Şimdi Ara

1.839,04 size ne ifade ediyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
1.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bana G0LD tan aldığım fsc v2045 bilgisayarımı ve yaşadığım sorunları hatırlatıyor.

    Bu konuda yazdığım şikayetim sadece G0LD BlLGlSAYAR'a karşıdır.
    Konuda adı geçen Fujitsu-Siemens Computers, Datapro ve İndex in konuya ilgili yaklaşmışlar ve kanunlar gereğince yükümlülüklerini yerine getirmişlerdir.

    Kısaca: G0ld kanunen haklı olduğum durumda, para iadesini onaylamış ama parayı kendi sistemlerindeki cari hesabıma aktarmışlardır. Bu ücreti nakit yada banka kartıma iade etmemektedir. Bunu sadece ordan aldığım ürünlerde indirim olarak kullanmaya ikna etmeye çalışıyor.

    -------------------------------------------------

    10.10.2005 tarihinde G0ld BlLglsayar Bahçelievlerden satın almış olduğum FSC v2045 model bilgisayarım defalarca sorun çıkarmasına ve beni mağdur etmesine rağmen 2 sene kadar kağıt üzerinde kullandım. Çünkü yasaya göre serviste kalan süre garanti süresine ekleniyor ama bunu uygulayan bir firma bulmak zor. 01.10.2007 tarihinde lcd ekranda sorun olduğu için garanti süresi içinde servise verdim ve olan oldu 30 işgünü doldu. 32. işgününde aradığım yetkili kişi istersem FSC ye 4440372 nolu telefondan iade talebinde bulunabileceğimi söyledi. Bende hemen arayarak, iade talebinde bulundum. Heralde sorunlu olan diğer v2045lerden ve Tekn0sa olaylarından dolayı 1 gün içinde talebim onaylandı ve ürünü aldığım yer olan G0ld BlLglsayar'a götürmemi söylediler. Buraya kadar bana hiç sorun çıkarmayan Fujitsu Siemens Computers'a ve Datapro'ya çok teşekkür ediyorum. Bende ayın 15.11.2007de bilgisayarımı teknik sevisten aldım.

    Yoğunluğumdan ve araya hafta sonunun girmesinden dolayı ürünü ancak Gold'a 19.11.2007 pazartesi günü götürebildim. Çünkü daha önceki arızalardan biliyorum, Gold hafta sonları işlem yapmıyor. Pazartesi günü bilgisayarımı tam olarak ve yanında servis raporları ile birlikte iade ettim. Gold anca benim bilgisayarımı çarşamba günü merkeze yolladı ve 22.11.2007 tarihinde merkezde işlem görmeye başladı. Bundan sonra görüştüğüm teknik servis elemanları, müşteri hizmetleri yetkilileri bana para iadesini şimdi yapamayacaklarını ve distribütör firma ile görüşeceklerni söylediler. Bende bu durumda distribütor firma ile görüşerek işlemleri hızlandırmayı düşündüm ve firmanın ismini öğrenmek istedim. Ama bana distribütör firmanın ismini vermeleri 1 gün sürdü ve o bile doğru olan firma değildi. Ben bunu o firmayı arayıp, seri numarasından sorgulattıktan sonra bu bilgisayar bize ait değil dediklerinden sonra öğrendim. Ayrıca hiçbir firma başka bir firmanın telefon numarasını vermiyor. Firma ismini öğrenip internetten telefonlara ulaşmanız gerekiyor. Sonra tekrar gold ile görüştüm, doğru olan distribütör firmanın ismini aldım ve hemen telefon ettim. İndex ten fsc ile ilgilenen ve son kullanıcı ile görüşmeyen ***** hanım ile telefonda konuşarak bilgisayar hakkında bilgi verdim. ***** hanım bana gold tan herhangi bir bilgi geldiğinde işlemleri hemen yapacağını söyledi. Bunun üzerinde ben beklemeye devam ettim ve Gold'un merkezinden İndex'e bir mail yollanmasnı 3 işgünü bekledim. Bu süre içinte telefonla görüştüğüm teknik servis elemanları ve daha birçok kanunları bilmeyen gold çalışanı kullanım bedeli kesileceğini söylediler. Bende bunun üzerine içlerinde mağaza müdürleride bulunan birçok kişi ile görüşerek, ***** Bey'den (mağaza müdürü) kullanım bedeli kesilmeyeceğini ve satın aldığım şubeden istediğim ücretin ödeneceğini söyledi. Yaşadığım bu tatsız konuşmaları ve stresli dakikaları anlatmama bile gerek yok. Okulda ders aralarımda bilde devamlı bu tatsız olay ile ilgileniyordum. Okul dışındaki zamanlarda ise yüzyüze görüşmek için bahçelievlere gidiyordum. 03.12.2007'de yüzyüze görüşmek için gittiğimde güvenli görevlisine durumu kısaca anlattım, teknik servisteki kişilerin yeterli bilgiye sahip olmadığını bildirdim ve müdür yardımcısı ile görüşmek istedim. Bunu üzerine görevli bana bir süre beklemem gerektiğini ve 5dk içinde geleceğini söyledi. Beklemeye başladım ve 5dk sonra karşıma Murat isimli kişiyi karşıma müdür yardımcııs diye çıkardılar. Durumdan o sırada süphelenmeme rağmen sorun çıkarmadım ve olayları az çok anlattım. Murat bey bana ilgili davranıp bana yerine bilgisayar almamı önerdiler ve aşağıya inerek bilgisayar baktık. Eve gittiğimde ise Murat beyin bana 10.10.2005 tarihinde FSC marka bilgisayarı ballandıra ballandıra satan kişi olduğunu hatırladım. Bu olayı Gold'un ayrı bir ayıbı olarak sayıyorum. Bu olaydan sonra Gold Bilgisayar'a olan güvenim tamamen bitti. Bundan sonra bana sadece bedava verdikleri ürünleri kabul ederim, cebimden 1ykr bile alamayacaklar.

    03.12.2007ye kadar bana para iadesi yapmaya yanaşmayan firma yetkileri devamlı bilgisayar satmaya çalıştılar. Bunları kabul etmedim ve akşam eve geldiğimde avukatlar ile görüşerek gerekli bilgileri topladım.
    04.12.2007 tarihinde tekrar aradığım müşteri hizmetlerine tekrar olayları anlattım ve para iadesi istediğimi belirttim. Yine bana şirket prosedürlerine uymadığı gerekçesiyle para iadesi yapamadıklarını söyledi. Bende 'beni sizin şirket prosedürünüz ilgilendirmez, 4077 sayılı tüketici yasasının 13. ve 4. maddesine göre para iadesi isteme hakkım olduğunu belirttim.' bundan sonra 13 maddede ilgili kısmı okudum ve bittikten sonra 4. maddeyi okumam gerekiyormu dedim. Müşteri Hizmetlerinde çalışan kişi bana 'gerek yok, biz zaten bunları biliyoruz. 2dk beklermisiniz' diyerek bana şarkılarını dinletmeye başladı. :) 4-5dk sonra telefon açıldı ve bahçelievlere giderek paramı alabileceğimi söyledi. Bende hemen yola çıkarak bahçelielere gittim. Benden hesap numaram ve kart numaram alındı. Paranın 1 hafta içinde hesabıma yatırılacağı söylendi. Artık kesin param ödenecek diye 1 hafta bekledim ama malesef yine sonuç alamadım. Bu sırada sikayetvar.com a yazdığım şikayetimde cevaplandı ve paranın cari hesabıma yatırıldı cevabı verilerek konu kapatıldı. Ama ben paranın cari hesabıma değil banka hesabıma yatırılmasını istemiştim. Ayırca aradığım kişilerden herkes bana geri döneceğini söylemesine rağmen sadece 1 kişi geri dönerek bilgilendirme yaptı. Onun dışında bütün aramaları ben yaptım ve istediğim bilgilere defalarca uğraşarak ulaştım.

    Param 1 hafta içinde hesabıma yatırılmadığı için 12.12.2007 tarihinde tekrar Bahçelievlere gittim ve iadeli ürünlerden sorumlu kişi ve mağaza müdür yardımcısı ile görüştüm. 1 hafta önce benim kart ve hesap numaramı alan yetkili kişi bana paranın %30 kullanım bedeli düşülerek yatırılabileceğini söyledi. Konunun çok büyüdüğünü ve hiç inanmasamda bu kararın şirket müdürünün aldığını bana bildirdi. Kendisinin bişey yapamayacağını söyledi. Bunun üzerine bende hakem heyetine ve tüketici mahkemesine başvuracağımı kendilerini söylemedim ve 'tamam, verin' cevabını aldım.

    Bundan sonra hemen evden faturamı ve gerekli belgeleri aldım. Bu sırada ben yoldayken internetten dilekçe örnekleri bulup, bana yardım eden arkadaşımla birlikte dilekçeyi hazırladık. Hakem heyetinde sorunumu anlattım. Görüştüğümüz yetkili tutarın onları aştığını ancak istersem yinede mahkemede kesin delil niteliği taşıyabilecek belge verebileceklerini ama bunun dilekçelerin yoğunluğundan dolayı uzun süreceğini ve direk tüketici mahkemesine başvurursam daha çabuk sonuç alabileceğimi söyledi. Bunun üzerine ordan ayrıldık.

    Bugün ilk işim olarak son kez Gold'u arayacağım ve kabul etmezlerse mahkemeye gideceğimi söyleyeceğim. Sonuç alamayacağım ama idam cezasına çarptırılanların bile son kez istekleri sorulurmuş. Bende son kez soracağım...

    4077 sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    .........

    Garanti Belgesi
    Madde 13- (Değişik: 6/3/2003-4822/20 md.) İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.
    Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.
    Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
    ..............

    Bu kanuna googla '4077 sayılı' yazarak 2. sonuçtan yani Sanayi ve Ticaret Bakanlığının sitesinden ulaşabilirsiniz.

    Gelişmeler burdan yayınlanacaktır. Bu konuda bilmediğim birşey varsa ve yardım ederseniz çok sevinirim.
    Erman Bilmeç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilmec -- 13 Aralık 2007; 3:14:41 >







  • Bu olayların bir kısmında bilmec'in yanındaydım. Gerçekten çok sinir bozucu, yalanlar havada uçuşuyor. Mağaza müdürü diye getirdikleri adam şirket prosedürlerinden bahsediyor ancak kanundan habersiz. Resmen yıldırma taktikleri bunlar, tamam diyorlar ama 1 hafta sonra yine aynı. İlla ki bilgisayar satacak. Mağaza müdürü ya da yardımcısı ile görüşmek istediğinizde de aşağıdan birilerini kapıp geliyorlar. İş artık yargıya intikal edecek, umarım istediğimiz gibi sonuçlanır.

    Bu arada konuştuğumuz görevlilerden birisi "garantisi dolmuş cihazı alıyoruz ya daha ne istiyorsunuz" gibi birşey söyledi. Birincisi garantisi dolmamış, daha 10 gün var. İkincisi kendisi serviste geçen sürenin garantiye ekleneceğini dahi bilmiyor. Son gidişi ile birlikte toplamda 6 kez servise gitmiş bir cihaz ve yine toplam süre olarak 190 gün servislerde gezmiş. Bilmec'in harcadığı yol ve telefon parası ile emeğini saymıyoruz.




  • musteri hizmetleri, musteri memnuniyeti vb gibi kavramlari gectim, bu adamlar artik zorbalikla kanuni haklarinizi bile almaniza engel oluyor. malesef ayni olay yurt disinda olsaydi yasadigin maduriyetten dolayi, sana parani iade edip, musteriyi magazadan mutlu cikartmak adina kucuk bir hediye bile verirlerdi. (basima geldigi icin biliyorum)
  • Bugün sadece bu tatsız olay ile ilgilenmeye annem ve babam 2 saatlik yoldan İstanbul'a geldiler. Kendilerinin işi gücü olmalarına rağmen yarım gün izin aldılar ve öğle tatilinden sonra yola çıkıp saat 3:30 gibi Bahçelievler'de buluştuk ve adını azıma almak istemediğim firmanın şubesine geldik. Burada müşteri hizmetleri müdür ve mağaza müdür yardımcısı ile uzun uzun konuştuk.

    Bu kişiler bize kullanılmış ürünlerden %30 kullanım bedeli kestiklerini söylediler. Kanunen böyle bir hakları olmadığını defalarca söylememize ve elimizde bulunan tüketiciyi koruma kanunundan kendilerine bu maddeyi gösterin dememize rağmen düzgün bir cevap veremediler.

    Ama bu kişiler eğer onlardan alışveriş yaparsam %30luk kullanma ücretini almıyorlar. Ürün bedeli olan 1839ytl 4ykr yi benim onların sistemlerindeki carime işlediler. Onlardan ürün aldığım takdirde bana bu kadar indirim yapabileceklerini söylüyorlar. Yani onlardan ürün alırsam kullanma bedeli ödemiyorum. Biraz garip ama olay bu şekilde devam etti.

    Bu SERDAR (bey demek içimden gelmiyor) denen şahıs ki kendisi müşteri hizmetleri müdürü oluyor, olayların kendisinden daha yetkili kişilere gittiğini söyleyerek, yapabileceği birşey olmadığını söyledi. Bizde kendisinden daha yetkili kişilerin adresini ve telefonlarını vermesini istedik. Bize bu firmanın dudulludaki merkezlerinin adresini vererek buraya gidersek sonuç alabileceğimizi söyledi. 4:30 gibi bir trafik saatinde yola çıktık ve 2 saat süren bir yolculuktan sonra 6:30da merkeze vardık. Şimdiye kadar sadece firmaya ait burası kalmıştı gitmediğim yer, burayıda görmüş oldum. Biz merkez olduğu için ve daha yetkili kişilerle görüşeceğimizi düşünürken karşılaştığımız mekan şaşırtıcıydı. Arka tarafında bir takım atıkların bulunduğu, yan tarafında tır dorselerin falan bulunduğu demir merdivenlerle çıkılan bir yapıya ulaştık. İçeriye girdik ve merkez yerine teknik servisle karşılaştık. Doğal olarak yetkili kişi ilede görüşemedik. Burdaki bir beyfendi karşısında müşteri görünce şaşırdı ve arkadaşlarının böyle birşey yapabileceğine o bile inanamadı. Burda 15 dk kadar konuştuk ve yapabileceğimiz birşey olmadığı için sinirli olarak buradan da ayrıldık. yine bir cuma akşamı ve iş çıkış saati olduğu için 2 saatte avrupa yakasına geldik.

    Tüm bu olanların sonucunda sinirler gerilmiş vaziyette yemek yedikten sonra annemleri uğurladım ve eve geldim. Yaptıkları terbiyesizlikten sonra bu tekno-bakkaldan değil alışveriş yapmak, önünde E5 olmasına rağmen zorunlu kalmadıkça önünden bile geçmeyeceğim...

    Bu firmaya koca bir
    Müşteri hizmetleri müdürüne daha büyük bir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilmec -- 14 Aralık 2007; 22:54:48 >




  • Demek ki birileri 1.839,04 ytl'e itimat edip, kendini ve çalıştığı firmasını beş paralık bi hale sokabiliyor.
  • Bu arada aklıma trajikomik bir diyalog geldi müşteri hizmetleri ile görüşmelerimden.

    M.Ş. > Müşteri hizmetleri
    E.B > Ben :)

    Olay yine birgün 0216 526 10 10 numaralı telefonu aramamla gerçeklerşti
    Kimle görüşmek istediğimi hatırlyamadığım için noktalı larak geçicem o kısımları.

    MŞ: İyi günler, .... bilgisayar ben .... nasıl yardımcı olabiliirm?
    EB: Bana .... (Bey/Hanım) bağlayabilirmisin.
    MŞ: Tamam, kim arıyordu?
    EB: Erman Bilmeç
    MŞ: Hmm... (gülerek) Siz şu devamlı arayan Erman Bey misiniz?
    EB: Evet, komik birşey mi var?
    MŞ: Hayır yokta... Tamam bağlıyorum...



    Daha bunun gibi bayaca var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilmec -- 15 Aralık 2007; 13:28:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bilmec


    MŞ: İyi günler, .... bilgisayar ben .... nasıl yardımcı olabiliirm?
    EB: Bana .... (Bey/Hanım) bağlayabilirmisin.
    MŞ: Tamam, kim arıyordu?
    EB: Erman Bilmeç
    MŞ: Hmm... (gülerek) Siz şu devamlı arayan Erman Bey misiniz?
    EB: Evet, komik birşey mi var?
    MŞ: Hayır yokta... Tamam bağlıyorum...




    harika koptum
  • hayret ediyorum nasıl bir firma mantıkları var diye. çalışanlar mı dangoz yoksa patronlar mı merak ediyorum doğrusu aynı olayı bende yaşadım. büyük sinir harbi yapıyorlar insana ama ben açıkçası gold u pek suçlu bulmuyorum. uganda yasaları uganda polisi ve uganda da yaşadığımız için bence gene iyi durumdayız
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bilmec

    Bu arada aklıma trajikomik bir diyalog geldi müşteri hizmetleri ile görüşmelerimden.

    M.Ş. > Müşteri hizmetleri
    E.B > Ben :)

    Olay yine birgün 0216 526 10 10 numaralı telefonu aramamla gerçeklerşti
    Kimle görüşmek istediğimi hatırlyamadığım için noktalı larak geçicem o kısımları.

    MŞ: İyi günler, .... bilgisayar ben .... nasıl yardımcı olabiliirm?
    EB: Bana .... (Bey/Hanım) bağlayabilirmisin.
    MŞ: Tamam, kim arıyordu?
    EB: Erman Bilmeç
    MŞ: Hmm... (gülerek) Siz şu devamlı arayan Erman Bey misiniz?
    EB: Evet, komik birşey mi var?
    MŞ: Hayır yokta... Tamam bağlıyorum...



    Daha bunun gibi bayaca var.


    buna benzer bi olay benim sinir harbim de de vardı. artık orda ne olduysa sürekli görüştüğüm müşteri temsilcisi beni şahsi telefonu ile arayarak mahkemeye gitmemi önerdi. çeşitli sorunlar nedeni ile gidemedim. acayip bi firma orası böyle çok büyük bi köy bakkalı gibi bişi içi büyük adamlar çoban(yada koyun)




  • g.old yazısını görünce mideme kıramp giriyor.benim başıma gelenlerden sonra ....şanslıyım ki hapse düşmedim.şaka değil bu dediğim.son nokta da veznedeki adamın üzerine yürüdüm.yanımda peder de olmasa atıyordum yumruğu.sonra adam tırsıp ödemeyi yaptı.aklı olan uzak durur bu firmadan...resemn yıldırma taktiğiyle paranıza el koyuyorlar.inanmayan varsa teknik servislerinin olduğu yerde yarım saat dursun.olan kavgaları saysın.her 10 dakkaya 1 kavga düşmüyorsa adam değilim.yada komşu dükkanlara sorun.onlar bile olan kavgalardan yaka silkiyorlar.bizler bilinçli alıcılar olarak kampanya başlatalım bile derim(satın almama kampanyası,cümle alem haberdar olsun) .o kadar nefret ettim bu firmadan.gasp ettikleri param da 200 ytl gibi bir rakam.bu kadar ihtiyaçları varsa bağış yapayım..çok söylenecek söz var da neyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trimaxsahinabi -- 15 Aralık 2007; 17:14:16 >
  • her türlü kampanya vs ye varım
  • Bugün Sirkecideki İl Hakem Heyetine ve ordan da Leventteki Tüketici Mahkemesine gittim. Bu akşam gerekli belgeleri ve dilekçeyi hazırlayarak yarın başvurum yapacağım. Benim için hukuki açıdan kolay olsada öğrenci olmam, derslerin arasında bu işlerle uğraşacağım için zorlu bir dönem olacak...

    İlçe hakem heyetinin üst sınırı şu anda 792YTL ama son çıkan tebliğe göre bu sınır 01.01.2008den itibaren 827,05 YTL ye artıyor. Bu tuta kadar olan ürünlerde hakem heyetininaldığı karar mahkeme kararı sayılıyor. 2060 YTL ye kadar olan tutarlarda ise Hakem Heyetinin verdiği kara mahkemede kesin delil olarak kullanılabiliyor. Bu sınırda 01.01.2008den itibaren 2.159,08 YTL ye çıkıyor.

    Şu anda 792ytl nin üzerindeki tutatlarda tüketici mahkemelerine başvurulabiliyor. Ama eğer tutar 2060 ytl daha fazla ise Büyükşehirlerdeki il hakem heyetlerinede başvurulabilir. Benim fikrimce 792 ytl den fazla olan ürünlerde en kesin yol tüketici mahkemesine başvurmak. Bende bu yola başuracağım.

    Durumu tüketici mahkemesine gidip anlattığımda daha geçen hafta aynı firmaya bir dava açıldığını söylediler. Galiba bu firma böyle para kazanabileceğini sanıyor ama bence çok yanış yoldalar. Teknosada yaşadığım benzer olayda aynı sorundan 3 sefer tamire giden mp3 çalarım son gittiğinde bana iade talebim olmadan değiştirebileceklerini yada parasını alabileceğim teklif edildi. bende parasını almak istemedim ve biraz daha üstüne para koyarak yeni bir tane mp3 çalar aldım...




  • Ayrıca burdan teknosa iyidir gibi bir düşünce çıkmasın. Teknosanında yaptıkları küçümsenecek kadar değil. Birçok sorunu olan üye var. Bu sorunuma ise kanuni olarak doğru karar vermelerini benim şansm olarak düşünüyorum.

    Her zaman herşey olabilir ama önemli olan herkesin, her firmanın haklarını bilmesi ve kanunun gereklerini doğru olarak yerine getirmeleri...
  • geçmiş olsun arkadaşım inşallah şikayetiniz olumlu sonuçlanır
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.