Şimdi Ara

HONDA CIVIC FB7 KASA ÇOKMU VASAT BİR ARAÇ ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
0
Favori
66.315
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle fanatiklerin içine siniyorsa bu yazdıklarımı savunabilirler
    Bu aralar aracımı sattığım için Honda Civicfb7 kasa aracıda alınacaklar listesine ekledim ancak izlediğim testlerde kullanıcılar çoğunun eleştirisi aynı ,aracın yol tutuş harici genel puanlama vasat tabi rakiplerine göre,
    Honda bu aracı aceleyemi getirdi dedirtiyor ,satış listesine baktığınızda ise 2012 modelleri 66-75 bandında tutarak d sınıfı Passat ile aynı fiyata satmaya çalışmak biraz tuaf kaçıyor


    Motor vasat özellikle yüklü halde düşük tork(şimdi sorunsuz diyenler çıkacak)
    Malzeme kalitesi vasat araçta yumuşak malzeme yok gibi ön konsol taş
    Ses yalıtımı vasat lastik sesi içerde
    Yakıt tüketimi yüksek özellikle otomatik viteslilerde rakiplerinden 1-2 litre yüksek yakıt tüketimi ( 5 vites otomatik)

    Camlar sadece şöför kapısı tek dokunuş ,torpido açtığınızda direk düşüyor bunlar Honda gibi büyük bir firmaya yakışmıyor
    Teşekkürler








    HONDA CIVIC FB7 KASA ÇOKMU VASAT BİR ARAÇ ?







  • FD6 beğenilir genelde, ama FB7 FD6'dan yalıtım, konfor vb konularda daha iyidir. Ha ikisi de sınıfının vasat araçlarındandır bence.
    FC5'te ise Honda'nın malının ne kadar arkasında durduğunu gördük. Önceden Honda'ya sempatim vardı, belki alırdım diye düşünürdüm fakat son olaylardan sonra üstüne çizgi çektim.
    Skandalek kullanıcısına yanıt
    Skandalek demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın

    Focus sürücüsünün haberi var mı bu olanlardan?
    FB7nin temel tutulma sebebi pek baş ağrıtan bir araç olmaması ve donanim zenginliği.
    Çoğu kişi FD6nın dizaynını çok beğenir ancak donanım olarak günümüze pek yeterli değildir ayrıca sabit kronik sorunları mevcuttur. Arka amortisör çalışma aralığı darlığı, fren tutmuyor hissi, direksiyon kutusundaki tıkırdama gibi zamanla oluşan sorunlar şimdilik FB7de gözükmüyor.
    Bi de şu etken var, ben herhangi bir otomobil servisinin bulunmadığı bir ilçede oturuyorum ve eşiminde araç kullanması için otomatik şanzıman ihtiyacım var. Açıkçası bakım dışında servise de uğramak istemiyorum çünkü gel-git sıkıntı. Ayrıca yakıtta az yaksın istiyorum. Bu durumda dizele güç yetmiyorsa mecburen LPGli olmak zorunda. Bu koşullarda japon grubu dışındaki araçlar elenmek durumunda kalıyor. Türkiye gerçeği bu
    Nerede yolda bırakacağı belirsiz çift kavramalı VAG grubu araçlara kimse yanaşmıyor, Toyotalar-Hondalarda kıymete biniyor. Bu şartlar sürdükçe de kıymete binmeye devam eder.
    Çok iyi hatırlıyorum, passat ve octavia otomatik sahibi tanıdıklarım vardı, ikiside çok sıkıntılı yerlerde yolda kaldılar ama inada bindiler gidip aynı araçların manuelini aldılar, tabi hanımlara da yeni küçük otomatik araç almak durumunda kaldılar BMW-Mercedes dışında Alman araçların otomatiklerine onlar bile güvenmiyor artık
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek


    quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    Virajlara golf ve focus ile birlikte giriyorum golf ve focus sürücülerinin ayağı frene gidiyor, selektör yapmak zorunda kalıyorum siz anlayın

    Focus sürücüsünün haberi var mı bu olanlardan?

    Haberi olmasa yazmazdım merak etme, inatla yol vermeme ısrarını geçtikten sonra arkamdan selektör yapmasıyla süsledi

    Helal sana Ayrton Senna..
    Skandalek kullanıcısına yanıt
    Skandalek demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    Buraya civic ile ilgili olumsuz şeyler yazsaydım beğeni rekoru kırardım ama yalan söyleyemem

    Olumsuz şey yazanlar yalan mı söylüyor? Aldığınız malın fanatiği olmayın.
    Arkadaşlar merhaba,



    Evet bazi dediklerinizde haklısınız. Daha önceden vw polom vardı. 1.4 tdi 80bg manuel 2006. Araç alindigi zamandan bu yana bizde sayılır. 2014 de ben aldım. 2017 de sattım. Bu 4 sene içerisinde toplamda 6000 lira masraf yaptım. Rutin bakımlar hariç. Bildiğiniz sanayi ile akraba oldum. Bir de araç dizel oldugundan dolayi parçası pahalı. Dizelin enjektörü 2500 lira. Benzinlinin enjektörü 400 lira. Bu nedenlereden dolayi dizel araçtan soğudum. Bebek oldugu icin sedan araç ihtiyaci dogdugundan dolayı araci sattim.



    Yeni araç için kriterlerim;

    Otomatik

    Sedan

    Lpg uyumlu

    Az yakan

    Beni sanayiye götürmeyecek bir araç.



    Bu kriterlere bagli olarak otomatiği sorunsuz markalar (bmw mercedes hariç) opel (yeni modeller), peugeot (eat şanzımanlı) ve honda.



    Toyota multidrive s şanzıman

    Vag grubu dsg

    Renault sanzimani

    Ford powershift

    Volvo

    hepsi problemli şanzıman. Bu nedenden dolayi bu markalari eledim.



    Bi de o kadar para vereceğim adam bana halojen farlı araba satacak. (VAG Grubu opsiyonlari çok pahali)



    Fransızları sevemedim o nedenle peugeot u eledim.



    Opel astra yi cok istiyordum. Ancak astranin kasasi cok agir rakiplerine gore daha fazla yakit tüketiyor. Ek olarak lpg takildigi zaman magnezyum alasimli subaplari deforme oluyor. Ek 1500 tl masraf. Insignia kasa çok ağır. Benzinlisi yerinden kalkmak bilmiyor. Ek olarak lpg montaj fiyati cok yüksek.



    Honda civic 6 yil garanti. Fabrikasyon garantili brc lpg. Lpg motor uyumu güzel. Sakin araç kullanan birisi olduğum için ve genellikle şehir içi araç kullandığımız için bu araç kafama yattı.



    Artıları;

    Fabrikasyon lpg

    6 yil garanti

    Sorunsuz otomatik vites (en onemlisi benim için)

    Donanim zengini (koltuk isitma, hiz sabitleme ve limitleme, otomatik far ve yagmur sensoru, led farlar, sun roof, otomatik klima)

    Arka tarafta egzoz borusunun gectigi saft tuneli diye adlandirilan kismin yuksek olmamasi (arkadaki 3. Kisinin daha fazla rahat etmesini saglamasi guzel bi sey)

    Piyasasinin hareketli olmasi.



    Eksileri;

    Cam açıp kaparken kapilarin kasılması

    Turbosuz yani atmosferik motor oldugu icin tork fakiri olmasi (sorunsuz motor)

    Dolayisiyla rakiplerine gore cok yakmasi.

    Iç malzeme kalitesinin düşük olması.



    Bu nedenlere bagli olarak secimimi civic ten yana kullandım.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Honda Civic FB7: Vasat Bir Seçenek mi?

    Honda FB7 Giriş

    Honda Civic'in 8. nesli olan FB7 kasa, 2006-2011 yılları arasında üretilmiştir. Bu model, Honda'nın güvenilirlik ve yakıt verimliliği konusundaki itibarını sürdürmüştür. Ancak bazı kullanıcılar, aracın genel performansından memnun kalmamış olabilir.

    FB7 Kronik Sorunlar

    Civic FB7 kasa, birkaç kronik sorunla bilinmektedir. Bunlar arasında şunlar yer alır:

    • Yağ sızıntısı: Özellikle 1.8 litrelik motorlarda yağ sızıntısı yaygın bir sorundur.
    • Süspansiyon sorunları: Süspansiyon bileşenleri zamanla aşınabilir, bu da sürüş kalitesini ve yol tutuşunu etkileyebilir.
    • İç aksam sorunları: Bazı kullanıcılar, iç aksamda titreşim ve gürültü gibi sorunlarla karşılaşmışlardır.

    FD7 Kasa ile Karşılaştırma

    Honda Civic FD7 kasa, FB7'nin bir önceki neslidir. FD7, genel olarak daha performanslı ve daha iyi yol tutuşlu bir araç olarak kabul edilir. Ancak FB7, FD7'ye kıyasla daha uygun fiyatlı ve yakıt verimlidir.

    FB7 Kasa Honda Civic Yorumlar

    FB7 kasa Honda Civic'in kullanıcı yorumları karışıktır. Bazı kullanıcılar aracın güvenilirliğini, yakıt verimliliğini ve geniş iç mekanını takdir etmektedir. Ancak diğerleri, performansından, süspansiyon sorunlarından ve iç aksam kalitesinden şikayet etmektedir.

    Sonuç

    Honda Civic FB7 kasa, güvenilir ve yakıt verimli bir araç arayanlar için uygun bir seçenek olabilir. Ancak potansiyel alıcıların, kronik sorunları ve bazı kullanıcıların dile getirdiği performans eksikliklerinin farkında olmaları gerekir. FD7 kasa gibi diğer seçenekleri araştırmak da, bilgili bir karar vermenize yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Segmentinde sonlara oynayan bir araç benim gözümde de, hele ki fiyatına göre rezalet. Tek artısı yol tutuşu ve nispeten sorunsuzluk.
  • Mali sorunlardan dolayı kısılmış bir araç, tasarım olarak çoğu kişi gibi ben de beğenmiyorum.
  • valla ben de beğenmiyorum ama piyasa çok tutuyor ..sorunsuz diye.
  • Bence imkan varsa güncel olan modeli alırsanız daha iyi olur, ben 2017 model civic hb sahibi olarak çok memnunum .
  • FD6 beğenilir genelde, ama FB7 FD6'dan yalıtım, konfor vb konularda daha iyidir. Ha ikisi de sınıfının vasat araçlarındandır bence.
    FC5'te ise Honda'nın malının ne kadar arkasında durduğunu gördük. Önceden Honda'ya sempatim vardı, belki alırdım diye düşünürdüm fakat son olaylardan sonra üstüne çizgi çektim.
  • Bu arabanin ikinci eline cok istiyorlar değmez ve etmez ama insanlar ne akilla o parayi veriyor anlamak zor..alman arabaları varken bu japon arabalarina para vermekte neyin nesi anlamis degilim..yillarca bir dizelini bile yapamadilar..cok kendine guvenen bir markaysa cikariridi simdiye dizeli..alacaksin astra dizel 136bg keyfine bakacaksin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi road warrior -- 20 Aralık 2017; 22:35:36 >
  • Hondanın çok güzel 1.6 litrelik 120 beygir 300 torkluk dizeli var zaten, çok canlı ve keyifli bir motor test etme imkanı bulmuştum.

    Bu kasanın hb versiyonunda kullandılar. HB kasa tutmadığı için neredeyse hiç satılmadı. Sedana niye koymadılar bilmiyorum.

    Ayrıca Honda'nın herhangi bir motoru yapamaması olası değil, kendi isteğiyle yapmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 20 Aralık 2017; 22:42:24 >
  • FB7nin temel tutulma sebebi pek baş ağrıtan bir araç olmaması ve donanim zenginliği.
    Çoğu kişi FD6nın dizaynını çok beğenir ancak donanım olarak günümüze pek yeterli değildir ayrıca sabit kronik sorunları mevcuttur. Arka amortisör çalışma aralığı darlığı, fren tutmuyor hissi, direksiyon kutusundaki tıkırdama gibi zamanla oluşan sorunlar şimdilik FB7de gözükmüyor.
    Bi de şu etken var, ben herhangi bir otomobil servisinin bulunmadığı bir ilçede oturuyorum ve eşiminde araç kullanması için otomatik şanzıman ihtiyacım var. Açıkçası bakım dışında servise de uğramak istemiyorum çünkü gel-git sıkıntı. Ayrıca yakıtta az yaksın istiyorum. Bu durumda dizele güç yetmiyorsa mecburen LPGli olmak zorunda. Bu koşullarda japon grubu dışındaki araçlar elenmek durumunda kalıyor. Türkiye gerçeği bu
    Nerede yolda bırakacağı belirsiz çift kavramalı VAG grubu araçlara kimse yanaşmıyor, Toyotalar-Hondalarda kıymete biniyor. Bu şartlar sürdükçe de kıymete binmeye devam eder.
    Çok iyi hatırlıyorum, passat ve octavia otomatik sahibi tanıdıklarım vardı, ikiside çok sıkıntılı yerlerde yolda kaldılar ama inada bindiler gidip aynı araçların manuelini aldılar, tabi hanımlara da yeni küçük otomatik araç almak durumunda kaldılar BMW-Mercedes dışında Alman araçların otomatiklerine onlar bile güvenmiyor artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PriMe -- 20 Aralık 2017; 22:45:49 >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Haklısınız ikinci elde dizelleri ucuz ama satılmıyor ilginç bir ülkeyiz
  • Kesinlikle vasat bir araç ama bunu kimseye anlatamazsın

    Yalnız civic alan popülasyonunda hakkı olduğu şöyle bir taraf var tamam motor eski teknoloji ama lpg uyumu iyi sorun çıkarmıyor hakeza şanzımanda öyle sınırsız bütçe ile uzun yıllar dertsiz tasasız binilebiliyor bu yabana atılacak birşey değil arkadaşımda 310bin kmde civic vardı sadece 1 silindirde hafif çizik vardı usta en az 200bin daha gider diyordu

    Bir diğeri fd7 değil ama modifiyeye uygun modeller olması type r gibi insanların gönlünde yer tutan modeller de üretmeleri ile sabit belirli bir müşteri kitlesi de oluşturuyor
  • Şimdi buraya bişeyler yazacam düşmanlar saldırıya geçecek, hep Honda başlıkları altına doluşan tipler gelmiş bile. Bence 2012-2015 arasında üretilen en iyi C segment araçtır. Hala bir çok araçtan daha iyidir. Bu araçta çevirdiğim yüksek deviri başka araçta çevirsem motoru çoktan ele alırdım. Daima soldan gidiyorum, gayet az yakıyor. Evet konforda sıkıntı var ama kendiniz bu konforu artırabilirsiniz. Mesela yumuşak lastik kullanarak. Bilmem daha fazla yazmaya gerek yok zaten daha önceden çoğu defa anlatıldı. Neden bir aracı kötülemek için başlık açma gereği duyulur ki? Bir aracın fiyatı arz talep dengesiyle artar. Bu araçta gerçekten insanlara cazip geliyor bunu ben demiyorum etrafımda alan insanlardan anlıyorum. Şahsen ben gidipte buzdolabı golf diye başlık açmam ama öyle
    Hocam size de 'tuaf' yazmak yakışmadı Honda ya bu araç yakışmadıysa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 20 Aralık 2017; 23:9:10 >




  • Arkadaşlar merhaba,



    Evet bazi dediklerinizde haklısınız. Daha önceden vw polom vardı. 1.4 tdi 80bg manuel 2006. Araç alindigi zamandan bu yana bizde sayılır. 2014 de ben aldım. 2017 de sattım. Bu 4 sene içerisinde toplamda 6000 lira masraf yaptım. Rutin bakımlar hariç. Bildiğiniz sanayi ile akraba oldum. Bir de araç dizel oldugundan dolayi parçası pahalı. Dizelin enjektörü 2500 lira. Benzinlinin enjektörü 400 lira. Bu nedenlereden dolayi dizel araçtan soğudum. Bebek oldugu icin sedan araç ihtiyaci dogdugundan dolayı araci sattim.



    Yeni araç için kriterlerim;

    Otomatik

    Sedan

    Lpg uyumlu

    Az yakan

    Beni sanayiye götürmeyecek bir araç.



    Bu kriterlere bagli olarak otomatiği sorunsuz markalar (bmw mercedes hariç) opel (yeni modeller), peugeot (eat şanzımanlı) ve honda.



    Toyota multidrive s şanzıman

    Vag grubu dsg

    Renault sanzimani

    Ford powershift

    Volvo

    hepsi problemli şanzıman. Bu nedenden dolayi bu markalari eledim.



    Bi de o kadar para vereceğim adam bana halojen farlı araba satacak. (VAG Grubu opsiyonlari çok pahali)



    Fransızları sevemedim o nedenle peugeot u eledim.



    Opel astra yi cok istiyordum. Ancak astranin kasasi cok agir rakiplerine gore daha fazla yakit tüketiyor. Ek olarak lpg takildigi zaman magnezyum alasimli subaplari deforme oluyor. Ek 1500 tl masraf. Insignia kasa çok ağır. Benzinlisi yerinden kalkmak bilmiyor. Ek olarak lpg montaj fiyati cok yüksek.



    Honda civic 6 yil garanti. Fabrikasyon garantili brc lpg. Lpg motor uyumu güzel. Sakin araç kullanan birisi olduğum için ve genellikle şehir içi araç kullandığımız için bu araç kafama yattı.



    Artıları;

    Fabrikasyon lpg

    6 yil garanti

    Sorunsuz otomatik vites (en onemlisi benim için)

    Donanim zengini (koltuk isitma, hiz sabitleme ve limitleme, otomatik far ve yagmur sensoru, led farlar, sun roof, otomatik klima)

    Arka tarafta egzoz borusunun gectigi saft tuneli diye adlandirilan kismin yuksek olmamasi (arkadaki 3. Kisinin daha fazla rahat etmesini saglamasi guzel bi sey)

    Piyasasinin hareketli olmasi.



    Eksileri;

    Cam açıp kaparken kapilarin kasılması

    Turbosuz yani atmosferik motor oldugu icin tork fakiri olmasi (sorunsuz motor)

    Dolayisiyla rakiplerine gore cok yakmasi.

    Iç malzeme kalitesinin düşük olması.



    Bu nedenlere bagli olarak secimimi civic ten yana kullandım.




  • Bundan başka bi arabada devir cevirseniz motor patlar, mesela hangi motor patlardi? Daima sol serttesiniz ve gayet az yakıyor? Evet, kocaman bi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert3333

    Arkadaşlar merhaba,



    Evet bazi dediklerinizde haklısınız. Daha önceden vw polom vardı. 1.4 tdi 80bg manuel 2006. Araç alindigi zamandan bu yana bizde sayılır. 2014 de ben aldım. 2017 de sattım. Bu 4 sene içerisinde toplamda 6000 lira masraf yaptım. Rutin bakımlar hariç. Bildiğiniz sanayi ile akraba oldum. Bir de araç dizel oldugundan dolayi parçası pahalı. Dizelin enjektörü 2500 lira. Benzinlinin enjektörü 400 lira. Bu nedenlereden dolayi dizel araçtan soğudum. Bebek oldugu icin sedan araç ihtiyaci dogdugundan dolayı araci sattim.



    Yeni araç için kriterlerim;

    Otomatik

    Sedan

    Lpg uyumlu

    Az yakan

    Beni sanayiye götürmeyecek bir araç.



    Bu kriterlere bagli olarak otomatiği sorunsuz markalar (bmw mercedes hariç) opel (yeni modeller), peugeot (eat şanzımanlı) ve honda.



    Toyota multidrive s şanzıman

    Vag grubu dsg

    Renault sanzimani

    Ford powershift

    Volvo

    hepsi problemli şanzıman. Bu nedenden dolayi bu markalari eledim.



    Bi de o kadar para vereceğim adam bana halojen farlı araba satacak. (VAG Grubu opsiyonlari çok pahali)



    Fransızları sevemedim o nedenle peugeot u eledim.



    Opel astra yi cok istiyordum. Ancak astranin kasasi cok agir rakiplerine gore daha fazla yakit tüketiyor. Ek olarak lpg takildigi zaman magnezyum alasimli subaplari deforme oluyor. Ek 1500 tl masraf. Insignia kasa çok ağır. Benzinlisi yerinden kalkmak bilmiyor. Ek olarak lpg montaj fiyati cok yüksek.



    Honda civic 6 yil garanti. Fabrikasyon garantili brc lpg. Lpg motor uyumu güzel. Sakin araç kullanan birisi olduğum için ve genellikle şehir içi araç kullandığımız için bu araç kafama yattı.



    Artıları;

    Fabrikasyon lpg

    6 yil garanti

    Sorunsuz otomatik vites (en onemlisi benim için)

    Donanim zengini (koltuk isitma, hiz sabitleme ve limitleme, otomatik far ve yagmur sensoru, led farlar, sun roof, otomatik klima)

    Arka tarafta egzoz borusunun gectigi saft tuneli diye adlandirilan kismin yuksek olmamasi (arkadaki 3. Kisinin daha fazla rahat etmesini saglamasi guzel bi sey)

    Piyasasinin hareketli olmasi.



    Eksileri;

    Cam açıp kaparken kapilarin kasılması

    Turbosuz yani atmosferik motor oldugu icin tork fakiri olmasi (sorunsuz motor)

    Dolayisiyla rakiplerine gore cok yakmasi.

    Iç malzeme kalitesinin düşük olması.



    Bu nedenlere bagli olarak secimimi civic ten yana kullandım.

    Hocam şaft tünelinin yüksek olmaması değil hiç olmaması güzel anlatmışsınız aynen katılıyorum bence az yakıyor bir de.. Uzun yıllar kullanılabilecek bir araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 21 Aralık 2017; 0:4:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    quote:

    Orijinalden alıntı: sert3333

    Arkadaşlar merhaba,



    Evet bazi dediklerinizde haklısınız. Daha önceden vw polom vardı. 1.4 tdi 80bg manuel 2006. Araç alindigi zamandan bu yana bizde sayılır. 2014 de ben aldım. 2017 de sattım. Bu 4 sene içerisinde toplamda 6000 lira masraf yaptım. Rutin bakımlar hariç. Bildiğiniz sanayi ile akraba oldum. Bir de araç dizel oldugundan dolayi parçası pahalı. Dizelin enjektörü 2500 lira. Benzinlinin enjektörü 400 lira. Bu nedenlereden dolayi dizel araçtan soğudum. Bebek oldugu icin sedan araç ihtiyaci dogdugundan dolayı araci sattim.



    Yeni araç için kriterlerim;

    Otomatik

    Sedan

    Lpg uyumlu

    Az yakan

    Beni sanayiye götürmeyecek bir araç.



    Bu kriterlere bagli olarak otomatiği sorunsuz markalar (bmw mercedes hariç) opel (yeni modeller), peugeot (eat şanzımanlı) ve honda.



    Toyota multidrive s şanzıman

    Vag grubu dsg

    Renault sanzimani

    Ford powershift

    Volvo

    hepsi problemli şanzıman. Bu nedenden dolayi bu markalari eledim.



    Bi de o kadar para vereceğim adam bana halojen farlı araba satacak. (VAG Grubu opsiyonlari çok pahali)



    Fransızları sevemedim o nedenle peugeot u eledim.



    Opel astra yi cok istiyordum. Ancak astranin kasasi cok agir rakiplerine gore daha fazla yakit tüketiyor. Ek olarak lpg takildigi zaman magnezyum alasimli subaplari deforme oluyor. Ek 1500 tl masraf. Insignia kasa çok ağır. Benzinlisi yerinden kalkmak bilmiyor. Ek olarak lpg montaj fiyati cok yüksek.



    Honda civic 6 yil garanti. Fabrikasyon garantili brc lpg. Lpg motor uyumu güzel. Sakin araç kullanan birisi olduğum için ve genellikle şehir içi araç kullandığımız için bu araç kafama yattı.



    Artıları;

    Fabrikasyon lpg

    6 yil garanti

    Sorunsuz otomatik vites (en onemlisi benim için)

    Donanim zengini (koltuk isitma, hiz sabitleme ve limitleme, otomatik far ve yagmur sensoru, led farlar, sun roof, otomatik klima)

    Arka tarafta egzoz borusunun gectigi saft tuneli diye adlandirilan kismin yuksek olmamasi (arkadaki 3. Kisinin daha fazla rahat etmesini saglamasi guzel bi sey)

    Piyasasinin hareketli olmasi.



    Eksileri;

    Cam açıp kaparken kapilarin kasılması

    Turbosuz yani atmosferik motor oldugu icin tork fakiri olmasi (sorunsuz motor)

    Dolayisiyla rakiplerine gore cok yakmasi.

    Iç malzeme kalitesinin düşük olması.



    Bu nedenlere bagli olarak secimimi civic ten yana kullandım.

    Hocam şaft tünelinin yüksek olmaması değil hiç olmaması güzel anlatmışsınız aynen katılıyorum bence az yakıyor bir de.. Uzun yıllar kullanılabilecek bir araç.

    Sağolun hocam gördüğüm, tecrübe ettiğim ve unutmadığım kadar anlatmaya çalıştım. Iskenderun gibi bir yerde 8.5lt lpg tüketimim var. Araç civic 1.6 2015 model.

    Ek olarak ben istemez miyim vw jetta, golf e binmeyi. Ayni paraya kayinbiraderime golf aldik 2015 model 1.4t. Dsg. 2 yil garantisi var hala. Ancak yarın bir gün dsg nin elimde kalmayacağının garantisini kim verebilir. Ben o kadar para vereceğim ve sen bana sanzimani her an bozulabilecek halojen farlı araba satacaksın. Opsiyonları da pahalı. Dsg garanti kapsaminda iken dahi bozulsa benden bir de işçilik parasi mi isteyeceksin. Niye ugrasayim ki böyle şeylerle. O nedenle vag grubunu tercih etmedim.

    Renault grubu bana sağlamlık açısından güven vermiyor.
    Peugeot fransiz. Sevemedim bir türlü. Özellikle alt takim konusunda.
    Vag dsg konusunda problemli bir grup.
    Toyota multidrive s şanzıman problemli.
    Opel lpg uyum konusunda problemli. Ve kasaları çok ağır.
    Ford powershift şanzıman sıkıntılı.
    Hyundai şanzıman konusunda pek problem yok ama sağlamlık konusunda şüpheliyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sert3333 -- 21 Aralık 2017; 8:35:19 >




  • Malzeme kalitesi olarak gördüğüm en kötü araçlardan biri.
    Bagajı açtığınızda döşemeler kendiliğinden düşecek gibi duruyor. Sanki mukavva benzeri sert bir malzeme kullanılmış.
    Ses yalıtımı kötü. Aynı zamanda kullandığınız yollari kötü ise uzak durulması gereken bir araç.
    Çukurları tümsekleri fazla hissettiriyor.
    Motoru da günümüzdeki seçeneklere göre hantal kalıyor çok keyif vermiyor.
    Ha sorunsuz mu sorunsuz bunları gözardı edebiliyorsanız
  • malesef japonda d segmentinden sonra iş değişiyor. Mazda 3 skyactiv'i saymazsak. aynı paraya accord alınabildiği için pek enterese etmiyor. yada 20 bin altına benim araçtan alınabiliyor. fiyatları fazla şişik. Bir de 5 sene garanti=5 sene boyunca yetkili servisin astronomik fiyatlarıyla boğuşmak demek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kergit

    Malzeme kalitesi olarak gördüğüm en kötü araçlardan biri.
    Bagajı açtığınızda döşemeler kendiliğinden düşecek gibi duruyor. Sanki mukavva benzeri sert bir malzeme kullanılmış.
    Ses yalıtımı kötü. Aynı zamanda kullandığınız yollari kötü ise uzak durulması gereken bir araç.
    Çukurları tümsekleri fazla hissettiriyor.
    Motoru da günümüzdeki seçeneklere göre hantal kalıyor çok keyif vermiyor.
    Ha sorunsuz mu sorunsuz bunları gözardı edebiliyorsanız


    Evet malzeme kalitesi kötü. Konfor muadillerine göre düşük. Ses yalıtımı kötü. 120 den sonra rüzgar sesi hissediliyor. Motor hantal. Ama sanayi ile akraba olmak istemiyorum. Dsg, powershift, multidrive s i ve Edc yi elime almak istemiyorum. Ve tüple uyumlu bir motor.



    Bu fiyata tüple uyumlu, şanzımanı başımı ağrımayacak, satışı iyi olan az yakacak (lpg ile şehir içi max. 9 lt) araç tavsiyeniz varsa aracı satmaya hazırım.




  • Uzun süre kullandım ve yolculuk ettim bu araçta.Malzeme kalitesi olarak sınıfının en kötülerinden biri,yol sesini aşırı alıyor ve otomatik olanın vites oranları aşırı uzun olduğu için performansı aşırı törpülüyor.Fiyatını haketmeyen bir araç bence.Ama lpg ile baya bir ekonomik,es geçmemek lazim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.