Şimdi Ara

Clio 4 - 1.2 Turbo Motor ve Otomatik Vites hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese selamlar.. CLIO 4 hakkında Bazı sorularım var, cevaplarsanız sevinirim..

    ● 2012-2014 arası Clio 4 - 1.2 120hp turbo motor + otomatik şanzuman nasıldır? Artıları eksileri nelerdir?
    ● Clio 4 lerde kaç çeşit otomatik vites seçeneği vardır? Sadece EDC mi var tüm modellerde?
    ● Vitesin kronik bir sıkıntısı var mıdır? Daha önce otomatik vites arızasından servise giden arkadaşlar varsa nedenini ve masraflarını yazabilirler mi? Mesela komple şanzuman yapılsa kaç paraya çıkar?
    ● Benzinli kullanımda yakıt ortalamanız kaç lt civarlarında gösteriyor? (şehir içi - şehir dışı)
    ● Sport Tourer'lar ve HB'ler arasında yakıt çok fark ediyor mu ?
    ● 120hp turbo motor gercekten uçuruyor mu arabayı? Yoksa bir hevesle alıp bumuymuş yaa diyeniniz oldu mu?
    ● Bu motor Lpg ile tam olarak uyumlu mu? Taktıran ve kullanan arkadaşlar deneyimlerini ve yakıt tüketimini yazabilir mi?

    Herkese kazasız belasız günler dilerim...







  • hocam bir kaç ay kadar kullandım bu aracı. performansı kesinlikle mükemmel. yakıt şehir içi eco modda 8 lt yakıyor. arkadaşımda i 20 1.4 100 hp otomatik var 12 lt yakıyor diyor.
  • Merhaba öncelikle 2013 model dediğiniz donanımda clio4 3 yıldır kullanıyorum.Sorularınıza tek tek yanıt vereyim
    Öncelikle sınıfının özel versiyonlar hariç en güçlü benzinli motorlarından biri hatta belki de birinci. Motor performansı oldukça iyi uzun yolda iki kişiye kadar kullanımda 160-170 kadar nefesi kesilmeden rahatlıkla çıkabiliyor. ara hızlanmaları iyi. (daha fazla yolcu taşımadığım için dolu performansı değerlendiremem)
    EDC otomatik şanzıman bildiğiniz gibi dsg gibi çift kavramalı bir şanzıman. Vites geçişleri oldukca sarsıntısız (dsgden bir tık daha az performanslı). Bece sürüşteki performansa katkı ypıyor.
    4. otomatik şanzımanlı aracım. EDC ben de bir sıkıntıya sebep olmadı.
    Yakıt içise 20 km/h ortalama hızda yoğun şehir içi trafikte eco modda 9.1lt/100km
    35km/h ortalama hızda ortama hızda eco modda 7.2lt, şehir dışında eco modda kullanmıyorum 6.4lt/100km ecoyla daha düşer.
    Motor performansı sınıfına göre oldukça iyi gerçekten. Kasa ağırlığı arttıkça yakıt tüketimi artar.
    Lpg uyumunu bilmiyorum ama turbolu motor olduğundan lpgye tam uyum sağlayamayabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • florads kullanıcısına yanıt
    Hocam ayrıntılı açıklama için teşekkürler.
    2012 ICON aracım vardı onu sattım.

    2013 modellerde ilk seri çıkan ICON lardaki kronik sıkıntılar var mı ?
    Mesela;
    -Rüzgar sesi,
    -Göğüsten gelen saat mekanizması gibi çıtırtı sesleri (Klima ya da kalriferi 1 kademe açınca ses kesiliyor)
    -Bazı çukurlara girdiğinde ön takımdan ya da amörtisörden gelen lakırtı.
  • ofamof kullanıcısına yanıt
    2013 ten beri her sene birkaç tane 1.5 dci icon aldık sattık hiçbirinde ne bir arıza ne trim sesi vardı hala kullanılan 2014 icon var elemanlar kullandığı halde hala bir sorun çıkarmadılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ofamof kullanıcısına yanıt
    Rüzgar sesi veya çukurda öntakımdan ses gelme gibi bir sıkıntı olmadı bende.
    Bazen klima açık ilk çalışmada gıcırdama gibi bir ses geliyor ama aracı ilk aldığımda da meydana gelmişti hiçbir sıkıntıya sebep olmadı, sorunsuz kullanıyorum servise götürdüm sıkıntı yok dediler. Çok ender denk geliyorum bu sese.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.