Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.vw.com.tr/models/binek/jetta/index.htm

    bak solda sondan 4 üncü sırada aksesuar var ordan jettayı seçip bakbilirsin . mp 3 olayını forum sorumlularından meke hoca yazmıştı sanırım .topik de var bak 2008 mp 3 diye ...2008 lerde olacakmış diye ...onu bence ayrıntılı olarak doğuş satışa sor ...

    bilindik sistemin sadece mp 3 de okuduğunu varsay .değişik ses gücünde teyip koyacaklarını sanmıyorum ...birde şu ön kapılardan çaldıkları mid kolonları belki tekrar veriebilirler ...

    istediğin aksesuar olursa referansını biryere not edip gidersen .serviste zaman kazanırsın ...

    birde ABT pakti var 5000ytl küsür .aracın görünümünü bayağı bi değiştiriyor ...(17 jant,çift egsoz ,etekler,direksiyonda metal tsi yazısı vs..)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    birde ABT pakti var 5000ytl küsür .aracın görünümünü bayağı bi değiştiriyor ...(17 jant,çift egsoz ,etekler,direksiyonda metal tsi yazısı vs..)


    ya bunlar icin 5000 ytl biraz fazla degil mi ?
    ayrica ben 170hp modelde cift egsoz çıkışının standart olduğunu sanıyordum. yanlış mı ?

    bu arada aksesuarların sitede nerede olduğunu belirttiğin için teşekkürler fakat ben standart donanımı ayrıntılı olarak görmek istemiştim. bunun için de sitede bir sayfa (xls dosya) var fakat yeterince detaylı değil. ses sisteminin kaç speaker olduğu bile yazmıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrmrmrmr -- 25 Temmuz 2007; 17:21:35 >
  • bence abt ye gerek yok .yollarımızın kasislerle tuzaklarla yükseltilerle dolu olduğunu düşünürsek .10 günde sürtüp kırılır o etekler ...

    ses sistemi arkalarda 2 bass 22 cm 2 dome tweetr var . önlerde ise 2 tweeter 2 philips 4 ohm mid ile 2 16cm li bass ...yani toplam 10 kolon .

    fakat sn 6 aydır comfortlinelerdeki midleri sökmüşler yani 8 kolon a düşmüş . 4 bass 4 tweeter olmuş .yinede focusundan tutun astrasından meganına kadar deneyin en güçlü ses sistemi vw de ... hatta abartıp sub woofer snyal girişli ,yani çift girişli bass kolon koymuşlar derin basslar da duyuluyor ,patlama gibi ani çıkışlı frekanslar ...stereo sistemlerde bu sesler çok daha sönük hissediliyor ...amfili bir professionel sistem kadar olmasada idare eder ...

    170 hp liklerde çift egsoz var ewet .önde de direksiyonda da sanırım küçük yazılar var .birde onun süspansiyonunun GT süspansiyonu olduğunu söylemişlerdi bana. ..

    benim genel olarak tavsiyem .o kadar para verme .jettann karoseri olarak yürüyeni çok konforlu sayılmaz . TSİ motora daha güzel karoseri lazım .golf 5 te aynı . uzun yollarda son zamanda megane 2 nin yolculuğu daha konforluydu gibi gelmeye başladı bana ... araba döküldü herşeyinden nefret ettim ama yolculuğu 110 - 120 ile güzeldi .tabi tıkırtılar eklendi o da bozulmuştu son zamanlarda ...

    ben eğer çok değer kaybetmez ise jetta daha konforlu bir karoseri çıktığında aracı değiştircem ....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor
    benim genel olarak tavsiyem .o kadar para verme .


    bilgiler ve yorumların için teşekkürler.
    ancak yukarıdaki yorumunu anlamadım. jetta'ya para vermeyeyim mi diyorsun ?
  • aslında arabadan ne beklediğine bağlı ...

    benim bir önceki aracım megane 2 idi . belki eski topiklerimi okumuşsundur .çok beyenerek çok büyük heveslerle almıştım ... sattıktan sonrada

    başka c segment araştırırken hep birşeyleri eksik bulmama sebepoldu ... baştan hep jetta kullansaydım belki aramıycaktım ...önceki araçlarımda hep abimden dolayı renoydu ...belkide alışkanlık ...

    şöyle diyeyim : sağlamlık ,donanım bolluğu ,kaliteli işçilik ,prestij , yol tutuşu ,esp , sürat istersen jetta

    bana göre eksileri : içi çok ferah geniş değil ,ama dar da değil , yürüyen karoseriyi megana göre daha sert ve gürültülü, bulmaya başladım .araç çok dolu iken frenleme kötü . rampa tırmanırken antipatinaj sistemi yüzünden dolu iken cansız .bunu da 1 vitesin uzun olmasına bağlıyorum başka araçlarda kısa ama güçlü .dik rampalara tırmanmak zorunda kalmıyorsan sorun değil . arkası 2 kişilik ortada klima havalandırma bölümü ortayı bitirmiş .

    yani bilmiyorum şu yönlerini önceden keşfetme şansım olsaydı , jettanın en ucuzunu alırdım yada yeni makyajlı astrayı 35 e alırdım . kimse arabasını kötülemiyor ama ben objektif olmaya çalıştım .1.5 aylık olduğu için daha yeni yeni iyice tanıdım . yani anlıycan bu araç benim tüm beklentilerimi karşılıyor diyeceğim C segmenti bulamadım ...TSİ değil duble TSİ koysalar 47 lirayı saymazdım ...benim gözümde 38 liralık güzel bir araba ...

    zaman içersinde kullandıkça insan bazı şeylerin farkına varıyor ...




  • eh bu saydıklaın benim için çok kötü değil.
    genelde araçta eşim ve ben yani 2 kişi oluruz ve arkaya 3 kişi almamaya dikkat ederim.
    bu durumda sanki jetta bana uyuyor gibi...
    neyse zaten aralık 2007 veya ocak 2008 'de almayı planlıyorum. o zamana kadar neler değişecek yeni neler gelecek bakalım...
  • TSİ güzel canlı keyifli bir motor .bence ona güzel geniş ferah fısır fısır yol sesi almayan sağlam bir karoseri gerek o da golf 6 da gelecek sanırım . jetta normal bir aile arabası ,bol bagajlı cıvıcten sessiz . en ucuzunu alıp jant takanları çok görmeye başladım .çok satmış jetta . trafikte epey olmuş . bu yazdıklarım benim şu anki fikirlerim belki başka arkadaşlar farklı düşünebilir doğaldır ...ben çok araştırıp çok zor seçmiştim .

    en çok morelimi bozanda pahalı araba alıp da sokakta bıraktığında duyduğun huzursuzluk adama yetiyor. hele biri gelip de çizik de atarsa ki kaçınılmaz bir şey oldu artık ,daha da can sıkıcı oluyor. kararı bence kendin vermelisin ...kolay gelsin ...
  • arkadaşlar ben bu arabada bekledigimden de daha cok şey buldum
    sessiz konforlu bana göre geniş d segmenti bir arabadan eksisi yok artısı var
    bence arabaya haksızlık etmiyelim donanımına göre motor performansına göre
    bunu hak ediyo kişisel görüşüm eski arabamla kyaslarsam oda vw di ama
    bu cok ayrı cok fark var magane2 de kullandım kıyas edilcek gibi degil bence.
    ayrıca bu 1 vites tırmanmama olayı bende olmadı araç 4 kişi klima çalışır halde
    gayet güzel tırmanıyo hiç zorlanmıyo
    araç yokuşta 4. viteste bile hızlanıyo
    aynı segmentteki bir çok araçtan daha cok standart özelligi var
    ayrıca bu aracın 1.6sı almak bence hata olur tsi varken
    ben cok memlunum şimdilik şu anda hiç bir negatif yön bulamadım
    buldukça kullandıkça yazarım...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrmrmrmr

    TSI motorlu tüm modellerin fabrika çıkışı aksesuar ve donanım listesini tam olarak nerede bulabiliriz ?
    şimdi tabi VW anasayfası diyeceksiniz fakat orada en ince detaya kadar bilgi var mı ?
    örnek olarak daha şimdi burada sizden öğrendiğim 2008 modeldeki mp3 özelliği var mıdır ? (hemen bakıyorum... yokmuş)

    bir de bana 170hp Jetta almak yerine 115hp 1.6 EOS almamak için performanstan başka bir neden söylerseniz çok sevineceğim...
    gerçekten Eos çok çekici ve sırf performans nedeniyle o açılabilir tavandan vazgeçmek mantıklı mı ?


    bencede EOs güzel bir seçenek fakat fiyatı 58 milyardan baslıyor. Bence bu fiyata çok daha iyi arabalar var. 2.el BMWlere bakabilirsin. Yada en ucuz TSİ motorlu golf veya jetta. 170bglik versiyonlarının 140 lıklarından versiyonlarından sadece yazılım farkı var.Daha çok yakıt tüketimi ve motoru daha çok zorlamış olmıcakmısın 170liğinde EOS aldıktan sonra 1.6FSİ olması bence fark etmez.FSİ golf kullanıyorum performansı bence yeterli.EOSda sunroof seçeneği göremedim niye yok Ben eosu beyendim fakat fiyatı pahalı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdor


    quote:

    Orjinalden alıntı: mrmrmrmr

    TSI motorlu tüm modellerin fabrika çıkışı aksesuar ve donanım listesini tam olarak nerede bulabiliriz ?
    şimdi tabi VW anasayfası diyeceksiniz fakat orada en ince detaya kadar bilgi var mı ?
    örnek olarak daha şimdi burada sizden öğrendiğim 2008 modeldeki mp3 özelliği var mıdır ? (hemen bakıyorum... yokmuş)

    bir de bana 170hp Jetta almak yerine 115hp 1.6 EOS almamak için performanstan başka bir neden söylerseniz çok sevineceğim...
    gerçekten Eos çok çekici ve sırf performans nedeniyle o açılabilir tavandan vazgeçmek mantıklı mı ?


    bencede EOs güzel bir seçenek fakat fiyatı 58 milyardan baslıyor. Bence bu fiyata çok daha iyi arabalar var. 2.el BMWlere bakabilirsin. Yada en ucuz TSİ motorlu golf veya jetta. 170bglik versiyonlarının 140 lıklarından versiyonlarından sadece yazılım farkı var.Daha çok yakıt tüketimi ve motoru daha çok zorlamış olmıcakmısın 170liğinde EOS aldıktan sonra 1.6FSİ olması bence fark etmez.FSİ golf kullanıyorum performansı bence yeterli.EOSda sunroof seçeneği göremedim niye yok Ben eosu beyendim fakat fiyatı pahalı


    EOS'ta sunroof yok cunku glassroof standart.

    58 milyara diger arac seceneklerine gelince;
    1- ikinci el dusunmuyorum. (evet hep zarar ediyorum ama 0 arac almak da keyifli geliyor)
    2- 58 milyara ustu acilabilen (EOS) veya 170hp guc veren (Jetta TSI) pek fazla arac yok

    170hp 'lik versiyonu yazılım farkı oldugunu biliyorum fakat motor bloklarının da daha saglam oldugu seklinde bir yorum okumustum yabanci bir makalede. tabi bu yanlis bilgi olabilir.

    EOS 1.6 FSI 115hp , Jetta 1.4 TSI 170hp. ustelik torklari da bi o kadar farkli ve TSI'da compressor + turbo var.
    aradaki performans farki oyle oyle degil yani.

    Ama EOS'un da karizmasi mukemmel.

    bilemedim...




  • eğer paran çoksa yani maddi durumun iyi ise vede karizma peşindeysen . o kadar beygirle hızlı gidebilecek yol kalmadı ... ayda yılda bir otobana çıkçan da risk alcan .deymez .

    eğer gen ve bekar isen dikkat da çekmek istiyorsan EOS u al bak keyfine ... kimsede yok ... ama ben hep kapışmayı severim .kırmızı ışıklar benim meknım dersen 170 hp GT al. eosu düşündüğüne göre bagaj önemli değil anlaşılan ...

    golf GT de de işçilik jettadan bir gömlek üstün olduğunu düşünüyorum ...

    zarar marar benim için önemli değil dersen bu 2 sini tercih et derim . ama unutma ki FSİ nin karnesi çok iyi değil uzun vadede. 1.6 8 v yerine yoksa FSİ yi bırakırlardı . hem uzun ömürlü de olsun dersen golf GT daha önde geliyor ....eos fiatıyla yaklaşık aynı gibi sayılır ...
  • quote:


    golf GT de de işçilik jettadan bir gömlek üstün olduğunu düşünüyorum ...


    neden boyle dusunuyorsun ? ben jetta'yı golf'un sedan modeli olarak dusunuyordum.
    yani golf GT , Jetta'dan daha mi iyi ?
  • @telenor kardeşim izninle;

    1-Golf Almanya da Jetta Meksika da üretiliyor,azda olsa işçilik fark edebilir.
    2-TSI 140 çok güzel bir motor fakat TSI 170 ondan biraz daha güzel
    3-Malzeme olarak farklı olan koltuklar,koltuklar ve kumaşı çok iyi.
    4-Yol tutuş hakikaten iyi yok yok çok iyi,geçen gün atlattığım kazaya kadar iyi diyordum artık yere göğe sığdıramıyorum,normalde arabanın devrilmesi lazımdı.
    5-Egzoz sesi çok tatlı,telefona çağrı müziği yapabilirsin diye abartayım.
    6-Yakıt TSI 140 dan çok fazla değil,hatta testlerde daha iyi çıkmıştı.
    7-Heleki DSG li alırsan dört dörtlük olur.Bu DSG başlı başına harika teknoloji.İster ekonomi yap ister gazla hepsine uyum sağlıyor.
    8-VW grubundan araba alacaksan TSI dışındaki seçenekler akılcı gözükmüyor.
    9-Kompresör fazla hafife alınıyor,ben bu mekaniği turbodan daha çok önemsiyorum.Geçen dizelin biri dik bir yokuşun başında selektör yaptı,seni şöyle bir kenara alalım malum benzinlisin,ben basıp gideceğim diyor,normalde aldırmam ama bu sefer yok ya dedim gazladım,aynaya bir baktım dizel 150 mt kadar arkada,adam aptallaşmış,çözmeye çalışıyor.İnişte yol verdim geçerken bakıyor ne iş diye,TDI yazısı yok ne bilsin rölantiden 2400 d/dk ya kadar kompresör üflüyor,kompresör 1.8 barla turbo 1.5 barla basıyor.

    yani böyle... yazacak çok şey var ama kafanızı şişirmeyelim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: mrmrmrmr

    quote:


    golf GT de de işçilik jettadan bir gömlek üstün olduğunu düşünüyorum ...


    neden boyle dusunuyorsun ? ben jetta'yı golf'un sedan modeli olarak dusunuyordum.
    yani golf GT , Jetta'dan daha mi iyi ?





  • hocam iyi guzel yazmissin da kafam karisti.

    simdi sen jetta ile golf 'u mu karsilastiriyorsun yoksa 140hp TSI le 170hp TSI 'ı mı ?

    benim planım 170hp TSI Jetta almak.
    bu durumda Golf'e gore kaybettigim birsey var mi ?
  • eosu boş ver sen yukarıdaki arkadaşı dinle zaten bende onun GT ile ilgili tavsiyesini rica edecektim . sağ olsun olayı bitirmiş .

    GOLF GT


    önden görünümü normal golflerden üstün . içi de biraz farklı . bence vw nin de geleceği TSİ olduğuna göre ,sizin de bagajı çok önemsemediğinizi düşünürsek en antıklı seçenek kalıyor. ama tabi karar sizin olmalı ,bunlar bizim görüşlerimiz .
  • ya tamam bunu anladım sizin tercihiniz golf GT ama ben diyorum ki Jetta 'nın 170hp 'lik versiyonu zaten Golf GT ile aynı. Tek farkı sedan olması.
    Yanılıyor muyum ?

    Jetta tercih sebebim ise hatchback'den bıkmış olmam.
  • o zaman niye eosa yöneldin ki ? o da hb ten farkı yok gibi. ondan golf gt dedik . ama tabi illa da sedan olcak dersen jettayı al sonuçta ona da abt kit mit yapılınca dehşet oluyor.
    al bak bence çok harika olmuşlar . ama golf gt bana göre işçilikte ve iç kısmındaki daha kaliteli malzeme ile önde...










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi telenor -- 26 Temmuz 2007; 23:51:16 >




  • en güzeli bi eos alıp bikaç turbo taktırmak
  • arkadaşlar topic le pek alakası yok ama nedense her topic te aynı kişiler sürekli vw i kötülüyor.buraya dikkat hep aynı isimler aynı şeyleri söyleyip duruyor

    nedir bu vatandaşların vw le alıp veremedikleri merak ettim walla
  • evett arkadaşlar aracım 500km yaklaştı daha önce 50 milyonlık benzinle yol yapmıştım
    sonra tekrar fullledim şu anda 350 km yaptı daha yarı depoya gelmedi. araç range 500 gider gösteri
    tahminen
    şehir içi trafik ve sakin trafikte ayrıca klima açık
    şuanda genel yakıt 8.1 gösteriyo gittikçe düşüyo zaten 10000km bir sıfırlayan yakıt göstergesi
    6. vites inanılmaz işe ayrıyo uzun yolda cok az yakıcagına eminim
    aracı zorlamadan kullanırsanız 1.6 motordan bence az yakıyo benim eski aracıma kıyasla(1.6 golf pasific)
    performansa gelince daha son gaz vermedim ama ara sıra dayanamıyorum küçük küçük yokluyorum.
    5. viteste bile araç düşük devirden hızlanıyo ara hızlanmalar cok iyi
    aracın 2. vitesini cok seviorum düşük devirden hızlanması cok hoş turbo dizel motor zevki veriyo
    olumsuz özellik ise bana göre önemsiz ama 1. viteste kalkışta biraz hırlama var ama buda motorun özelliginden sanırım ilerde düzele bilir parçalar daya yeni motor yeni 1000km sonrra farklı olabilir
    birde arkada baş mesafesi sanki biraz yetersiz gibi arkaya oturıyım dedim birazcık kaymak zorunda kaldım daha uzun biri için sıkıntı olabilir boy 1.80. diz mesafesi ise yeterli seviyede aracın içi ferah
    yol bilgisayarı harika
    direksiyon cok güzel ele oturuyo yumuşacık, tuşlar kullanışlı
    radyo cd çalar güzel kullanışlı ses sistemi 8 haparlör hiç fena degil
    bagaj cok genişş 3 büyük bavul ve tekerlekli sakat arabası rahat sıgıyo artık siz düşünün
    araç yüksek hızları belli etmiyo yalıtım diger aracıma kıyasla cok fark var ve bir japon aracına
    araçta gazoz açıcagını bile düşünmüşler bu çok şaşırtı beni
    aracın özellikleri donanımı fiyatı bence uygun passatta aynı özelikler avensistede vs.. aynı özeliikler var bence d segmetinde bir araç gibi 1.4 tsi motorda cabası




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.