TTNET ile 06.01.2014 tarihinde abonelik sözleşmesi yaptım. Ertesi gün bağlantı yapıldı diye arayıp söylediler.
1) kullanıcı adı ve şifremi almak için aradığımda "şifre üretilmemiş" dediler, arıza kaydı açtılar. 2) Bu arıza kayını kapatıp bilgileri arayıp aldım modeme girdim sonuç "wrong port", hatalı porta takmışlar. 3) Şimdi ADSL ışığım hiç yanmıyor, arayıp adsl ışığım yanmıyor dediğimde kullanıcı adını hatalı girmişsiniz smile gözüküyormuş diyorlar.
Bu arada ben mi ne yaptım,
*Yeni bir ADSL modem aldım, + telefon fişi + prizi satın aldım, *Evime usta getirdim tesisatı kontrol ettirdim,
Halen arıza kaydım açık onlar hergün kapatıyor, ben her gün arayıp güncelliyorum, bu durumun çaresini bilen yazsın lütfen.
Anlayacağınız evime TTNET alıp başıma bela aldım, dert babası oldum.... Siz siz olun ttnet ile asla sözleşme imzalamayın.
Modeme şifre girmeseniz bile Dsl ışığını yanıyor olması gerekir kanımca. Bunu onlara anlattınızmı ? Bir ikincisi modemin sinyali göremeyeceği bir şekilde ayarlanmış olması, Vdsl modunda olması veya Modem aryüzünüzden kullnıcı adınızdan sonraki kısım @ttnet mi @smile mı olması gibi.
chtgur
kullanıcısına yanıt
Dün akşam 10. günün sonuda sorunum çözüldü, sorunun TTNET kaynaklı oldugu bilgisini çağrı merkezinden aldım. (ADSL sinyali hiç gelmiyordu) Hemen 10 günlük tutarın faturadan düşülmesi için kayıt açtırdım, ses kaydında operatör hatanın ttnet kaynaklı oldugunu ifade etti.
Ayrıca problemin çözümünde BTK'ya şikayetimin etkili oldugunu düşünüyorum.