nerde la bu özkan |
1 milyar 500 milyon dolara mal olan Osmangazi Köprüsü'ne 15 milyar dolar ödenecek.. (6. sayfa)
-
-
Belirlenen müddetten sonra şimdiden para kazanmaya başladığı bilinen bu köprünün işletmesi de tamamen kamuya geçtiğinde ülkeye kazandıracağı para ile önümüzde ki yıllarda görev alacak hükümetlerin yükünü de hafifletebilecektir.
Yapılıp hayata geçirilen büyük ulaşım projeleri nedeniyle önümüzde ki nesiller çok şanslı olacaktır diye düşünüyorum.
Defalarca aracımla feribota binmiştim. Körfez dolaşma tam bir eziyet. Hele hele yoğun dönemlerde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kamuya geçene kadar sen sabah akşam sürekli geç kamu zararı azalsın.
-
Ülkenin geleceğini düşünüp yapanları takdir ediyorum.
Boş boş konuşanlara bakma sen.
Millet deli gibi kullanıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben kullanamıyorum mesela. körfezi kullanmak zorunda kalıyorum. eski yoldan devam..
-
Bana çok yorucu geliyor o bitmeyen 90 km'lik körfez dolaşımı.
Dileyen tabi ki kullansın dilediği hattı.
Bana daha ucuza ve güvenli geliyor köprü geçişi. Örneğin Yüklü bir Kamyonun her trafik lambasında dur kalkı çok masraf çok dert, çok yakıt, çok kirlilik üretiyor. Ayrıca güvensizde.
Zaten devletin ileri gelenleri de 1800'lü yıllardan beri bu hattın yapımına kafa yormuşlar.
Dediğim gibi önümüzde ki nesiller çok şanslı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Nakliye araçları pek tercih etmiyorlar körfez hattını diye biliyorum.
70'li yıllarda Adana'dan yüklediği karpuz kamyonu ile İstanbul haline geleseye kamyonların fren, debriyaj balataları bitme aşamasına gelebiliyormuş.
Şimdi yeni yapılan otobandan hiç debriyaja ve frene basmadan yükünü güvenli ve ekonomik, ucuza taşıyabilmesi çok güzel.
Aynı büyümesini tamamlayabilmiş ülkelerde ki gibi bize de nasip oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
burda mesele yolu kısaltması değil. uygun fiyata yapılabilecekken neden pahalıya yapıldığı...
-
Zatn bizim tepkimiz neden sadece kütahya da olduğu.
Allah göstermesin afeti , savaşı var. Bu tür öngörülemeyen gelişmelerde para hesabı mı yapılır .
Uşak a , Afyon a neden nasıl yapmazlar.
Yani şu haritaya bakıyorum en az 30-40 tane daha havalimanı yapılmalı.
Yap işlet devret , normal ihale bunlar para mevzusu , bu tür stratejik yatırımlarda konuşulmamalı dediğiniz gibi.
-
Zaten diğerlerinin yapmaya pek niyetleri yok diye anlıyorum.
Hiç memleket yararına bir iş yapacaklarının vaadini de duymadım desem yeri var. İnşallah ben yanlış düşünüyorumdur.
Sabiha Gökçen havalimanı hakkında bugün üniversitelerde yüksek lisans tezi konusu olabilecek dünkü demeçleri gözümüzün önünde duruyor.
Bugün pahalı derler, yarın ki nesiller müddeti bitip işletmesi tamamen kamuya geçince tadından yenmez derler.
Çok kaza oldu oralarda çok canlar yitirdik.
Televizyon kanalların da ölümlü kazaları izlemeye bıkardık.
Bugün mü?
Çok azaltıldı çok o feci büyük yıkımlara sebeb olan kazalar yapılan memleket yararına işlerle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok güzel düşünülmüş bu mevkii. Yeri şahane.
Para kazanma amaçlı değil, yapılması elzem.
DHMİ'nin diğer yerleri parasını kazanıyordur.
Kullandınız mı burayı hiç?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
tamam da arkadaşım bu pahalı yapılmasına gerekçe değil. devlet ucuza yapıp kar edebilirdi. ama her türlü zarar ediyor. üstüne ben pahalı geçiyorum. ne anladım bu hizmetten?
-
quote:
Orijinalden alıntı: silistreliBana çok yorucu geliyor o bitmeyen 90 km'lik körfez dolaşımı.
Dileyen tabi ki kullansın dilediği hattı.
Bana daha ucuza ve güvenli geliyor köprü geçişi. Örneğin Yüklü bir Kamyonun her trafik lambasında dur kalkı çok masraf çok dert, çok yakıt, çok kirlilik üretiyor. Ayrıca güvensizde.
Zaten devletin ileri gelenleri de 1800'lü yıllardan beri bu hattın yapımına kafa yormuşlar.
Dediğim gibi önümüzde ki nesiller çok şanslı.
İyiki yapılmıştır yapılmamıştır farklı bir tartışma konusu olsun.
Bu yap işlet devret ile yapılmasayıp , ihale usülü olsaydı
Sen o köprüden yatırımın geri dönüş zaman tercihine göre belki 15 dolardan belki 8 dolardan geçecektin.
-
quote:
Orijinalden alıntı: silistreliÇok güzel düşünülmüş bu mevkii. Yeri şahane.
Para kazanma amaçlı değil, yapılması elzem.
DHMİ'nin diğer yerleri parasını kazanıyordur.
Kullandınız mı burayı hiç?
:D
Harbi kim uçuyor diye baktım , seferlerde maşallah yazın gurbetçiler vatandaşlarımız mı kullanıyor kim kullanıyor ki burayı ..
-
200 yıllık gibi bir zamandır düşünülüyordu diye biliyorum bu köprüyü.
Dönemin ulaştırma bakanı tek tek anlatmıştı a'dan z'ye yapım hikayesini. İzlemiştim gelen tüm itirazlara cevap vermişti.
Çok vakit kaybedilmiş, çok canlar yitirilmiş günümüze değin buranın eksikliğinden.
Çok faydasını görüyor ve göreceğiz uzun onyıllar boyunca.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Halk için
Aynı 300 binlik Hakkari şehrimizin havalimanı yapılması işi gibi.
Tüm bunlar çok güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sen hala işin goygoyundasın. o yukarıda bi üye vardı over bilmemne diye. o da aynı sen gibi cevaplar veriyordu. biz diyoruz ki neden pahalıya yapıp devleti zarara soktunuz. ucuza yapılırdı diye soruyorum sen hala yok 200 yıl yok bilmemne diye laf dolandırıyorsun.
-
Haklısınız bir 20 senenin bu süreçte ne önemi var.
Böyle bir geçmişe sahipken , nurol inşaat değil 40.000 garanti , 100.000 araç feda olsun diyememiş mi reyiz ?
Ucuza kapatmışız resmen .
-
Devlet goygoy yapmaz.
Eser yapar.
Senin için benim için.
Son çeyrek yüzyıl harika eserler gördük.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
sen bu havalimanı işinden açıktan para mı aldın? devlet zarara uğruyor. sen çok güzel diyorsun. ucuza yapılacak işleri devlete kazık atarak yapılınca mı çok güzel diyorsun?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X