Şimdi Ara

1.6 DCI + X-TRONIC kombinasyonunun şanzıman yazılımı ile güçlendirilmesi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mesut abinin X-Trail testinde kullandığı araçta 1.6 Dci ve X-tronic CVT şanzıman bulunmakta aynı kombinasyonu daha önce Qashqai'de kullanmış performans X-Trail'e kıyasla daha düşükmüş.. Fakat sonradan şanzıman yazılımının geliştirilmesiyle X-Trail'de aynı kombinasyonu kullandığında Qashqai'den daha performanslı olduğunu hissetmiş.. X-Trail daha ağır bir araç olsa bile.
    https://www.youtube.com/watch?v=N4w_iPUFFLo



  • Büyük ihtimal CVT nin torka dayanımlılıgı üzerine gelistirme yapılmış olabilir. İncelemek lazım, zincirli cvt ye geçmiş olabilirler. Bu da motordan kısmadan performansta artış saglamış olabilir.



    Daha meraklı yada bilgili arkadaşların teorilerini merak ediyorum ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozqur35

    Büyük ihtimal CVT nin torka dayanımlılıgı üzerine gelistirme yapılmış olabilir. İncelemek lazım, zincirli cvt ye geçmiş olabilirler. Bu da motordan kısmadan performansta artış saglamış olabilir.



    Daha meraklı yada bilgili arkadaşların teorilerini merak ediyorum ben de.

    Sadece yazılımla yapmişlar hocam şanzıman aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cvt tork dayanıklılığı zayıf bi şanzıman. Ben dizelde kullanılmasını bile mantıklı bulmuyorum kaldı ki yazılım yaptırıp gücü arttrmak hiç mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Bu Cvt şanzımanın yapısına göre değişir, Audi'nin eski multitronic'leri 500nm'lere kadar kaldırır, üretim adedi son yıllarda fazlaca artan quattro'lara uygun olmadığı ve stronic şanzıman yaygınlaştığı için üretimi gereksiz görülüp kaldırıldı.

    Cvt'nin en verimli olduğu kullanım stili şehir kullanımı olduğu, sabit hızda veya yüksek hızda sürüşlerde kayış/kasnak veya zincirler yüzünden aktarma kayıpları arttığı için daha çok şehir araçlarında kullanılır, bu tip araçlarda yüksek güç ve torka ihtiyaç yoktur bu yüzden çok yüksek torkları kaldıran, pahalı parçalara sahip bir Cvt şanzımana da ihtiyaç yoktur. Cvt bu domino etkisi yüzünden dayanıksız olarak bilinir, temel olarak zayıf bir şanzıman olduğu görüşü doğru değildir.
  • Mesut abi, şu vakum cihazını pazarlayan arkadaş mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yov bir vakum cihazı var +100 hp 0 emisiyon 0 tüketim inanmasam paylaşmam beni bilen bilir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • mesut abimi? bu adamın videolarını ciddiyetle izleyen varmı gerçekten? Bu adamın hiçbirşeyden anladığı yok..
    Sadece youtubeden para kazanmak reklam yapmak için saçmalayıp duruyor..kendisi gibi arabanın a sından anlamayan insanlar inanır bu adama
    nerde bu itici boş beleş konuşan adamın videosunu görsem küfredip kapatıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    mesut abimi? bu adamın videolarını ciddiyetle izleyen varmı gerçekten? Bu adamın hiçbirşeyden anladığı yok..
    Sadece youtubeden para kazanmak reklam yapmak için saçmalayıp duruyor..kendisi gibi arabanın a sından anlamayan insanlar inanır bu adama
    nerde bu itici boş beleş konuşan adamın videosunu görsem küfredip kapatıyorum

    Bence pek öyle değil yani başkalarının yardımıyla bilgileriyle hazırlamıyorsa eğer bu videoları, videoların çoğu gayet yarayışlı aydınlatıcı diyebilirim hatta kafalardaki bir çok merak uyandıran mühim sorulara ve sorgulara yanıt verici videoları var diyebilirim..adam zaten onno ustalık taslamıyor. Kendisini otomotiv gazetecisi olarak tanıtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.