09.10.2007 tarihinde satın aldığım Toshiba A200 1M4 marka dizüstü bilgisayarda 3 gün öncesine kadar garanti kapsamında 1 kez batarya 2 kez lcd ekran değişimi yapılmıştı.
20.08.2008 tarihinde Dvd-rw ve Harddisk sorunları yüzünden tekrar bilgisayarı Mecidiyeköy'deki yetkili servise verdim.
Bugün müşteri hizmetlerini aradım ve dvd-rw ve harddisk'in garanti kapsamında değiştirilmek üzere merkez servise gönderildiğini öğrendim.
1 yıl bitmeden 5 kez donanın arızasına ulaştığı için garanti belgesinde yazdığı şekilde haklarımı isteyeceğimi belirttiğim müşteri temsilci bayan ilk başta pek bişey söylemedi ancak ben değişen parçaları söyledikten sonra : beyefendi lcd'niz 2 kere değişmiş o sayılmaz 5 farklı parçanın değişmesi gerekir gibi benim oldukça saçma bulduğum birşey söyledi. Oysa 5 kez donanım arızası yaşanmıştı. Müşteri temsilcisi olduğunu iddia eden bayana belgede böyle böyle yazıyor dedim ve haklarımı kullanmak istediğimi belirttim. O ise sert bir ses tonuyla : bu işle ben ilgileneceğim durumu merkeze bildireceğim ve size dönüş yapılacak ancak hiç birşey değişmeyecek gibi sözler sarfederek caydırıcı bir konuşma yaptığını düşündü.
5 dakika sonra tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve karşıma bu sefer bir bey çıktı. Durumu ona izah ettim. O O da önündeki bilgi ekranından arızaları gördükten sonra 5 arızaya ulaşmış durumu merkeze bildireceğim dedi. Önceden konuştuğum bayanın 2 kez lcd değişti hepsi farklı olmalı tezini beyefendi'ye sorduğumda farketmez 5 arızaya ulaşmış 5'inin de farklı donanımlardan kaynaklanmasına gerek yok size dönüş yapılacaktır dedi.
Benim TNB Bilgisayar'dan istediğim şey bu ülkenin yasalarına uyması ve ürünü satarken verdiği sözlerin arkasında durması. Bir an önce benim hakettiğim ve onlarında hakettiği isteğim olan para iadesini yapmalarıdır.
Sizce bu olay nasıl sonuçlanır arkadaşlar?
forum.donanimhaber.com/register.asp
16.madde....
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme