Şimdi Ara

1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
3
Favori
11.893
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    önemli olan soru motoru bu hale getirdikten beri toplamda kaç km yol yaptın ... son sürat en uzun gittigin mesafe ve hızın... ve motorda değiştirdiğin yada güçlendirdiğin mekanik parçalar nelerdir ?

    Herşey 0-402mt arasını daha kısa sürede koşmak için

    gezinti arabası değil bu..


    motor stoc sayılır

    param bol diyorsun motor kitlerse yada kol çıkarırsa yenisini alırım... eywallah...

    Röno motoru değil ki azıcık bişeyde kırılıp patlasın. Vw motoru o.

    O değilde sen Vw ile ilgili konularda sürekli kötüleme modundasın. Neden?

    zeki insan... ben motoruma zarar gelmesin diye 15hp bile arttırmıyorum... ayrıca boyle bişey yapıpta motorum 300bin gider demedim... hatta arabam şu andada 300bin gider demiyorum... ben sen degilim...

    bu motorları yapan muhendisler kullanılan parçaları belli moment kuvvetlerini kaldırsın diye dizayn ediyorlar... bunların üzerindeki momentlerde belli bir eşikte kullanılan malzemeler uygulanan kuvvete dayanamayıp kırılırlar...

    bu yazdıgımdan bişey anlamadıysan motor ustana git deki boyle boyle biri bişey yapmıs bimnem kaç torktan bimnem kaça cıkarmıs arabasınada bişey olmamıs arabadan da mekanik bi parça degiştirmemiş de sana o benim yerime bi laf söyler... hadi kal salıcakla...




  • Çok beğendiğim bir model ibiza ve mükemmel olmuş
  • o zaman benim araç 500hp olur heralde ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Momo-Oz -- 16 Kasım 2012; 16:17:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Momo-Oz

    o zaman benim araç 500hp olur heralde ...

    Polemik çıkartmayı pek sevmem. Araca emek sarfedilmiş. Güzelde olmuş. Fakat resimlerdeki Dyno sonucuna bende güvenmiyorum zira Türkiyedeki çoğu Dyno yanlış ölçüyor. NOS ile stock motorla 425 hp çok ciddi rakam. Zira ilk ölçümde aktarmada 51 hp kayıp var buda çok fazla bir kayıp ikinci ölçümde aktarma kaybı 45 hp ye düşmüş sadece NOS ile . Neticede araç sahibi istediği performansı yakalmışsa üzerine daha fazla konuşmanın bir anlamı yok. Güle güle kullanılsın kazasız belasız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Momo-Oz

    o zaman benim araç 500hp olur heralde ...

    Polemik çıkartmayı pek sevmem. Araca emek sarfedilmiş. Güzelde olmuş. Fakat resimlerdeki Dyno sonucuna bende güvenmiyorum zira Türkiyedeki çoğu Dyno yanlış ölçüyor. NOS ile stock motorla 425 hp çok ciddi rakam. Zira ilk ölçümde aktarmada 51 hp kayıp var buda çok fazla bir kayıp ikinci ölçümde aktarma kaybı 45 hp ye düşmüş sadece NOS ile . Neticede araç sahibi istediği performansı yakalmışsa üzerine daha fazla konuşmanın bir anlamı yok. Güle güle kullanılsın kazasız belasız.

    Türkiye nin en hızlı dizel otomobillerini hazırlıyoruz, onlarca 1.9 TDI yapıldı ve hepsi aynı platformda ölçüldü..

    bizim için bu Dyno verisi gücün nerde geldiği torkun nerde geldiği ne kadar devam edebildiği, ve diğer araçlarımıza göre ne seviyede olduğunu gösterir..

    Yoksa bütün hafta daha 10k km yi geçmeyen sıfır sayılabilecek otomobilleri chipliyorum ve orjinal motor güçleri Fabrika değerlerinde ölçülüyor..

    Ben Dyno ma güveniyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı



    Yoksa bütün hafta daha 10k km yi geçmeyen sıfır sayılabilecek otomobilleri chipliyorum ve orjinal motor güçleri Fabrika değerlerinde ölçülüyor..


    Evet ilk opel astra gtc'yi sizin dükkanda gördüm aynı şekilde hyundai i30 u da
    Sanırım dün de siyah bir 5.20d vardı dynoda yanlış hatırlamıyorsam :)
    Bu arada bir çaya geleceğim ama pek vakit bulamıyorum projelerden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Momo-Oz

    o zaman benim araç 500hp olur heralde ...

    Polemik çıkartmayı pek sevmem. Araca emek sarfedilmiş. Güzelde olmuş. Fakat resimlerdeki Dyno sonucuna bende güvenmiyorum zira Türkiyedeki çoğu Dyno yanlış ölçüyor. NOS ile stock motorla 425 hp çok ciddi rakam. Zira ilk ölçümde aktarmada 51 hp kayıp var buda çok fazla bir kayıp ikinci ölçümde aktarma kaybı 45 hp ye düşmüş sadece NOS ile . Neticede araç sahibi istediği performansı yakalmışsa üzerine daha fazla konuşmanın bir anlamı yok. Güle güle kullanılsın kazasız belasız.

    Türkiye nin en hızlı dizel otomobillerini hazırlıyoruz, onlarca 1.9 TDI yapıldı ve hepsi aynı platformda ölçüldü..

    bizim için bu Dyno verisi gücün nerde geldiği torkun nerde geldiği ne kadar devam edebildiği, ve diğer araçlarımıza göre ne seviyede olduğunu gösterir..

    Yoksa bütün hafta daha 10k km yi geçmeyen sıfır sayılabilecek otomobilleri chipliyorum ve orjinal motor güçleri Fabrika değerlerinde ölçülüyor..

    Ben Dyno ma güveniyorum..

    Ben aynı aracı farklı dyno lara çıkarttığımda hepsinin farklı sonuç vermesinden dolayı bu yorumu yaptım. Tüm çalışmalarınızı aynı dyno üzerinde test etmek dyno yanlış bile ölçse sizin doğru sonuca ulaşmanızı sağlar. Bence doğrusunu yapıyorsunuz.

    Aksi taktirde ne araca, ne verilen emeğe, ne de çıkan sonuca bir sözüm olmadı olmaz. Elinize sağlık.




  • Hocam sen onu boşverde Bmw 3.30CD'e neler yapabilirsin.. Araçtan Her açidan çok çok memnunum ama '' Acaba ChipTuning yapilsa Ne kadar fark eder '' diyede merak etmiyor değilim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sedat. -- 18 Kasım 2012; 3:39:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı



    Yoksa bütün hafta daha 10k km yi geçmeyen sıfır sayılabilecek otomobilleri chipliyorum ve orjinal motor güçleri Fabrika değerlerinde ölçülüyor..


    Evet ilk opel astra gtc'yi sizin dükkanda gördüm aynı şekilde hyundai i30 u da
    Sanırım dün de siyah bir 5.20d vardı dynoda yanlış hatırlamıyorsam :)
    Bu arada bir çaya geleceğim ama pek vakit bulamıyorum projelerden


    Cumartesi kuş yuvadan uçtu , Pazar Toledo geldi.. Artık Adana da tozunu attırır ortalığın..

    Bu arada Pazar günü Körfez Yarış Pistinde Drag Organizasyonu düzenledik.. Muhteşem bir gündü.. Elimizdeki bütün araçlarla katıldık.. Pist de oturacak yer bulunmadığı için bir garaj kiraladım bütün ekip oraya doluştuk..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    1.7 Dti Corsa, Hatay bayimin aracı, üzerinde GT17 Turbo ve irice bir intercooler var.. Emme manifoldu benim tarafımdan yeniden dizayn edildi, Yarışa giderken yaptığımız ölçümlerde 175hp civarında güç ölçüldü, Üzerine NOS bastığımızda güç 250hp lere kadar çıkıyor.. Sahibinin isteği doğrultusunda Bu aracı ben kullandım ve 1. oldum.. 1/8 mil(201mt) zamanı olarak 9.4sn ölçtük..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    Okan arkadaşımızın PD130 Ibizası, Üzerine GTB2260VK turbo takıtım, bu turbo orjinalden 3.0D X5 de 530D de kullanılıyor.. Intercooler ve boruları geliştirdik, ufak tefek dokunuşlarla ve hassas bir ayarla nossuz 290hp elde edebildik.. 1/8(201mt) mil bu araç için çok kısa bir mesafe, yolu kavrayıp hızlanmaya başlarken finish den geçiyor.. bide rakibi tecrübeli olunca 1. lik elden gidiyor ((: arkadaşımız 2. oldu..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    Sn. ERMEK.. Türkiye de TEK bildiğimiz "ama doğru olmayabilir" eski kasa Ibiza GT 1.9 TDI sahibi arkadaş.. üzerinde 110hp lik passat motoru vardı aldığımızda"orjinalden".. bu aracada GT2260 turbo uyguladık, Pompa Rotorunu 11mm ye büyüttük, R520 tipi Bosio enjektor iğneleri takıldı, Intercooler ve hassas bir ayarla 250hp leri gördük.. Özgürün arabası kısa vites oranları sayesinde gerçekten hızlıydı ama diğer ibiza kadar değil..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    Ve Kubilay , Türkiye nin en hızlı Bravo suna sahip, 1.6 Mjet 105hp orjinalden, araca sadece VNT17 turbo swapladık, iyi bir ayarla 200hp oldu..
    diğer güçlü rakipleri karşısında malesef 4. olabildi..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    Yeni Toledomu Güvenlik Aracı olarak kaydettirdim ve bütün gün pistte gazladım :D Organizasyonun hem sponsoru hem görevlisi olmak gerçekten keyifli..

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    Ve yarıştan kareler

     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


     1.9 TDI Seat Ibiza Cupra 455hp 830nm by Megachips


    daha fazla resim içinhttp://www.facebook.com/megachips.chiptuning



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 22 Kasım 2012; 11:00:09 >




  • Corsa'yı Hatay'da bol bol görüyorum. Ayrıca sesinin benzinli gibi çıktığını da söylüyorlar onun. PD130'la da yanılmıyorsam Adana Kavi'de karşılaşmıştık. Genç bir çocuğundu ama satılıktı. Sanırım şimdiki arkadaş almış. O araca benzettim çünkü. O renk pd130 01 plaka pek yok.
    Sonuç olarak dizel araçlarla neler yapılabildiğini görmek güzel oluyor sayenizde, elinize sağlık.
  • Tüm araçlara maşallah...

    Yalnız Toledo'nun arkasından çıkan duman ne öyle? Şimendüfer gibi...
  • Çeyrek mil drag Türkiye rekoru geçtiğimiz yaz akhisar draglarında 9,84 saniye ile MSKY tarafından yapıldı. Siz nos ile 250 hp lik bir dizel FWD araçla 9,4 saniye yaptığınızdan emin misiniz? Türkiye rekorunu kırmışsınız haberiniz yok o zaman






  • @*President*; sınıf olarak ayırmış olabilirler hocam. O araç arkadan itiş bunların hepsi dizel ve önden çeker araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    @*President*; sınıf olarak ayırmış olabilirler hocam. O araç arkadan itiş bunların hepsi dizel ve önden çeker araçlar.

    Msky 4x4 bir araç ve öyle böyle bir araç değil canlı görmenizi isterim. Corsa nın sınıf olarak birinci olmasına şaşırmadım zaten süreye çok şaşırdım. Çünkü profesyonel draglarda artık kurallar değişti. Sınıf ayrımı yapılmıyor. Sonuçlar süreye göre. Çünkü siz daha küçük motorlu, daha hızlı bir araç yapabilirsiniz diye sınıf değerlendirmeleri kalktı. 9,4 saniye Türkiye rekorunu kırar kısaca. Tabi hiç drag yaptınızmı bilmiyorum. 9 saniyelik bir araç tabiri caizse insanın organlarını koltuğa yapıştırır. Örneğin aşağıdaki videoda çok ciddi yapılmış (modifiye piyasasında bilinen bir videodur) bir S3 var. Aracın çeyrek mil bes time 10,43 saniye. Öyle basit bir araç değil videodan anlarsınız zaten. Ve 10 saniye ile 9 saniye arasında devasa bir fark var diyebilirim. Kısaca hafifletme modifiyesi yapılmamış bir Corsa DTI 14 saniyenin altında düşmesi pek mümkün değil. Türkiyenin en hızlı atmosferik Clio RS i arkadaşımda, full Drag için modlanmış ve full hafifletilmiş bir araç, çeyrek mil best time 13.8 saniye. Kısaca ölçümde veya sürede bir hata var.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Çeyrek mil drag Türkiye rekoru geçtiğimiz yaz akhisar draglarında 9,84 saniye ile MSKY tarafından yapıldı. Siz nos ile 250 hp lik bir dizel FWD araçla 9,4 saniye yaptığınızdan emin misiniz? Türkiye rekorunu kırmışsınız haberiniz yok o zaman


    1/8 Mile bu yarış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Çeyrek mil drag Türkiye rekoru geçtiğimiz yaz akhisar draglarında 9,84 saniye ile MSKY tarafından yapıldı. Siz nos ile 250 hp lik bir dizel FWD araçla 9,4 saniye yaptığınızdan emin misiniz? Türkiye rekorunu kırmışsınız haberiniz yok o zaman


    1/8 Mile bu yarış..

    Tamam o zaman 200 metre yani, mesajınızda çeyrek mil deyince şaşırmıştım 400m 9,4 saniye feci süre çünkü

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • şu körfez organizasyonlarını haber alabileceğimiz bi yer olsa keşke izmitteyim pist bana 10 dakka mesafede organizasyonlardan haberim olmadiği için gelemiyorum. bir de sarı ibizanın ön lastik üzeri tamponu boyalı mı renk farkı var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaTaLiTY41 -- 22 Kasım 2012; 13:15:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Tamam o zaman 200 metre yani, mesajınızda çeyrek mil deyince şaşırmıştım 400m 9,4 saniye feci süre çünkü

    Evet yanlış yazmışım..

    ben 12.25 yaptım polomla ki pist 402mt bile değilmiş meğer.. 380mt de yarıştırıyorlarmış bizi..

    o gün bi GC8 subaru 9.6 yapmıştı sanırım.. TR rekoru egale edilmişti..

    http://www.facebook.com/megachips.chiptuning

    facebook dan beni takip ederek TR deki biçok organizasyondan haberdar olabilirsinz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lee-on!

    @*President*; sınıf olarak ayırmış olabilirler hocam. O araç arkadan itiş bunların hepsi dizel ve önden çeker araçlar.

    Msky 4x4 bir araç ve öyle böyle bir araç değil canlı görmenizi isterim. Corsa nın sınıf olarak birinci olmasına şaşırmadım zaten süreye çok şaşırdım. Çünkü profesyonel draglarda artık kurallar değişti. Sınıf ayrımı yapılmıyor. Sonuçlar süreye göre. Çünkü siz daha küçük motorlu, daha hızlı bir araç yapabilirsiniz diye sınıf değerlendirmeleri kalktı. 9,4 saniye Türkiye rekorunu kırar kısaca. Tabi hiç drag yaptınızmı bilmiyorum. 9 saniyelik bir araç tabiri caizse insanın organlarını koltuğa yapıştırır. Örneğin aşağıdaki videoda çok ciddi yapılmış (modifiye piyasasında bilinen bir videodur) bir S3 var. Aracın çeyrek mil bes time 10,43 saniye. Öyle basit bir araç değil videodan anlarsınız zaten. Ve 10 saniye ile 9 saniye arasında devasa bir fark var diyebilirim. Kısaca hafifletme modifiyesi yapılmamış bir Corsa DTI 14 saniyenin altında düşmesi pek mümkün değil. Türkiyenin en hızlı atmosferik Clio RS i arkadaşımda, full Drag için modlanmış ve full hafifletilmiş bir araç, çeyrek mil best time 13.8 saniye. Kısaca ölçümde veya sürede bir hata var.




    Msky arka itişli bir BMW değilmiydi , yoksa 4WD' olarak mı modifiye edildi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Apocaltique
    Msky arka itişli bir BMW değilmiydi , yoksa 4WD' olarak mı modifiye edildi.

    Sky takısı SkyLine mekaniği monte edildiği için verilmiş.. Skyline 4 çeker..

    Supra takısıda supra mekaniği için.. Suprada arkadan ceker ;)
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.