Arkadaşlar bir akıl danışmak istiyorum. Fikirlere açığım. 25 Aralık 2023de aldığım xiaomi Türkiye garantili xiaomi 9t telefon daha ilk kutu açtığımda bozuk çıktı. Xiaomi Türkiye değişim yapmadı tamir yaptı. Ardından bugün itibarıyla aynı arızayı 4. Kez yaptı. Hepsinin belgeleri var. Her seferinde servise gitti, tamir gördü geldi. Fakat alırken kanka, sorun çıkınca umarsız xiaomi kesinlikle değişim yapmıyor. Konuyla ilgili tüketici hakem heyetine başvurun diyor. Garanti kapsamında bir yılda aynı arıza 2 veya farklı arızalar 4 kez tekrarlayinca değişim yapmaları gerek ama dediğim gibi umurlarında değil. Bu rezil firmaya bulaştım bir kere, çaresiz, başka işim yokmuş gibi uğraşacağım. Hakem heyeti ile uğraşmak zor bir süreç mi? Süreç aylar sürüyor şeklinde haberler duyuyorum. Sizler ne dersiniz? |
Bildirim