Şimdi Ara

116d mi Golf TDI DSG mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
1.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MFU M kullanıcısına yanıt
    Yorumum için özür dilerim performans konusunda haklısınız T4 turbo benzinli motor sizin D2 motora bakmanız lazım.
    Golf den artık herkes soğudu denebilir her 2 adımda bir golf görmekten sıkıldı forum benimde beğendiğim bir araç Highline paket olmak koşuluyla . Volvo V40 yollarda fazla görmediğimiz bir araç ve bence tasarım olarak da farklı ve güzel bir tasarımı var . Volvo hakkında her ne kadar parçası pahalı , bulunmuyor vs. denilse de(buna benim babamda dahil) bence trafikte görmeye alışık olduğumuz Vag ve Pug grubu araçlardan daha kaliteli ve farklı bir araç Özetle ;

    Eğer ki kısa bir süre binecekseniz Vw Golf zarar etmezsiniz hatta para bile kazanabilirsiniz . Volvo'yu kısa sürede satmaya kalkarsanız zarara uğrarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xdarkx -- 5 Ocak 2015; 14:32:04 >
  • 6,7 yıl kullanacaksanız DSG almamak için kesin nedeniniz var demektir. sıkışık trafikte sorun çıkarma ihtimali yüksek. golf çok satan bir araç olduğu için her yıl sorun giderildi diye haberler çıkacaktır. ben riske girmem mesela. köprü trafiğinde manuel de olmaz. yukarda da söylendiği gibi V40 en mantıklı seçim gibi.
  • Leon al Sıfır full olur hem de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MFU M kullanıcısına yanıt
    Markanın yaygın bir servis ağ yok.Araçtan anlayan usta az.Parçaları pahalı.Bunlar bazı nedenler.
    Yarı otomatik olması hem iyi hem kötü.Dediğinizin tam tersinw geçişler daha iyi olur.Ama dayanıklığı daha az olabilir.Ama zaten DSG de yarı otomatik.Yani yarı otomatikten yana fazla düşünmeye gerek yok Golf ile karşılaştırıyorsak.Ama almadan mutlaka test edin aracın şanzımanı.Ve motor size yeterli mi? Bakın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En yakın zamanda bir volvo bayisine gidip oto. dizel bir v40 ile test sürüşü yapmanizi öneriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo v40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biri bmw digeri vw cok dusunmeye gerek yok..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG ye bulaşmam,ne golf ne v40 Bmwnin iddialı olduğu sürüş keyfini vermez
  • DSG nin sorunlari hala devam etmekte sikayetvar.com dan takip edebilirsiniz 10 larca 2013-2014 sikayeti var. Ayrica Volvo premium segment aractir VW arada kalmis bir firma bana gore. Volvo nun parcasi pahalidir ancak servisi sorun yaratmaz. İstanbuldaymissiniz bolca var. Golf cok guzel bir arac ama sanziman arizasina denk gelirseniz sizi bezdirir.

    Sefgenti, kalitesi, guvenligiyle, donanimiyla v40 oneririm.

    Alacaginiz arac simdiden hayirli olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Soylediklerinizden 116d daha iyi bi seçim olur yasiniza daha uygun olur gibu geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MFU

    Siz de haklısınız fakat gönül de oraya gitmiyor, öğrenciyken böyle araba arıyor.

    80 bin tl büyük para öğrenci iken bu parayı ayırmışsınız havalı bir araç alın bmw güzel ama otomatik değil otomatik olsa piyasayı süpürecek bence mercedes ve audilere bakın ama volvo güzeldir hemde sizinde işinize gelir otomatik dizel arkadaşlarınız mercedesle gelince wv ile yanına durunca 80 bin tl verdiğinize pişman olursunuz volvoda zevk meselesi ayağına yatabilirsiniz öneriyorum fakat 80 liraya volvo v40 var mı bilmiyorum piyasaya bir bakın




  • 3 ay oncesinin 2013 golf tdi, simdinin bmw 116d kullanici olarak goruslerimi belirtmek isterim.

    Oncelikle illa otomatik diyorsaniz zaten 116d yi silin atin. Kopru trafigi falan demissiniz, o yuzden direk silin atin. Aracim su an 2500 km de ve gecen hafta ilk kez sabah saatlerinde kopruyu kullandim ve kullanmaz olaydim. F20 bmw ne kadar kadin kullanicilarin elinde gozukse de 116d kesinlikle oyle degil!!!
    ve tam bir erkek arabasi. O debriyaji, vites gecisleri o kadar sert ki yogun trafikte sol bacaginiza kramp girmesi olasi. Golf de manueldi ancak bu konuda pamuk gibiydi ve trafikte yormuyordu.

    Gelelim diger konuya,
    ben 26 bin kusur kmdeki hatasiz golf' u 63000 tl ye satip 87800 liraya bmw 116d aldim. Yani tam 24800 lira fark verip, c sinifi bi aractan c sinifi bi araca gectim :)
    cogu kisi icin gereksiz bi gecisti, o fiyat farkina degmeyecek bi degisiklikti ama gun gectikce bmw'nin tadini almaya baslayinca gayet de degmis diyorum.

    Peki nedir 1 serisini golf ten ustun yapan;
    ornegin geceleri golf un icine oturdugunuzda o bembeyaz konsol aydinlatmalari, cekici kirmizi ibreler vs. sizi sanki premium d segmenti araca binmissiniz hissi yaratiyor ve keyif veriyor ta ki kontagi cevirip yola cikana kadar. Golf cogu rakiplerine gore kaliteli bir arac ve 116 dan yalitim anlaminda hala daha basarili ancak isler surus ozelliklerinden tutun da aracin yolda salinimi, suspansiyon kalitesi-ayarlari, direksiyon netligi gibi konulara geldiginde 116d ezip geciyor ve parasinin hakkiyla kaliteli bir altyapi sunuyor. Yani kisaca golf gorunen kaliteli ic mekaniyla siradan bir compact altyapisina sahipken, f20 116d daha pahali ve detaylarla dolu kaliteli bir altyapi sunuyor. Buna, kusursuza yakin agirlik dagilimi, arkadan itis dahil. Ayrica soyle ilginc bi durum var ki golf un suspansiyonu bmw ye gore daha sert ancak yuksek hizlarda viraja girdiginizde bmw den daha fazla yatiyor. Yani hem konforsuz hem daha esnek. Bu da bmw kalitesini gosteren bi durum tabi. Neyse yazilacak daha cok sey var en iyisi bitireyim. Bi de arkadaslarin dedigi gibi v40 a goz atmanizi tavsiye ederim. Benim de cok almayi istedigim bi aracti ancak sartlar 116d yi gerektirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MFU

    Teşekkürler yorum için. Neden böyle bir tercih yaptınız? Aksine daha mantıklı değil mi? Kısa süre sürecek olsam bmw düşünürdüm fakat beni korkutan 1 sene sonra malum İstanbul trafiğinde düz vitesin eziyet gibi gelebileceği.

    Kisa surede degerinde veya aldigin paradan fazlasina satabilmek icin vw tercih edilmeli. Bmw yi 2 ay sonra aldiginiz paranin 10 bin altina zor satarsiniz. Ustelik vw ler 2 3 aydan itibaren servis yolunu gozluyor. Ugrasmaya degmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 80 milyarın hepsini arabaya yatırıp dizeldir hesaplı olsundur demektense 1.4 TCT bir Giulietta alabilir artan parayo yakıt yapabilirsin.
    Bu seçenekler dahilinde V40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vaudeville

    80 milyarın hepsini arabaya yatırıp dizeldir hesaplı olsundur demektense 1.4 TCT bir Giulietta alabilir artan parayo yakıt yapabilirsin.
    Bu seçenekler dahilinde V40
    13 bin lira fark var 2 modelin baz paketleri arasında. Arkadaş benim gibi öğrenci o yüzden onun dizel istemesini anlıyorum. Ben günde toplamda 50 km yol gidip geliyorum okul için. Akşam hariç trafik yok. Araç benzinli olsa günde 20-25 lira para yer o araç tat vermez. 2-3 sene sonra 13 bin lira falan da kalmaz. Kesinlikle dizel almalı. İstanbul da trafiğe de giriyorsa allah yardım etsin ben turan güneşte trafikten şikayet ediyorum 20-30 dk için o neler çekiyordur. Mantık olarak kesinlikle v40 alın hatta bende 1-2 ay içinde v40 r-design düşünüyorum ancak 0 ı 90 bini aşıyor .Golfe 80 vereceğinize (1.6 tdi dsg comfortline 80 bin) v40 90 vermek çokta çılgınca degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 5 Ocak 2015; 18:13:41 >




  • MFU M kullanıcısına yanıt
    Bluemotion Donanım TDI 110hp 250 GOLF 7 al çok fark eder spor süspansiyon var torsiyon yerine ve yakıt tüketimi performanstada geri kamaz bmw den 1500-3250 tork bandı ve 3.8 teknik verisi reelde şehir içi 5-5.5 yakar diyelim gayet güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MFU M kullanıcısına yanıt
    Yok hocam okuduğum kadarıyla sorunlar devam ediyor dsg'de. Sorunsuz olanlar ıslak kavramalı diye tabir edilen 6 ileri dsg'ler. Yoksa bu 7 ileri kuru dsgler sorun çıkarmaya çok yatkın araçlar. Bence konudaki diğer arkadaşları dinleyip volvo bakın. Galericiler benden uzak olsunlar. Ne kadar alavere dalavere varsa hepsini yapıyorlar. Düzgün çalışanı var mıdır bilmiyorum. En dürüstü bile km düşürüyor en iyi ihtimalle. Siz de benim gibi çok anlamıyorsunuz araçlardan gördüğüm kadarıylaYine de malum sitede araç bakarken şu araçları eleyin direk:
    1) Galeriden satılık olanlar
    2) Plakası kapalı olanlar
    3) Herhangi bir şekilde modifiyeli araç. (%99 apaçidir yarış yaparken, makas atarken kaza yapmıştır. Pert kaydı olmadan aracı toplatıp satıyor olabilir.)
    4) Çok fazla imla hatalı ilan. (Bu arkadaşların eğitim seviyesi düşüktür. Trafik kurallarından vs bihaberdir muhtemelen. Aracı hor kullanılmış olma ihtimali çok fazla)




  • Herkese cevabı için çok teşekkür ederim, bir mesajda herkese cevap vermeyi bulamadığım için ve mesaj kirliliği yapmamak için teker teker de cevap vermiyorum.
    Öncelikle arabanın benzinli olmaması konusunda ısrarcıyım. Arabayı kendi paramla almayacağım biraz "babam sağolsun" modeli olacak :) fakat daha sonra durmadan yakıt için yüzüm olmaz, arabayla çıkıp bi yere gitmek de korkutsun istemiyorum. Ayrıca biraz gezmeyi seven biriyim ve sınav, dert olmadığı zaman arkadaş grubuyla şehir dışına çıkmayı, uzun yol yapmayı seviyorum. Elimizdeki Astra'dan yola çıkarak benzinli araçla uzun yol yapmak pek akıl karı olmuyor. (500-550 km anca yapıyor bi depoyla)
    Genç için bmw olur demişsiniz, benim de gönlüm o yüzden BMW'de. Hep otomatik bir dizel araba düşünüyordum fakat BMW'nin de bütçeye uygun bir modeli olunca insanın aklı ne kadar trafikte düz vites derdi olsa da böyle bir konu açmaya gidiyor. Fakat her ikisini de kullanan arkadaşın da dediğinden sonra -debriyajın sert ve yorucu olması- BMW iyice aradan çıktı.
    Ayrıca Golf'ün şanzımanından da bu kadar şikayet edilmesi de beni biraz Golf'ten de soğuttu. Seat Leon düşünmüyorum fakat Volvo V40 denenmesi gereken bir araç. Onun da sıkıntısı bana biraz hantal bir araba gibi geldi, hem diğerlerine göre ucuz sayılmayacak bir araba hem de motoru o kasaya -1550 kg- yetmezmiş gibi duruyor.
    Audi A3 önermişsiniz, sanki aralarından en mantıklısı o gibi geldi. (Biraz keskin bir dönüş oldu) A3 Sportback Ambiente 2013-2014 otomatik modelleri 80 bin civarında mevcut. Fakat bu araba hakkındaki yorumlarınızı da merak ediyorum. Tekrar yardımcı olursanız sevinirim.
    Bu arada acxewd, ikinci el hakkında verdiğin bilgilerden dolayı teşekkür ederim.
    Bir sorum daha olacak piyasayı çok bilmediğimden; arabayı almama neredeyse 1 ay daha var. Acaba en azından 2013 model araçların fiyatlarında bir düşüş olur mu yoksa etkilemez mi?




  • Aynı yaşta öğrenci adamız kardeşim. Golfu napıcan allasen. Ailede golf var. Bende polo var. Arada golfle gidiyorum. Arkadaşlar aile babası moduna bağlamışsın yine diyor bırak bu işleri bmw candır. Çaat diye 2ye takınca her kavşakta yan yan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 fotoları çok güzel ama genç erkek arabasına pek de benzemiyor test etmeni öneririm ama

    Test sürüşünde hah bu benim arabam deyiveriyor insan testte Bmw bana çok iyi görünmüştü ben Bmw dediydim

    Bana hep yeni evli çift ya da tek çocuklu aile arabası gibi geliyor v40

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.