Şimdi Ara

1.5 TSI 150ps Golf DSG Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
18.696
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • emrdmr1 kullanıcısına yanıt
    Aynen ya hiç bozulan dsg yok aslında bir iki tanesi kullanmasını bilmiyor bozuyor geliyor forumda ağlıyor sonra burada bar bar bağırınca herkes dsg arızalı sanıyor aslında yok öyle bir şey dsg çok sağlam mükemmel en hızlı vites geçişi onda dünyada milyon satan marka yani sonuçta millet dsgyi kıskanıyeh.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrdmr1

    Bu dsg patlarcıların hiçbirinin dsg kullandığı felan yok. Sağdan soldan duyduklarını anlatıyorlar. Gerçek verilerle konuşan bir tanesine denk gelmedim.

    Şuan kullandığım araç dahil 4. kez kuru kavrama dsg şanzuman araba aldım. Hiçbiri de patlamadı.Bir önceki aracımı 1.6 tdi dsg yi 175k de sıfır sorunla sattım. Dsg leri zaten 250 NM tork üzerinde üretmiyorlar ne patlaması çatlaması.
    2013 polo tdi dsg aracımız 60bin km de şanzıman arızası sebebiyle yolda bıraktı. Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi macropolo -- 15 Mart 2019; 9:54:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    O kadar DSG'yi savunanları taşladılar şimdi biri çıkmış DSG hakkında yanlış bilgi veriyor ama artı alıyor.

    Alternatif evrende miyiz ne oluyor ? İklimler bozuldu, DSG artılanıyor kıyamet mi yaklaşıyor ?
    Dostum bizim patlıyor dediğimiz zırt pırt kavrama yemesi mekatronik bozması yani 3. Kullanıcının cebinden bakım masrafı dışında ekstra bir masraf çıkması. Adamın mekatroniği bozuluyor iyi niyet adı altında parasını alıp yapıyorlar adam da buna seviniyor. Cebinden para çıkıyor ancak kullandığı malın sorunlu olduğunu hala kabul etmiyor. Neden çünkü o bir vw. İnsanları anlamak güç. Malının kölesi olunca böyle oluyor işte. Kötü hiçbir yanını duymak istemiyorlar. Adam yazmış ki yok 200 bin kullandım hiç sıkıntı olmadı o kadar insan da artılamış. 200 binde kaç defa kavrama değiştirdi kaç defa mekatronik değiştirdi söylemiyor. Cebinden kaç para çıktı söylemiyor. Buna verdiği parayı da masraf saymıyor. Onun için de patlamış olmuyor. Aynı düşünceden haraketle de insanlar 1.2 tsi 1.4 tsi 4-5 litre yakıyor zannedip alıyor sonra forum köşelerinde ağlıyor bu araba neden 8-9 litre yakıyor bozuk mu diye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Dostum bizim patlıyor dediğimiz zırt pırt kavrama yemesi mekatronik bozması yani 3. Kullanıcının cebinden bakım masrafı dışında ekstra bir masraf çıkması. Adamın mekatroniği bozuluyor iyi niyet adı altında parasını alıp yapıyorlar adam da buna seviniyor. Cebinden para çıkıyor ancak kullandığı malın sorunlu olduğunu hala kabul etmiyor. Neden çünkü o bir vw. İnsanları anlamak güç. Malının kölesi olunca böyle oluyor işte. Kötü hiçbir yanını duymak istemiyorlar. Adam yazmış ki yok 200 bin kullandım hiç sıkıntı olmadı o kadar insan da artılamış. 200 binde kaç defa kavrama değiştirdi kaç defa mekatronik değiştirdi söylemiyor. Cebinden kaç para çıktı söylemiyor. Buna verdiği parayı da masraf saymıyor. Onun için de patlamış olmuyor. Aynı düşünceden haraketle de insanlar 1.2 tsi 1.4 tsi 4-5 litre yakıyor zannedip alıyor sonra forum köşelerinde ağlıyor bu araba neden 8-9 litre yakıyor bozuk mu diye.

    Alıntıları Göster
    Benim mesajim, sizin mesaja yonelik degildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dsg şanzıman kuru kavramaya sahip olan versiyonu var 1.5 TSİ motorda. Konuda patlayan çatlayandan çok sorun çıkmazcılar da gelmiş izah edeyim ama öyle yolda kalma patlama havaya uçma Yok 😂
    Günümüzde ilk nesillere göre mekatronik problemi Yok denecek kazar az tek tük üretim hatalı çıkıyor o kadar. Her markada aldıktan sonra nasıl problem çıkabiliyorsa bu da o oranla çıkıyor onu düşünmeyin.
    Ancak her çift kavrama şanzımanlı aracın kavraması bitecektir. Bitmeyen kavrama Yok :) bazı ince kullanım hususlarına uyduğunuz taktirde dsg ile kavramayı 100 bin km sorunsuz kullanırsınız.
    Hayatında binmeyenler yorum yapmış şöyle anlatayım. 2012 model dizel dsg Octavia aldık 112 binde. Hiç kavrama Ve mekatronik değişimi olmamış. Şu an 1-2 arası titreme var kavrama istiyor bariz. Özel servis 2500 lira para istiyor yüksek bir meblağ değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Mekatronik problemi çok sıradan olacak ama 2015 modellerden sonra ciddi anlamda azaldı. Yok demiyorum ama satılan araçlara bakınca nadir çıkıyor.

    Diğer husus kavrama dediğiniz şey öyle her periyodik bakımda biten birşey değil. 2015 yılından beri farklı Aralıklarla dsg kullanıyoruz. Daha yeni hesaplı bulduğum için 2012 model Octavia dizel otomatik aldık. Daha hiç kavrama Ve mekatronik değişimi olmamış. Ancak şu an kavramada titreme var Ve araç 112 binde kavrama değişecek 2500 liraya bir bu kadar daha gider.

    Dsg yi çocuğu gibi övenler var ki o kadar Harika ve kusursuz değil ama sizin de bahsettiğiniz gibi basit öyle sürekli patlayıp çatlayıp kavrama mekatronik isteyen bir şanzıman da değil 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Bana yönelik olmadığını anladım onda sorun yok. Genel bir açıklama yapma gereği duydum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrdmr1

    Bu dsg patlarcıların hiçbirinin dsg kullandığı felan yok. Sağdan soldan duyduklarını anlatıyorlar. Gerçek verilerle konuşan bir tanesine denk gelmedim.

    Şuan kullandığım araç dahil 4. kez kuru kavrama dsg şanzuman araba aldım. Hiçbiri de patlamadı.Bir önceki aracımı 1.6 tdi dsg yi 175k de sıfır sorunla sattım. Dsg leri zaten 250 NM tork üzerinde üretmiyorlar ne patlaması çatlaması.
    1.5 TSI  150ps Golf DSG Hakkında
    1.5 TSI  150ps Golf DSG Hakkında
    1.5 TSI  150ps Golf DSG Hakkında
    1.5 TSI  150ps Golf DSG Hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 15 Mart 2019; 14:58:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrdmr1

    Bu dsg patlarcıların hiçbirinin dsg kullandığı felan yok. Sağdan soldan duyduklarını anlatıyorlar. Gerçek verilerle konuşan bir tanesine denk gelmedim.

    Şuan kullandığım araç dahil 4. kez kuru kavrama dsg şanzuman araba aldım. Hiçbiri de patlamadı.Bir önceki aracımı 1.6 tdi dsg yi 175k de sıfır sorunla sattım. Dsg leri zaten 250 NM tork üzerinde üretmiyorlar ne patlaması çatlaması.
    2015 de esime 1.2 midline dsg golf aldik. 8000 de kavramayi yedi degistirdiler.12. 000 de gene yedi.oyle kullanip 25.000de sattik.

    simdi kendime gene korkmadan cekinmeden dsg passat aldim. cunki esimin golfunde problemin ne oldugunu net olarak gordum. agir trafikte manuele aliyorum 12.000 km oldu en ufak sorun yok. dsg nin derdi yavasken yuksek vites gitme inadi. balatayi yiyen sistemi yoran bu. sport ve eco arasi bi comfort gerekiyor. gerektiginde manuele geceeseniz sorun kalmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 15 Mart 2019; 14:54:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Forumda birkac bin kmde dpf çatlatan Honda da var.

    Demekki bütün dsgler 1000 km de bir, bütün dizel Honda’lar 3-5 bin kmde bir bozuluyor.

    Aydınlandım suan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda'daki dpf olayının münferit bir olay olduğunu sizde biliyorsunuz. Bahsettiğiniz olayda muhtemelen servisin yanlış müdahalesi sonucu çatlamış. Bu tip münferit olaylar vag grubu araçlarda da yaşanıyor ama kimse bunlara takılmıyor. Honda ya da Corolla'da hiç şanzıman arızası çıkmıyor mu sanıyorsunuz? Böyle münferit olayları araştırırsanız elbette her araçta şanzımanda bozulur dpf'de bozulur.

    Ancak dsg ile ilgili her gün bir konu açılıyorsa facebook gruplarında hep bundan şikayetler geliyorsa buna münferit arıza değil kronik arıza denir. Görüldüğü kadarıyla ortada oldukça yaygın bir sorun var. Daha 300 km'de 1000 km'de bozulabildiğine göre arabayı şöyle kullanırsan böyle kullanırsan bozulmaz diye bir olayda yok.

    Anladığım kadarıyla DSG'nin bozulmasına değil de 1000 km'de bozulmasına tepki gösteriyorsunuz. Hadi 1000 km'de bozulmadı da yine aynı resimlerin altına yazıldığı gibi 14 binde, 20 binde veya 45 binde bozuldu sizce şanzıman gibi aracın yürümesini sağlayacak çok önemli bir parçanın bozulması için biraz erken değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5A1BF912D

    Forumda birkac bin kmde dpf çatlatan Honda da var.

    Demekki bütün dsgler 1000 km de bir, bütün dizel Honda’lar 3-5 bin kmde bir bozuluyor.

    Aydınlandım suan.


    İyi yakalamissiniz ama simdi muhabbeti uzatip dururlar. Sonucta Gocuk sorununu ve benzine yag karismasini bile savundu malum uye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 18 Mart 2019; 12:19:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_bbz_26

    2015 de esime 1.2 midline dsg golf aldik. 8000 de kavramayi yedi degistirdiler.12. 000 de gene yedi.oyle kullanip 25.000de sattik.

    simdi kendime gene korkmadan cekinmeden dsg passat aldim. cunki esimin golfunde problemin ne oldugunu net olarak gordum. agir trafikte manuele aliyorum 12.000 km oldu en ufak sorun yok. dsg nin derdi yavasken yuksek vites gitme inadi. balatayi yiyen sistemi yoran bu. sport ve eco arasi bi comfort gerekiyor. gerektiginde manuele geceeseniz sorun kalmaz.

    Alıntıları Göster
    sorun o değil. yavaş trafikte zaten bire alıyor (veya yenileri böyle programlanmış bilmiyorum, benimki bire alıyor) çok ağır trafikte araç yarım debriyaj gidiyor, o mesele oluyor. bana bir kere oldu, şanzıman aşırı ısındı dedi. o andan itibaren aracı durdurup kararlı bir şekilde biraz hızlıca gidip sonra tekrar durdurmaya başladım ve uyarı 1-2 dk içinde kayboldu, bir daha da çıkmadı. yani yarım debriyajda çok ağır ağır gitmek yerine biraz daha hızlıca dur-kalk yapmak daha iyi oluyor.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    haklisiniz. manuele bile alsaniz o sorun oluyor. ben yarim yaptigini farkedip ayni sizin gibi mesafe ac dur kalk yaparak gidiyorum. o ara hop biri daliyor acilan bosluga.
    ulan hakkaten otm araba aldik paramizla cektigimiz rezillige bak yaa :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben patlayan onlarca DSG gördüm başına gelmeyen VAG grubu mağdurları aman aman diyip kafasını kuma gömüyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg kullanmayanlara göre dsg mutlaka patlar...

    Benim dsg 90.000 oldu...

    Sanki arabada hiç şanzuman yok... Aracın 7. Vitese geçtiğini ancak ekrana bakarsam anlayabiliyorum....

    Ulan hangi ara geçtin 7. Vitese ruhumuz duymadı namıssız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birgarip2019

    Bugatti Chiron da da dsg var.
    DSG patmalasi forum efsanesi.

    Alıntıları Göster
    o arabadaki şanzıman yüksek ihtimalle 7-8 tane golf alır tekbaşına. Evet o da dsg yersenn
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CihangirCanavarı

    Dsg kullanmayanlara göre dsg mutlaka patlar...

    Benim dsg 90.000 oldu...

    Sanki arabada hiç şanzuman yok... Aracın 7. Vitese geçtiğini ancak ekrana bakarsam anlayabiliyorum....

    Ulan hangi ara geçtin 7. Vitese ruhumuz duymadı namıssız...
    Benim kayınpederde Passat var DSG. Akşam onun arabayı aldım. Araba 83xxx km de. Saat gibi çalışıyor. Vuruntu falan da yoktu. Birde arabayı sabah götürüyor anahtarı veriyor akşam eve gittiğinde aliyor. gün içinde farklı kişiler de kullanıyor. Bir kaç kez de yolda gördüm, canına okuyorlar arabanin.
    Çok yakın zamanda araba alacagim, mutlaka dsg alacağım.
    1.6 tdi. 2.0 değil.
    Ben de hatta daha yeni, bir hafta önce Leon kiraladim. 12 bin km de aldım. 14100 km teslim ettim.
    Zf den sonra en çok keyif aldığım sanziman. Focus var bizde. Powershift. ben hiç sevmiyorum. Dsg baska.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birgarip2019 -- 19 Mart 2019; 0:8:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bütün otomobilleri kullandım. Zf ler hariç. En kalitelisi en konforlusu dsg. Tabi ne kadar özellik varsa ariza yapma ihtimali artıyor. Olay bu. Ariza yapma ihtimali var diye gidip cvt şanzumanlı bir arabaya binmem. Hele şu eat lara hiç binmem. Eat8 de bi görmek lazım.. daha denemedim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 26_bbz_26 2 kullanıcısına yanıt
    otomatik vites, özellikle de şehir içi trafikte vites debriyaj ile uğraştırmasın diye aldığım aracı şehir içi trafikte manuel kullanacaksam niye 20-30 bin lira fark verip otomatik vites alıyorum diye sormadınız mı hiç kendinize hocam ?

    bu aracın özelliği otomatik vitesinin yeri geldiğinde manul kullanımdan daha az yakıt tüketmesi zaten.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.