Şimdi Ara

HONDA CIVIC FB7 KASA ÇOKMU VASAT BİR ARAÇ ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
66.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Cok haklisin,

    Ilk onceligim golf 7 ve octavia idi.

    Fiyatlari gorunce geri adim attim

    100 bin civari fiyat var golfte ve octavia 100 un cok uzerinde..

    Ne alabilirdim?

    Yaziyorlar da yaziyorlar bilen de yaziyor bilmeyende..

    Golf ve octavia kalite konfor ve sinif olarak tabiki civic i katlar ona sikayetim yok biliyoruz ama 100 bin cikaramadik..

    Civic denilen araci golf ile octavia ile vede vw ile kiyasliyacak degiliz , fakat reno yada citroen ford gibi araclarlada kiyaslamak cok sacma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok haklisin,

    Ilk onceligim golf 7 ve octavia idi.

    Fiyatlari gorunce geri adim attim

    100 bin civari fiyat var golfte ve octavia 100 un cok uzerinde..

    Ne alabilirdim?

    Yaziyorlar da yaziyorlar bilen de yaziyor bilmeyende..

    Golf ve octavia kalite konfor ve sinif olarak tabiki civic i katlar ona sikayetim yok biliyoruz ama 100 bin cikaramadik..

    Civic denilen araci golf ile octavia ile vede vw ile kiyasliyacak degiliz , fakat reno yada citroen ford gibi araclarlada kiyaslamak cok sacma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes, bmw vb. markalarda sayısız sorun yaşayan var. Ama şans, ama kullanım. Kronik sorunlu, sorunsuz araç muhabbeti yaklaşık 10 yıldır bitti. 10 yıllık hyundai, 9 yıllık opel, 7 yıllık ford var bizde. Motorlarına anahtar değmedi. Hatta çevremde motor sorunu yaşayan kimse olmadı. Onlarca marka ve hiçbirinin aracı japon değil. Ama bu onları sorunsuz yapmaz. Bunun garantisi olmaz. Olsa zaten honda 10 yıl motor garantisi verirdi.

    Adamlar hava filtresine hava tutup 30 bin km kullanıyor gördüm, 40 binde yağ değiştiriyor gördüm, sürekli redline vites atıyor, çalıştırır çalıştırmaz dip gaz gidiyor kışın vs vs. Bizim milletin %80’ inin kullanım şekli böyle. Avrupa’ da 250 bin üstü km’ de sayısız “sorunlu” marka, bir 100 bin daha rahat götürüyor. Sorunlu motor yoktur, sorunlu kullanıcı vardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stasi -- 15 Temmuz 2018; 13:8:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100.000 tl ne kolay paraymış

    benim gibi beceriksizler için imkansız para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç kriz döneminde geliştirilip üretilmiş ( geliştirilmekte olan ve zaten programın gerisinde olan proje durdurulsrak ) ve mühendislerin değil tamamen yöneticilerin istekleri doğrultusunda ve kısa bir zaman içerisinde ve oldukça kısıtlanmış bir üretim maliyeti hedef alınarak üretilmiş bir araç.

    Sert plastik = bi bitmediniz gitti

    Düşük Tork = bi bitmediniz gitti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4.5 sene fd6, 10 ay fb7 kullanmış, akabinde sıfır tdi dsg golf 7.5 alıp memnun kalmamış ve sıfır fc 5 almış biriyim.

    fd6 nın sürüş zevki ve yol tutuşu fb7 den daha iyi. ayrıca nedense bana daha sessiz geliyordu.
    fb7 de bir çok sorun giderilmişti donanım iyiydi. frenleri ve süspansiyonları harikaydı ama araç boşken çok kayıyordu arka yüksekti.
    golf 7.5 ise saydığım araçlar içinde en kötü yol tutuşa sahip araçtı. hondaya tü kaka derler ama sıfır golfün yer yerinden ses geliyordu dayanamadım sattım. yumuşak malzeme ve lastik sesi yalıtımı iyiydi ona lafım yok ama araçta ciddi bir rüzgar sesi problemi vardı ve kronik.
    golfü satıp fc5 aldım executive lpg li. yol tutuş muazzam golften çok daha iyi. cvt de dsg gibi kararsızlık ve ileri atılma durumu yok.
    cvt ve atmosferik olması sebebiyle gitmiyor hissi veriyor ama gidişinde çok az fark var.
    unutulan bir diğer husus lpg li executive civic 120 bin iken aynı donanım benzinli golf 150-dizel 170 tl.
    tasarruf isteyen gitsin lpg li civic alsın arada asla 50 bini hak edecek bir fark yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ak -- 18 Temmuz 2018; 11:56:15 >




  • Civic değil Honda vasat marka, vasat markadan kaliteli araç beklemeyin, Civic CRV Jazz gibi araçlar hiç de bedelinin karşılığını tüketiciye sunan araçlar değil
    Piyasadaki "tutuluyor(!)" algısı nedeniyle fiyatları şişirilmiş balon araçlar diyebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hunharca Eleştiri

    Civic değil Honda vasat marka, vasat markadan kaliteli araç beklemeyin, Civic CRV Jazz gibi araçlar hiç de bedelinin karşılığını tüketiciye sunan araçlar değil
    Piyasadaki "tutuluyor(!)" algısı nedeniyle fiyatları şişirilmiş balon araçlar diyebilirim
    civic'i geçtim de jazz'a söz soyletmem 😁

    7 senedir kullanıyorum, bunu almadan önce bütün b segmentlere baktım. zamanı 10 kere geriye alsak polo'yu jazz'a tercih etmem mesela. çocuklar büyümese, biraz daha büyük araca ihtiyacım olmasa bugün yine tercihim jazz olurdu. bugun 100 bin liralık jazz'ın muadili polo 114 bin lira, ayrıca belirteyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Navi -- 18 Temmuz 2018; 14:49:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serdary34 S kullanıcısına yanıt
    Fordun aracları hondanın tüm araclarından her yönüyle üstün.Vw arkasına ford gelir.
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    2013 den bu yana kullandığım araç: Antalya meydan alt geçidine en fazla 2 günde bir 1 araç duvara veya orta bariyerlere patlar, ters döner vs. 40km hız sınırı levhası olan bu virajı yıllardır 70 ile dönüyorum. Hiç kararsızlık veya benzeri yaşamadım. Bence direksiyon hakimiyetine dair istikrarınızı bir gözden geçirin. Aksi halde zaten tüm testlerde de yol tutuş ve güvenlik skorları yüksek bir modeldir FB7 kasa.

    Diğer yandan araçla ilgili olarak;
    » Şehir içi seri kullanımda 10 litre LPG tüketimi oldukça iyi bir rakam.
    » Konsolun plastiğine sürekli kafamı atıyorsunuz veya binice sürekli elinizle konsolu mu okşuyorsunuz da sert sert diye söyleniyorsunuz bi anlam veremedim. Öyle ki yıllar sonrası o yumuşak malzemeli araçlardaki deformasyonlar oluşmaya başlayınca bir artısı daha çıkacak bakın görün :)
    » Yol tutuşuna bu segment için mesajımın ilk kısmında bahsettiğim gibi laf söyletmem.
    » Tasarım işi zevk işidir. Lakin konsol tasarımı model yılına ve segmentine göre mükemmel denebilir. Şaft tünelinin gizlendiği araçlar başlı başına bir tasarım başarısıdır. Ama bu tünelin ne işe yaradığını bilmeyenler lütfen önce bir araştırsın. Aerodinamiğinin ise oldukça iyi bir noktada olduğunu az çok bakan herkes zaten tahmin edebilir.
    » Donanım olarak; Bu fiyat ve segmentte size f1 başta olmak üzere neredeyse tam donanım sunan kaç model var? VW grubunda sis farı için bile ekstra para ödersiniz.
    » En boş Dream modelinde bile 8 airbag, Yokuş kalkış desteği, Acil fren yardımcısı, VSA gibi güvenlik donanımları standart olarak sunulmaktadır.
    » Sanayiye gitmek mi? O nedir, ben hatırlayamadım :) Şaka bir yana, Allah kaza, bela vermesin; 10000 bakımları dışında hiç işim olmuyor.

    Bu fiyat performans aralığında hiç düzgün bir Civic FB7 kullanmayanların anlayamadığı en iyi seçenektir efendim.

    Son olarak! İkinci el fiyatları bir aracın aslında ne olduğunu anlatmaya yeter. Bırakın balon malon hikayesini. Öyle şiş deyince şişmez o balon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vezyr -- 13 Haziran 2019; 0:5:31 >




  • forum da ne çok civic düşmanı varmış ... kardeşim bu araba bu kadar kötüyse neden hem 0. km hem 2. elde deli gibi satıyor??

    hem ki 2. eli bi çok markaya göre daha pahalı ?

    yürüyen aksam- elektronik - şanzıman - motor TAŞ GİBİ ...

    bakımları aksatılmadan yapılırsa; ve benzinli olarak her türlü koşulda bu motor + şanzımanın 300 bin kmleri çok rahat devirebilir...keza iyi bir LPG sistemi ile de çok rahata 250 bin kmleri devirebilir...

    millet illa fantezi peşinde tam oturmamış DSG ve Tsi maceralarına mı çıksın? yağ mı yaktı? balata mı ısındı? kavramayı ne zaman elimize alırız diye paranoyaklaşsın mı?_
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.