bakınıyorum bu motor yeterli ise bu motora yönelecegim yoksa alternatif Fluence bakınıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim... |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X