Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.659
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şu an için şehir dışı 5.3 - 6.2 arası değişiyor arasıra bakıyorum bu değerler arasında .durkalk trafiğinde sanırım çok çok yakıyor,hele bir de hill hold devreye girince frenle kalkıyor göstergede tüketim 44 lere kadar çıkıyor bu ne dediğim de oldu. ama genel ortalamada rahat trafikte şehir içi 6.5 - 8.2 arası ...daha çok yeni daha da düşeceğini umuyorum....

    yol sesine gelince michelin hediye edicez denildi sonra da yokmuş maalesef dendi.kandırıldık.paspas hediye bakarız dendi,sonra da ne kazanıyoruz ki zaten dendi. valla uyuz oldum arkadaş...

    megane 2 de kalite yoktu çok çektim çok arıza yaptı ,yol tutuşu da yoktu . ama ne yalan söyliyeyim sakin kullanımlı yolculukta fısır fısır sessizdi ,yumuşaktı valla süperdi... faz 2 mi alsaydım diye içimden geçmedi değil üstelik paramın hepsini verdim buna.....inşallah michelin takınca yol gürültüsü azıcık azalır...
  • Arkadaşlar, araç şehir içi kullanımda yüksek hızlarda kullanılmıyorsa ESP yi devre dışı bırakarak,eğim kalkış sisteminden kurtulabiliriz.
    Sistem devreye girdiğinde 1-2 saniye arabayı tutuyor ve hareket etmenizi önlüyor.Bazende çok hafif eğimlerde bile devreye giriyor ve komik duruma düşüyorum,araba ileri atılacakmış havasıyla gaza basıyorum ve tüm arabalar hareket ediyor ama ben hareket edemiyorum,hareket edenlere bakıyorum.
    Gereksiz değil fakat her eğimli yolda-ışıkta bu duruma düşmeye gerek yok gibi.

    telenor diğer başlıkta senin için iyi dileklerimi sunmuştum,tekrar hayırlı olsun.
  • sağ ol kardeş esp yi devreden çıkarınca hill holdun devre dışı kaldığını bilmiyordum bu bilgi için sağ ol...birde şu kapılar kilitlenince kapıyı açarken iki kere değil de 1 defada içten kapıyı açabiliyormuyuz...
  • ESP yi devre dışık bıraktığında aynı zamanda anti-patinajda devre dışı kalıyor.
    Kapı meselesine gelince,ne demek istediğini tam anlamadım ama okuduğum ve denediğim uygulamalar konusunda bilgi vereyim;
    komfort menüsünden ayarlarsan,
    1-uzaktan kumandaya tek basarsan yalnızca sürücü kapısı açılır,arkasından bir daha basarsan tüm kapılar açılır.
    2-hız 15 km nin üzerine çıkarsa kapılar otomatik kitlenir.
    3-kontağı kapattığında tüm kapılar açılır.

    Bu ayarlardan sonra herhangi bir kapıda açma kolunu çekip bırakıp tekrar çektiğinde o kapı açılıyor,tüm kapıların açılmasını isteğin zamanda şoför kapı açma kolunun ordaki kilit aç düğmesine basarak hepsini açabiliyorsun.

    Yine sürücü kapısındaki cam kilidi düğmesi arka camları kitliyor yolcu tarafını kitlemiyor.
  • ok teşekkürler .o ayarları biliyordum ama single door u seçince peşpeşe basıldığında tüm kapıların açıldığını da bilmiyordum .dedim ya çok yeni daha fırsatım olmadı ,oturup şu menüleri tek tek inceleyemedim. geri viteste ayna pozisyon değiştirme işi çok hoşuma gitti.
  • geri viteste ayna pozisyon değiştirme olayı nedir anlayamadım.menüden mi ayarlanıyor açıklarsanız sevinirim.ayrıca bende golf tsı var yol sesi gibi bir problemim yok gibi veya diğer araçlar gibi.ama şunu söyleyebilirim kesinlikle megane 2 den az yakıyor.
  • ewet mulligun kesinlikle az yakıyor . menüden mirror adj... bölümlerinden ayarlıyorsun ama aracın zaten comfortline sende de olması gerekir jetta golf her şey aynı zaten...ayna ayarı hangi aynanın pozisyon değiştirmesi gerekiyorsa o yönde kalmış olmalı (joistik) . esp yi iptal edince bozuk ve rampa yollarda açıkçası daha çok rahat ettim ama. stop edince tekrar devreye giriyor acaba buna da bir çözüm var mı ?
  • abiler nasıl TSİ motoru beyenmiyorsunuz anlamadım gitti Bizde FSİ motor olanı var kalkışlarda yavaş ve güçsüz.Kasaya yetersiz gelmiş bence.Fakat uzun yolda 3bin devirde 120km/s ile gidiyor.TSİ da 2500 devirde 125km/s demi gidiyor? yalnız 3000 devirden sonra FSİ dan fazla yakar gibi geliyor bana 2.el almıştık biz TSİ ın ikinci elleri düşmesini beklicez artık audilere TSİ gelirse bence audi satışları çok artar. FSİ bile daha yeni gelmiş.Birde bir sorum daha var bunun bg 140 fakat daha sonraki gelecek serisi 122bg olacak diyorsunuz.Sizce bunun nedeni nedir? Bu motor fazla geldi bunun bgnimi düşürelim dediler 122bg TSİ ile 115bg Fsi arasında pek bir fark kalmıcak ozaman.




  • tsi güzel olmasına güzel de benim farkettiğim ve sanırım gizli tutulan büyük bir olumsuzluğu var :



    TSİ MOTORLAR ÇOK FAZLA ISINDIĞINDAN ARABANIN İÇİ DEVAMLI SAUNA GİBİ


    VALLA KLİMAYI HİÇ APATAMIYORUM...ARABAMA BİNEN HERKES NEBU SICAKLIK DİYOR....VALLA ŞİMDİKİ AKLIM OLSA ATMOSFERİK MOTORDAN ŞAŞMAZDIM ...BU GİDİŞLE KIŞIN BİLE KLİMAYI AÇIPDA GEZCEZ....




  • quote:

    Birde bir sorum daha var bunun bg 140 fakat daha sonraki gelecek serisi 122bg olacak diyorsunuz.Sizce bunun nedeni nedir? Bu motor fazla geldi bunun bgnimi düşürelim dediler


    bir sonraki seri 122 hp olmayacak, sadece motor gamına 122 hp'lik olan motor eklenecek; bu motor 140 hp tsi'ın supercharge çıkartılmış hali yani sadece tek turbo var. daha az yakıt tüketen bir motor eklemiş oldular tsi serisine.

    quote:

    122bg TSİ ile 115bg Fsi arasında pek bir fark kalmıcak ozaman.


    bildiğim kadarıyla yakında 1.4 TSİ'lar 1.6'ların yerini alacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brave5213


    quote:

    Birde bir sorum daha var bunun bg 140 fakat daha sonraki gelecek serisi 122bg olacak diyorsunuz.Sizce bunun nedeni nedir? Bu motor fazla geldi bunun bgnimi düşürelim dediler


    bir sonraki seri 122 hp olmayacak, sadece motor gamına 122 hp'lik olan motor eklenecek; bu motor 140 hp tsi'ın supercharge çıkartılmış hali yani sadece tek turbo var. daha az yakıt tüketen bir motor eklemiş oldular tsi serisine.

    quote:

    122bg TSİ ile 115bg Fsi arasında pek bir fark kalmıcak ozaman.


    bildiğim kadarıyla yakında 1.4 TSİ'lar 1.6'ların yerini alacak.



    BAHSETTİĞİN MOTORUN RESMİNİ ÜSTTE VERDİM .ŞARJ OLAYI ÇIKARILMIŞ SADECE TURBOLU....




  • telenor karedeşim
    jettanın kalkışlar megane 2 den daha zayıf olduğunu yazmışsın,
    bende megane 2 2006 hb 1,6 16v var ,eylülde sıfır alığım arabanın aldığımdan beri hızlanması kalkışları hiç senin dedğin gibi olmadı,kaç defa servise götürdüm ama sorun olmadığını söylediler,bu araçla dizeller bile geçti beni

    bende jetta almak istiyodum performans için ,ama senin yazdığını görünce benim araçta sadece sorun var gibi geldi,senin megane ile olan sorunlarınıda megane forumundan biliyorum,benimki makyajlımı yani faz ıı mi? bunu nasıl anlıyacam,araç exp,bide bilmem ne paket var

    şimdi soru şu bunu detirip jettamı alayım yoksa bunu iyileştirmenin yollarınımı bulmaya çalışayım?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ozancalı

    telenor karedeşim
    jettanın kalkışlar megane 2 den daha zayıf olduğunu yazmışsın,
    bende megane 2 2006 hb 1,6 16v var ,eylülde sıfır alığım arabanın aldığımdan beri hızlanması kalkışları hiç senin dedğin gibi olmadı,kaç defa servise götürdüm ama sorun olmadığını söylediler,bu araçla dizeller bile geçti beni

    bende jetta almak istiyodum performans için ,ama senin yazdığını görünce benim araçta sadece sorun var gibi geldi,senin megane ile olan sorunlarınıda megane forumundan biliyorum,benimki makyajlımı yani faz ıı mi? bunu nasıl anlıyacam,araç exp,bide bilmem ne paket var

    şimdi soru şu bunu detirip jettamı alayım yoksa bunu iyileştirmenin yollarınımı bulmaya çalışayım?


    bak arkadaşım jetta rodajda olduğu için baştan biraz hantal gibi gelmişti 140hp test sürüşündeki golf resmen uçuyordu ben bunu jettada bulamamıştım ama yavaş yavaş sanırım motor açılıyor yani megane 2 ye göre şimdi çok daha seri ,yalnız şu var araba tam yüklü iken 5 kişi artı bagaj rampalarda kalkışı hala megane 2 1.6 16 v gibi canlı kalkmıyor nerdeyse stop edecek kadar motor zorlanıyor ama 1500 devirin üzerine çıkınca rampada yine megandan iyi performans sergiliyor...sanırım rodajdan.... arabada tsi motorun beyenmediğim özelliği şu ısı olayı çok canımı sıkıyor arabanın içi yola çıkar çıkmaz sauna gibi ,klima devamlı açık olması gerekiyor.... onun dışında birde kol dayama hiç bir işe yaramıyor çok geride ve öne çektiğinde ikidebir geri kaçıyor....megan kadar iyi bir otruş pozisyonuna sahip değil....başkada olumsuzluk göremedim şuanakadar bunlar....

    gelelim meganına pyasada o kadar çok megan varki hiç mi dikkatini çekmedi ?bazısı hafif çekik gözlü seninki hb ise arka stopların hafif kabarıktır...ve iç gösterge ışıkların açık mavi ise araban makyajlı faz 2 megandır.... eğer iç döşemen kople siyah gösterge ışıkların turuncu ise faz 1 eski ilk çıkandır...

    değiştirip değiştirmeme senin kararın olmalı..... + ları eksileri şu şekilde .... aslında kıyaslanmaz bile ama .......

    MEGANE 2

    1. yolculuk daha rahat yumuşak süspansiyon ,aktif kafalıklar sayesinde kol dayamın da tam yerinde oluşu çok rahat yerleşme pozisyonu sağlıyor....

    2. jetta tsi den şehiriçinde daha ekonomik , arkası daha geniş ve orta yolcu daha rahat oturuyor...

    3.çarpışma euro ncap 5 yıldız jetta önden 4 yandan 5 yıldız...

    5. çok dik yokuşlarda 1 vitesi çok iyi bana göre kısa ama güçlü....motor gebermiyor....ve donanımı gayet yeterli ve konforluydu dinamique idi benimkisi..

    6. ama kullanılan gerek motor gerek iç aksesuar plastik kalitesi çok vasat olduğu için 30000 de döküldü...değişmeyen parçası bile kalmadı bu yüzden ben böyle arabayı elimde tutmam .anakucağı gibi olsada beni yolda defalarca bıraktı canımı tehlikeye attı .işçilik kötü .kronik hastalıkları çok...2 elde vw ye göre çok daha fazla değer kaybettiriyor.... faz 2 lerde yalnız bayağı iyileştirme olmuş...direksiyon ve fren olayını bizzat gidip gördüm test ettim....

    JETTA TSİ

    1. normal düz yollarda araba uçuyor...işçilik kalitesi çok güzel megana göre ...

    2.şehirdışında daha az yakıyor ..6 vites...ses sistemi 10 hop. bayağı iyi.....direksiyon tepkileri çok iyi...

    3.yol tutuşu megandan çok üstün ...güven hissi var... kapıların kapanışı bile çok detaylı işçiliğin olduğunu anlıyorsun...lazer kaynak komple punta yok....

    4.mavi göstergeler çok şık...teknik donanım daha fazla....

    5.vites geçişleri süper.... fren dozlaması çok güzel

    6. karizman daha iyi megana göre...herkesin gözü üstünde ışıklarda falan...

    7. bagaj gayet büyük ve kullanışlı

    8. 2 eli daha çok değerini koruyor,satarken de vw daha çok tercih ediliyor

    aklıma gelenler bu kadar sormak istediğiniz şeyler varsa yazarım....


    sonuç olarak her zaman jetta




  • cevapladığın için sağol,
    benimki faz 2 göstergeler beyaz senin dediğine göre,
    ben arabanın rodajını yapamadım yada benimkinde bi problem var özellikle 1. vitesde araba bağırmaktan başka bişey yapmıyor,kalkışlarda çok yavaş geliyo bana ,ara hızlanmada ise kötü,yan yana geldiğim bir araçla aynı anda hızlanmaya çalıştık kaç kere ama benimki dizel araç gibi yavaş yavaş hızlanıyo

    eğer bunlar rodajdan olur diyosan nasıl yapabileceğimi bana söylermisin?ben arabayı fazla devirli kullanmam ,öldürmemde ama,uzun vadeli yarışmamda ama arabanınkeyif vermesi gerekir insana ,

    benim araç 10000km de rodaj için geç kalmamışımdır umarım,yoksa okadar anlattığın jetta ya transfer olmayı düşünüyorum ,korkum ondada aynı sorunla karşılaşırsam o kötü,

    şimdi bana rodaj konusunda yardım edebilirmisin???????????
  • bana arabanın rodajının ilk 1500 km oldugunu bu km aşana kadar 90 ı geçmemem gerektiği ve yüksek devirlere çıkmamam gerektiği. bu 1500 km doldurduktan sonrada aşamalı olarak hızlı kullanmanın yapılması gerektiği söylendi. arkadaşım benim bahsettiğim araç golf tsı 140. ben ilk 3 viteste doya doya koltuga yapışıyorum
  • aslında megane 2 nin performansı çok kötü değildir ama....bi ara yeni aldığımda araba ilk çalıştırmadan sonra geberiyor birden canlanıyordu servise gittiğimde bilg.. bağlandığında enjeksiyon hatası çıkmıştı sonra kendikendine düzeldi....zaten megane 2 başlıbaşına garip bi arabaydı...ama jettada performansı TSİ motorlusu tabi, garanti ederim...

    az önce bi akrabamla düğünde karşılaştık jetta 1.6 8v 102hp almış bir depo ile 500 km geçiyor dedi.. rezalet....

    bak eğer jettayı almasaydım makyajlı astra yada focus chia alırdım ...bence şu an 3 de hem sağlam hem işçiliği güzel hem alaman arabası....ford ingiliz ama almanyada yapılıyor...

    senin yerinde olsam faz 2 yi satıp maceraya girmezdim...dünyanın parası yazık....faz 1 kadar problem yaşaman mümkün değil....ama illa da performans dersen jetta tsi ,golf tsi yada civic 125 hp ...cıvıcın yol sesine katlanabilirsen gümüş, siyah deri döşeme ,6 yıl garanti güzel seçenek performans da tsi yi aratmaz....bu cıvıc 39 liraya bırakıldı bana....

    seçim senin ama biraz daha megana devam et belki açılır belki de rodajı şehir içinde kötü yapmışsındır...ilk yağ değişiminden sonra 600 km lik en az bir otoban yolculuğuna çık işe yarıyor....ben bolu -ankara otobanındaki yolculuktan sonra hem yakıtta hem performansta değişiklik hissettim....




  • sağol tavsiyelerin için,
    rodajın nasıl yapıldığını bilsem yanlış olup olmadığınıda bilirim ama bilmiyorum,sadece 1500 km de devirli kullanmam gerektiğini biliyorum,bide bir üst viteste giderken bir alt vitese alıp yapabileceğimi söylediler,onu denedim bir kaç defa ama araca zarar veririm diye korktum vaz geçtim,
    15 000 km de bakımı var ozamana kadar uzun yolda var ben türkiyeyi baştan başa geçi,yorum her yaz,

    bu yazda bakımdan sonra döneceğim tekrar ,o sırada yapabileceğim bişey varmı acep?????

    daha öncede dedim arabayı fazla devirli kullanmıyorum,kurallarada uyarım genelde,bu şekildede bi faydası olurmu bilmem,
  • anlamadım ki neden uyarı almışım...kötü mü ettik megane 2 kullanıcısı olarak halka bilgi verdik...bugüne kadar sitenizi ziyaret ettik de kötü mü oldu ? hiç dert değil ...sorun olursa birdaha giriş yapmayız ayrıca tüm mesajlarımı ve üyeliğimi de silebilirsiniz....biz burda tecrübelerimizi paylaşmaya çalıştık palavra sallamış muamelesi görmeyi ,hayatta hiç arabaya binmeyipde 15 yaşındaki çocuklarla bir tutulacaksak iptal edilsin herşey....
  • telenor,
    sana 2 mesaj attım fırsat bulunca bakarsın..
  • >> çarpışma euro ncap 5 yıldız jetta önden 4 yandan 5 yıldız...

    Euro ncap testlerinde jetta yoktur, çünkü aslen Amerika için üretilmiştir.
    Doğru, Megane 5, Jetta 4 yıldız almıştır, ama farklı kuruluşların testlerinde.
    Nasıl Euro nCap için 5 en yüksek derecelendirme ise, Jetta nın aldığı 4 yıldız da o kuruluşun en yüksek derecesidir.
    Ve yanlış hatırlamıyorsam Jetta aynı kuruluşça şu şekilde yorumlanmıştır: "orta sınıf arabalar arasında en yüksek güvenliğin sağlandığı araç."
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.