Şimdi Ara

1.4 tsi dusuk devirde gelen zincir sesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
7.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, aracim manuel 1.4 tsi golf 2015 model 125 hp olan motor. 1. Vites haricinde diger viteslerde devir 1000 civarindaysa gaza basinca zincir sesi gibi bir ses geliyor. Devir 1300-1400 olunca bu ses geciyor. Ozellikle durmaya yakin 2. Vitese alip yarim debriyaj kalktigimda cok net duyuluyor bu ses. Nedeni ne olabilir? Bu motorlarda triger zincir mi kayis mi? Zincirse o ses yapiyor olabilir mi? Veya baski balatanin surtunmesi mi? Yoksa turbo falan mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • park halinde (hareket etmez iken) gaza basınca yine bu ses geliyor mu?
  • Triger zincir,bazen erkenden sorun çıkartabiliyor. Benim ki daha 55 bin km de değiştirildi, o zaman çok garibime gitmişti ama sorunlu olabiliyor imiş. Garantiyi bir zorlayın veya katılım talep edin servis bakımlı ise araç.
  • 1.4 a3 125 beygir audi aracımda da aynı durum vardı. Düşük devirde böyle bir ses duydugum icin servise gitmiştim ilk aldıgımda ancak diğer araçlarda da böyle olduğunu düşük devirden kaynaklı ses oldugunu söyledi yani trigerden falan değil, 8-9 sene kullandım aracı bu sesi duyduktan sonra da tabi (: hiç bir sorun cıkarmadı. En son 125 bin km de aracı triger değiştirmek icin serviste götüedüm ancak sağlam olduğu için değiştirmediler 150 bine kadar daha gider demislerdi. Sonra da model yükseltmek amacıyla aracımı satmıstım.
    Yani kafaya takılcak bir sorun değil hocam devir düsük oldugu icin cıkan bir ses sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AntiFANBOY

    park halinde (hareket etmez iken) gaza basınca yine bu ses geliyor mu?
    Yok hocam sadece dedigim durumda oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Syntas

    1.4 a3 125 beygir audi aracımda da aynı durum vardı. Düşük devirde böyle bir ses duydugum icin servise gitmiştim ilk aldıgımda ancak diğer araçlarda da böyle olduğunu düşük devirden kaynaklı ses oldugunu söyledi yani trigerden falan değil, 8-9 sene kullandım aracı bu sesi duyduktan sonra da tabi (: hiç bir sorun cıkarmadı. En son 125 bin km de aracı triger değiştirmek icin serviste götüedüm ancak sağlam olduğu için değiştirmediler 150 bine kadar daha gider demislerdi. Sonra da model yükseltmek amacıyla aracımı satmıstım.
    Yani kafaya takılcak bir sorun değil hocam devir düsük oldugu icin cıkan bir ses sadece.
    Hocam sanki zincir bir anda gevsiyor da ses yapiyor gibi ya, valla kurt dustu icime :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı araç bende de var.O ses 1300-1400 devire kadar gaza basıldığında gelir.Gayet normaldir.1500-2000 devirden sonra da gaza basıldığında o ses gelirse sorun olabilir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1. ve 2. viteste ıslık sesi
    10 yıl önce açıldı
    2. viteste gelen ses
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Boşver sen onu. Vw malına birşey olmaz olsa bile olmazcı galiba. YouTube da humble mechanic var. Vw üstüne baya tecrübesi var. Tsi motorlarda çıkan sorunlara dair videosunu bi izle . İstersen sor cevaplar mı bilmem.
    Lakin zincir zamanı bozulabiliyormuş ve bozulunca pistonlarla supaplar birbirine çarpar. Bunlar oluyor diyenlere inanmak yerine malınızı düzeltin demen daha uygun. Çok teknolojik olan ve hiç yakıt harcamayan motoru bi elden geeçirsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool1st

    Aynı araç bende de var.O ses 1300-1400 devire kadar gaza basıldığında gelir.Gayet normaldir.1500-2000 devirden sonra da gaza basıldığında o ses gelirse sorun olabilir.
    Demek vw cilerin tek heyecanını dsg değil ha
    Başka neleri normal görüyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avans vuruntusu dedikleri ses olabilir, aracı çok düşük devirde kullanıyorsunuz muhtemelen. Yüksek viteslerde ve 1500rpm altında gaza yüklenirseniz motor vuruntu yapar gereksiz yük bindirirsiniz. Aracı daha canlı kullanın o kadar öldürmeyin, 1000 devirle araba yürütmek iyi birşey değil.

    Aynı sesi benim araç da yapıyor, hafif şakırtı şeklinde titreşimli bir ses, özellikle hız sabitleyici açıkken yokuş çıkarken yapıyor, yokuşu vites düşürmeden çıkıyor ama devir düşük oluyor vites de küçültmüyor, motor vuruntu yapıyor. Koldan manuele alıp 1 vites düşürüyorum ses anında kesiliyor araç daha canlı oluyor.

    Dizel araçta yüksek devir çevirmek gereksizdir ama 1000 devirde yürütmek de hiç iyi birşey değil. 1750-3000rpm arası idealdir. İlle aracı düşük devirde yürütecekseniz de gaza fazla basmayın vuruntu yaptırtmadan yürütün aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diablo -- 13 Haziran 2019; 19:52:1 >




  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Yok hocam hatta bilye gibi ses geliyor. Hiç bir sorun oluşturmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Demek vw cilerin tek heyecanını dsg değil ha
    Başka neleri normal görüyorsunuz ?

    Alıntıları Göster
    Burada biseylerden faydalanmaya calisiyoruz allah askina antivw fanboylugu yapma surada. Her markanin problemleri var. Gaz pedali kopan egealar, tavani coken hondalar, piston kiran astralar, ikinci sahibine binen bmwler.... Kaldi ki profilinizde bile honda ikonu var siz benden iyi bilirsiniz coken tavanlari. Ne derdiniz var insanlara satasiyorsunuz ya gercekten ne issiz gucsuz adamlarsiniz su dunyada. Youtubeda piston kiran nissan gtrlar bile var ki kac yuz binlik araba. Kul mali hata olabilir cozumunu ariyoruz iste allah askina baska konuyu trolle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diablo

    Avans vuruntusu dedikleri ses olabilir, aracı çok düşük devirde kullanıyorsunuz muhtemelen. Yüksek viteslerde ve 1500rpm altında gaza yüklenirseniz motor vuruntu yapar gereksiz yük bindirirsiniz. Aracı daha canlı kullanın o kadar öldürmeyin, 1000 devirle araba yürütmek iyi birşey değil.

    Aynı sesi benim araç da yapıyor, hafif şakırtı şeklinde titreşimli bir ses, özellikle hız sabitleyici açıkken yokuş çıkarken yapıyor, yokuşu vites düşürmeden çıkıyor ama devir düşük oluyor vites de küçültmüyor, motor vuruntu yapıyor. Koldan manuele alıp 1 vites düşürüyorum ses anında kesiliyor araç daha canlı oluyor.

    Dizel araçta yüksek devir çevirmek gereksizdir ama 1000 devirde yürütmek de hiç iyi birşey değil. 1750-3000rpm arası idealdir. İlle aracı düşük devirde yürütecekseniz de gaza fazla basmayın vuruntu yaptırtmadan yürütün aracı.
    Hocam arac benzinli. Bazen kasisten gecerken mecbur 5-10 km hiza dusup 2. vites yarim debriyajla kalkmak durumunda kaliyoruz 1e alinca bagiriyor arac siz de bilirsiniz cok kil bir hiz araligi bu :) neyse anladigim kadariyla cok buyuk bir sikintisi yok musait oldugumda gidip gostereyim ustama ne olur ne olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yürüyende bence sıkıntı... diskin arasına taş bile girmiş olabilir. Basit bir şey olabilir.
  • Canım bu sesi turbo klapesinden yapma ihtimali var bi kontrol ettir bence. Istanbulda isen ben yardımcı olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Trol size denir. Ben yardımcı olacak şeyi söyledim. Ama başkasına fanboy diyen fanboy olduğundan görememişsin. Vw de her türlü anormale normal diyenlere laf çaktım gayette yerinde oldu.
    Başkalarında tek tük olan sorunları sürekli yaşanıyor gibi anlatarak "diğerlerinde de oluyor diye" kötüleyen fanboy değil de, vw de normal görülecek duruma gelmiş sorunları ( bu sorunları normal görenler değil de) yerenler fanboy öyle mi? Bu neyin kafası anlamak zor gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 14 Haziran 2019; 14:2:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.