Şimdi Ara

100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tarih:01/04/2017
    Ben yaklaşık 1 senedir Türk Telekom Hipernet 50 Mbps tarifesi kullanıcısıyım. 3-4 gün önce, internet hızımı 100 Mbps hızına çıkarmak için müşteri hizmetlerini aradım. Bana altyapımın maksimum 81 Mbps desteklediğini, 81 Mbps alacağımı söylediler. Ben bunu kabul ettim (Burada amacım BTK'nın açıkladığı karara göre AKK ye girdiğimde 16 Mbps değil de 24 Mbps hızına düşmekti). Geçen ay zaten AKK'ye yakalandığım için hızımı bugün AKK sıfırlandığında test etme imkanım oldu. 81 Mbps olarak gelmesi gereken hız, Speedtest sitesinde 45 Mbps civarı geliyor. Önceki paketimde bile 48 Mbps civarı alıyordum. Önceki paketimden bile düşük bir hız alıyorum şuan, fakat bir tuhaflık daha var. Hız testinden ilk önce 75 Mbps, sonra 45 Mbps alıyorum. Yani ilk 1 saniye 75 Mbps hızına çıkıp geri düşüyor. Bu hızı sabit almam lazım yani...
    Sitede sorun olduğunu düşünüp Türk Telekom'un kendi hız testini denedim, sorun devam ediyor. Steam'den indirme yaptım, 4.5 Mb/s veya 5.0 Mb/s arasında gidip geliyor, Bilgisayarımda sorun olduğunu düşünüp DNS değiştirdim ve mobilden denedim yine aynı sonuç. Müşteri hizmetlerini aradığımda da bana herhangi bir sorun yok sizin bilgisayarınız ile alakalı bir durum bir de kablolu deneyin diyor :( Ben zaten kablolu olarak deniyorum yani bu kadar ezbere bir servis yok..

    Tarih:03/04/2017
    Neredeyse 10-12 kere Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerinin verdiği ezber cevaplara (Sorun sizdedir, modemin müşteri hizmetlerini arayın, bizde şu an sorun yok, müdürlüğe gidin vs. vs.) katlanmak zorunda kaldım. Bu arada şansımı denemek isteyerek modem üreticimin (ZyXel) de müşteri hizmetlerini aradım. Modemimi güncellememi istedi, başarıyla güncelledim ve modemi baştan kurdum ama yine de düzelmedi tabi ki. Son aradığım Türk Telekom müşteri hizmetleri temsilcisi isteğim üzerine arıza kaydı oluşturdu. Sabah bu konu ile ilgili SMS geldi. Aşağıdaki ekran görüntülerinde gördüğünüz gibi söylenenin aynısını yapmama rağmen hiçbir şekilde cevabım onaylanmadı. Yani şuan arıza kaydım sözde devam ediyor ama ne ilgilenen var ne bir bilgi var konu ile ilgili.
    100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!
    100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!
    Tekrar aşağıdaki görselde internet hız testimi göreceksiniz. Tekrarlıyorum, DNS adresim Türk Telekom Adresi veya DNS kullanmıyorum, kablolu bağlantı yapıyorum ve arka planda kesinlikle herhangi bir indirme işlemi söz konusu değil. Testi yaparken kablosuz bile kapalı. Bağlantı hız grafiğinde de görebileceğiniz gibi hız önceden çok yüksek olup aniden düşüyor.
    100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!
    Tarih:04/04/2017
    Bugün tekrar arıza kaydı oluşturdum fakat SMS sistemi yine çalışmıyor. Biraz daha araştırarak acaba sorun bende mi diye düşündüm. Modemimin DSL istatistikleri aşağıdaki gibi:
    100 Mbps tarifeden 44 Mbps hız alıyorum!
    Line Rate: 4.221 Mbps 79.975 Mbps
    Bu kısımda modemime 80 Mbps kadar geldiğini söylüyor fakat ben bırakın 80 Mbps hızı, 75 Mbps hızı bile 1 saniyeden fazla göremiyorum. LAN kablomda sıkıntı olabileceğini düşündüğüm için yeni LAN kablosu taktım fakat bir işe yaramadı. Splitterda bir problem olabileceği için Splitterı devre dışı bırakıp modeme direk bağladım, sonuç aynı :( Bu değerler normal mi? Nerelerde sıkıntı olabilir detaylı yardım edebilecek uzman arkadaşlar var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vsenart -- 4 Nisan 2017; 16:41:15 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.