Şimdi Ara

HONDA CIVIC FB7 KASA ÇOKMU VASAT BİR ARAÇ ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
91
Cevap
0
Favori
68.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla ben alalı 1 ayı geçiyor; 2012 OTOMATİK C sınıfı 60 - 65 bin bandında bence en iyi araç budur...60 -65 binlere de bulunabiliyor bir defa yazdığınız rakamlar 66-75 falan çok yüksek.....

    ben 33 bin km de - otomatik ;sol ön çamurluk değişik-3 parça boyalı trameri parça parça 5000 lira olanını 60 bine aldım...
    Motor-mekanik -donanım olarak çok memnunum..

    konsol tasarımı - aracın gidişi-yol tutuşu gayet yeterli..benim aracımda otomatik katlanan yan aynalar; fabrika çıkışlı arka parka sensörleri-geri görüş kamerası-yağmur-far sensörü-lastik basınç sensörü-USB bağlantısı-hız sabitleyici-F1 şanzıman-VSC gibi olmazsa olmaz tüm özellikler var...

    bana fazlasıyla yetiyor..Evet eskikleri veya daha iyi olmasını istediğim noktaları elbette var..ama 60 bine otomatik C sınıfı bir araç satın alıyorsunuz..Yürütme ve kullanım maliyeti en düşük modellerden birini satın alıyorsunuz...
    KEsinlikle artısı eksisinden fazla olan Fiyat/performans aracıdır..bence tek mantıklı rakibi de hyundai elentra prime plustır...yadan bütçe varsa toyota corolla advance olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 21 Aralık 2017; 11:35:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    valla ben alalı 1 ayı geçiyor; 2012 OTOMATİK C sınıfı 60 - 65 bin bandında bence en iyi araç budur...60 -65 binlere de bulunabiliyor bir defa yazdığınız rakamlar 66-75 falan çok yüksek.....

    ben 33 bin km de - otomatik ;sol ön çamurluk değişik-3 parça boyalı trameri parça parça 5000 lira olanını 60 bine aldım...
    Motor-mekanik -donanım olarak çok memnunum..

    konsol tasarımı - aracın gidişi-yol tutuşu gayet yeterli..benim aracımda otomatik katlanan yan aynalar; fabrika çıkışlı arka parka sensörleri-geri görüş kamerası-yağmur-far sensörü-lastik basınç sensörü-USB bağlantısı-hız sabitleyici-F1 şanzıman-VSC gibi olmazsa olmaz tüm özellikler var...

    bana fazlasıyla yetiyor..Evet eskikleri veya daha iyi olmasını istediğim noktaları elbette var..ama 60 bine otomatik C sınıfı bir araç satın alıyorsunuz..Yürütme ve kullanım maliyeti en düşük modellerden birini satın alıyorsunuz...
    KEsinlikle artısı eksisinden fazla olan Fiyat/performans aracıdır..bence tek mantıklı rakibi de hyundai elentra prime plustır...yadan bütçe varsa toyota corolla advance olabilir.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buraya civic ile ilgili olumsuz şeyler yazsaydım beğeni rekoru kırardım ama yalan söyleyemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sert3333


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kergit

    Malzeme kalitesi olarak gördüğüm en kötü araçlardan biri.
    Bagajı açtığınızda döşemeler kendiliğinden düşecek gibi duruyor. Sanki mukavva benzeri sert bir malzeme kullanılmış.
    Ses yalıtımı kötü. Aynı zamanda kullandığınız yollari kötü ise uzak durulması gereken bir araç.
    Çukurları tümsekleri fazla hissettiriyor.
    Motoru da günümüzdeki seçeneklere göre hantal kalıyor çok keyif vermiyor.
    Ha sorunsuz mu sorunsuz bunları gözardı edebiliyorsanız


    Evet malzeme kalitesi kötü. Konfor muadillerine göre düşük. Ses yalıtımı kötü. 120 den sonra rüzgar sesi hissediliyor. Motor hantal. Ama sanayi ile akraba olmak istemiyorum. Dsg, powershift, multidrive s i ve Edc yi elime almak istemiyorum. Ve tüple uyumlu bir motor.



    Bu fiyata tüple uyumlu, şanzımanı başımı ağrımayacak, satışı iyi olan az yakacak (lpg ile şehir içi max. 9 lt) araç tavsiyeniz varsa aracı satmaya hazırım.

    Edc-Dci kullanıcısıyım. Hiç sanayiye gitmedim (bakımlar hariç) çok şükür.
    Benim kullandığım hondaların hepsinin yakıt ortalaması 10 un üzerindeydi yol bilgisayarında.
    Edc de çıkması olası olan masrafım baskı balata olabilir. Bu masrafı çıkarsa da yakıttan bana o tasarrufu yaptırmış oluyor zaten.
    iç dış karışık bilgisayar verim 6.4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ghostiki

    valla ben alalı 1 ayı geçiyor; 2012 OTOMATİK C sınıfı 60 - 65 bin bandında bence en iyi araç budur...60 -65 binlere de bulunabiliyor bir defa yazdığınız rakamlar 66-75 falan çok yüksek.....

    ben 33 bin km de - otomatik ;sol ön çamurluk değişik-3 parça boyalı trameri parça parça 5000 lira olanını 60 bine aldım...
    Motor-mekanik -donanım olarak çok memnunum..

    konsol tasarımı - aracın gidişi-yol tutuşu gayet yeterli..benim aracımda otomatik katlanan yan aynalar; fabrika çıkışlı arka parka sensörleri-geri görüş kamerası-yağmur-far sensörü-lastik basınç sensörü-USB bağlantısı-hız sabitleyici-F1 şanzıman-VSC gibi olmazsa olmaz tüm özellikler var...

    bana fazlasıyla yetiyor..Evet eskikleri veya daha iyi olmasını istediğim noktaları elbette var..ama 60 bine otomatik C sınıfı bir araç satın alıyorsunuz..Yürütme ve kullanım maliyeti en düşük modellerden birini satın alıyorsunuz...
    KEsinlikle artısı eksisinden fazla olan Fiyat/performans aracıdır..bence tek mantıklı rakibi de hyundai elentra prime plustır...yadan bütçe varsa toyota corolla advance olabilir.


    Daha kaliteli bir araca geçince kullandığınız aracın dandikliğini hissediyorsunuz.




  • Aynı fiyata otomatik kullnım maliyetleri aynı oranda olan alternatifleri alalım???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kia ceed almak daha mantıklı olabilir 65 bin civarına.. bu kasa civic e bindim, sorunsuz, yol sesi alır ama keyfili bir araç bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürücü veya yolcu camlarından birini indir, sonra yukarı çıkar, cam motorunun iç kapı kolunu nasıl kastığını gör. Başka bir diyeceğim yoktur.
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Lancer
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    Buraya civic ile ilgili olumsuz şeyler yazsaydım beğeni rekoru kırardım ama yalan söyleyemem

    Olumsuz şey yazanlar yalan mı söylüyor? Aldığınız malın fanatiği olmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga


    quote:

    Orijinalden alıntı: Skandalek

    Buraya civic ile ilgili olumsuz şeyler yazsaydım beğeni rekoru kırardım ama yalan söyleyemem

    Olumsuz şey yazanlar yalan mı söylüyor? Aldığınız malın fanatiği olmayın.

    Fanatiği falan değilim, gidip Egea yı övüyor gibi mi duruyorum gerektiğinde yeriyorum da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Skandalek kullanıcısına yanıt
    Övdüğünüz aracın bazı konularda Egea'dan pek de farkı yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Övdüğünüz aracın bazı konularda Egea'dan pek de farkı yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En azından bugüne kadar honda larda motor piston kırma gibi bi rezillik duymadık, dsg nin yaşattığı sıkıntılar,edc nin power shift in mmt nin fransızların yarı otomatiklerinin hatta honda nın i shift nin saçmalıklarını maliyetlerini de biliyoruz...cvt ve vtec candır....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ghostiki kullanıcısına yanıt
    Hocam kazalı 3 parça boyalı ve hasar kayıtlı bir aracı 60 bin tl gibi yüksek bir rakama almısınız aynı paraya orjinal jetta veya Focus gibi araçları daha uygun fiyata alabiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert3333 kullanıcısına yanıt
    Dsg yi geçtim hadi ama multidrives çok iyi bi şanzımandır. Sorun yaşayan duymadım. Bilip bilmeden yazmışsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Dsg yi geçtim hadi ama multidrives çok iyi bi şanzımandır. Sorun yaşayan duymadım. Bilip bilmeden yazmışsınız.

    Haklısınız multidrive s şanzımanın cvt şanzıman olduğunu bilmiyordum arkadaşları yanlış yönlendirmeyeyim. Ama buna rağmen gidip te corolla alacağıma civic alırım daha iyi. Keza öyle yaptım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otobilge

    Hocam kazalı 3 parça boyalı ve hasar kayıtlı bir aracı 60 bin tl gibi yüksek bir rakama almısınız aynı paraya orjinal jetta veya Focus gibi araçları daha uygun fiyata alabiliyorsunuz

    Eyvallah aslında 58 e aldım lastik - akü sıfırlandı yol masrafı noter masrafı 60 a geldi...ağır hasar kayıtlıları 56 - 57 istiyor...
    araç 33 bin km de;ilk sahibi kadın..büyük şehirlerde herkesin başına gelebilecek ufak tefek hasarlar var araçta;motor-mekanik-yürüyene bir sıkıntısı yoksa bence alınabilir..hiç kazasız-boyasız 30 -40 binde ki araçlara 70 - 75 bin fiyat çekenler var...
    Bu arada DSG ve power shifte hatta EDC ye asla bulaşmayı düşünmedim...düz vites alacak olsam belki gözönüne alabilirdim ama otomatikte hiç işimiz olmaz...
    hepsi acaba araba ne zaman masraf açacak diye biniyorlar araçlarına ;arabam titredi acaba baskı balata mı isteyecek diye paranoyakça gezeceğime CVT şanzımanı tercih ederim..

    bu baskı balatalı otomatikler kesinlikle otomobil firmalarının müşteriyi yolmak için geliştirdiği sistemler diye düşünüyorum;şöyle her 70 - 80 bin km de bir müşteriye 5000 - 6000 lira gömelim tadından yenmez ....




  • Muadili araçlarda 1.6 atmosferik motorlar ne kadar gidiyorsa ve ne kadar yakıyorsa bu da o kadar gider ve yakar. Yalıtımı klasik japon yumuşak lastik ile kullanırsanız sıkıntı olmaz otomatiği de motoru da gerçekten sorunsuzdur lpgye uyumludur japon arabasının karakteristiğini bilen ve seven için sıkıntı olmaz. Ama almandan geçen arayabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Fb7 kasanin yol tutusunun iyi olduguda tartisilir aracin ne tepki verecegini anlamak icin ilah olmak lazim yana yatma egilimide fazla bilmiyorum benim gozumde fluence bile daha iyi bi konumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.