Şimdi Ara

1 silindir çalışmıyor. Clio 1.2 16V (YAPILDI) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
34.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Komple motor bloğu söküldü subaplar yanmış kaçırıyormuş kompresyon 3.cü silindirde %0 diğerlerinde %50 civarındaydı. 16 subap değişiyor,triger seti değişiyor,rektifiye,fren balatası,yağ,yağ filtresi bujiler,işçilik 1490 TL'ye anlaştık sizce fiyat nasıl?

    Bence fiyat normal. Kaliteli parça kullanmaya çalışın derim. 3 kuruş kar etcem diye tekrar sorunlarla uğraşmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Komple motor bloğu söküldü subaplar yanmış kaçırıyormuş kompresyon 3.cü silindirde %0 diğerlerinde %50 civarındaydı. 16 subap değişiyor,triger seti değişiyor,rektifiye,fren balatası,yağ,yağ filtresi bujiler,işçilik 1490 TL'ye anlaştık sizce fiyat nasıl?

    peki bu kadar düşük km de bu arıza neden oluşmuş? daha 85 binde imiş üstelik..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: statükocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    Komple motor bloğu söküldü subaplar yanmış kaçırıyormuş kompresyon 3.cü silindirde %0 diğerlerinde %50 civarındaydı. 16 subap değişiyor,triger seti değişiyor,rektifiye,fren balatası,yağ,yağ filtresi bujiler,işçilik 1490 TL'ye anlaştık sizce fiyat nasıl?

    peki bu kadar düşük km de bu arıza neden oluşmuş? daha 85 binde imiş üstelik..

    Ya orijinal km degil yada cok hor kullanilmistir arac.. o kadar dayaniksiz motor degildir 1.2 16v. Fiyat normal bu arada. Motor bastan asagi elden gecmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla ustanin dedigi ; ya araba sifirdan beridir surekli gazli kullanilmis ya da km orjinal degil. ama km konusunda ben pek tereddutlu degilim en azindan eski evraklardaki kmler ve muayene km leri yila gore orantili gitmis.

    Benim merak ettigim gucu olusturan subaplarin tamamen yenilenmis olmasi, aktarmada sorun olmamasi arabanin yeni hali gibi maksimum gucunu bana vericek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meganers -- 2 Ekim 2014; 21:08:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    valla ustanin dedigi ; ya araba sifirdan beridir surekli gazli kullanilmis ya da km orjinal degil. ama km konusunda ben pek tereddutlu degilim en azindan eski evraklardaki kmler ve muayene km leri yila gore orantili gitmis.

    Benim merak ettigim gucu olusturan subaplarin tamamen yenilenmis olmasi, aktarmada sorun olmamasi arabanin yeni hali gibi maksimum gucunu bana vericek mi?


    Eger ustaniz gercekten isinin ehli ise, ne yaptigini bilen bir ustaysa verecektir hocam.ogrenmek icin islem sonrasinda isterseniz aracinizi computeste sokarak durumi ogrenebilirsiniz. Millet olarak rektefiyeden korkan bir yapimiz oldugu icin sonucu burada bizimle paylasirsaniz cok iyi olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araci aldim 1490 liraya rot-balansi da dahil ettirdim. Su ana kadar 20km civari yaptim gidisi iyi motor sessiz ve pirilpiril yanliz hala biraz vibrasyon var. bugun yine bi 30km civari yol yapicam benzinle calistiriyorum bakalim gidisqt nasil olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün toplamda 50km yol yaptım istanbul içi trafikte ve avm'lere gir çık vs ortalama yakıt tüketimi 8.3'te (yapılmadan önce 10.5'di) çekiş gayet iyi,teste soktum motor %95 çıktı gayet iyi sonuçta 16subap ta değişti hala biraz vibrasyon olması canımı sıktı açıkçası ama usta 3000 km yap gel subap ayarı tekrar çekeriz ve bu süre de arabayı benzinde kullan dedi. Eskisine nazaran çok memnunum tabi artık düşük hız yüksek viteste teklemiyo basınca gaza çekiyo teklemiyo artık sıkıntı yok çok şükür. Motoru da tertemiz yapmışlar sağolsunlar durum böyle beyler 1500'e motor komple yapıldı sayılır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor kulaklarını kontrol ettirdiniz mi? Sonuçta aracınız bir süre sarsıntılı ve vibrasyonlu çalıştı. Motor kulağını yıpratmış ya da saplama kestirmiş olabilir. Bir kontrol ettirin, olmadı onları da bir değiştiriverin. Benim de başıma gelmişti, ön konsolda titremeyen yer kalmıyordu, tamir ettirdim ben, kesik saplamanın olduğu yer yalama olmuş o yüzden içine yeni diş açıldı on numara oldu.
    Siz de bi motor kulağını kontrol ettirin, bir de ne olursa olsun yan sanayi kullanmayın, asla orijinalini tutmaz motor kulağı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Motor kulaklarını kontrol ettirdiniz mi? Sonuçta aracınız bir süre sarsıntılı ve vibrasyonlu çalıştı. Motor kulağını yıpratmış ya da saplama kestirmiş olabilir. Bir kontrol ettirin, olmadı onları da bir değiştiriverin. Benim de başıma gelmişti, ön konsolda titremeyen yer kalmıyordu, tamir ettirdim ben, kesik saplamanın olduğu yer yalama olmuş o yüzden içine yeni diş açıldı on numara oldu.
    Siz de bi motor kulağını kontrol ettirin, bir de ne olursa olsun yan sanayi kullanmayın, asla orijinalini tutmaz motor kulağı.

    Çok yerinde bir tespit gerçekten aklıma gelmemişti hiç ben hemen gidip değiştiriyim motor kulağını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meganers

    quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Motor kulaklarını kontrol ettirdiniz mi? Sonuçta aracınız bir süre sarsıntılı ve vibrasyonlu çalıştı. Motor kulağını yıpratmış ya da saplama kestirmiş olabilir. Bir kontrol ettirin, olmadı onları da bir değiştiriverin. Benim de başıma gelmişti, ön konsolda titremeyen yer kalmıyordu, tamir ettirdim ben, kesik saplamanın olduğu yer yalama olmuş o yüzden içine yeni diş açıldı on numara oldu.
    Siz de bi motor kulağını kontrol ettirin, bir de ne olursa olsun yan sanayi kullanmayın, asla orijinalini tutmaz motor kulağı.

    Çok yerinde bir tespit gerçekten aklıma gelmemişti hiç ben hemen gidip değiştiriyim motor kulağını.

    Hocam önce gene kontrol ettirin bence. Ama sorun %90 oradan.




  • Benimde iki silndir in bıjilerini çekince pek değişme olmuyo.. ayvayı yedik desene.

    Benimki de 200 bin de hundai excel.. çok tutmasa bari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu hortlatayım bende bilenlere bana da bir yol göstersin:)


    araç 1.2 clio 2008 model 105binde LPG'li rolantide dalgalanma sorunu var aracı boşa alınca devir 500e düşüyor biraz titriyor sonra otomatik olarak araç gaz veriyor ve 800e çıkarıyor 1 dk sonra filan tekrar 500e düşüyor araba tekrar gaz veriyor bu şekilde devam ediyor.
    viteste giderken hiç bir sorun yok gaz yemede filanda sıkıntı yok soğukken biraz isteksiz oda normal diye düşünüyorum.

    ekim ayından beride 2 kere stop etti soğukken ustaya gösterdim buji bobin kablo hepsi olabilir geniş zamanda getir test edelim dedi başka bir usta kaputu aç dedi açtım direk subap ayarı yapılması lazım dedi hiç bişeye bakmadı araba soğukken getir 6 7 saat sürer fiyatta 350tl dedi sizce ne yapmalıyım?
  • 350 liraya nasıl bir subap ayarıymış bu çok merak ettim. Sizin aracın sorunu kelebek boğazı, map sensörü ya da lpg de olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Subap sorunu en iyi su sekilde anlarsiniz aracin o pistondaki buji kablosunu cikartin araci calistirin kabloyu penseyle tutun yoksa elektirik carpar bujiye deydirdiginizde elektirik aliyor ama motorda degisme yok ve tekliyorsa o pistonu calistiran subapta sorun vardir bukadar net

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • selamlar aynı sıkıntı bende var ama komprsör var siz nasıl cözdünüz
  • Konu hortlamış madem bende torklatayım :))

    Konuyu açam arkadaşla aynı soruna sahibim . Benimde 3.silindirde güç kaybı yaşıyorum. Kompresyon testi yaptırarak öğrendim. İşin garip tarafı sıfıt motor yaptırdıktan sonra başıma geldi bu olay . Motor sarsıntılı çalışıyor. Ara sıra stop ediyor . Sanırım 3.silindirdeki subap sıkıntılı. Önerileriniz nelerdir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim_topal

    Konu hortlamış madem bende torklatayım :))

    Konuyu açam arkadaşla aynı soruna sahibim . Benimde 3.silindirde güç kaybı yaşıyorum. Kompresyon testi yaptırarak öğrendim. İşin garip tarafı sıfıt motor yaptırdıktan sonra başıma geldi bu olay . Motor sarsıntılı çalışıyor. Ara sıra stop ediyor . Sanırım 3.silindirdeki subap sıkıntılı. Önerileriniz nelerdir ?
    motoru yapan ustaya geri götür. ne kadar oldu rektifiye göreli ?
  • ibrahim_topal İ kullanıcısına yanıt

    sonuç ne oldu ?

  • Clio 3 1.2 lerde araç rolanti devrini kendi ayarlamaya çalışır. Eğer buji, bobin veya kablolarda sıkıntı varsa ateşleme sıkıntılı olur. Veya birinde hiç ateşleme olmaz. Aracı çalıştırdıktan sonra rolantide deviri yükseltmeye çalışır sonra düşer. Sonra tekrar yükseltmeye çalışır. Siz bu arada titreşimi ve teklemeyi hissedersiniz. Egzozdan da çiğ yakıtı hem görürsünüz hem kokusunu alırsınız. Ayrıca ufak patırtılar da olur gaz verdiğinizde. Ayrıca araç güçten düşer. Yani çekmez. Yuvalardan birinde hiç ateşleme olmuyorsa ufak bir rampayı bile çıkmaya çalışırken araç bayılır. Zaten 1.2 motor. Ustaya götürdüğünüzde yuvalardaki kompresyonu kontak çevirerek ölçer cihazla. Basınç varsa buji bobin veya kablo arızalı. Veya akü elektrik aksamı sıkıntısı. Basınç yoksa sıkıntı içerde. Sarsıntılı çalışmanın başka sebepleri de olabilir. Mesela sübap vuruyorsa sübap sesini duyarsınız bir nevi dizel motor sesine benzer. Sarsıntı bütün bunların dışında motor takozundan akslardan veya bilyalardan da olabilir. Olabilir oğlu olabilir. Lpg li araçlarda sübap ayarlarını yaptırmayı ihmal etmeyin. Ateşleme gibi kritik parçalarda yan sanayi ürün kullanmayın. Araçları arızalı olduğunu bile bile uzun süre kullanmayın. Aracın sorununu giderdikten sonra lpg ayarını yaptırmayı ihmal etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Birinci piston ateşleme arızası benim 1.2 clio 3 aracımda da meydana geldi. Araç arada tekleme yapıyor ve beraberinde arıza lambası bir süre yan sön yapıyor, durup biraz bekleyince arıza lambası sönüyordu. Ben renault servisine götürdüm. Bobin, bobin kablosu, buji değişti, ek olarak sübap ayarı yapıldı sorunum çözüldü. Hangi parça arızalıydı bilmiyorum, bujileri 3 ay öncesinde bakımda değiştirmiştim, büyük ihtimalle bobin arızalıydı.


    Araç düşük devirlerde hızlanırken tekliyordu daha öncesinde ben küçük motor devir istiyor o sebeple titreme yapıyor sanıyordum, arıza lambası yanmamasına rağmen hatalı ateşleme bir süredir varmış. Tüm bu işlemlerden sonra araç çok akıcı oldu, titreme vs. kalmadı. Dur kalk trafikte özellikle çok rahatladı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkaris -- 24 Kasım 2022; 23:21:3 >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.