Şimdi Ara

1. Vites 40 Normal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aracım 1.4 benzinli manuel 2004 polo 1.viteste maksimum 40ı görüyor ve 5000 devire çıkıyor normal durum mu arkadaşımın 1.4 astrası 1.viteste 60ı görüyor neden bu fark sizce ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Froatel -- 21 Haziran 2017; 23:14:35 >



  • Aracın 1-2-3-4 viteslerde maksimum kaç yaptığının motor gücüyle, arabanın kalitesiyle, motorun kondiyonunun iyi olmasıyla, tüpte benzinde olmasıyla alakası yoktur. Şanzıman oranları ile alakalı bir durum.
    Ciğeri yetmez 5.vites 190'dan sonra daha 1000 devir olmasına rağmen çeviremez daha gidemez o ayrı durum. Küçük viteslerdeki maksimum hızlarla ilgili yazıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Aracın 1-2-3-4 viteslerde maksimum kaç yaptığının motor gücüyle, arabanın kalitesiyle, motorun kondiyonunun iyi olmasıyla, tüpte benzinde olmasıyla alakası yoktur. Şanzıman oranları ile alakalı bir durum.
    Ciğeri yetmez 5.vites 190'dan sonra daha 1000 devir olmasına rağmen çeviremez daha gidemez o ayrı durum. Küçük viteslerdeki maksimum hızlarla ilgili yazıyorum...


    Peki benim aracın 1. viteste maksimum gördüğü hız ve maksimum gördüğü devir normal mi ?
  • benim 1.2 logan 20 felan yapıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Aracın 1-2-3-4 viteslerde maksimum kaç yaptığının motor gücüyle, arabanın kalitesiyle, motorun kondiyonunun iyi olmasıyla, tüpte benzinde olmasıyla alakası yoktur. Şanzıman oranları ile alakalı bir durum.
    Ciğeri yetmez 5.vites 190'dan sonra daha 1000 devir olmasına rağmen çeviremez daha gidemez o ayrı durum. Küçük viteslerdeki maksimum hızlarla ilgili yazıyorum...


    Peki benim aracın 1. viteste maksimum gördüğü hız ve maksimum gördüğü devir normal mi ?

    Ne olması lazım? Bunu dışardan müdahale ile değiştiremezsiniz ki? Arabanın eski veya yeni oluşu ile de alakasız bir durum.
    Sıkıntı yok rahat olun.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Şanzıman oranı ile ilgili bir olay.
    1. vites oranınızın daha uzun olup olmaması üretici tarafından uygun görülür,sorun değildir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anormal bir durum yok. Şanzıman oranlarından kaynaklanıyor. Arkadaşınızın astrasında daha uzun oranlı şanzıman kullanılmış. Mesela benim de bir arkadaşımda Citroen C4 VTS vardı 2.0 180 beygir, 1. viteste 70 km/h yapabiliyordu.

    Sizin aracınız atmosferik ve benzinli, Redline devri 5.000'den daha fazla, fotoğraftan da görüleceği üzere kırmızıya kadar yani 5.750 devire kadar çevirebilirsiniz, o zamanda 50 civarını görürsünüz diye düşünüyorum.

    1. Vites 40 Normal mi?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum

    Aracın 1-2-3-4 viteslerde maksimum kaç yaptığının motor gücüyle, arabanın kalitesiyle, motorun kondiyonunun iyi olmasıyla, tüpte benzinde olmasıyla alakası yoktur. Şanzıman oranları ile alakalı bir durum.
    Ciğeri yetmez 5.vites 190'dan sonra daha 1000 devir olmasına rağmen çeviremez daha gidemez o ayrı durum. Küçük viteslerdeki maksimum hızlarla ilgili yazıyorum...


    Peki benim aracın 1. viteste maksimum gördüğü hız ve maksimum gördüğü devir normal mi ?

    Ne olması lazım? Bunu dışardan müdahale ile değiştiremezsiniz ki? Arabanın eski veya yeni oluşu ile de alakasız bir durum.
    Sıkıntı yok rahat olun.

    Bazı motor ustaları motorun bitik olduğundan bahsediyor eğer 1. viteste 20 yi geçmezse motorun durumunun kötü olduğunu söylüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kami Kaze

    Şanzıman oranı ile ilgili bir olay.
    1. vites oranınızın daha uzun olup olmaması üretici tarafından uygun görülür,sorun değildir.

    Şanzımanla alakalı durum yani
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Anormal bir durum yok. Şanzıman oranlarından kaynaklanıyor. Arkadaşınızın astrasında daha uzun oranlı şanzıman kullanılmış. Mesela benim de bir arkadaşımda Citroen C4 VTS vardı 2.0 180 beygir, 1. viteste 70 km/h yapabiliyordu.

    Sizin aracınız atmosferik ve benzinli, Redline devri 5.000'den daha fazla, fotoğraftan da görüleceği üzere kırmızıya kadar yani 5.750 devire kadar çevirebilirsiniz, o zamanda 50 civarını görürsünüz diye düşünüyorum.

    1. Vites 40 Normal mi?

    Hocam benim göstergede redline yok. Kırmızı renkli bölgede yok. Onu ne yapacağız



    1. Viteste benim araba 2800-3000 devirde 35-40 km/h yapıyor. 5500-6000 devirde 70+ çıkar.



    Olay şanzımanda. Sonra da motorda. İkisi birbirine bağlantılı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doblocu_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Anormal bir durum yok. Şanzıman oranlarından kaynaklanıyor. Arkadaşınızın astrasında daha uzun oranlı şanzıman kullanılmış. Mesela benim de bir arkadaşımda Citroen C4 VTS vardı 2.0 180 beygir, 1. viteste 70 km/h yapabiliyordu.

    Sizin aracınız atmosferik ve benzinli, Redline devri 5.000'den daha fazla, fotoğraftan da görüleceği üzere kırmızıya kadar yani 5.750 devire kadar çevirebilirsiniz, o zamanda 50 civarını görürsünüz diye düşünüyorum.

    1. Vites 40 Normal mi?

    Hocam benim göstergede redline yok. Kırmızı renkli bölgede yok. Onu ne yapacağız



    1. Viteste benim araba 2800-3000 devirde 35-40 km/h yapıyor. 5500-6000 devirde 70+ çıkar.



    Olay şanzımanda. Sonra da motorda. İkisi birbirine bağlantılı.

    Redline ile kırmızı renkli bölge aynı yer oluyor



    Olayın şanzıman oranlarından olduğunu ben de söyledim zaten fakat konu sahibi arkadaş 5.000 devirde o hıza ulaştığını söylemiş, 5.000 devir benzinli bir otomobil için maksimum devir değildir. Ben de bu yüzden konu sahibinin aracının gösterge fotoğrafını paylaştım. Maksimum devir orada belli oluyor.



    Sizin aracın da şanzımanı uzun o zaman. Aracınız nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dukkha


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: supremum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Froatel


    quote:

    Orijinalden alıntı: zx6r

    1. Vites kalkış vitesidir. 1 araba boyu yol gittikten sonra vitesin yükseltilmesi gerekir. Sizin dediğiniz olay tamamen şanzumana ve motorun gücüne bağlıdır.

    Aynı model ve aynı motor arabayla 1. vitesle 60ı görende var 70i görende var o zaman diğer araba 70i göremiyorsa motor sorunlu demektir demi

    Öyle şey olur mu? Aynı motor ve şanzımana sahip tüm araçlar aynı hızı görür. Biri başka diğeri başka görmez.
    Yukarıda yazdım zaten. 1. vites kaç gördüğü motor durumu hakkında bilgi vermez.

    Benim komşudada benim arabadan var hatta kmsi 50000 km daha fazla onun araba 1.viteste 60ı görüyor benim araba ise 40 da kalıyor

    arabanın yaptığı km ile 50bin 30bin ile bir alakası yok hala hala aynı şeyi yazıyorsun, troll müsün?

    Tamam neyle ilgisi var bunun motorun canlılığıyla alakalı olduğu söyleniyor ondan böyle diyorum

    Araçların belirli oranda dişlileri vardır

    bu dişliler vitesin 1.2.3.4.5.6 kavrama sırasında maksimum hıza ulaşacağını belirler.


    polo b sınıfı

    astra c sınıfı araç


    polo maksimum 170 görürken

    astra maksimum 200 görüyor


    polo 1.2 motor
    astra 1.6 motor

    kısacası senin araban zaten yavaş bu yavaşlık 1. vitestede 5.vitestede aynı.

    mesela kendi aracımda 1. vites 30 görüyor ama 2.vites ile 100e kadar uzuyor. tamamen vites kutusunun oranlanmasına bağlı.
    oranlar sayılar temsilidir.

    Benim arabam 1.4 motor ve 101 hp 74 kw güce sahip arkadaşımın astrada 1.4 ve 90 beygir güce sahip benim araç daha seri olması gerekmiyor mu?

    Cok ciddi bir araba bilgisizliginiz var ve malesef hep oyle kalacaksınız. Cunku şu kadar verilen cevaplardan bi halt anlamamaya resmen direniyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.