Şimdi Ara

1.6 benzinli E Serisi açıklandı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
0
Favori
7.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    8.9 saniye mükemmel bir değer o ağırlıktaki bir otomobil için. 170 beygirlik Peugeot motorlu 520i 170 beygir olmasına rağmen 156 beygirlik yeni E180'in gerisinde kalıyor. Peugeot ile anlaşma da bitti Bmw kendi çöp 1.5 136 beygirini koysun yeni 5'e. Küfür gibi...

    Yahu böyle senin gibi fake üyelere yazmak istemiyorum ama tutamıyorum kendimi.

    Hiç mi utanman arlanman yok? Yoksa çok mu asosyalsin de buraya gelip sosyal olmaya çalışıyorsun?

    520i nasıl E180'nin gerisinde kalıyor?

    E180 bildiğin gitmiyor yahu, bunu ancak yarın kar tatili yapacak çocuklara anlatıp inandırırsın.

    Mercedes önce D segmentte 2 litre hacimli dizel motor üretip BMW'ye rakip olsun.

    Kaldı ki hacim büyüdükçe dizel motorda BMW farkı daha çok açıyor. 535xd, E350 4 matic gibi mesela. m550xd'ye hiç girmiyorum hayatında canlı bile görmediğine nickim kadar eminim.

    Neyse bana alıntı yapıp musallat olma, git LOL fln oyna zaman daha çabuk geçer.

    Hocam sizin mesajida alintiladik ama 5.20 i deki motor kendi uretimi 1592cc psa degil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 007captiva -- 29 Aralık 2016; 2:46:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E serisindeki 1.6 motoru MERSO kendisi yapıyor değilmi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosef

    E serisindeki 1.6 motoru MERSO kendisi yapıyor değilmi?

    aynen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing


    quote:

    Orijinalden alıntı: theimperial

    8.9 saniye mükemmel bir değer o ağırlıktaki bir otomobil için. 170 beygirlik Peugeot motorlu 520i 170 beygir olmasına rağmen 156 beygirlik yeni E180'in gerisinde kalıyor. Peugeot ile anlaşma da bitti Bmw kendi çöp 1.5 136 beygirini koysun yeni 5'e. Küfür gibi...

    Yahu böyle senin gibi fake üyelere yazmak istemiyorum ama tutamıyorum kendimi.

    Hiç mi utanman arlanman yok? Yoksa çok mu asosyalsin de buraya gelip sosyal olmaya çalışıyorsun?

    520i nasıl E180'nin gerisinde kalıyor?

    E180 bildiğin gitmiyor yahu, bunu ancak yarın kar tatili yapacak çocuklara anlatıp inandırırsın.

    Mercedes önce D segmentte 2 litre hacimli dizel motor üretip BMW'ye rakip olsun.

    Kaldı ki hacim büyüdükçe dizel motorda BMW farkı daha çok açıyor. 535xd, E350 4 matic gibi mesela. m550xd'ye hiç girmiyorum hayatında canlı bile görmediğine nickim kadar eminim.

    Neyse bana alıntı yapıp musallat olma, git LOL fln oyna zaman daha çabuk geçer.

    Ahahaha

    15.000 mesajı "LOL" arasında atan sensin vizyonsuz asosyal herif

    Bmw yalayicisi seni

    2.0 motor mevcut Türkiye'de 320d de satmıyor E220d>520d

    Ayni motor C ye geliyor bos konuşma git teknik verilere bak

    Rekabetmiş ahah spor arabasi i8 elektrikli süpürgesi

    AMG GT, SLS, G, S Coupe, GLS

    BMW'de rakibi var mı? Spor araba yok cok konusma

    Asosyal dedigin insanin hayatını bilsen aklin birtarafina kacar senin 15.000 mesaj atmış 15 yasında veledin tekisin ciddi yazma rollerini bırak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • E180 illa 520i gibi gidecek diye bir kaide yok. Yeterli motor, arabayı zorlanmadan götürüyor ama performansı yok zaten alıcı da böyle bir beklenti de olmaması lazım, giriş seviye E serisi alıyorsun. E180'in problemi 520iden yavaş kalması değil, yavaş kalıp üstüne fazla yakması idi. 9gtronic şanzımanla bu zaafı giderilmişse mis gibi alınacak araba.
  • Durumum uygun olsun 1.6 demem alır binerim. Konforlu ve güvenli olsun yeter ben otobanda 100 km cc ile giden adamım. Ama bu forumdan bir tane yarış pilotu çıkmadı ona hayret ediyorum. 2000' ler, 3000' ler 150 ile viraja gidenler, yan yan gidenler, 1,6 araçları koşarak geçenler...
  • 1800kg ve civarı için 300hp 450nm altı (f)

    1600 kg civarı için 200hp 320nm altı (e)

    1400 kg ve civarı için 150hp 240nm altı (d)

    1200kg ve civarı için 120hp 200nm altı (c)



    Çöptür.



    Hatta bir yasa çıkarılmalı ve bu segmentlerde bu kg larda bu güçler altında üretim yasaklanmalı.
  • gene başladı sacma sapan kapışmalar.ilk önce şu sacma vergi sistemi sorgulanmalı.adamlar keyfindenmi 1,6 motor getiriyor.mercedes bmw de 1,6 motor beğenmeyende gitsin parası coksa daha fazla verip 2,0 motorlu arac alsın.sanki 2,0 motor satılmıyor mercedes bmw bayilerinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Çok güzel, performans kaygısı gütmeyen kullanıcılar için biçilmiş kaftan.

    Aynen, para olsa da alsak...

    Passat'ı değiştirme zamanı geldi bence.

    doğru..tam a4 avanta imza atacaktım ötv zammı geldi, benim iş yalan oldu.. 20 kağıt zam yedi meret!

    1.4tfsi avant al, yeni kasa. Getiriyolarmı bilemem. Sormak lazım. Dsg si de yağlıya döndü bildiğim kadarı ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone


    quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro


    quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Çok güzel, performans kaygısı gütmeyen kullanıcılar için biçilmiş kaftan.

    Aynen, para olsa da alsak...

    Passat'ı değiştirme zamanı geldi bence.

    doğru..tam a4 avanta imza atacaktım ötv zammı geldi, benim iş yalan oldu.. 20 kağıt zam yedi meret!

    3 serilerinde indirim vardı baktın mı onlara?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bu güzel haber işte 1
  • E180 serisinin 1,6 olduğunu duymuştum, ama hâlâ kendimi alıştıramadım. Trafikte görünce iç geçiriyorum.
  • Arkadaşlar bir çoğumuzun bu motorlarda atladığı bir şey var. Küçük motor hacimli ağır kasalı bir araçta asıl önemli olan kaç beygir gücünde olduğundan ziyade motor gücünün nasıl karşılandığı olmalı. Ayrıyetten sağladığı güce,performansa göre ne kadar tükettiği.

    Önceki E180'ler eğer 520i'den daha yavaş olmasına rağmen daha çok yakıyorsa bilin ki Mercedes o araçta yanlış yapmıştır.

    Günümüz araçlarının çoğunda turboya ciddi yük biniyor. O kadar fazla devir çeviriyor ki turbolar velev ki sürekli olarak üst limitlerde kullanılması durumunda yıpranıyorlar (burada üst limitlerden kastettiğim ile sizin sürat yapmanız değil. Küçük hacimli bir motor turbo ile ağır bir araca takılırsa bu araçta zaten turbo sürekli olarak ciddi şekilde limitlerde çalışacak. Bir de tam dolu binip biraz gaza bastınız mı o turboyu zaten öttürürsünüz.

    Tabi bu turbo denilen yapı bu düşünülerek tasarlanıyor, buna uygun bir şekilde üretiliyor ama sürekli olarak limitlerinde çalışırsa turbo o da süpriz masraflara davaetiye çıkartır.

    Ki küçük hacimli motorların en büyük güçsüzlüğü aslında ara hızlanmalarında belli oluyor.

    1.6 çift turbolu bir araç 2.0 litre tek turbolu bir araca göre her zaman ara hızlanmalarda hacimsizliğini hissettirir. Şimdi yanlış anlaşılmasın teknoloji,yenilik düşmanı değilim ne varsa eski arabalarda varcı da değilim.

    Az alandan daha fazla güç elde etmek istiyorsan tek çözüm daha güçlü turbo olmamalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Bağımlısı -- 29 Aralık 2016; 16:39:1 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    İşin ilginç tarafı bu aracın 200 binden aiağı gelme şansı yok, neden 1.6 da ısrar ediyorlar anlamış değilim.

    70-80 bin avantaj sağlayacak alıcıya diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    İşin ilginç tarafı bu aracın 200 binden aiağı gelme şansı yok, neden 1.6 da ısrar ediyorlar anlamış değilim.

    70-80 bin avantaj sağlayacak alıcıya diye

    eski kasayı 180 bin küsüre alırsan şanslısın bu piyasada amg bir e 200 bine satılacağını düşünme gafletinde bulunursak dediğin bir nebze doğru olabilir. Elbette doğruluk payın var o da küçük hesaplar peşinde koşan tipler 156 lık 1.6 e serisine koşacaktır, sonra 1.6 lık A6 çıkarmayan Audiye süslü voswos diyecek bu tipler utanmadan.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel


    quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci


    quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    İşin ilginç tarafı bu aracın 200 binden aiağı gelme şansı yok, neden 1.6 da ısrar ediyorlar anlamış değilim.

    70-80 bin avantaj sağlayacak alıcıya diye

    eski kasayı 180 bin küsüre alırsan şanslısın bu piyasada amg bir e 200 bine satılacağını düşünme gafletinde bulunursak dediğin bir nebze doğru olabilir. Elbette doğruluk payın var o da küçük hesaplar peşinde koşan tipler 156 lık 1.6 e serisine koşacaktır, sonra 1.6 lık A6 çıkarmayan Audiye süslü voswos diyecek bu tipler utanmadan.

    Firmalar TR de küçük hacim lüks araçlardan daha fazla kazanıyorlar. 1,6 üstü araçlarda vergi çok fazla olduğu için bir de üstüne yüksek kar marjı olmuyor.

    Aynı aracın 1.6 ile 2.0 olanı arasında o kadar maliyet farkı var ki 2 litre alıp ötv mtv sigorta kasko maliyet farkı yerine çok hızlı 2. araba dahi alınabiliyor 2. el .

    Gönül ister ki hepsi bir arada olsun güçlü olsun az yaksın vs. Ama e180 veya 520i alanlara ben hak veriyorum bu ülkede.




  • ridleyscott kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum lakin 5 ay önce 150 bin küsüre akrabamız için aldığımız e serisi olmuş 185 bin avantaj git gide kayboluyor, Yeni kasa olacak 210 bin şu ortamda 2 litre ile arasındaki makas git gide azalıyor üstüne birde daha az performans vesaire ekleniyor derken iş biraz değişiyor 2017 de dolar kuru ve yeni yıl zammı derken daha konik bir hal alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • theimperial T kullanıcısına yanıt
    Vergisiz fiyatta E 200'den yüksek olacağı kesin. Ben E 180 Amg'nin 225 bin civarında olacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah affetsin. Bu nankörlüğün hesabı elbet sorulacaktır Biz bizim mareanın varlığına şükrederken adamlar premium markalara çöp diyor yahu. Trollük parası olana da sıçramış

    Aslında işi C deki 180 200 oranına göre vurunca E180 AMG 200 bine anca geliyor görünüyor ama satılıyor diye fiyatı şişirirler tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ridianod -- 29 Aralık 2016; 20:18:43 >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Stand Alone kullanıcısına yanıt
    yeni avant getiriyorlar, 1.4 tfsi 150 hp.. design paketi 151 bin tlye anlaştık, benim variantın takasında biraz çakallık yaptılar (önceden anlaştığımız fiyattan kırmaya kalktılar). ben de imza atmadım biraz düşüneyim dedim. ertesi gün ötv zammı geldi mal oldu 170 kağıt!
    evet dsg yağlı 7 ileri dq380..avant varianta göre biraz dar ama olsun demiştik..

    @stand alone: hocam 3 serisi touring getirmiyor borusan, ellerinde yok siparişle 3 ay diyorlar. o nedenle bmw işi baştan yattı benim için. mb'i de aradım c estate için..çoğu bayinin elinde araç yok, olanlar da en full dizel paketler fiyatları ulaşılacak gibi değildi..
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.