Şimdi Ara

1.4 TCe MOTOR TANITIMI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
16.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Renault'ta artık VW gibi turbo motorlarını getirmeye başlıyor.Umarım çekişme başlar ve bu da fiyatlara yansır....
     1.4 TCe MOTOR TANITIMI
     1.4 TCe MOTOR TANITIMI

    0-100KMH=9.6 Saniye
    Maksimum Güç=128 beygir 5500rpm'de
    Maksimum Tork=190 newtonmetre 2250rpm'de
    Karbon Salınımı=153gr/km
    Motor Hacmi=1397 cc







  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    VW'nin motoru biraz daha verimli oda direk enjeksiyonlu olmasından kaynaklı sanırım.Tüketim olarakta daha iyi.Fakat TCE'de kesinlikle kötü bir motor değil manifolt dan beslemeli olduğu için LPG uygulanabilir herhalde.TSİ'de olduğu gibi düz bir tork ürettiği devir aralığı var.Biraz daha geç max torku veriyor ve devirli kullanıma biraz daha uygun.Performans olarak kağıt üstünde 0-100 hızlanma olarak aynılar ,fakat benim okuduğum bir kaç karşılaştırmada özellikle ara hızlanmalarda TCE'nin çok açık ara fark attığıydı yani performans olarak TSİ'den daha iyi diyebiliriz.Fakat tüketim için malesef. Zaten katalog değerleri 1.6 16v motor kadar tükettiğini gösteriyor.Max torku verdiği 2000 - 4000 devir arası kullanılırsa daha az yakar bence tabi turbodan düşürmeden.
    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...
  • VW'nin motoru biraz daha verimli oda direk enjeksiyonlu olmasından kaynaklı sanırım.Tüketim olarakta daha iyi.Fakat TCE'de kesinlikle kötü bir motor değil manifolt dan beslemeli olduğu için LPG uygulanabilir herhalde.TSİ'de olduğu gibi düz bir tork ürettiği devir aralığı var.Biraz daha geç max torku veriyor ve devirli kullanıma biraz daha uygun.Performans olarak kağıt üstünde 0-100 hızlanma olarak aynılar ,fakat benim okuduğum bir kaç karşılaştırmada özellikle ara hızlanmalarda TCE'nin çok açık ara fark attığıydı yani performans olarak TSİ'den daha iyi diyebiliriz.Fakat tüketim için malesef. Zaten katalog değerleri 1.6 16v motor kadar tükettiğini gösteriyor.Max torku verdiği 2000 - 4000 devir arası kullanılırsa daha az yakar bence tabi turbodan düşürmeden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    VW'nin motoru biraz daha verimli oda direk enjeksiyonlu olmasından kaynaklı sanırım.Tüketim olarakta daha iyi.Fakat TCE'de kesinlikle kötü bir motor değil manifolt dan beslemeli olduğu için LPG uygulanabilir herhalde.TSİ'de olduğu gibi düz bir tork ürettiği devir aralığı var.Biraz daha geç max torku veriyor ve devirli kullanıma biraz daha uygun.Performans olarak kağıt üstünde 0-100 hızlanma olarak aynılar ,fakat benim okuduğum bir kaç karşılaştırmada özellikle ara hızlanmalarda TCE'nin çok açık ara fark attığıydı yani performans olarak TSİ'den daha iyi diyebiliriz.Fakat tüketim için malesef. Zaten katalog değerleri 1.6 16v motor kadar tükettiğini gösteriyor.Max torku verdiği 2000 - 4000 devir arası kullanılırsa daha az yakar bence tabi turbodan düşürmeden.
    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...

    Alıntıları Göster
    ben almayı düşünüyorum 1.4 tce impressor.tam golf tsi almak üzereyken sonunda renault getirdi bu motoru

    kağıt üzerinde tsi den bir eksiği yok,torku biraz düşük ama yeterli(190 nm).ara hızlanması tsi 122 hp den daha iyi.
    donanımda bol ve fiyat uygun.ama renault üvey evlat muamelesi yapacak gibi görünüyor,dci nin yanında.
    ne reklam ne tanıtım.
    doğuş tsi ilk geldiği zaman ne reklam yapmıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antares07

    ben almayı düşünüyorum 1.4 tce impressor.tam golf tsi almak üzereyken sonunda renault getirdi bu motoru

    kağıt üzerinde tsi den bir eksiği yok,torku biraz düşük ama yeterli(190 nm).ara hızlanması tsi 122 hp den daha iyi.
    donanımda bol ve fiyat uygun.ama renault üvey evlat muamelesi yapacak gibi görünüyor,dci nin yanında.
    ne reklam ne tanıtım.
    doğuş tsi ilk geldiği zaman ne reklam yapmıştı.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar benzınlı megane yakıt hakında bılgınız varsa paylasırsanız sevınırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard_hacker

    arkadaslar benzınlı megane yakıt hakında bılgınız varsa paylasırsanız sevınırım

    Alıntıları Göster

    Yanlış görmüyorum kaliba kasnaklarda kayışlar zincirden.Renault bu motorda kendini baya güveniyor sanırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...


    Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.

    Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    megane 4 (1.5 dci VS 1.2 TCe)
    8 yıl önce açıldı
    2013 Clio 1.5 DCI Motor Ömrü
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drive_earth

    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...


    Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.

    Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)

    Alıntıları Göster
    Tce(130) ile TSI(122) motorların ara hızlanma değerleri nedir acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage


    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...


    Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.

    Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)




    1.6 16 valf 130 bg DCI`ya talibim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SIRADANUS

    quote:

    Orijinalden alıntı: unforthepage


    quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...


    Renault belkide gerek görmemiştir. renault5 turbo safrane biturbo alpine a610 turbo gibi muhteşem modeller üretmiş olan renault için TCe bir devrim değil. Turbo motor renaultun başarılı olduğu bir alan nitekim safrane çift turbo 268 bg zamanının en karizmatik modellerinden biriydi. Renault son dönemlerde pazarı süzmekte biraz geç kaldı iyi yönetilseydi çok daha iyi bir konumda olabilirdi. Yine de TCe hamlesi olumlu olacaktır.

    Bilgi;Renaultun TCe gamı 1.2 100 hp, 1.4 130 hp den sonra 1.2 115 hp 1.6 155(160) hp ile gelişecek ayrıca renault sport(megane belkide laguna coupe sport) 2.0 275 hp-300 hp versiyonlar gelecek. Bunun yanında 1.6 16v 130 hp dci ile 0.9 ya da 1.0 3 slindirli tce 90-100 hp versiyonlar önümüzdeki 5 yıl içinde çıkacak yine v6 dci 268 hp versiyon gelecek. Kesin olmayan bir diğer motor 1.8 tce 180 hp(ya da 200 hp)




    1.6 16 valf 130 bg DCI`ya talibim

    Alıntıları Göster
    1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..


    Kesinlikle katılıyorum hem az tüketim,hem en üst performans hemde vergi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkas11

    quote:

    Orijinalden alıntı: damonbounce

    1,2tce süper olurdu bence.hem tüketim olarak hem performans olarak.lpg takılabilecekmi bakalım bunlara..


    Kesinlikle katılıyorum hem az tüketim,hem en üst performans hemde vergi

    Alıntıları Göster
    Teknolojik yönden yeni nesil motorları Türkiyeye geç getirme konusunda renault yanlış strateji izliyor WV bu yönden çok hızlı kaç yıl oldu TSI motorlar piyasaya çıkmaya ama renault megane HB modeline 1.4 olan motorunu uyguladı.B grubu araçlarına 0.9 veya 1.0 turbo benzinli motorları(90 HP-100 HP) uyguladığı zaman hem yakıt hem motorlu taşıtlar yönünden çok daha faydalı olacak kullanıcılar için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    bu başlık vw forumunda olsaydı şimdiden 10 ve 11. sayfaları görmüş olurdu

    hatta bazıları motoru yapan mühendisten daha çok kasılırdı

    renault olunca böyle sessiz sakin garibim benim...



    Sessiz ve derinden




  • Kullanicilar neredesiniz iyi kotu tecrubekerinizi bekliyoruz Ozellikle yokus cikarken ki pwrformansini merak ediyorum tikanip kaliyor mu yoksa bastikca kayiyor mu? Birde 5.vites te 3000 devirde kac km hiz yapiyor 6.vites 3000 devirde kac km hiz yapiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Kullanicilar neredesiniz iyi kotu tecrubekerinizi bekliyoruz Ozellikle yokus cikarken ki pwrformansini merak ediyorum tikanip kaliyor mu yoksa bastikca kayiyor mu? Birde 5.vites te 3000 devirde kac km hiz yapiyor 6.vites 3000 devirde kac km hiz yapiyor
    Keza Tce motorlara lpg kiti uygulanıp uygulanmadığı hala muamma. Bu konuda araştırma yapanlar var mı forumda acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erzurum lu

    Keza Tce motorlara lpg kiti uygulanıp uygulanmadığı hala muamma. Bu konuda araştırma yapanlar var mı forumda acaba?

    Alıntıları Göster
    lpg konusunda bilgi yokmu??? birde yakıt fazla olabilirmi lpg siz...
  • Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahwet79

    Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba


    Üretiliyor ve getiriliyor da. Clio, Captur, Meganelarda mevcut. Clio RS de 1.6 turbolusu var. Bu motorlar eninde sonunda Renault'nun tüm benzinli motorlarını değiştiricek. Eski 1.6-1.2 16V lerin üretimi yavaş yavaş sonlanıyor.
    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-115.aspx
    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-90.aspx




  • quote:

    Orijinalden alıntı: istblacken

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahwet79

    Renault tce motorları artık üretmiyor mu yoksa türkiyeye mi getirmiyor 1.6ları biyirene kadar bilgisi olan var mı acaba


    Üretiliyor ve getiriliyor da. Clio, Captur, Meganelarda mevcut. Clio RS de 1.6 turbolusu var. Bu motorlar eninde sonunda Renault'nun tüm benzinli motorlarını değiştiricek. Eski 1.6-1.2 16V lerin üretimi yavaş yavaş sonlanıyor.
    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-115.aspx
    http://www.renault.com/en/innovation/gamme-mecanique/pages/energy-tce-90.aspx

    O zaman alınacak ikinci el bi 2011 1.4t megane da sıkıntı yaşamam yani doğrumudur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konu yukarı kullanıcı yorumları varsa alayım .Megane bakınıyorum bu motor yeterli ise bu motora yönelecegim yoksa alternatif Fluence bakınıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.