Şimdi Ara

1.6 dci 130 hakkında soru (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
3.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1,6 dci

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdiki arabam 1.6 dci megane ve gayet memnunum performansından. Yol tutuşu da çok iyi (gt line). Bir flexride astra dizel test edebilirsem karşılaştırabilirdim. Astranın motoru daha dengeli tork dağılımına sahip. Meganeda 2 bin devirde deliriyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu 1.6 dCi 160HP 380Nm motor gibi bir motor neden vw bmw mercedes tarafından üretilmez acaba? mercedes bunu c serisinde kullanacak diyor mercedes'in böyle bir motor üretecek teknolojisi yok mu ki renault'dan alyor? vw hala 1,6 105 beygir kullanıyor, bmw'nin 1,6 dizel motoru yok bile sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalmilita -- 19 Ağustos 2014; 21:36:28 >
  • [simage][/simage]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilita

    bu 1.6 dCi 160HP 380Nm motor gibi bir motor neden vw bmw mercedes tarafından üretilmez acaba? mercedes bunu c serisinde kullanacak diyor mercedes'in böyle bir motor üretecek teknolojisi yok mu ki renault'dan alyor? vw hala 1,6 105 beygir kullanıyor, bmw'nin 1,6 dizel motoru yok bile sanırım.

    Çünkü ürettiği araçların %10* u 1600cc satılacak. Diğerleri 2000, 2400 3500cc gibi motorlarla satılacak. Mercedes'in uzmanlık alanı büyük hacimler. Küçük hacimler için yatırım yapmaktansa, hali hazırda başarılı bir motoru almak daha ucuza geliyor.

    * : Öylesine yazdım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilita

    bu 1.6 dCi 160HP 380Nm motor gibi bir motor neden vw bmw mercedes tarafından üretilmez acaba? mercedes bunu c serisinde kullanacak diyor mercedes'in böyle bir motor üretecek teknolojisi yok mu ki renault'dan alyor? vw hala 1,6 105 beygir kullanıyor, bmw'nin 1,6 dizel motoru yok bile sanırım.

    Bmw 3 litre dizelde rakipsiz motorunu yapdı zaten 3 litre 3 turbo 380 hp litre başına güç deb hesaplarsak 1.6 litre için 200 hp yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilita

    bu 1.6 dCi 160HP 380Nm motor gibi bir motor neden vw bmw mercedes tarafından üretilmez acaba? mercedes bunu c serisinde kullanacak diyor mercedes'in böyle bir motor üretecek teknolojisi yok mu ki renault'dan alyor? vw hala 1,6 105 beygir kullanıyor, bmw'nin 1,6 dizel motoru yok bile sanırım.

    Çünkü ürettiği araçların %10* u 1600cc satılacak. Diğerleri 2000, 2400 3500cc gibi motorlarla satılacak. Mercedes'in uzmanlık alanı büyük hacimler. Küçük hacimler için yatırım yapmaktansa, hali hazırda başarılı bir motoru almak daha ucuza geliyor.

    * : Öylesine yazdım

    +1

    Renault zaten küçük dizellerde çok iyi, Bmw ya da Mercedes küçük hacimli dizelleri birçok sınıfına zaruri görmedikçe neden o kadar para harcayıp arge yapsın ki..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 19 Ağustos 2014; 23:52:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cupra_mann902


    quote:

    Orijinalden alıntı: metalmilita

    bu 1.6 dCi 160HP 380Nm motor gibi bir motor neden vw bmw mercedes tarafından üretilmez acaba? mercedes bunu c serisinde kullanacak diyor mercedes'in böyle bir motor üretecek teknolojisi yok mu ki renault'dan alyor? vw hala 1,6 105 beygir kullanıyor, bmw'nin 1,6 dizel motoru yok bile sanırım.

    Bmw 3 litre dizelde rakipsiz motorunu yapdı zaten 3 litre 3 turbo 380 hp litre başına güç deb hesaplarsak 1.6 litre için 200 hp yapar

    Kim napsın 3 litre motoru vergiler ortadayken ? Bmw 320i ed'de 1.6 motor kullandı çok da beğenildi buna benzer bir dizel motor çok tutulacaktır bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metalmilita -- 19 Ağustos 2014; 23:55:32 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..

    dci max torku 1750 de veriyor cdti 2000 devirde, üst devirlerde beygir tork oranı opelin daha iyi olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..

    dci max torku 1750 de veriyor cdti 2000 devirde, üst devirlerde beygir tork oranı opelin daha iyi olacak.

    Bende diyorum ki 0-100'den sonra 3-4 boy fark atmasi biraz zor...Agirlik ve Sanziman oranlarindan oturu...Zaten 0-100 Dci daha iyi biliyoruz ki...

    Kg' leri ayni olsa bir nebze haklisiniz...Fazladan 6 bg ve o kg ile Dci' ye yetismesi cok zor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 20 Ağustos 2014; 0:06:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..

    dci max torku 1750 de veriyor cdti 2000 devirde, üst devirlerde beygir tork oranı opelin daha iyi olacak.

    Bende diyorum ki 0-100'den sonra 3-4 boy fark atmasi biraz zor...Agirlik ve Sanziman oranlarindan oturu...Zaten 0-100 Dci daha iyi biliyoruz ki...

    Kg' leri ayni olsa bir nebze haklisiniz...Fazladan 6 bg ve o kg ile Dci' ye yetismesi cok zor..

    0-100 den sonra ağırlığın fazla bir önemi yok, ayrıca renonun 6. vites 2000 devir 110, opel 120 kmh kimin şanzıman oranları daha iyi acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..

    dci max torku 1750 de veriyor cdti 2000 devirde, üst devirlerde beygir tork oranı opelin daha iyi olacak.

    Bende diyorum ki 0-100'den sonra 3-4 boy fark atmasi biraz zor...Agirlik ve Sanziman oranlarindan oturu...Zaten 0-100 Dci daha iyi biliyoruz ki...

    Kg' leri ayni olsa bir nebze haklisiniz...Fazladan 6 bg ve o kg ile Dci' ye yetismesi cok zor..

    0-100 den sonra ağırlığın fazla bir önemi yok, ayrıca renonun 6. vites 2000 devir 110, opel 120 kmh kimin şanzıman oranları daha iyi acaba

    Sanziman oranlari, aktarim oranlari vs vs..Ben neden bahsediyorum, siz devir daimlerden bahsediyorsunuz...Hangisi daha cabuk hizlaniyor,sanziman oranlari,aktarim oranlari derken bunlardan bahsediyorum ben...Megane'in sanziman oranlari oldukca kisa ve buna bagli olarak kesintisiz GUC sagliyor...Yani herhangi bir kesintiye ugramiyor...Motor gucunun yere aktarimi cok cok iyi...Bu hem sasiyle alakali hem de rijit bir kasayla alakali...

    Her neyse siz olaya farkli bir acidan bakiyorsunuz...6 Bg' in Farki ve Astra'nin agirligiyla gecebilecegini saniyorsunuz...

    Size en basit bir ornek vereyim...

    Bmw 520D ve Bmw 320D...Motorlar ayni,otomatik sanziman ayni..Bg ve Tork ayni...Kilolar? 520D daha agir..

    0-100 hizlanma verileri arasinda yaklasik 1 saniye fark var..320D daha hizli...Ve 0-200 arasinda da fark var...320D daha hizli..Neden acaba?

    Fazla dan 6 beygir'in Megane Gt-Line yakalayabilecegini dusunuyorsaniz bir daha dusunun derim...

    Fazladan 6 Bg ancak son hiza etki eder, tek getirisi bu Astra icin...Tabi Gt-Line' i yakalayana kadar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 20 Ağustos 2014; 1:09:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.6 D-4D deneyen var mı ? 112 hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rengar Bot

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    en az 1.6 cdti 136 hp kadar iyi.

    Opel Astra HB 1.6 CDTi Sport 136 HP Nissan Qashqai 1.6 DCi Visia

    vites: düz vites: düz

    Ağırlık: 1428 kg ağırlık: 1419 kg

    0-100: 10.3 sn 0-100: 9.9 sn


    opelde beygir fazlası olmasına rağmen aradaki çok çok az fark neden ?




    0-100 den sonra opel 3-4 boy fark atar beygir farkı ortaya çıkar

    O biraz zor iste...3-4 boy fark?

    6 Bg daha guclu ama Kg farklarini da unutmamak lazim...

    Tabi Sanziman da onemli bir faktor, Aktarim oranlari Dci'nin daha iyi...

    Ati alan Uskudar'i geciyor bu durum da..

    dci max torku 1750 de veriyor cdti 2000 devirde, üst devirlerde beygir tork oranı opelin daha iyi olacak.

    Bende diyorum ki 0-100'den sonra 3-4 boy fark atmasi biraz zor...Agirlik ve Sanziman oranlarindan oturu...Zaten 0-100 Dci daha iyi biliyoruz ki...

    Kg' leri ayni olsa bir nebze haklisiniz...Fazladan 6 bg ve o kg ile Dci' ye yetismesi cok zor..

    0-100 den sonra ağırlığın fazla bir önemi yok, ayrıca renonun 6. vites 2000 devir 110, opel 120 kmh kimin şanzıman oranları daha iyi acaba

    Sanziman oranlari, aktarim oranlari vs vs..Ben neden bahsediyorum, siz devir daimlerden bahsediyorsunuz...Hangisi daha cabuk hizlaniyor,sanziman oranlari,aktarim oranlari derken bunlardan bahsediyorum ben...Megane'in sanziman oranlari oldukca kisa ve buna bagli olarak kesintisiz GUC sagliyor...Yani herhangi bir kesintiye ugramiyor...Motor gucunun yere aktarimi cok cok iyi...Bu hem sasiyle alakali hem de rijit bir kasayla alakali...

    Her neyse siz olaya farkli bir acidan bakiyorsunuz...6 Bg' in Farki ve Astra'nin agirligiyla gecebilecegini saniyorsunuz...

    Size en basit bir ornek vereyim...

    Bmw 520D ve Bmw 320D...Motorlar ayni,otomatik sanziman ayni..Bg ve Tork ayni...Kilolar? 520D daha agir..

    0-100 hizlanma verileri arasinda yaklasik 1 saniye fark var..320D daha hizli...Ve 0-200 arasinda da fark var...320D daha hizli..Neden acaba?

    Fazla dan 6 beygir'in Megane Gt-Line yakalayabilecegini dusunuyorsaniz bir daha dusunun derim...

    Fazladan 6 Bg ancak son hiza etki eder, tek getirisi bu Astra icin...Tabi Gt-Line' i yakalayana kadar?



    bursada yaşayan 1.6 dci olan denemek isteyen varsa deneyelim. ayrıca 1.6 dci 0-130 0-160 değerlerini veren bir sitede bulamadım.




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hocam C serisinde 1.6 dCi 130 beygirlik olan kullanılacak. Sene sonunda Türkiye'ye gelecek. Otomatik vites ise yeni yılda Türkiye'ye gelecek. Ayrıca maalesef 1.6 benzinli 156 beygirlik C bile 150 bin lira şu anda. O yüzden bu motor kombinasyonuyla fiyatı 165 bin TL civarında olacaktır.

    Motorun C'de kullanılacağına dair kaynak. Ne zaman Türkiye'ye geleceğine dair kaynağımsa Koluman bayisi.
  • Belki Arkadasimiz, degerler Hakkin da yardimci olabilir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 20 Ağustos 2014; 8:16:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Degisken

    Hocam C serisinde 1.6 dCi 130 beygirlik olan kullanılacak. Sene sonunda Türkiye'ye gelecek. Otomatik vites ise yeni yılda Türkiye'ye gelecek. Ayrıca maalesef 1.6 benzinli 156 beygirlik C bile 150 bin lira şu anda. O yüzden bu motor kombinasyonuyla fiyatı 165 bin TL civarında olacaktır.

    Motorun C'de kullanılacağına dair kaynak. Ne zaman Türkiye'ye geleceğine dair kaynağımsa Koluman bayisi.

    desene 165 kağıt verip bir de ekonomi yapılacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nego0505

    Bence opelin 1.6 136 bg yeni dizeli şuan en iyisi.

    Açık konuşayım kullanarak yorum yapıyorum gerek performans olsun gerek yakıt konusu olsun gerek sessizliği olsun.

    Gerçekten şahane.

    Opel o motor ile çok iyi satışlar ve başarılar yakalayacak bence.

    Araştırmanızı ve test etmenizi tavsiye ederim.


    otomatik getirirse evet...
    ama otomatiğe verim getiremediler bir türlü
  • opel in sanzimani yuksek surati daha az devirde cevirmeye odakli bu da haliyle ara hizlanmayi yavaslatiyor, zaten onemli olan da bir alman arabasi olan opel icin yuksek surattaki verimdir, 0-100 kiyaslamalariyla arac tercih etmenin ozellikle de standart bir binek arac tercih etmenin bir mantigi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.