Arkadaşlar 110cc cup motoruma yeni motor yapıldı 2000 km anca oldu motor rodaj süresinde olduğu için hiç zorlamadım bağırtmadım dikkatli kullandım, soğukken tane tane sayıyor ama yol yapınca ısınınca motorda rolanti dalgalanması oluyor rolanti düşüyor topluyor bazen stop ediyor yeri geliyor ışıklarda duruyorum tak stop, ateşleme bobinim yeni,buji yeni, karbüratörüm yeni, emme manifoltu yeni. orjinal silindirine rektefe yapıldı ve şu an ki piston çapı 1.50 oldu bazıları piston çapı büyüdüğü için karbüratörün yeterli benzin verememesinden diyor sübaplar yada iticileri çok ısınıp genleşiyor olabilir diyor bazıları silindir sıkı ısınınca motor şişiyor diyor, eksantrik mili sağlam tek değişmeyen şeyler sübaplar ve piyanolar(iticiler) ben manisada yaşıyorum sorunu çözecek birini bulamadım umarım yardımcı olursunuz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
110cc cup motor rolanti dalgalanması sıcakken stop ediyor
-
-
rölenti ayarı motor sıcakken yapılır hocam,onun haricinde subap ayarından da olabilir,motorun sesi sıcakken şıkırtılı çalışıyor mu?
-
orjinal silindire rektefe mi yapıldı ? Üst kapak+subaplar orjinal, silindir orjinal ama piston büyüttünüz doğru mu anladım ? Niye böyle bi saçmalık yaptınız ki ? Piston her zaman kendi hacmindeki silindirle değişmeli. Hacimler aynıysa muhtemelen hararet yapıyordur üst kapağında aynı hacimdekiyle değiştirilmesi gerekir ama çok masraflı ve riskli olacağından ben olsam orjinal piston silindire geri dönerdim. Bide contaları kontrol et yağ kaçağı var mı diye kompresyon kaybediyorda olabilirsin. Karbüratörle çözülmez bu sorun.
-
Sıcakken de yaptık ayar sanki stop edecek gibi oluyor, toparlıyor yavaşlıyor saçmalıyor yani, evet sıcakken şıkırtı artıyor ama soğukken hiç sorunsuz çalışıyor jikle bile çekmiyorum ısınsın diye öyle sağlıklı çalışıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor 2005 model türkiyede orjinal silindir piston bulmak imkansız malezya malı parça gelmiyor artık en yakın Yunanistanda mevcut ama orası da euro olduğu için yüksek fiyatlar, motor kilitledi o yüzden rektefe yapıldı. Silindirin için rendelenmiş gibiydi aynı çapta piston koymak imkansız yani, üst kapak orjinal sübaplar orjinal eksantrik mili orjinal
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu hortlatıyorum ama bendede aynı sorunu hallettıysen paylasır mısın bende 125 lık enjekeıyonlu scooter var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X