Şimdi Ara

1 aylik mazda 3 arastirmasindan sonra 1.4 astra turbo sport sedan otomatik almak (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
1.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun çok güzel aracınız sizin arabanızın bagajı büyüklüğündeki pololar makyajlanınca 50 bin liradan başlıyor.Ona bakarak çok uygun almışsınız.Artık devir böyle kimse pahalı demesin arkadaşım geçen yıl HB dizeli 50 bine aldı ama bu sene böyle.Pahalı dediğimiz arabalar kapış kapış satılıyor 10 yaşındaki çocuklar iphone kullanıyor toplum olarak çok zenginleştik demek ki talep olunca VW poloya 50 bin lira çekebiliyor.
  • hayirli olsun. bu renk cok harika. otomobilde en cok sevdigim renklerden birisidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yws Y kullanıcısına yanıt
    Golf için B sınıfı gibi duyor demişsiniz ama o beğendiğiniz 2013 model Astra Sedan' a 185cm boyum olduğu halde sığamadım da koltuğu yatak gibi yatırınca ancak kafamı tavana değmekten kurtarabildim.
    Halbuki yeni Golf' ün arka koltuğuna 195cm lik yeğenim oturdu ve rahat sığdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    Golf için B sınıfı gibi duyor demişsiniz ama o beğendiğiniz 2013 model Astra Sedan' a 185cm boyum olduğu halde sığamadım da koltuğu yatak gibi yatırınca ancak kafamı tavana değmekten kurtarabildim.
    Halbuki yeni Golf' ün arka koltuğuna 195cm lik yeğenim oturdu ve rahat sığdı.

    Hocam b sinifi derken ic hacminin genis olduguna eminim,surus dinamiklerinin de iyi olduguna eminim sadece disaridan bakildiginda b sinifi gibi duruyor. Yoksa kesinlikle klasik bir vw tartisma konusu acma niyetim yok.yorumunuz icin tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astraya en çok yakışan rengi almışsınız. Alıcak olsam bende bu renkten alırdım. Beyaz,gri falan sıktı artık. 60 bin lirada günümüze göre iyi fiyat. Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yws


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yalnız Yolcu

    Hocam hayırlı olsun öncelikle.Konunun hepsini okudum ve burada yanlış tercih yapmışsın,çok para vermişsin,çok yakar diyenleri görünce üzüldüm gerçekten.Arkadaşlar alınmış bitmiş alan kişi beğenmiş siz neden böyle yorumlar yaparak insanın hevesini kursağında bırakıyorsunuz?Bu yaptığınız çok yanlış
    Tekrardan hayırlı olsun

    Tesekkur ederim,benim icin her gorus degerli saygi cercevesinde. Yaptigim tercihin ten dezavantajinin yakit okdugunu bilerek aldim. 140 beygirlik,200nm tirkluk bir atabaya binecegiz insaallah.hic pisman degilim,beni tatmin edeceginden eminim. Aslinda konuyu acmamdaki baska bir nedende insanlarin aylardir arasturdigi araci degil de hic hesapta olnayan bir araci alabilmesine dikkat cekmek.arabanin 2013 olmasi ve bana uyguna gelmesi mantigin agir basmasina neden oldu.araci zaten daha onceden de taniyorum,aslinda maharetlerini biliyirum. Bir ilginc nokta da hic sedandusunmememize ragmen bu arabanin sedanin yakisikli oldugunu farketmemiz.

    İyi bir tercih yapmışsınız bence.Sedanıda baya bir göze hitap ediyor.Ayrıca renk çok güzel.Şanslıymışsınız ellerinde kalan tek rengin bu olması konusunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar arabayi sali gunu teslim aldim. Corsadan sonra 140 beygirlik bir araba gercekten surus keyfini kat be kat artiriyor. Onceden beygir muhabbeti acildiginda yaris mi yapacagiz bee diyordum ama performansin surus keyfi icin ne kadar onemli oldugunu simdi daha iyi anladim. Bir tespit daha bu arabanin sedani hatchback ine gore daha dikkat cekici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar aranizda hem jettanin 1.4 benzili otomatigini, hem de astra sedan 1.4 benzinli otomatigini kullanan arkadas var mi? Varsa eger surus dinamikleri ve tasarim hakkinda bir degerlendirme istiyorum. Ben astra hakkinda arkadasima bilgi verdim ama jetta kullanmadigim icin bir kiyaslama yapamadim. Not:yakit kiyaslamasi onemli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Fazla yakar diyenlere aldırmayın, çünkü sizin yakıtla işiniz yok. Fazla km yapan biri değilim diyorsunuz. Millet alışmış dizelde dizel diye. Adam yılda 10 bin km yapıyor, buna rağmen 10.000 TL fazla verip dizel alıyor. Kazıklanmanın dik alasıdır bu. 2014 modelini 65.000 TL civarlarına bırakıyorlar. Siz 5.000 TL düşük fiyata almışsınız. Bence iyide yapmışsınız. 5.000 TL fena para değil. 1,5 yıllık benzin paranız nerdeyse ;) Seçiminiz güzel, rahat olun. Bunları eski bir Vw satış temsilcisi olarak söylüyorum :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yws

    Arkadaslar aranizda hem jettanin 1.4 benzili otomatigini, hem de astra sedan 1.4 benzinli otomatigini kullanan arkadas var mi? Varsa eger surus dinamikleri ve tasarim hakkinda bir degerlendirme istiyorum. Ben astra hakkinda arkadasima bilgi verdim ama jetta kullanmadigim icin bir kiyaslama yapamadim. Not:yakit kiyaslamasi onemli degil

    Jetta'da DSG çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman var. Performans ve ekonomi açısından şu an piyasadaki en iyi çift kavrama, dayanıklılık konusunda şikayetler var.

    Motor ve şanzıman olarak Jetta daha ekonomik ve performanslı Astra'ya göre. Astra'daki Active Select ise konforlu ama vites geçişleri yavaş kalıyor, tüketimi de viskos kavrama olmasından dolayı daha yüksek.
    Yol tutuş ve sürüş dinamikleri açısından Astra biraz daha sportif ve rijit. Jetta daha konfora dönük bir süspansiyon ayarı var. Ama bu da Jetta'nın kötü yol tuttuğu anlamına gelmez.

    LPG için yazayım. Kendim lpg kullanan biri olarak şu an için kesinlikle LPG'yi düşünmeyin !!!
    Niye ? Öncelikle motorun rodajı benzinde olsun.
    Sonra, yıllık 10 bin km yapıyorum demişsiniz. Eğer bu rakamı aşmıyorsanız yapacağınız tasarruf açısından taktırmanıza gerek yok.
    Hele 1- 1,5 sene kadar bir kullanın, baktınız ki senelik yaptığınız km daha fazla oluyor 15 bin ve üzerine çıkıyorsa, o zaman düşünün.
    Bu motorlara iyi bir işçilik ve kaliteli bir kitle çok rahat LPG uygulaması yapılıyor. Landirenzo, Lovato, BRC,... bunların hepsinin uyan kitleri var. 2500-3000 tl civarı Prins gibi pahalı kitlere bu motor için gerek yok, fazla iyi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Fazla yakar diyenlere aldırmayın, çünkü sizin yakıtla işiniz yok. Fazla km yapan biri değilim diyorsunuz. Millet alışmış dizelde dizel diye. Adam yılda 10 bin km yapıyor, buna rağmen 10.000 TL fazla verip dizel alıyor. Kazıklanmanın dik alasıdır bu. 2014 modelini 65.000 TL civarlarına bırakıyorlar. Siz 5.000 TL düşük fiyata almışsınız. Bence iyide yapmışsınız. 5.000 TL fena para değil. 1,5 yıllık benzin paranız nerdeyse ;) Seçiminiz güzel, rahat olun. Bunları eski bir Vw satış temsilcisi olarak söylüyorum :)

    Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    quote:

    Orijinalden alıntı: yws

    Arkadaslar aranizda hem jettanin 1.4 benzili otomatigini, hem de astra sedan 1.4 benzinli otomatigini kullanan arkadas var mi? Varsa eger surus dinamikleri ve tasarim hakkinda bir degerlendirme istiyorum. Ben astra hakkinda arkadasima bilgi verdim ama jetta kullanmadigim icin bir kiyaslama yapamadim. Not:yakit kiyaslamasi onemli degil

    Jetta'da DSG çift kavrama otomatikleştirilmiş şanzıman var. Performans ve ekonomi açısından şu an piyasadaki en iyi çift kavrama, dayanıklılık konusunda şikayetler var.

    Motor ve şanzıman olarak Jetta daha ekonomik ve performanslı Astra'ya göre. Astra'daki Active Select ise konforlu ama vites geçişleri yavaş kalıyor, tüketimi de viskos kavrama olmasından dolayı daha yüksek.
    Yol tutuş ve sürüş dinamikleri açısından Astra biraz daha sportif ve rijit. Jetta daha konfora dönük bir süspansiyon ayarı var. Ama bu da Jetta'nın kötü yol tuttuğu anlamına gelmez.

    LPG için yazayım. Kendim lpg kullanan biri olarak şu an için kesinlikle LPG'yi düşünmeyin !!!
    Niye ? Öncelikle motorun rodajı benzinde olsun.
    Sonra, yıllık 10 bin km yapıyorum demişsiniz. Eğer bu rakamı aşmıyorsanız yapacağınız tasarruf açısından taktırmanıza gerek yok.
    Hele 1- 1,5 sene kadar bir kullanın, baktınız ki senelik yaptığınız km daha fazla oluyor 15 bin ve üzerine çıkıyorsa, o zaman düşünün.
    Bu motorlara iyi bir işçilik ve kaliteli bir kitle çok rahat LPG uygulaması yapılıyor. Landirenzo, Lovato, BRC,... bunların hepsinin uyan kitleri var. 2500-3000 tl civarı Prins gibi pahalı kitlere bu motor için gerek yok, fazla iyi.

    Tesekkurler degerlendirmeniz icin o zaman arkadasa jettayi da gonul rahatligi ile onerebilirim. Benim araba ile jetta arasinda kaldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yws

    Ladrenzo(nasil yazildigini bilmiyorum) tup takilginda garantisi bozulmuyor.

    Landrenzo
  • Bu arabaya lpg taktırma diyenler hangi mantıkla bunu öneriyorlar anlamadım , motor lpg ye uygun değilmi ? Araç güzel araç hayırlı olsun, parana yazık etmişsin diyenleri de anlamak mümkün değil !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bu arabaya lpg taktırma diyenler hangi mantıkla bunu öneriyorlar anlamadım , motor lpg ye uygun değilmi ? Araç güzel araç hayırlı olsun, parana yazık etmişsin diyenleri de anlamak mümkün değil !

    Sıkıntı uyumlu olup olmaması değil. 60bin lira verdikten sonra benzine para veremeyip lpg mi takılacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MrFinito kullanıcısına yanıt
    C sınıfı benzinli otomatik fiyatları üç aşağı beş yukarı böyle zaten, Mercedes E 200, yada BMW 5.20 vb. lüks grup alırsın tamam da, standart C sınıfı araç almış arkadaş LPG takılması abes olmaz şahsen, 60 bine piyasa koşullarına göre normal.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.