Şimdi Ara

1. Vites 40 Normal mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    Cok ciddi bir araba bilgisizliginiz var ve malesef hep oyle kalacaksınız. Cunku şu kadar verilen cevaplardan bi halt anlamamaya resmen direniyorsunuz.

    Nedir o bilgisizlik açıklayın benim yazdığım şey çokmu saçma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arabanda sorun var acilen servise götür o aracın motoru diri olması lazım 1.viteste 80e kadar görmesi lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Aracın 1-2-3-4 viteslerde maksimum kaç yaptığının motor gücüyle, arabanın kalitesiyle, motorun kondiyonunun iyi olmasıyla, tüpte benzinde olmasıyla alakası yoktur. Şanzıman oranları ile alakalı bir durum.
    Ciğeri yetmez 5.vites 190'dan sonra daha 1000 devir olmasına rağmen çeviremez daha gidemez o ayrı durum. Küçük viteslerdeki maksimum hızlarla ilgili yazıyorum...


    Peki benim aracın 1. viteste maksimum gördüğü hız ve maksimum gördüğü devir normal mi ?

    Ne olması lazım? Bunu dışardan müdahale ile değiştiremezsiniz ki? Arabanın eski veya yeni oluşu ile de alakasız bir durum.
    Sıkıntı yok rahat olun.

    Bazı motor ustaları motorun bitik olduğundan bahsediyor eğer 1. viteste 20 yi geçmezse motorun durumunun kötü olduğunu söylüyor

    Onlar usta değil ustacık. 1. Vites maç hızın motorla ilgisi yoktur. Sadece şanzımana bakar. Aynı motora sahip 2 aracım oldu birisi 1. Vites 47-48 gibi kesiciye giriyordu (7000 devir) ikincisi 58-60 gibi kesiciye giriyor (7000 devir)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    2.0 184 hp aracım var 1. Vites yaptigi maksimum hiz 40.

    O zaman Astra'da Polo'da benim aracimdan seri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şanzıman oranı arabanın her devirde ulaşacağı en yüksek hızı belirler. Aynı iki aracın arasındaki hız farkı, gösterge bozukluğu ya da jant boyunun farklılığından olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şöyle gibi düşünsek yanlış olmuyor sanırım ; sizin polonun 1. Vites dişlisinin çapı ve çevresi belli . Bu çark 5000 kere dönerek kaç metre mesafe alabilir saniyede bunun motor gücünüzle alakası Yok . Motor güçlüyse sadece dakikada o 5000 bin dönüş hızına daha kısa sürede ulaşırsınız . Böylece ivmelenmeniz daha iyi olur . Tamamen çarkın yarıçapı yani çevresi ile alakalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elegantt -- 22 Haziran 2017; 16:53:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • supremum kullanıcısına yanıt
    1.4 motorlar ister istemez daha kısa şanzımanlı oluyor. Polo'dan biliyorum 1. Vites 45, 2. Vites 80 3. Vites 120 civarındaydı. Bir tek 5 kayda değer miktarda uzundu (3000 devir 110 km).

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    2.0 184 hp aracım var 1. Vites yaptigi maksimum hiz 40.

    O zaman Astra'da Polo'da benim aracimdan seri.

    Aracınızın kasası ağır muhtemelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    2.0 184 hp aracım var 1. Vites yaptigi maksimum hiz 40.

    O zaman Astra'da Polo'da benim aracimdan seri.

    Aracınızın kasası ağır muhtemelen

    Ben pes ediyorum. Anlatmak isteyen arkadaşlar devam edebilirler.




  • zx6r kullanıcısına yanıt
    1 araba boyu sonra 2 ye atarsam araba langur lungur titriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. Viteste 60 mı ? Senin gördüğün 40 da gerçek 40 değildir hele manuelse hiç değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    1. Viteste 60 mı ? Senin gördüğün 40 da gerçek 40 değildir hele manuelse hiç değildir.

    Neden değildir yalanmı söylüyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    1. Viteste 60 mı ? Senin gördüğün 40 da gerçek 40 değildir hele manuelse hiç değildir.

    Arabadan anlamıyorsun 1.viteste 80 2.viteste 120 3.viteste 140ı gören 1.4 honda civic s getiririm istersen ; )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cestova


    quote:

    Orijinalden alıntı: TSY

    1. Viteste 60 mı ? Senin gördüğün 40 da gerçek 40 değildir hele manuelse hiç değildir.

    Arabadan anlamıyorsun 1.viteste 80 2.viteste 120 3.viteste 140ı gören 1.4 honda civic s getiririm istersen ; )

    Honda yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cestova C kullanıcısına yanıt
    1. viteste 200 yapanda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bırak 40 50 gibi hızları güzel kardeşim aracın motorunu en çok yıpratan şeyler bunlar hele motorda soğuksa motorun iyimi kötümü olduğunu kompresyon testi ele verir, şanzıman oranları ise her markada değişir .

    Renolarda 5. Vites 60-70 le gidersin opelde 3. Viteste bu üreticiyle alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    2.0 184 hp aracım var 1. Vites yaptigi maksimum hiz 40.

    O zaman Astra'da Polo'da benim aracimdan seri.

    Aracınızın kasası ağır muhtemelen

    Ben pes ediyorum. Anlatmak isteyen arkadaşlar devam edebilirler.

    Hocam ben okurken sabredemedim siz iyi dayanmışsınız. Bloklayın geçin. Yeni troll herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    Cok ciddi bir araba bilgisizliginiz var ve malesef hep oyle kalacaksınız. Cunku şu kadar verilen cevaplardan bi halt anlamamaya resmen direniyorsunuz.

    Nedir o bilgisizlik açıklayın benim yazdığım şey çokmu saçma

    101 beygir dediğinize göre Polo'nuz 1390 cc'lik motora sahip. O aracın şanzıman oranı gereği zaten son hızı 1. viteste 40-45 km/sa arası olması lazım. Zaten o son hıza gelince ibre kırmızı bölüme kaymaya başlar.
    Sizin aracın artısı ise 1. viteste o Astra'dan çok daha serisiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkma


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    Cok ciddi bir araba bilgisizliginiz var ve malesef hep oyle kalacaksınız. Cunku şu kadar verilen cevaplardan bi halt anlamamaya resmen direniyorsunuz.

    Nedir o bilgisizlik açıklayın benim yazdığım şey çokmu saçma

    101 beygir dediğinize göre Polo'nuz 1390 cc'lik motora sahip. O aracın şanzıman oranı gereği zaten son hızı 1. viteste 40-45 km/sa arası olması lazım. Zaten o son hıza gelince ibre kırmızı bölüme kaymaya başlar.
    Sizin aracın artısı ise 1. viteste o Astra'dan çok daha serisiniz.

    Aynen hocam kasa farkıda var bide astra sedan ağır araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. Viteste maksimum göreceği hız vites oranları ile alakalı fakat benzinli bir arabanın 5000 devirde kalması normal değil 6000-6500 çevirmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.