Merhaba arkadaşlar. ben k.çekmecede oturuyorum. geçen salıdan beri interrnetim kesik. hergün ttnet i arıyorum, arıza kaydı alıyolar, sonra bi ses çıkmıyo. tekrar arıyorum, arıza kaydınız incelenmiş halledilmiş diyolar ama internet yok. tekrar arıza kaydı bırakmıştım, ondan da bişi çıkmadı. bugün aradım. sizin bulunduğunuz bölgede genel bir arıza var. o yüzden internetiniz kesik, ne zaman da gelecceği belli değil dedi. kan beynime sıçradı zaten bir haftadır yok, ancak bir hafta sonra ne olduğunu söylüyolar, ne zaman geleceği de belli değil.
beni sinir eden olay bilgilendirme ve yardımcı olma amaçlı olarak hiçbir şekilde birşey yapmamaları, bir hafta geçti internetsizim, belki bir hafta daha geçecek, her gün ttneti arıyorum 2-3 defa ordan telefon parası yazıyor, kullanamadığım hizmetin parasını da alacaklar benden ay sonunda, ne yapmalıyım başına gelen arkadaşlar varsa bir yol yordam gösterirlerse sevinirim.
müşteri hizmetleri haricinde genel merkezi falan arayıp şikayet edebiliyo muyuz acaba? çünkü onların da bi bilgisi yok, bilgi veremiyolar, ne zaman gelecek diyorum ses yok, iyice uyuz oldum hergün muhatap olmaktan..
Facebook da TTNET in sayfası var orada TTNET in kampanyaları etkinlikleri falan paylaşılıyor. Ama herkes sunduğu ya da sunamadığı hizmetten şikayetçi. Mesela 26 ağustos da zonguldaktayız diyor işte fotoğraflar eğlenceler var ama alttaki yorumlara bakınca of ya yine internet yok internet gidip geliyor gibi şeyler herkes şikayet ediyor. Oradaki garibim yöneticiler de ne yapsın şikayetçi olanlara aynen şu mesajla cevap veriyorlar. Sen de telefon parası vermek istemiyorsan o yöneticinin söylediklerini yapabilirsin tabi internete girebilirsen =))
Samichh Bey merhaba, cep telefonu numaranızı ttnetdestek@ttnet.com.tr adresine gönderirseniz en kısa sürede ulaşıp bilgilendirebiliriz. Teşekkürler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme