Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ve şunuda ekleyeyim ben bu makinayı ankarada kullandım golf comfort. 140 bg. yola çıkmamla gazı döşemeye yapıştırmam bir oldu hatta vw satıcısının gözleri ayrıldı ve arka koltukta oturan arkadaşım bana sürekli yalvardı. test bitene kadarda otomobili böyle yüksek devirlerde (hor) kullandım yalanda sölemiyorum genelde her vites geçişlerinde gaza öle abanıyordum ki makina süreklipati çekiyordu. buna ragmen 100 km de bu makina 9,2 gösteriyordu. eger normal kullandımda helede uzun yolda iseniz bide hız konntrol sistemi
    modunda 2500 devirde 125 km ile seyrederseniz bu makina 6,5 den fazla yakmaz ama klima ve arabanın doluluk oranı ile beraber yol koşullarına göre bu rakkam muhakkak ki degişecektir.
    benim böle hor kullanmama ragmen bu makina 9,2 yaktı ise düşünüyorumda 10 lt yakan adamlar en fazla 2 viteste gazı kökleyip gezmiştirler diiye düşünüyorum.
    ha bu otomobil benim olsa kesinlikle yakıt tüketimi 8 i geçmez.ben bu makinayı Allah nasip eder ise almayı düşünüyorum ama motorun kendini kanıtlaması için de biraz beklemeyi düşünüyorum. saygılarımla




  • Bildiğiniz gibi yakıt tüketimi sadece yüksek hızlarda değil, düşük hızlarda da artıyor..Testte mümkün olan tüm hızlarda kullanıyorlar, bu da bizim günlük kullanımımıza yakın değerler elde dilmesini sağlıyor..Ayrıca 90 km hızdaki anlık tüketimi 7 civarı ise bu makina benim beklentilerimin üzerinde yakıyor demektir..Şöyle orantılamam yanlış olmaz sanırım; Benim jazz 90 km sabit hızda (devir 2000) 4 lt yakıyor ve ist. şehirçinde 6.5 yakıyorsa, Golf 90 km/h'ta 7 lt yaktığında, ist. şehirçinde ne yakar?= 7x6.5/4= 11.3 lt...Hadi 90 'da 7 değil de 6.5 lt yakmış olsun, şehirçinde 10.5 'e denk geliyor..Öyle görünüyor ki yoğun şehiriçinde 10 lt'nin altına kolay kolay düşmeyecek?? Ama perfromans düşkünlerini fazlasıyla tatmin edecek bir araç, orası kesin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 7 Mayıs 2007; 9:48:36 >
  • hocam o noktada haklısınız ama şunu unutmamak gerekir. tamam jazz da golf de 1400 motor ama golf 140 bg iken sizin otomobil 83 beygir. e bizde sizin hesabınıza girer isek 140-83=57 eder 83-57=26 neyse bu hesaba göre bakar isek 26 bg daha olsa bu makinanın beygiri sizinkinin 2 katı olması gerekir. bide bu makinanın torkunun 140 bg liğinin 220 oldugunu bilerek yola çıkar isek sizin jazz 116 nivton metre torka sahip yani 220-116= 104 eder. birde golf 1300 kg boş agırlıga sahip iken jazz 966 kg lik bir agırlıga sahip 1300-966=334 sadece bu noktaya bakacak olur isek tarih ögretmeni olmama ragmen aradaki golfün sizin otomobilden 3/1 daha agır oldugunu da görüyorum. dahada saymama gerek varmı bilmiyorum.
    el-sonuç=jazz ne düz yolda nede rampada golf tsı ın peşine asla ve asla uşlaşamaz. heldede golf gibi vşiraja kensinlikle giremez. e bırakta hocam bukadar artıya biraz da yakıt payı ekle hem motor hemde agırlık. :)
    sen kahya çocugu ile aga çocugunun aynı mütevazilikte olmasını istiyosun.
    zaten serviste adamlar bu makina 1400 degil 1600 ayarında yakar diyor. bu makinanın 2300 motor gücünde oldugunuda hesaba katacak olur isek
    birde tip noktasınada bakacak olur isek
    uzun yokda 1 litre
    şehir içindede 2 litre helali hoş olsun derim
    saygılaRIMLA




  • Burda konu zaten çok yakıp yakmadığı idi, jazz'dan veya başka bir şeyden ne kadar üstün olduğu değil..140 Hb'lik bir motordan az yakmasını bekleyemeyiz tabi ama VW'nin iddiası az yaktığı şeklindeydi (zaten küçük hacimli bir motor tercihinin amacı yakıt ekonomisi idi)..Civic HB daha büyük hacimli bir motora sahip, ama daha çok yakmıyor örneğin...Ekonomiyi ön planda tutanlar için 10 lt fazla, performansı ön planda tutanlar için ise 140 hb, 220 NM yeterli..Özeti bu olsa gerek..
  • hocam ben burada size otomobilin üstünlük noktasından ziyade motorlarının 1400 olmasına ragmen diger noktalarda tsı yüksek hacime sahiboldugundan haliyle fazla yakacaktır demek istedim.
    her ikiside 1400 diye yakımları aynı olmama sebebi budur.
    daha öncede söledigim gibi bu araç 1400 degil 1600 motor ayarında yakıyor. 300 devrin üzerinde turbo devreye girince haliyle daha fazla yakıyor. bu otomobil normal seyirde enaz 7 yakar
  • Ben şunu anlamıyorum hem arabadan güç istiyorsunuz hemde bilmem şu kadar yakıyor diyorsunuz. Kardeşim bu motor turbo 140-170 hp gücü var el insaf daha ne yaksın. Bu motorlu bir araca hiç binmedim eğer performansı anlatılanlar gibiyse ve en çok 11 Lt yakıyorsa helal olsun adamlar yapmış daha ne istiyorsunuz. Ben bile torbo motorlu olmayan arabamla biraz performans yaptım mı 10-11 litre yakıyor. Yada 100hp lik bir Golfe binin biraz performanslı kullanın eğer oda 10 litreyi geçmesse bende neyim.

    Eğer bundan sonra kronik bir arızası çıkmaz ve bakımı parçaşı diğerlerine göre fahiş bir fiyat olmazsa ;bu yakıta göre bu motoro denecek tek bir şey var "HELAL OLSUN ADAMLAR YAPMIŞ"
    BAŞKA LAF SÖYLEMEYE GEREK YOOOOK.....
  • VWnin eski 8 valflik motoruyla kıyaslamaya gerek var mı, o sınıfının lideri zaten..:) Test yapan kişi de belirtmiş zaten, "10.1 lt fazla gibi gözükebilir ama eski motordan 0.8 lt daha az yakıyor "demiş..(eski derken 8 valfi kastediyor)..Bu güçteki bir motor için 10 litre fazla sayılmaz evet ama beklentileri bunun da altına çektiler, şehiriçi 9.3-9.4 lt gösteriyor, testin de altında...Oysa geçmiş tüm arşivleri tarayın, hiç bir test sürüşünde şehirçi fabrika verisinin üzerinde bir sonuca rastlamazsınız..Ayrıca kıyaslayıp ta başka bir tartışma açmak istemem ama Civic 140 hb daha az yakıyor..Demek ki motor hacminin küçültmek yetmeyebiliyor..Fakat gene de bu motor ürettiği yüksek güç ve TORK nedeniyle cazip..Yakıtını benim gibi fazla bulanlar için Polo 1.4 125 Hb 200 NM (sadece turbolu, kompresör yok) yolda imiş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi terapist70 -- 9 Mayıs 2007; 19:59:50 >
  • fiyat listelerinde degisiklik mi var ??
    sanki biraz dusurulmus gibi...
  • arkadaşlar benım golf abt 100 kmde 10,2 ltre yakıorr...ama abt bıraz fazla tuketıorrr.
  • midline fiatı 42 420 idi ama 41 850 civarı olmuş ama bu fiata metalik boya farkı dahil degil 1000 ytl de farkı koyuyolar.42.850 oluyor. ben malatyadaki vw ile telde konuştum adamlar bana 41.500 e bırakırız dediler yüz yüze gelsem rahat 41 e alırım
  • arkadaşın dediği gibi sıkı bir pazarlıkla 41bin ytl ye cillop gibi bir TSI alınabilir bence bu sınıfta benzinli araba düşünenler için harika bir seçim
  • Arkadaşlar. herkes golf TSI ın performansından bahsetmiş. o arabayı kullanan varsa kokpitteki sıkıntıyı fark etmediler mi. Sağ konsol dik olarak geliyor ve gaz pedalı tam dibe yerleştirilmiş.. yani arabayı kullanmak için mini etek giymiş kız gibi bacaklarınızı kapatmanız lazım. zira sağ ayağınız tamamen orta konsola dayanıyor. bir süre sonra bu sıkıntı vermeye başlıyor. bu lafları GT kullanan birisi olarak söylüyorum.aracın içinde daha bir çok ergonomi hatası var. orta konsoldaki bardak tutucuyu açabilmeniz için kol dayamayı kaldırmanız gerekityor. oysa bardak tutacağı yandan açılsa bu sorun kalmazdı. direkiyonu bir focus kadar iyi değil. focusun direksiyon tepkileri daha iyi. araç 200 e iyi çıkıyor ama bunun için oldukça devirli kullanmanız lazım ama 200 den sonrası için çok bişi beklemeyin. 200-240 arası çok uzun bir zaman alıyor. yani 1400 cc her zaman 1400 cc dir. Çok sık vites değiştirmeniz gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deltakanat -- 22 Mayıs 2007; 21:49:49 >




  • Bu kadar gözümüze sokmanız gerekmezdi
  • ilk defa bir foruma yazı yazıyorum. font büyüklüğünü ayarlayamadım kusura bakmayın
  • bence söylediklerin gerçekle örtüşmüyor.ben 140 lık kullanıyorum 220 km ye kadar gayet hızlı çıkabiliyorum.ayrıca 1.86 cm boyunda ve 100 kg bir insan olarak içinde hiçbir problem yaşamıyorum.koltuk ayarlama aparatları ve direksiyon alçaklık yükseklik ayarları gayet iyi.ayrıca çok sık vites değiştirmek de gerekmiyor.torku yüksek olduğu için düşük devirlerde de gayet rahat gidebiliyor araç.bana göre çok iyi düşünülmüş bir araç eleştirecek sey bulamıyorum desem yeridir.
  • İnşallah dediğin gibi olurda arabaya ısınabilirim. Arabayı alıp kenara koydum. canım sıkıldı ve arabayı görmek bile istemiyorum ya. ama benim sorunum direksiyonun yüksekliği değil. msn var mı? resim göndermek isterim.
  • MERABA ARKADAŞLAR. TSI 140 BG MİDLİNE Yİ MALATYADA UZUN SÜRELİ TEST ETME İMKANI BULDUM 90 KM SABİT HIZDA ARAÇ 6 İLA 6,5 arasında salınıyordu yolun yokus ve düzlük olmasına göre degişiyordu. bu sırada klima full açıktı. ayrıca arkadaşın söledigi bir nokta var ki bende ona katılıyorum sag ayagım sag konsola sürekli degiyordu ama ben tam olarak koltugu ve direksiyonu ayarlamadım. onun için bu noktanın üzerinde tam olarak durmak istemiyorum.
    söyleyecek yek bir sözüm var motoru mükemmeldi. yanlız benim kullandıgım araç stablize yolda içeri biraz fazla ses alıyordu servis elemanı onun nedeninin lastiklerin 18 inç olmasından dedi (modifiyeli) 16 inç orijinal jantında bu problem yok dedi.buy noktada bu aracı kullanan arkadaşlar bişey yazarlarsa sevinirim.
    aracın hızlanması çok harika 180 e kadar nasıl ulaştıgınızı anlamıyorsunuz ama 200 den sonraki kızlanmalarım mesafe istiyor
  • deltakanat yazdıkların için tek söylenebilecek şey;
    pes doğrusu..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GARIBALDI

    deltakanat yazdıkların için tek söylenebilecek şey;
    pes doğrusu..


    Arkadaş kendi fikirlerini belirtmiş ki bu çok doğal. Peslik bir durum yok.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.