Şimdi Ara

1.6 dci 130 hakkında soru (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
3.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Bende DCİ için 0-400 m 17,1 saniye ve 0-1000 m 31,5 saniye verileri var bunlarda dergi testinden . Yeni veri bulursam her iki motor içinde eklerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bende DCİ için 0-400 m 17,1 saniye ve 0-1000 m 31,5 saniye verileri var bunlarda dergi testinden . Yeni veri bulursam her iki motor içinde eklerim.


    31.1 saniye.
    http://www.km77.com/precios/renault/fluence/2013/fluence-dynamique-dci-130

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nego0505 kullanıcısına yanıt
    opelin motoru sadece kağıt üzerinde +6bg iyi
    zaten yeni C serisinde kullananılan güncel 1.6 136 bg 320 nm motora göre kağıt üzerindeki iyiliği de yok oluyor

    1.6 dci 1.6 cdti'dan çok daha iyi
    1- maksimum torku daha erken veriyor
    2- maksimum tork bandı daha uzun
    3- speed of devri opele göre 700 devir daha uzun(1.6 dci 5200 devir)
    4- test verilerine göre daha az yakıt tüketiyor

    zaten performansına baktığınızda olarak da tüm bunları destekliyor

    daha ağır C serisi 1.6 dci kullanan bir aracın 0-100 maksimum hız ve yakıt tüketimi verileri daha iyi

    zaten eski 1.6 160 bg güncel 1.6 dci 180bg motoru saymıyorum bile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 20 Ağustos 2014; 11:29:52 >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    her iki aracın verileri de var üst devirlerde de dci üstünlüğü devam ediyor
    1.6 cdti 4500 devirde tıkanırken 1.6 dci 5200 devire kadar çıkıyor ve tork üretmeye devam ediyor(ki bu veriler 130 bg'lik dci için 136 bg güncel dci daha iyi verilere sahip olduğu yeni C serisinin teknik verilerinden anlaşılıyor)


    1.6 dci 1.6 cdti'a 0-100'de attığı farktan çok fazlasını 0-130 ve 0-160 da atıyor

    verileri bulursam eklerim

    edit:
    e-oto dergi video test değerini buldum
    0-50 3.2
    0-100 9.5
    0-120 13.4
    http://www.youtube.com/watch?v=lIESRpYse-E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baybars_ -- 20 Ağustos 2014; 11:17:18 >
  • Dergi testinden olduğunu söyledim.Aynı anda test edilen araçlar arasında karşılaştırma yapılabilir ama , bir derginin test verileriyle başka bir derginin test verileri uyumsuz olabiliyor.
  • 1.6 dci 160 ve 120 kg hafifletilmiş bir megane 4 düşünemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 20 Ağustos 2014; 12:41:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    1.6 dci 160 ve 120 kg hafifletilmiş bir megane 4 düşünemiyorum.

    60000-70000 tl arasi olursa tam bir f/p araci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Ben megane 3 gt-line ile Bayagi bir yurudum
    ..Ama yetisemedim 3-4 Boy fark yedim....

    Hem yuksek hizlarda ki dip gazlar da, hem de dusuk devirde...Farketmedi yani..

    Honda gecerse Opel'i gecer...Gt-line' i degil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot


    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    1.6 dci 160 ve 120 kg hafifletilmiş bir megane 4 düşünemiyorum.

    60000-70000 tl arasi olursa tam bir f/p araci.

    Zannetmiyorum hocam. Privilege + navi 85.000 olur düşüncesindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Honda bir an önce yeni civic sedan tanıtmalı ve motoruda bu kasada kullanmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Honda bir an önce yeni civic sedan tanıtmalı ve motoruda bu kasada kullanmalı.

    Bu motor Buyuk geliyormus Kaputa...Yani sigmiyor diyorlar...

    Bunun disin da, dizel koymaz, cunku satislari olumsuz etkilenebilir...

    Lpg uyumlu ve ucuz diye Sedan'i alan aliyor..Satislari torpulemesin diye Neden dizel koysunlar ki ?

    Millet dizele yonelecek, bu durumda pahali olacak...Lpg uyumlu benzinli modeller yatacak...Satislardan memnunlar, olsa da getirilir mi bilemiyorum...

    Alan cogu kisi Lpg uyumlu diye aliyor ya? Ona istinaden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 20 Ağustos 2014; 13:09:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Doğrusunuz hocam. O yöndende bakmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Honda bir an önce yeni civic sedan tanıtmalı ve motoruda bu kasada kullanmalı.

    Bu motor Buyuk geliyormus Kaputa...Yani sigmiyor diyorlar...

    Bunun disin da, dizel koymaz, cunku satislari olumsuz etkilenebilir...

    Lpg uyumlu ve ucuz diye Sedan'i alan aliyor..Satislari torpulemesin diye Neden dizel koysunlar ki ?

    Millet dizele yonelecek, bu durumda pahali olacak...Lpg uyumlu benzinli modeller yatacak...Satislardan memnunlar, olsa da getirilir mi bilemiyorum...

    Alan cogu kisi Lpg uyumlu diye aliyor ya? Ona istinaden...

    hiçbir çeşitlilik satışlarını eksi yönde etkilemez, özellikle bu ülkede dizel olmanın büyük bir avantajı var kullanıcılar için, eskiden adım başı honda görürdük ama diğer markaların dizel üretimleri sonucu civic e rastlamak imkansız hale geldi, bu yüzden honda nın acilen civic hatta accord modellerinde düşük hacimli dizeli en azından burada piyasaya sürmesi lazım




  • Ben dci motor kötü demiyorum zaten dci motor kendini kanıtlamış bir motordur ne kadar verimli olduğuyla ilgili.

    Benim demek istediğim opelin motoru da verimlidir eski cdti lere bakıldığında yani opel dizel düşünen arkadaşlar için hem fikir olsun hemde araştırsın incelesin babındandır.

    Kendi fikrimi belirtiyorum kullanmış biri olarak gerek performans gerek yakıt verimliliyle benim çok hoşuma gitti açık konuşayım iki motor arasında kalsam opelin 1.6 136 bg motorunu tercih ederim tabi bu kendi görüşürüm.

    1.6 136 bg motor daha yeni ilerleyen zamanlarda daha da beğenileceğini dahada geliştirileceğini düşünüyorum.

    Tek kötü yanı bana göre otomatik vites olmaması güzel bir otomatik şanzıman ile bu motor çok iyi işler çıkartır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    opel in sanzimani yuksek surati daha az devirde cevirmeye odakli bu da haliyle ara hizlanmayi yavaslatiyor, zaten onemli olan da bir alman arabasi olan opel icin yuksek surattaki verimdir, 0-100 kiyaslamalariyla arac tercih etmenin ozellikle de standart bir binek arac tercih etmenin bir mantigi yok

    Hiç trafiğe çıktın mı?

    Neyse biz zaten cevabını aldık.

    Valla hala gülüyorum.
  • Renault un aktarma organlarıda iyi, motorun gücünü yola verimli bir şekilde verebiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Honda bir an önce yeni civic sedan tanıtmalı ve motoruda bu kasada kullanmalı.

    Bu motor Buyuk geliyormus Kaputa...Yani sigmiyor diyorlar...

    Bunun disin da, dizel koymaz, cunku satislari olumsuz etkilenebilir...

    Lpg uyumlu ve ucuz diye Sedan'i alan aliyor..Satislari torpulemesin diye Neden dizel koysunlar ki ?

    Millet dizele yonelecek, bu durumda pahali olacak...Lpg uyumlu benzinli modeller yatacak...Satislardan memnunlar, olsa da getirilir mi bilemiyorum...

    Alan cogu kisi Lpg uyumlu diye aliyor ya? Ona istinaden...

    hiçbir çeşitlilik satışlarını eksi yönde etkilemez, özellikle bu ülkede dizel olmanın büyük bir avantajı var kullanıcılar için, eskiden adım başı honda görürdük ama diğer markaların dizel üretimleri sonucu civic e rastlamak imkansız hale geldi, bu yüzden honda nın acilen civic hatta accord modellerinde düşük hacimli dizeli en azından burada piyasaya sürmesi lazım

    Ama alanda %80 LPG taktırıyor Garantiden....Dizeli aramıyor alan...Neden satışları Törpülesin?

    Adamlar zarar etmiyor ki? LPG' yi dışarıdan anlaşmalı bir yere taktırıyor, bakımlarını LPG taktırılan yere yaptırıyor....Honda sadece Genel bakımları üstleniyor,yağıydı suyuydu..

    Şimdi gelelim asıl konuya, LPG' li sedan varken Neden millet 10.000 Tl verip sedan dizel alsın?

    Honda' nın zararına değil mi dizel sedan satılmadığı zaman? 75.000 Tl'den aşağıya olmaz bir kere... En çok satan aracı olduğu için o riske girer mi?

    Ben adım başı Yeni Honda Civic Sedan görüyorum İstanbul' da...Şirket araçları dahil...

    Dizel sedan çıkarsa bu sefer ; benzinli sedan için LPG kalkacak,kalkmak zorunda ki dizel satsın? Dizeli pahalı bulan da Benzinlisi çok yakıyor diye Almaz...

    İkisi bir arada satamaz Hem lpg hem dizel...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    bunu demeye gelmiştim. kesinlikle Honda'nın motoru tercihim olur.
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    Vallahi tebrik ediyorum, fanliginiz ve cahilliginizle ortaligi ne de guzel karistirdiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.