Şimdi Ara

1.6 dci 130 hakkında soru (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
3.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    Yavaş atsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaSaTuRa.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    Honda bir an önce yeni civic sedan tanıtmalı ve motoruda bu kasada kullanmalı.

    Bu motor Buyuk geliyormus Kaputa...Yani sigmiyor diyorlar...

    Bunun disin da, dizel koymaz, cunku satislari olumsuz etkilenebilir...

    Lpg uyumlu ve ucuz diye Sedan'i alan aliyor..Satislari torpulemesin diye Neden dizel koysunlar ki ?

    Millet dizele yonelecek, bu durumda pahali olacak...Lpg uyumlu benzinli modeller yatacak...Satislardan memnunlar, olsa da getirilir mi bilemiyorum...

    Alan cogu kisi Lpg uyumlu diye aliyor ya? Ona istinaden...

    hiçbir çeşitlilik satışlarını eksi yönde etkilemez, özellikle bu ülkede dizel olmanın büyük bir avantajı var kullanıcılar için, eskiden adım başı honda görürdük ama diğer markaların dizel üretimleri sonucu civic e rastlamak imkansız hale geldi, bu yüzden honda nın acilen civic hatta accord modellerinde düşük hacimli dizeli en azından burada piyasaya sürmesi lazım

    Ama alanda %80 LPG taktırıyor Garantiden....Dizeli aramıyor alan...Neden satışları Törpülesin?

    Adamlar zarar etmiyor ki? LPG' yi dışarıdan anlaşmalı bir yere taktırıyor, bakımlarını LPG taktırılan yere yaptırıyor....Honda sadece Genel bakımları üstleniyor,yağıydı suyuydu..

    Şimdi gelelim asıl konuya, LPG' li sedan varken Neden millet 10.000 Tl verip sedan dizel alsın?

    Honda' nın zararına değil mi dizel sedan satılmadığı zaman? 75.000 Tl'den aşağıya olmaz bir kere... En çok satan aracı olduğu için o riske girer mi?

    Ben adım başı Yeni Honda Civic Sedan görüyorum İstanbul' da...Şirket araçları dahil...

    Dizel sedan çıkarsa bu sefer ; benzinli sedan için LPG kalkacak,kalkmak zorunda ki dizel satsın? Dizeli pahalı bulan da Benzinlisi çok yakıyor diye Almaz...

    İkisi bir arada satamaz Hem lpg hem dizel...

    acikcasi ben her gun istanbul un bir ucundan diger ucuna gidip duruyorum dogru duzgun civic gordugum yok, dizeli o farki verip kimse almaz olarak gormek de yanlis, forumda herkes tdi vw e o kadar para vermek sacma diyedursun yollar dizel vw kayniyor, bizim milletteki bu dizel algisi varken her zaman dizel acik ara cok satar, ustelik ortada fiyat avantaji varken lpg li model satisi da azalmaz, bugun bircok insan sirf sehir ici performans ve olasi lpg riskinden dolayi hondadan uzaklasmis durumda, rakipleri satislarda her gecen gun farki aciyor ki bu sadece dizel alternatifleri sayesinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KaSaTuRa. kullanıcısına yanıt
    Sahsen oyle dusunmuyorum, satilan Vw markalari ya da Diger Alman markalari sirf Marka degeri itibariyle satiliyor bu ulke de...

    Golf'e 90.000 Tl veren kisi Golf' e biniyorum diyor...Sanki Bmw' ye biniyor hissi....Adi var,Reklami var, Kalite algisi var...

    Ama su bir gercek Honda Sedan'da kalite algisi dusuk...Iscilik gercekten benim acimdan yerlerde...

    Sorunsuzluk anlaminda da Tam tersi bir algiya sahip...

    Honda Civic Sedan Dizel olsa, Lpg' li satislari cok arar Honda...Fiyati yuzunden...Su an 65.000 Tl'ye satan Civic Dizel de 10.000 Tl fark koyar...

    Civic Hb dizel 75.000 Tl...En basit ornegi ki Sedan daha pahali olur...

    Performans derken Bu zamana kadar satilan Otomatik sanzimanli Honda'lsr zaten performans adina dusuk degerlere sahip..

    Ama alan aliyor,binlerce satmis,Lpg uyumlu,Rakiplerine gore daha sorunuz ve ucuz, sanziman sikintisi yok...

    Sirf Performans adina olsaydi satislar, o kadar satamazdi Sedan...Alan aliyor yani...Bende cok yol aliyorum, Anadolu yakasin da ozellikle oldukca fazla Goruyorum sedani...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 20 Ağustos 2014; 17:20:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b437

    Vallahi tebrik ediyorum, fanliginiz ve cahilliginizle ortaligi ne de guzel karistirdiniz...

    yav he he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    her iki aracın verileri de var üst devirlerde de dci üstünlüğü devam ediyor
    1.6 cdti 4500 devirde tıkanırken 1.6 dci 5200 devire kadar çıkıyor ve tork üretmeye devam ediyor(ki bu veriler 130 bg'lik dci için 136 bg güncel dci daha iyi verilere sahip olduğu yeni C serisinin teknik verilerinden anlaşılıyor)


    1.6 dci 1.6 cdti'a 0-100'de attığı farktan çok fazlasını 0-130 ve 0-160 da atıyor

    verileri bulursam eklerim

    edit:
    e-oto dergi video test değerini buldum
    0-50 3.2
    0-100 9.5
    0-120 13.4
    http://www.youtube.com/watch?v=lIESRpYse-E

    Nerede 5200 devir çeviyor dci maximum gücü fabrika verisi 4000 devirde diyor ??? 5000 devirlerde o araç boşa çevirir tork bandı yerlerde olur, güç arttıkça torkun azaldığını bilmiyorsunuz heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    Karsilastirmalar Tourer, yani uzun kasa Hb..

    Hb ile alakasiz yani...

    Dikkat ettiyseniz Honda Civic Tourer son hiz 195 Km/s

    Ancak Civic Hb son hiz 207 Km/s...Arada bayagi fark var..Civic Hb 1380 Kg...

    Aerodinamikler soz konusu Tourer'ler de..Uzun kasaya sahipler Bir Hb ile karsilastirilamaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    Karsilastirmalar Tourer, yani uzun kasa Hb..

    Hb ile alakasiz yani...

    Dikkat ettiyseniz Honda Civic Tourer son hiz 195 Km/s

    Ancak Civic Hb son hiz 207 Km/s...Arada bayagi fark var..Civic Hb 1380 Kg...

    Aerodinamikler soz konusu Tourer'ler de..Uzun kasaya sahipler Bir Hb ile karsilastirilamaz...





    karşılaştırlan iki araçta tourer aynı segmente sahip araç ! ki opel tourer da 160 kilo ağırken bu sonuçlar var, birde hb de ağırlık farkı 100 kilo civarına inecek, fark dahada artabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    :))) beni taaa orta okul dönemlerime getirdin be yavrucum o zamanlar boyle cumlelerle konuşurduk tartışmayı bilmezdik sen çok yaşa anılar canlandı gözümde sayende...

    cevabına gelince tamam opel hondayı döver ;)
    kalkmışsın abuk subuk test firmalarının sonuçlarını link veriyorsun yahu opel turkiye teknik verilerine bak adam fabrika verisi astraya max 200 hız demiş honda 205 fabrika şehiriçi 4,6 demiş honda 4.0 sen daha neyin sidik yarışındasın babandan 2 tur aldığın bir opel var diye be avlat? :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurozer -- 20 Ağustos 2014; 18:39:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet


    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    Karsilastirmalar Tourer, yani uzun kasa Hb..

    Hb ile alakasiz yani...

    Dikkat ettiyseniz Honda Civic Tourer son hiz 195 Km/s

    Ancak Civic Hb son hiz 207 Km/s...Arada bayagi fark var..Civic Hb 1380 Kg...

    Aerodinamikler soz konusu Tourer'ler de..Uzun kasaya sahipler Bir Hb ile karsilastirilamaz...





    karşılaştırlan iki araçta tourer aynı segmente sahip araç ! ki opel tourer da 160 kilo ağırken bu sonuçlar var, birde hb de ağırlık farkı 100 kilo civarına inecek, fark dahada artabilir

    Katilmiyorum...Sahsen Bu teste de katilmiyorum saibeli gozukuyor :))

    Karsilastirmalara bir daha dikkatlice bakin isterseniz dedigim mantikli mi diye konusuruz sonra...

    3 aracin 0-100 Km/s lerini tutturamamis dergi...Auris mesela 10,5 saniye...10.8 saniye de cikarmislar..

    Honda 10,5 saniye diyor ( dogru olani 10 saniye ) 10.8 saniye de cikarmislar araci :)))

    Opel 0-100 10,5 saniye..Direk 10,5 saniye de cikmis 0-100' e??

    Teknik veriyi tam olatak tutturmuslar yani,sormazlar mi adama Fabrika degerini nasil tutturuyorsun diye? O deger ruzgarsiz ozel bir ortamda hatta ozel bir Oda da test edilerek sunuluyor tuketiciye..Dyno'ya sokuluyor vs vs...

    Test ederken hic mi ruzgar yokmus,dogal etkenler yokmus cok enteresan...

    Dergi once Honda Civic'in 0-100 degerini bilmiyor mu acaba, direk 10.8 demisler ne hikmetse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • metalmilita kullanıcısına yanıt
    Sadece 1 ülke için motor üretseler ar-ge masraflarını çıkaramazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    :))) beni taaa orta okul dönemlerime getirdin be yavrucum o zamanlar boyle cumlelerle konuşurduk tartışmayı bilmezdik sen çok yaşa anılar canlandı gözümde sayende...

    cevabına gelince tamam opel hondayı döver ;)
    kalkmışsın abuk subuk test firmalarının sonuçlarını link veriyorsun yahu opel turkiye teknik verilerine bak adam fabrika verisi astraya max 200 hız demiş honda 205 fabrika şehiriçi 4,6 demiş honda 4.0 sen daha neyin sidik yarışındasın babandan 2 tur aldığın bir opel var diye be avlat? :))

    senin yaşın kadar arabam olmuştur benim klavye delikanlısı, siz kendi kendinizi avutun böyle muhhabete devam edin opele vs. bok atmaya.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    :))) beni taaa orta okul dönemlerime getirdin be yavrucum o zamanlar boyle cumlelerle konuşurduk tartışmayı bilmezdik sen çok yaşa anılar canlandı gözümde sayende...

    cevabına gelince tamam opel hondayı döver ;)
    kalkmışsın abuk subuk test firmalarının sonuçlarını link veriyorsun yahu opel turkiye teknik verilerine bak adam fabrika verisi astraya max 200 hız demiş honda 205 fabrika şehiriçi 4,6 demiş honda 4.0 sen daha neyin sidik yarışındasın babandan 2 tur aldığın bir opel var diye be avlat? :))

    senin yaşın kadar arabam olmuştur benim klavye delikanlısı, siz kendi kendinizi avutun böyle muhhabete devam edin opele vs. bok atmaya.

    bizim 97-98 senesinde opel omega 2,5 V6 ve aynı anda tigra aracımız oldu, bu iki araba sayesinde opele verdiğimiz paranın tamamen hayal ürünü bir perfprmansa ve bakım ve tamir masraflarına kat be kat gitmesini tecrübe ile gördüm sende baban opelden illallah edince babanın sövdüğünü duyunca anlarsın opeli, allaha şükür honda sayesinde 2002 senesinden beri ne tamirci yüzü gördüm ne başka araçlara para verme sevdası kazandım inşallah daha uzun seneler binerim, sen veya babanda opel sayesinde herkesin yaşları toplamı kadar araç değiştirip durursunuz böyle işte... :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    6 hp cok önemli bir fark degildir fakat aradaki 0.4 sn lik fark onemli bir fark hele ki aracin biri aerodinamikten yoksun yuksek suv iken.
    Bunun nedeni ise opelin aktarmadaki başarısızlığından geliyor birazda, çok guzel motor yapıyorlar fakat agir kasa ve kötü aktarma ile motoru rezil ediyorlar

    Motoru alman aktarması ve şasisi amerikan o yuzden.opel ayrılayrılmadığı sürece yada gm opele çok büyük arge bütçesi ayırmadığı sürece opel yarı alman kalacaktır. Ancak 2015 te yeni kasa astrayla beraber yeni sanziman ve yeni bir şasi geleceği söyleniyor. Ama bence yine diger almanlarin bir tık gerisinde kalacaktır aktarma kalitesi ve şasi rijitliği olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    kimse 1,6 i-dtec den bahsetmemiş?
    perfprmans kafa kafaya, max hız ve ekonomi açık ara önde...


    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/honda-civic-tourer-gegen-astra-auris-und-focus-8165336.html?show=3

    burda testleri yapılmış opel 150 kilo daha ağır olmasına rağmen her hızda farkı koymuş hondaya

    :))) beni taaa orta okul dönemlerime getirdin be yavrucum o zamanlar boyle cumlelerle konuşurduk tartışmayı bilmezdik sen çok yaşa anılar canlandı gözümde sayende...

    cevabına gelince tamam opel hondayı döver ;)
    kalkmışsın abuk subuk test firmalarının sonuçlarını link veriyorsun yahu opel turkiye teknik verilerine bak adam fabrika verisi astraya max 200 hız demiş honda 205 fabrika şehiriçi 4,6 demiş honda 4.0 sen daha neyin sidik yarışındasın babandan 2 tur aldığın bir opel var diye be avlat? :))

    senin yaşın kadar arabam olmuştur benim klavye delikanlısı, siz kendi kendinizi avutun böyle muhhabete devam edin opele vs. bok atmaya.

    bizim 97-98 senesinde opel omega 2,5 V6 ve aynı anda tigra aracımız oldu, bu iki araba sayesinde opele verdiğimiz paranın tamamen hayal ürünü bir perfprmansa ve bakım ve tamir masraflarına kat be kat gitmesini tecrübe ile gördüm sende baban opelden illallah edince babanın sövdüğünü duyunca anlarsın opeli, allaha şükür honda sayesinde 2002 senesinden beri ne tamirci yüzü gördüm ne başka araçlara para verme sevdası kazandım inşallah daha uzun seneler binerim, sen veya babanda opel sayesinde herkesin yaşları toplamı kadar araç değiştirip durursunuz böyle işte... :)

    Kardeşim benim kendı ticari taksım var taksicilik yapıyorum, suana kadar kullandığım en az 10 tane renault, dacia vs. araç olmuştur 500.000 de değiştiridim çoğunu yani alıyacağın senin hayatında yapamayacağın kilometreleri yaptım. Ticari taksimde megane var 2-3 ay once değiştirim özeldeki aracımı taksiye koymuştum. Artık farklı bir araç istediğimden diğer markalara baktım opelde karar kıldım beğenerek inceleyerek kendime 1.6 dizel aldım, suanki aracımda ilk opelim.




  • Opel konusunda atlanılan önemli bir husus var o da tekerlek çapı.

    Şöyle ki; Opel marka araçların tekerlekleri sınıfındaki araçlara göre yanaklarda %5 büyük ve kalındır. Bu da yakıt sarfiyatı, 0-100 performans düşüşü şeklinde geri dönerken, sürüş konforu, stabilite, durma mesafesi ve yol tutuş performansı gibi avantajları beraberinde getirir.

    Örneğin Megane 3 HB: 205 50 r17, Astra HB: 215 50 r17 ebatlarında tekerleklere sahiptir. Bu da iki araç arasındaki performansı etkileyen ağırlık dışında başka olumsuz etkenler olduğunu da çok net açıklıyor. Aynı şekilde insignia'nın da tekerlekleri D segmentindeki araçlardan büyüktür. Yine yakıt tüketimi ve hızlanma dezavantajları bu nedenden ileri gelmektedir. Öte yandan Opel araçlar büyük tekerlekleriyle hemen fark edilen çekici araçlar olmaya devam ediyorlar. Opel'in stili bu.




  • gayet güzel mındar etmiş testte astra ,forum hala hantal diyor adamlar şu teknoloji ile en iyisini yapmışlar ağırlık az olsa olay bitti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil

    160lığı mercedese mi koycaklar acaba?

    E serisine koyarsa satışta patlama yaparlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkaydj kullanıcısına yanıt
    sana kapak fotoğrafı olarak ilgili belgeyi koyarım da sen ondan da anlamazsın. sen önce speed off la maksimum güç devri nedir onu bir öğren
    ondan sonra aşık atmaya gelirsin
    bu arada 1.6 dci'ın 5200 devirde verdiği ve senin bir tarafından atarak yerlerde dediğin tork da 160nm civarında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baybars_

    sana kapak fotoğrafı olarak ilgili belgeyi koyarım da sen ondan da anlamazsın. sen önce speed off la maksimum güç devri nedir onu bir öğren
    ondan sonra aşık atmaya gelirsin
    bu arada 1.6 dci'ın 5200 devirde verdiği ve senin bir tarafından atarak yerlerde dediğin tork da 160nm civarında

    dizel araçta redline çevirip güç ve tork beklemek iyi kafa valla, o araçta maximum gücü yani 4000 devirden sonra çevirdiklerin zaman kaybından başka bişeye yaramaz




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.