Şimdi Ara

1.6 motor 1.5 tonluk aracı gayette iyi çeker (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
3.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de zamanın da vergiyi düşünüp 2.0 ın altına çok bakmıştım iyiki tercih etmemişim 1.4 tsı 1.6lt atmosferik arabalar D sınıfı için arabanın hakkını veremeyebiliyor ve şimdi düşünüyorumda 2.0lt almasaydım 1760 kg ile nasıl başedebilirdim.O yüzden ağırlığı 1.5 tonu geçen arabalar düşünülüyorsa 2.0 ideal.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sonatave6 -- 9 Temmuz 2011; 19:42:48 >
  • Beklentilerle ve daha önceki araçlarınızla alakalı bir durum.

    Spring'ten sonra broadway kullanan birisi, performanslı diyebilir.
    Broadway'den sonra fairway kullanan birisi de performanslı diyebilir.

    Veya performans aramayan birisi için her arabanın en güçsüz motoru da yeterlidir.

    Bana göre ise boş ağırlığı 1.500 kg üstünde araçlarda 2.0 litre motorun alt limit, veya şöyle dersem daha doğru olacak, 140-150 HP'nin alt limit olduğunu düşünüyorum.
  • Beklentilerine bağlı bir durum, performans görecelidir yani.

    Şimdi VW'ciler kızmasınlar ama 1.4 TSI 122 bg Passat kullandım bildiğin yürümüyor, kimisine göre yer uçağıdır
  • çekmiyor diyen arkadaşlara 70 model bir tır vericeksin 3 gün sürücekler ondan sonra bitane 1.6 motorlu herhangi bir araç vericeksin ya da 1.3 farketmez turbo olsun yeter. Artık 1.6 araçlara binmeye başlayabilir bu arkadaşlar. böylece vergidende yırtmış olurlar.
  • Arkadaşlar 2 litre altı d sınıfı aracları alan insanların coğu gidisatla,ara hızlanmalarla,son süratle ilgili aşırı beklentileri olmayan kişiler.Mesela arkadaşım 1.5 dizel latitude aldı,son derece memnun,zaten yaptığı km nin çoğunu İstanbulun ilerlemeyen trafiğinde yapıyor.Yıl içinde yaptığı en uzun yol 100 km lik yazlık yolu.Bu tip insanlar için konfor daha ön planda oluyor.
  • araba doluyken ve klima açıkken yokuşta çekiyorsa tamamdır:)
  • Yokuşu tırmanması imkansız bir araç zaten seri üretime hiçbir zaman geçmedi.

    Çekmez derken nasıl bir şey bekliyordunuz? İlk tümsekte stop edip yağ yakmasını mı?

    Bana göre bahsettiğiniz araçlar sizin tabirinizle "çekmiyor".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Beklentilerine bağlı bir durum, performans görecelidir yani.

    Şimdi VW'ciler kızmasınlar ama 1.4 TSI 122 bg Passat kullandım bildiğin yürümüyor, kimisine göre yer uçağıdır


    aracınızın marka ve motorunu öğrenebilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer


    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Beklentilerine bağlı bir durum, performans görecelidir yani.

    Şimdi VW'ciler kızmasınlar ama 1.4 TSI 122 bg Passat kullandım bildiğin yürümüyor, kimisine göre yer uçağıdır


    aracınızın marka ve motorunu öğrenebilirmiyim?


    Bu soruyu artniyetsiz şekilde sorduğunuzdan emin olamıyorum desem?
  • 1.6fsi hiç kullanma o zaman

    araba seni değil, sen arabayı götürüyorsun.
  • Bir kovboy bardan çıkar, acilen bir at bulup en yakın kasabaya gitmesi gerekir. Nalbanta gider, cebinde fazla para yoktur, vahşi batıda ot çok pahalıdır, özel baharatlı ot da vardır ama her at onu yemez, saman ise bol ve ucuzdur, nalbant ona fiyatları $30 ve $50 arasında 3 tane at gösterir.

    1. At = Fiyatı $30, zayıftır, yaşlıdır, çok savaşa girmiştir ama eski tüfektir, çok ot ya da saman yer, karnı acıkır, yavaş koşar ama hedefe varır.
    2. At = Fiyatı $40, gençtir, güçlüdür, hızlıdır, kalkışı iyidir ama sadece taze ot yer, hem de çok miktarda taze ot yer ve taze ot da çok pahalı.
    3. At = Fiyatı $50, gücü vasat, bacakları uzun ve geniş adam atar, çok hızlı değildir, özel baharatlı az ot yemek zorundadır, kolay hasta olabilir.

    Kovboy doğru atı seçmelidir. Siz olsanız hangisini seçerdiniz....??
  • 3-4 saat aralıksız çalışan motorla bir de deneyin...
  • Valla iş kullanım şekliyle alakalı.

    Ben hep şehiriçi kullanıyorum, 1.6 FSI'ından 2.0 TDI'ına kadar hepsi aynı mesafeyi aynı sürede alıyor. Şehiriçi nereye basacaksın ki?

    Geçen gün şehirdışına geldim, rampada benim araba tıkanırken 2.0 TDI geldi uçtu gitti yanımdan. O zaman motorun eksikliğini hissettim.
  • En az atmosferik 2.0lt dizel veya benzinli performanslı sayılabilir benim açımdan.Geçen 1.6 TDCI Focus'la Denizli-İzmir yaptık,araç yüklü ve dört kişi vardı.Otobanda 120 ile ilerliyorum,baktım önüm tıkalı çıktım sol şeride arkadan da hızını almış biri geliyordu,çıkar çıkmaz yüklendim zaten önümdekini geçer şeridime geçerim tekrar arkadaki gelene kadar diye.Rampaydı,klima da açıktı,araba hızını koruyor ama hızını artırmıyorda deli oldum.Dörde çekmedim ama gitmesini de beklerdim yani.Uzun süredir çalışıyordu araba üst devirde,turbo ısındı mı dizelin torku uçup gidiyor.1.6 benzinli zaten ölüm.1.3 CDTI'da çok denedim adamı ifrit ediyor.Şehiriçinde ufak motor dezavantaj değil ama iş yüksek hızlara gelince değişiyor.Benim ideal karışımım 1.8 turbo+LPG veya 2.0 dizel veya benzinli atmosferik veya turbo...

    Ekleme:Bu konuda optimum verim sağlayan bir örnek vermem gerekirse 1.9 T4 S40 kullanmıştım LPG'li.On numara araba,şehiriçi 12-13lt LPG,şehir dışı 90 civarı gidersen 8lt LPG yakıyordu.Bastın mı iyi yürüyordu,çok da yakmıyordu gidişine nazaran.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 9 Temmuz 2011; 23:32:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bir kovboy bardan çıkar, acilen bir at bulup en yakın kasabaya gitmesi gerekir. Nalbanta gider, cebinde fazla para yoktur, vahşi batıda ot çok pahalıdır, özel baharatlı ot da vardır ama her at onu yemez, saman ise bol ve ucuzdur, nalbant ona fiyatları $30 ve $50 arasında 3 tane at gösterir.

    1. At = Fiyatı $30, zayıftır, yaşlıdır, çok savaşa girmiştir ama eski tüfektir, çok ot ya da saman yer, karnı acıkır, yavaş koşar ama hedefe varır.
    2. At = Fiyatı $40, gençtir, güçlüdür, hızlıdır, kalkışı iyidir ama sadece taze ot yer, hem de çok miktarda taze ot yer ve taze ot da çok pahalı.
    3. At = Fiyatı $50, gücü vasat, bacakları uzun ve geniş adam atar, çok hızlı değildir, özel baharatlı az ot yemek zorundadır, kolay hasta olabilir.

    Kovboy doğru atı seçmelidir. Siz olsanız hangisini seçerdiniz....??


    3 eşşek alırım. Birine kendim binerim diğer 2'si ile süt satarım. Herhalde bir süre sonra hızlı at alınır o paralarla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bir kovboy bardan çıkar, acilen bir at bulup en yakın kasabaya gitmesi gerekir. Nalbanta gider, cebinde fazla para yoktur, vahşi batıda ot çok pahalıdır, özel baharatlı ot da vardır ama her at onu yemez, saman ise bol ve ucuzdur, nalbant ona fiyatları $30 ve $50 arasında 3 tane at gösterir.

    1. At = Fiyatı $30, zayıftır, yaşlıdır, çok savaşa girmiştir ama eski tüfektir, çok ot ya da saman yer, karnı acıkır, yavaş koşar ama hedefe varır.
    2. At = Fiyatı $40, gençtir, güçlüdür, hızlıdır, kalkışı iyidir ama sadece taze ot yer, hem de çok miktarda taze ot yer ve taze ot da çok pahalı.
    3. At = Fiyatı $50, gücü vasat, bacakları uzun ve geniş adam atar, çok hızlı değildir, özel baharatlı az ot yemek zorundadır, kolay hasta olabilir.

    Kovboy doğru atı seçmelidir. Siz olsanız hangisini seçerdiniz....??


    3 eşşek alırım. Birine kendim binerim diğer 2'si ile süt satarım. Herhalde bir süre sonra hızlı at alınır o paralarla...


    Tebrikler,bizden bir adet milka beyaz çikolata kazandınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer


    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Beklentilerine bağlı bir durum, performans görecelidir yani.

    Şimdi VW'ciler kızmasınlar ama 1.4 TSI 122 bg Passat kullandım bildiğin yürümüyor, kimisine göre yer uçağıdır


    aracınızın marka ve motorunu öğrenebilirmiyim?


    Bu soruyu artniyetsiz şekilde sorduğunuzdan emin olamıyorum desem?


    1.4tsi sizi memnun etmediğine göre en az 150-180hp motorlu bi araca biniyor olmalısınız diye düşündüm bunda bir art niyet yok




  • Almanlar performans 6 silindirle baslar demis.

    Yanlis da degil hani...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer


    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL


    quote:

    Orijinalden alıntı: drkayzer


    quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    Beklentilerine bağlı bir durum, performans görecelidir yani.

    Şimdi VW'ciler kızmasınlar ama 1.4 TSI 122 bg Passat kullandım bildiğin yürümüyor, kimisine göre yer uçağıdır


    aracınızın marka ve motorunu öğrenebilirmiyim?


    Bu soruyu artniyetsiz şekilde sorduğunuzdan emin olamıyorum desem?


    1.4tsi sizi memnun etmediğine göre en az 150-180hp motorlu bi araca biniyor olmalısınız diye düşündüm bunda bir art niyet yok


    Ne alaka? 100 hp bir arabaya binen birisi de o aracın performansından memnun olmak zorunda mı?




  • quote:


    Tebrikler,bizden bir adet milka beyaz çikolata kazandınız


    Ben başka bir şeyler kazandırırdımda neyse...






    quote:



    Ne alaka? 100 hp bir arabaya binen birisi de o aracın performansından memnun olmak zorunda mı?


    Keşke öyle bir zorunluluk olsaydı...O zaman bu kadar memnuniyetsizlik olmazdı. Şimdi eminim çoğu 1.6 Lt araca binen kişi aracına küfür ediyor. "Bu benzinle bu vergiyle anca bu oluyor kardeşim, Allah Kahretsin" vs. vs..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 9 Temmuz 2011; 23:58:13 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.