Şimdi Ara

Citroën Berlingo(Aileler için nasıldır.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
44.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    ODD verilerine göre Ağustos dahil 6 bin civarı Caddy,5 bin civarı Berlingo 4 bin civarıda Partner satılmış.

    Citroën 16 bin araç satmış 6 bini ticari ve %90'ı Berlingo'ymuş gerçekten başarılı satış rakamları var .

    Peki Berlingo neden tutuluyor kendimce araştırdım ilk olarak araçta çok mantıklı bir motor var Caddy'deki ticari olarakta çok mantıklı olmayan 2.0 litre TDi 102 beygir yerine 1.6 litrelik 90 ve 115 beygirlik motorlar var sırayla 230 ve 240 tork güce sahipler.

    Ticari olanı 48 bin liraya veriyorlarmış ailelere hitap eden Berlingo MultiSpace olarak geçiyor ticari araçta yolcu Airbag'i dahi yok.

    Gerçekten alıcı gözle baktım ve içine oturdum birkaç hafta önce satılan 1.5 TDCi Titanium Ford Tourneo Courier'a göre ikiside ikinci el aynı fiyat bandında 100.000 km altı binilebilecek 40-60 arası temiz Berlingo'lar var sıfır fiyatları muadilleriyle aynı sayılır.

    Aracın içi Caddy gibi değil daha oval hatlar var ve içi devasa arkadaşlar ama bu iç hacim 2 tonluk bir ağırlığa yol açmıyor MultiSpace Berlingo'lar sırayla 1430 ve 1450 kg civarı gayet hafif dizel otomatik C4 ile aynı sayılırlar.

    90 beygir 0-100 15.1 saniye
    115 beygir 0-100 12.3 saniye

    Donanımlarına değinirsek MultiSpace ve Selection deniyor.

    Yakıt ve motor olarak ekonomik arkadaşlar kendim kullanmadım ama yalıtım olarak Partner'la aynı gibi bu sınıfın en iyisi Tourneo Connect değil,Caddy'dir özellikle yalıtımı çoğu binek araçtan daha iyidir Berlingo görünüm olarak fazla kaba durmuyor bence güzel.

    Berlingo'nun yalıtımı iyi gibi geldi donanımlara değinmek gerekirse binek model baz donanımda ;

    ABS
    EBD
    EBA
    İmmobilizer
    İsofix bağlantıları
    Sürücü ve yolcu Airbag'i
    3 noktalı emniyet kemerleri(Arka)

    Yol bilgisayarı
    Yükseklik derinlik ayarlı direksiyon
    Hareket halinde kapıların kilitlenmesi
    Elektrikli, sıkışma önleyici ön camlar
    Uzaktan Kumanda
    Tavanda eşya rafı
    Arka yolcu koltuğu eşya gözleri
    Klima
    Aux girişi

    LED gündüz sürüş farları
    Elektrikli aynalar
    Sağ sol sürgülü kapı
    Kapı bantları
    Krom kaplama ön ızgara
    Gövde rengi tamponlar-bantlar

    Bir üst donanım Selection ve paketler var tüm paketleri ekletince Premium bir araç olabilir.

    Citroën Berlingo PDF indirip hepsine bakabilirsiniz ben kısaca araca değindim sonuçta B segment fiyatına epey büyük bir araç alıyorsunuz tavan sorunu yok bagaj sorunu yok zaten Citroën ve Peugeot'un mevcut piyasada en çok tutulan modellerinden biri.

    Ticari versiyonda ticari anlamda mantıklı bir araç 50 bine verebilirler.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën Berlingo: Aileler için İdeal Bir Araç

    Ailen ile birlikte keyifli ve konforlu yolculuklar için bir araç arıyorsanız, Citroën Berlingo tam size göre olabilir. Geniş iç hacmi, çok yönlü özellikleri ve güvenilirliği ile Berlingo, aileler için en çok tutulan modellerden biridir.

    Citroën Berlingo'nun en öne çıkan özelliklerinden biri, özellikle aileler için tasarlanmış olmasıdır. Geniş iç mekanı, çok sayıda koltuk konfigürasyonu sunarak hem yolcular hem de bagaj için bolca alan sağlar. İkinci ve üçüncü koltuk sıraları gerektiğinde kolayca katlanarak daha da fazla yükleme kapasitesi sunar.

    Berlingo'nun çok yönlülüğü de göz ardı edilemez. Multispace modeli, sürgülü yan kapılar ve geniş bagaj kapağı ile kullanım kolaylığı sağlarken, ticari versiyonu iş ve aile ihtiyaçlarını bir arada sunar. Çoğu Berlingo modelinde, çocukların güvenle seyahat etmeleri için ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları bulunur.

    Ayrıca, Citroën Berlingo'nun 1.6 HDi Multispace modeli, yakıt verimliliği ve güvenilirliği ile bilinmektedir. Kullanıcı yorumları, aracın yol tutuşu, konforu ve düşük bakım maliyetlerini övmektedir.

    Citroën Berlingo alıp almayacağınız kararı, elbette sizin özel ihtiyaçlarınıza ve bütçenize bağlıdır. Ancak geniş aileler için konforlu, çok yönlü ve güvenilir bir araç arıyorsanız, Berlingo kesinlikle dikkate alınması gereken bir seçenektir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Eski bir kangoo kullanıcısı olarak şunları söyleyebilirim; hız limitlerinin düşüklüğü , her yıl muayene , yüksek sigorta primleri bu araçların piyasasını aşağı çekmekte. Yoksa gerçekten aile için kullanışlılar ...
  • 2.5 senedir berlingo biniyorum.2 çocuğum var ve ic hacminden dolayi tercih ettim cok memnunum.bu is biraz da bütçe meselesi.motor performansi,yakit,yol tutusu ve konforu(sinifina göre)beni gayet tatmin ediyor.güvenlik konusu biraz dusundursede araçta 2 çocuğun vermiş oldugu sorumluluk la kullanıyorum.biraz daha butcem olsa partner zenit paket cam tavanli düşünürüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bullfighter

    2.5 senedir berlingo biniyorum.2 çocuğum var ve ic hacminden dolayi tercih ettim cok memnunum.bu is biraz da bütçe meselesi.motor performansi,yakit,yol tutusu ve konforu(sinifina göre)beni gayet tatmin ediyor.güvenlik konusu biraz dusundursede araçta 2 çocuğun vermiş oldugu sorumluluk la kullanıyorum.biraz daha butcem olsa partner zenit paket cam tavanli düşünürüm

    Partner zeniti zamanında bnm dayıoğlu 36 bine almıştı. Otomobil donanımı ve konforu vqrdı araçta. Şimdiki fiyatlarına bakamıyoruz ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 13 Ekim 2017; 18:2:22 >
  • Bu araçları seviyorum.Allah nasip eder inşallah bir gün.
  • İstanbulda yasanmiyorsa, sehirler arasi yollara fazla cikilmiyorsa belki dusunulebilir.



    Ama 1.kopruden gecememek, hiz sinirinin dusuklugu, sigorta maliyeti, her sene mecbur olunan muayene, yol dinamiklerinin dusuklugu akabinde performanstan uzak olusu sebebiyle 2.el bir station wagon alinabilir diye dusunmusumdur hep bu sinifta. Ki mesela megane3 sw, focus sw falan gayet de sedan konforunda ve aileye uygun gibi gozukuyor bana.
  • İyidir.Fiyatlarıda Tr de Ötv'lerinin düşük olmasından sebep uygundur.

    Örnek vermem gerekirse Fransa'da C elysee 14 bin Euro iken Berlingo 21 Bin Euro'dur.Ama Tr fiyatları benzer.Yani mantıklı araçlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 13 Ekim 2017; 19:51:17 >
  • İşim gereği bu tarz araçlar kullanan biri olarak söylüyorum. Ben ticari amaçla kullanıyorum.
    Sadece ticari amaçla alıyorsanız — Doblo
    Hem ticari hem aile diyorsanız — Caddy
    Ticari olarak kullanmayacaksanız pek önermem. Ford C-Max belki aradığınız iç hacmi karşılayabilir. Bu tarz araçlar daha mantıklıdır.
    Bu araçların yol tutuşu, konforu, güvenlik ve sürüş destek sistemleri, iç mekan kalitesi otomobil standartlarına göre bir hayli geridedir.
    Ticari kullanımınız olmayacaksa ailenizin konforu ve güvenliği daha önemli olmalı derim.
    Ayrıca berlingonun sürüş pozisyonu ve iç mekan kalitesini kendi sınıfında çok geride buluyorum. Yeni doblo bile otomobil konforu ile sürüş pozisyonuna sahip. Arada kaldıysanız incelemenizi tavsiye ederim
  • Hem otomobil hem de suv gibi kullanılıyor bu tarz otomobiller hız limitlerine uyulunca çok mantıklı aile otomobilleri bence. Hdi,dci,tdci,multijet bu motorların ömrü 500-800 bin km rahat gider. Tdi 300 bin’de kayış atar.
  • Berlingo doblodan falan iyidir .

    1.3 Doblo ve 1.6 Berlingo kullandım ikiside aynı beygir gücünde ancak Berlingo çok atak az yakıyor .

    İç hacim Berlingo bagaj Berlingo sağlamlık Berlingo daha ne diyeyim biri Avrupa biri yerli.

    Kangoo biraz geride kaldı sanırım son zamanda.

    PSA HDI motoru 92-115 HP farketmez çok iyi.

    İnsanlar 1.3 1.6 mjt motorun nesini beğenir anlamam gürültülü gerçekten HDI bu konuda iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    İstanbulda yasanmiyorsa, sehirler arasi yollara fazla cikilmiyorsa belki dusunulebilir.



    Ama 1.kopruden gecememek, hiz sinirinin dusuklugu, sigorta maliyeti, her sene mecbur olunan muayene, yol dinamiklerinin dusuklugu akabinde performanstan uzak olusu sebebiyle 2.el bir station wagon alinabilir diye dusunmusumdur hep bu sinifta. Ki mesela megane3 sw, focus sw falan gayet de sedan konforunda ve aileye uygun gibi gozukuyor bana.

    16 senedir 2002 yılında aldığımız Doblo Panorama'yı ağırlıklı olarak uzun yolda tatil amaçlı kullanıyoruz. Bahsettikleriniz diğer modeller için geçerli olsada benim arabada geçerli değil.



    Panorama'lar otomobil olduğu için 2 senede bir muayene, standart sigorta vs, 1. Köprü serbest, hız limiti otomobil ile aynı, 1.6 benzinli motoruyla performans konusunda çok çok iyi. ( performansı düşük olsa 16 senedir kullanmazdık )



    Yol tutuşu mevzusunda da aracın getirileri oradan götürüyor. Yerden yüksek arabayı ne yaparsan yap sol şeritte tutmayacan. Alırken performans odaklı alınmadığı sürece yol tutuşu sorunu yaşamazsınız ki sürüşü de bana göre oldukça keyifli. Uzun süre Focus kullanmış biri olarak Focus'tansa sürüşü bana daha çok keyif veriyor. Tavan rafı, yüksek oturma pozisyonu vs vs uzun yolda lazım olacak herşey elinin altında.



    Neden zamanında Doblo'yu tercih ettim? Yüksek tavan, tavan rafı, bol bol torpido gözü ( 3 tane var) yaklaşma ve karın açılarının araziye uygun olması, performanslı motoru, bagaj problemi yaşatmayacak olmasından dolayı tatillerde kullanmak için aldım. Tercihimden de halada mutluyum. Arabayı aldıktan 15 sene sonra kamp ve bisiklete merak saldım, hala portbagaj vs aparat kullanmadan bisikleti, kamp ekipmanlarını bagaja atıp yola çıkabiliyorum. Hangi sedan bana bu rahatlığı sağlar? Hiçbiri.



    Yazın Doblo şehir içinde fazla yaktığından (trafiğe göre 13-16 litre arası) 1.3 Multijet Fiorino Combi'yi aldık, uzun süre kullanma niyetimiz olsa kesinlikle panorama tercih ederdik ama fazla eskitmeden değiştirme niyetiyle combi aldık.



    Fio'dan önce Zennith paket olanıyla arasında kaldık, şehir içinde kullanacağımız için Doblo ve sınıfını eleyip küçük ve kullanışlı olanlara baktık. Courier, Zennith, Fiorino arasında kaldık. Ford'la yaşadığımız problemlerden dolayı güvenilir bulmadık ve eledik. Berlingo ile fiorino arasında da berlingo'daki vites kolu, pedalların olduğu bölge, kapılardaki kablolar vs eledik ve fiorino'yu aldık. Bunda 1.3 multijet'in de etkisi büyük oldu tabi. Genelde fransız araçlarının asfalt dışında daha hassas olduğunu da kiminle konuşsak duyduk. Dobloyu da son 8-9 bin kmdir asfaltta kullandığımızı da düşünüp fiat dedik. Bakalım uzun vadede bizi yanıltacak mı fiorino?



    Dediğim gibi bize sedandan fazlası gerektiğinden şuanda 2 araçtanda fazlasıyla memnunuz. Bu kadar avantaja karşılık rüzgarlı havalarda hızımızı rüzgara göre ayarlıyoruz. Uzun yolda ortalama 80-90 km ile camları açıp havadar havadar Focus gibi basmadan sakin sakin yolun keyfini çıkararak gidiyoruz.



    Genelde şirket aracı da olduğundan 2. Araç olarak kullandık. Sorusu olan olursa cevaplarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echomaniac

    Berlingo doblodan falan iyidir .

    1.3 Doblo ve 1.6 Berlingo kullandım ikiside aynı beygir gücünde ancak Berlingo çok atak az yakıyor .

    İç hacim Berlingo bagaj Berlingo sağlamlık Berlingo daha ne diyeyim biri Avrupa biri yerli.

    Kangoo biraz geride kaldı sanırım son zamanda.

    PSA HDI motoru 92-115 HP farketmez çok iyi.

    İnsanlar 1.3 1.6 mjt motorun nesini beğenir anlamam gürültülü gerçekten HDI bu konuda iyi.

    Doblo da sağlamlık konusunda emin ol hocam dandik bir araba değil. 16 senede 1 kere üstüne araba düştü, çamurluğa araba çarptı, en sonunda da babam tırın altına girdi şasi direklerinde vs hiçbirşey yok. Üstüne düşen arabadan hiç hasar almadı. Çamurluk birkaç santim içeri göçtü boyasında vs hiçbirşey yoktu, 6 sene sonra yaptırdık



    En son kazada da kaput, çamurluk ve kapı değişti o kadar. Kazadan sonra da eve bizim arabayla geldi, servise de yine sürerek götürdük. Yürüyeninde de sorun yoktu



    Kullandığımız zamanlarda da asfalt alternatifi stabilize veya stabilize olmayan yolları tercih ediyoruz. Konfor filan yoktur ama türk malını da gömmeye gerek yok.



    Arabada 16 yıllık arıza istatistiği: %77 Bosch üretimi sensörler, parçalar. %23 diğer parçalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    İstanbulda yasanmiyorsa, sehirler arasi yollara fazla cikilmiyorsa belki dusunulebilir.



    Ama 1.kopruden gecememek, hiz sinirinin dusuklugu, sigorta maliyeti, her sene mecbur olunan muayene, yol dinamiklerinin dusuklugu akabinde performanstan uzak olusu sebebiyle 2.el bir station wagon alinabilir diye dusunmusumdur hep bu sinifta. Ki mesela megane3 sw, focus sw falan gayet de sedan konforunda ve aileye uygun gibi gozukuyor bana.

    16 senedir 2002 yılında aldığımız Doblo Panorama'yı ağırlıklı olarak uzun yolda tatil amaçlı kullanıyoruz. Bahsettikleriniz diğer modeller için geçerli olsada benim arabada geçerli değil.



    Panorama'lar otomobil olduğu için 2 senede bir muayene, standart sigorta vs, 1. Köprü serbest, hız limiti otomobil ile aynı, 1.6 benzinli motoruyla performans konusunda çok çok iyi. ( performansı düşük olsa 16 senedir kullanmazdık )



    Yol tutuşu mevzusunda da aracın getirileri oradan götürüyor. Yerden yüksek arabayı ne yaparsan yap sol şeritte tutmayacan. Alırken performans odaklı alınmadığı sürece yol tutuşu sorunu yaşamazsınız ki sürüşü de bana göre oldukça keyifli. Uzun süre Focus kullanmış biri olarak Focus'tansa sürüşü bana daha çok keyif veriyor. Tavan rafı, yüksek oturma pozisyonu vs vs uzun yolda lazım olacak herşey elinin altında.



    Neden zamanında Doblo'yu tercih ettim? Yüksek tavan, tavan rafı, bol bol torpido gözü ( 3 tane var) yaklaşma ve karın açılarının araziye uygun olması, performanslı motoru, bagaj problemi yaşatmayacak olmasından dolayı tatillerde kullanmak için aldım. Tercihimden de halada mutluyum. Arabayı aldıktan 15 sene sonra kamp ve bisiklete merak saldım, hala portbagaj vs aparat kullanmadan bisikleti, kamp ekipmanlarını bagaja atıp yola çıkabiliyorum. Hangi sedan bana bu rahatlığı sağlar? Hiçbiri.



    Yazın Doblo şehir içinde fazla yaktığından (trafiğe göre 13-16 litre arası) 1.3 Multijet Fiorino Combi'yi aldık, uzun süre kullanma niyetimiz olsa kesinlikle panorama tercih ederdik ama fazla eskitmeden değiştirme niyetiyle combi aldık.



    Fio'dan önce Zennith paket olanıyla arasında kaldık, şehir içinde kullanacağımız için Doblo ve sınıfını eleyip küçük ve kullanışlı olanlara baktık. Courier, Zennith, Fiorino arasında kaldık. Ford'la yaşadığımız problemlerden dolayı güvenilir bulmadık ve eledik. Berlingo ile fiorino arasında da berlingo'daki vites kolu, pedalların olduğu bölge, kapılardaki kablolar vs eledik ve fiorino'yu aldık. Bunda 1.3 multijet'in de etkisi büyük oldu tabi. Genelde fransız araçlarının asfalt dışında daha hassas olduğunu da kiminle konuşsak duyduk. Dobloyu da son 8-9 bin kmdir asfaltta kullandığımızı da düşünüp fiat dedik. Bakalım uzun vadede bizi yanıltacak mı fiorino?



    Dediğim gibi bize sedandan fazlası gerektiğinden şuanda 2 araçtanda fazlasıyla memnunuz. Bu kadar avantaja karşılık rüzgarlı havalarda hızımızı rüzgara göre ayarlıyoruz. Uzun yolda ortalama 80-90 km ile camları açıp havadar havadar Focus gibi basmadan sakin sakin yolun keyfini çıkararak gidiyoruz.



    Genelde şirket aracı da olduğundan 2. Araç olarak kullandık. Sorusu olan olursa cevaplarım.

    Bilemiyorum hocam. Bizde de 2004 model doblo 1,3 dizel arac var. Ehliyetimi alali 5 sene oldu. Bir 3 sene de ondan once surmusumdur araba (az cok deneyimliyim kisacasi ama sizden daha fazla deneyimim yoktur tabi). Dobloyu kullaninca araba dediginiz gibi ferah. Bagaja bisiklet atiyorsun arkaya yolcuyu koyuyorsun, is geregi yuk atiyorsun vs isimizi goruyor, zaten isimizi gormese sizinde dediginiz gibi satardik. Ama arac okadar asfalt ustunde yuzuyorki ben bu aracla uzun yola degil eve giderken dahi 70 km hizi gecmiyorum. Yani en ufak bir harekette arabanin arkasi kafama gececek gibi hissediyorum (abarttim tabii ki ama sinirlari cok dusuk ve fazlasiyla yatiyor gibi geliyor bana gore)



    Bundan once de 2001 bora, 2008 a4 ve halihazirda hergun 2014 a3 sedan kullaniyorum. Tabii ki bu araclarin hic biri dobloyla kiyas kabul etmez ama model yili itibari ile dobloyla karsilastirsam dahi cok cok geride kaliyor surus dinamikleri.



    Ama tabii soyle de bir sey var. İnsan tatile giderken o bagaji nasil dolduracagini dusunmek istemiyor. Ya da cantasini hazirlerken buna yer yok demek istemiyor. Yahut atiyorum kamp yapmayi seven biriyseniz a3'le ne kampa gidebiliyorsunuz (ki spor suspansiyonla henuz girmedigim tarla kalmadi ) ne de cadirinizi sezlongunuzu ayni anda bagaja atamiyorsunuz. Kaldi ki kendi aracimla dukkana mal tasimak icin arka koltugu bile tavana dek doldurdugum oldu



    Ama yine de bi sw'yi dobloya degismem saniyorum. Hatta mumkun olsa aracimin yerine bir levorg bile dusunuyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    İstanbulda yasanmiyorsa, sehirler arasi yollara fazla cikilmiyorsa belki dusunulebilir.



    Ama 1.kopruden gecememek, hiz sinirinin dusuklugu, sigorta maliyeti, her sene mecbur olunan muayene, yol dinamiklerinin dusuklugu akabinde performanstan uzak olusu sebebiyle 2.el bir station wagon alinabilir diye dusunmusumdur hep bu sinifta. Ki mesela megane3 sw, focus sw falan gayet de sedan konforunda ve aileye uygun gibi gozukuyor bana.

    şu ana ailecek kullandığımız araçlar arasında doblolar,c200 d mercedes,bmv 1 serisi 2016,auris,land rover frelander gibi bir yelpaze var..
    bunların hepsi istanbulda gayet iyiyken
    memlekete giderken sadece doblolar ve land öne çıkıyor diğerleri kem küm ya altı vuruyor yada mırın kırın..
    sw da denemiş biri olarak bu segment ucuz iyimserlik görüntüde gördüğünüz dizayn işlevsellikte gömülüyor 3 kişi oturduğunuzda araç amortisörlere oturuyor.
    geçtim bagaja bir şeyler koymak..
    konu ile alakalı PSA grubunun tepee sini kullandık 5 sene konudaki modelle aynı.sadece logoları değişik.
    2008 yılında güncellendi bu model 308 de kullanılan 2 numaralı platformu kullanır.
    cadyy de torpido kapağı yokken bu araçlarda hız sabitleyici,far ve yağmur sensörü panoromik cam tavan vardı bayağı bir makyaj gördü
    artık güncellenecek sanırım
    PSA grubunun toyota ortak projesi traveller yüzü gibi olabilir.
    fiyat performans anlamında tüm ruhsattaki yazanların ötesinde güzel sağlam bir makinadır.
    kullandığımız 5 sene içerisinde sadece z rot arızası verdi hepsi o..

    bu segmentte en büyük yolu doblo almıştır hiç kuşkusuz b link tam bağımsız süspansiyonu yenilenen iç dizaynı,arka camları elektrikli start stop vs saymakla bitmez.

    peşinden forda bir tebrik gerekli 1.5 120 hp powershift otomatik bir makina ve hacimse hacim yeni bir yüz..yeni connect den bahsediyoruz.

    bu serinin yüz karası Caddy dir..
    nedenmi 2017 yılında hala makas kullanan,borudan dingil yapan.
    2.0 vergi ile 102 hp güç üretibilen fiyatı ilede şaşırtan bir saçmalıktır bu ürün
    üstüne bozuk mekatronikli kavrama harcama delisi şanzımanı saç baş yoldurur.

    kangoyu geriye bıraktık çünkü geride kaldı iyice.

    özetle PSA grubu araçları fiyat performans anlamında paranızın karşılığını verir
    nokta.




  • Bildiğim taraftan yorum yapayım. Güvenlik konusunu dışarıda bırakıyorum. Yeni doblo inanılmaz konforlu. Arka tarafta yolculuk keyifli. Çukurlardan kasislerden çok konforlu geçiyor. Rüzgar sesini fazla alıyor. 1.3te motor sesi yok gibi bir şey. Yakıtı kesinlikle az değil. Ama ticariler arasında önde gibi gözüküyor. Aksi fikirde olan arkadaşlar varsa yakın zamanda bir ticari de biz alacağız fikir alabilirim.
  • Forumdan yeni ögrendiğim bir şeyi paylaşmak isterim . Berlingo Almanyada C4 Grand picasso ile aynı fiyata satılıyor
    CITROËN DEUTSCHLAND
    Citroën PKW, Nutzfahrzeuge, Elektromodelle
    http://www.citroen.de/startseite.html


    açılan sitede sol üst tarafta MODELLE bölümüne tıklayın .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazakbil -- 14 Ekim 2017; 10:18:31 >




  • Hocam f/p aracı diyebilirim.

    Biraderde var.Nazar değmesin memnun.Bende takasta istediğim parayı vermesiler diye caymıştım.

    Binek tadını tabiki alamazsın ama uzun süre bineceksen hemen satmayacaksan ticari takıntın yoksa al derim.

    Kronik rahatsızlığıda yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyazakbil

    Forumdan yeni ögrendiğim bir şeyi paylaşmak isterim . Berlingo Almanyada C4 Grand picasso ile aynı fiyata satılıyor
    CITROËN DEUTSCHLAND
    Citroën PKW, Nutzfahrzeuge, Elektromodelle
    http://www.citroen.de/startseite.html


    açılan sitede sol üst tarafta MODELLE bölümüne tıklayın .

    Ben paylaşmıştım bunu




  • redbul_540 kullanıcısına yanıt
    olabilir , ben kimin paylaştığını hatırlayamadım ama takdir edersiniz ki FORUMDAN öğrendiğimi de belirttim mesajımda . aslında gerçekten çok yararlı bir bilgi. dikkatinize bravo .
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.